Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

camere vazute pe telefon

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009

 petre-vitan, on 29 decembrie 2016 - 23:10, said:

Multumesc frumos. Intr-adevar, acolo era setarea ptr mobil insa nu puteam sa setez niciun port ptr ca nu imi dadea voie. Am resetat DVR-ul si apoi am repornit aplicatia. Minune!!!! Camerele merg insa nu stiu cum sa schimbat portul singur din 34567 in 34600. Incaodata multumesc.



Nu este Ip-il extern ci unul creat de mine. Oricum nu se poate folosi nimeni de el ptr ca trebuie si o parola.
a, atunci folosesti probabil acel dyn dns de la rds. Este ceva cu .go.ro.

#38
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Poate fi si aplicatia de vina,am intalnit anumite modele de DVR-uri si mai ieftine si mai scumpe unele cu aplicatii mai bune altele mai rele.
Am avut inainte un DVR mai ieftin acela venea cu o aplicatie cat de cat ok,dar am intalnit si erori.
Cel mai simplu este sa accesezi prin browser camerele de pe un pc,laptop.

#39
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
Nu era aplicatia era portul de mobil. Am zis sa nu mai zic si cum s-a schimbat singur acel port de mobil dar tot zic.

@petre-vitan
Fiind camerele montate in bloc nu esti singurul care are acces la ele prin internet. A modificat cineva acea setare. Acum sa nu  restrictionezi la ceilalti locatari accesul la setari.

Edited by Petrecristi, 30 December 2016 - 00:52.


#40
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 Petrecristi, on 30 decembrie 2016 - 00:33, said:

Nu era aplicatia era portul de mobil. Am zis sa nu mai zic si cum s-a schimbat singur acel port de mobil dar tot zic.

@petre-vitan
Fiind camerele montate in bloc nu esti singurul care are acces la ele prin internet. A modificat cineva acea setare. Acum sa nu  restrictionezi la ceilalti locatari accesul la setari.

Stai putin ca mai pus in ceata! La dvr doar eu am accesul si ca sa umbli in menu este nevoie de o parola pe care tot doar eu o stiu.
Ideea este ca chiar trebuie sa restrictionez accesul altor locatari la dvr ptr ca legea spune ca doar presedintele ascociatiei are dreptul de vizualizare a inregistrarilor (exceptand Politia ).
M-am uitat in dvr si online apare doar mobilul meu si al adminstratorului.
Totusi, acel port care spui ca la schimbat cineva nu trebuia sa o faca din dvr?
Cum ar fi putut sa faca asta daca accesul in camera dvr-ului este aproape imposibil deoarece trebuie sa aiba chia camerei , sa stie parola de dezactivare a alarmei si parola de acces in menu-ul dvr-ului...
Treaba a fost cam asa: Am incercat sa pun un port la mobil care era zero insa nu-mi dadea voie ptr ca trebuia sa fac nu stiu ce. Pana la urma am renuntat si am urcat sus, acasa. Deschid din nou aplicatia si vad ca arata camerele. Ma uit la port si era altul. Cine putea sa-mi schimbe portul in telefon in afara de mine?

#41
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
Din ce stiu eu legea spune ca toti cei din bloc au voie sa vada inregistrarile. Dar nu stiu sigur. E ma ocupam de instalare.

Daca doar tu stii parola atunci ai dreptate. Doar tu puteai schimba acel port. Sau e vreo problema de la dvr.

Si da, se poate modifica si de pe net. Defapt e mult mai usor decat cu mouseul din dvr. Dar trebuie sa stii parola.
Presupun ca ai schimbat parola... Nu mai este cea din fabrica, 123456, nu?

 petre-vitan, on 30 decembrie 2016 - 10:54, said:

Treaba a fost cam asa: Am incercat sa pun un port la mobil care era zero insa nu-mi dadea voie ptr ca trebuia sa fac nu stiu ce. Pana la urma am renuntat si am urcat sus, acasa. Deschid din nou aplicatia si vad ca arata camerele. Ma uit la port si era altul. Cine putea sa-mi schimbe portul in telefon in afara de mine?

Porturile intre 0 si 1023 nu ai voie sa le folosesti. Sunt porturi rezervate pentru alte servicii. In unele Dvr uri este o regula in care nu permite sa folosesti aceste porturi.


S-a intamplat asa. Tu ai incercat sa pui portul 0. El nu ti-a permis, a aparut o eroare, ai dar ok sau cancel si dvrul a pus portul standard pe care-l avea el, cel cu care venea setat din fabrica. De asta ti-a aparut acel 34600. De fapt tu ai reusit sa-l schimbi dar din greseala.

Edited by Petrecristi, 30 December 2016 - 17:01.


#42
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 Petrecristi, on 30 decembrie 2016 - 16:48, said:

Am lucrat cativa ani in domeniul asta si din ce stiu eu legea spune ca toti cei din bloc au voie sa vada inregistrarile. Dar nu stiu sigur. E ma ocupam de instalare.

Daca doar tu stii parola atunci ai dreptate. Doar tu puteai schimba acel port. Sau e vreo problema de la dvr.

Si da, se poate modifica si de pe net. Defapt e mult mai usor decat cu mouseul din dvr. Dar trebuie sa stii parola.
Presupun ca ai schimbat parola... Nu mai este cea din fabrica, 123456, nu?

Parola din fabrica era 000000 insa am schimbat-o.
Nu au acces altcineva la DVR ptr ca se considera ca acele inregistrari sunt date cu caracter personal. M-am interesat la Autoritate nationala a datelor  a datelor cu caracter personal. Spre exemplu daca un vecin ajunge pe youtube fara acordul acestuia sunt direct raspunzator pentru aceasta. Pedeapsa poate sa fie chiar cu inchisoare.
Vecinii pot vizualiza (nu inregistra) impreuna cu mine doar inregistrarile de la parter si intrarea in bloc care de fapt sunt parti comune pentru ca indiferent la ce etaj urci trebuie sa treci pe la parter. Mai pot vizualiza inregistrarile de pe nivelul unde locuiesc insa nu poate vizualiza nimic daca la acel nivel sa comis o fapta penala care tine de Politie.
Acum trecand inapoi la subiect as vrea sa te anunt ca nu am mai umblat la dvr si nici la aplicatie si cu toate astea iar nu mai functioneaza.
Azi a mers fara probleme pana acum o ora. Pot vizualiza in calculator prin CMS insa nu mai merge pe telefon. Ce naiba poate sa aiba?

#43
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
Tu esti conectat cu telefonul prin wireless de la acelas router cu dvrul sau prin date mobile? Depinde de setarile pe care le ai facute in telefon, daca folosesti acel dyn dns de la rds si esti conectat prin wireless de la acelas router nu o sa mearga. Activeaza datele mobile si incearca asa.

In calculator prin cms zici ca merge. Acel calculator de unde are net? De la acelas router cu dvrul sau din alta parte?

Verifica si acel port din nou.

Edited by Petrecristi, 30 December 2016 - 17:10.


#44
petre-vitan

petre-vitan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 10.06.2014

 Petrecristi, on 30 decembrie 2016 - 17:07, said:

Tu esti conectat cu telefonul prin wireless de la acelas router cu dvrul sau prin date mobile? Depinde de setarile pe care le ai facute in telefon, daca folosesti acel dyn dns de la rds si esti conectat prin wireless de la acelas router nu o sa mearga. Activeaza datele mobile si incearca asa.

In calculator prin cms zici ca merge. Acel calculator de unde are net? De la acelas router cu dvrul sau din alta parte?

Verifica si acel port din nou.

Tot ce folosesc in casa si are nevoie de net  este conectat la acel rooter. Merge sa vizualizez si prin wifi si prin date mobile.
Cand am scris aici nu mai functiona pe telefon ptr ca instalasem o aplicatie care a considerat ea ca alte aplicatii ar consuma bateria si chiar daca nu ma intrebat nimic pe mine, acea aplicatie a blocat aplicatia ptr camere. Am dezinstalat-o si acum functioneaza.
As vrea sa te mai intreb ceva daca spui ca ai lucrat in domeniu.
Eu am camerele la asociatie sub forma de chirie. Contractul este pe o perioada de 5 ani. Dupa aceasta perioada tot echipamentul dvr-ului ramane proprietatea asociatiei. Intrebarea mea este daca dupa 5 ani acest echipament mai este bun de ceva? Multumesc si la multi ani cu sanatate.

#45
Vally B.

Vally B.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.01.2006
Salutare tuturor. Am un sistem cu 4 camere de interior luat de pe emag. Vreau sa folosesc un stick rds, un router si sistemul. Mi-am facut DNNS din contul rds pe go.ro. Am facut setarile necesare si nu reusesc sa vad camere de pe telefon din exterior. Folosesc un Iphone si programul  vmeyesuper. Daca ma conectez la sistem in Wifi merge. Unde gresesc? De ce nu merge? Multumesc

Edited by Vally B., 24 March 2017 - 12:37.


#46
maddogg

maddogg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 25.11.2004
Foloseste o conexiune prin fir pentru camerele alea, stickurile sunt povesti.

Edited by maddogg, 24 March 2017 - 14:11.


#47
Vally B.

Vally B.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.01.2006

 maddogg, on 24 martie 2017 - 14:10, said:

Foloseste o conexiune prin fir pentru camerele alea, stickurile sunt povesti.

Sistemul este conectat la router prin cablu. Nu am aaces la cablu in locatie, drept urmare trebuie sa folosesc stickul. Ma intereseaza doar pentru a vizualiza periodic camerele direct de  pe telefon. Stiu ca nu e cea mai buna calitate, dar asta e.

PS: am folosit si conectare prin cablu, de la alt router si tot nu a mers din exterior. Ce setari fac gresit ca din wifi vad ? Multumesc

Edited by Vally B., 27 March 2017 - 12:31.


#48
speleus

speleus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 244
  • Înscris: 02.01.2006
Ai făcut și rutarile (forward) de porturi in router? Poate mai trebuie să forwardezi și alte porturi. Verifica in dvr.

#49
Vally B.

Vally B.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.01.2006

 speleus, on 27 martie 2017 - 22:20, said:

Ai făcut și rutarile (forward) de porturi in router? Poate mai trebuie să forwardezi și alte porturi. Verifica in dvr.

Am deschis porturile 80, 8080, 8000 si 45678. Nici un rezultat. Am intrat pe ping.eu si apar ca foiind inchise. Nu am reusit.
Ps: ce sa vad in dvr?

Edited by Vally B., 04 April 2017 - 20:42.


#50
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
Intra in dvr la network si ai acolo porturile pe care le foloseste dvrul. Pe acelea le deschizi.
Pe 8080, 8000,4567 de unde le ai luat?

Edited by Petrecristi, 05 April 2017 - 10:52.


#51
lucky_steps

lucky_steps

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 21.07.2005

 Vally B., on 04 aprilie 2017 - 20:41, said:

Am deschis porturile 80, 8080, 8000 si 45678. Nici un rezultat. Am intrat pe ping.eu si apar ca foiind inchise. Nu am reusit.
Ps: ce sa vad in dvr?

Cum ai deschis porturile respective? Ai cumva vreun firewall? Daca ai doar un router fa forward de porturi la porturile pe care le foloseste DVR-ul acolo unde ti-a indicat @Petrecristi.

Oricum daca porturile pe care le testezi de exemplu de pe ping.eu nu sunt folosite de niciun echipament din spatele routerului ele vor aparea ca fiind inchise. Asta nu inseamna ca sunt inchise, dar daca niciun echipament nu "asculta" pe respectivele porturi nu ai cum sa verifici.

#52
Vally B.

Vally B.

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.01.2006

 lucky_steps, on 05 aprilie 2017 - 11:21, said:



Cum ai deschis porturile respective? Ai cumva vreun firewall? Daca ai doar un router fa forward de porturi la porturile pe care le foloseste DVR-ul acolo unde ti-a indicat @Petrecristi.

Oricum daca porturile pe care le testezi de exemplu de pe ping.eu nu sunt folosite de niciun echipament din spatele routerului ele vor aparea ca fiind inchise. Asta nu inseamna ca sunt inchise, dar daca niciun echipament nu "asculta" pe respectivele porturi nu ai cum sa verifici.

Folosesc un router tp link si  kitul de supraveghere. Am facut fortward la porturi din router.  Ce urmeaza apoi? Mersi

 Petrecristi, on 05 aprilie 2017 - 10:47, said:

Intra in dvr la network si ai acolo porturile pe care le foloseste dvrul. Pe acelea le deschizi.
Pe 8080, 8000,4567 de unde le ai luat?

8080 si 8000 le-am dat eu fortward crezand ca 80 este inchis. 4567 am scris gresit, era vorba de 34567, portul dvr-ului. Mai departe ce trebuie sa fac, mersi

Edited by Vally B., 05 April 2017 - 20:57.


#53
lucky_steps

lucky_steps

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 21.07.2005
Ce DVR ai?

#54
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
Mai departe, ca sa verifici daca adio deschis bine porturile te conectezi cu telefonul pe routerul la care ai legat dvr ul verifici ce ip ai in acel moment, dupa asta deconectezi wirlesuul de pe telefon, conectezi date e mobile si onceerci sa te conectezi pe acel ip plus portul respectiv.
Dar porturi vezi ca trebuie sa deschizi mai multe porturi, nunumai ce ai deschis tu. Vezi in dvr ai TCP port sau data port sau mobile port trebuie deschos toate. Ca sa.ti spun exact ce trwbuie sa faci intra in dvr, la network,fa o poza cu telefonul si dupa asta o puo aici.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate