Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
SUV compact (sau mic)?
Last Updated: Mar 19 2017 09:53, Started by
adilushu
, Nov 13 2016 18:55
·
0
#37
Posted 16 November 2016 - 16:42
RealThing, on 14 noiembrie 2016 - 20:15, said:
Land Cruiser e o sufragerie pe roti, e foarte capabila offroad, insa e foarte mare. Sa nu facem din tantar armasar. Ma refer exclusiv la "foarte mare" (nu cred ca te referi la V8 ci la 150). Este la nivelul Touareg, X5, ML(GLE), Grand Cherokee, XC90, etc. Singurele mai mari sunt Q7, GL(GLS) si LC V8. |
#38
Posted 16 November 2016 - 16:50
#39
Posted 16 November 2016 - 18:49
GLA nu ne place, e si pozitia joasa la condus si chestia cu tableta, directia "moale"...chestie de gust evident. GLK - ne-am uitat la ea in 2012, a picat instant din cauza pozitiei pe bancheta spate, prea "pe spate". Peste o saptamana mergem la un drive test cu Kia Sportage, sa vedem cutia, suspensia - la benzina. Si incerc sa iau un Lexus NX pentru o saptamana, sa vad daca ma inteleg cu dealerul.
|
#40
Posted 16 November 2016 - 19:12
#42
Posted 16 November 2016 - 20:43
F pace il vazusem la 38.000e la promotie cu 4x4 si cutie automata:) 42.000 echiparea intermediara cu de toate aproape, mi s-au parut preturi foarte ok.
|
#44
Posted 16 November 2016 - 23:16
petre69, on 16 noiembrie 2016 - 16:50, said:
nu stiu de ce , dar mie inca nu imi plac astea cu tableta Da' crezi ca plac cuiva ? Hai, poate alea cu tableta escamontabila, macar poti s-o ascunzi daca vrei. adilushu, on 16 noiembrie 2016 - 18:49, said:
GLA nu ne place, e si pozitia joasa la condus si chestia cu tableta, directia "moale"...chestie de gust evident. GLK - ne-am uitat la ea in 2012, a picat instant din cauza pozitiei pe bancheta spate, prea "pe spate". Peste o saptamana mergem la un drive test cu Kia Sportage, sa vedem cutia, suspensia - la benzina. Si incerc sa iau un Lexus NX pentru o saptamana, sa vad daca ma inteleg cu dealerul. GLK era una, GLC e altceva. Vezi si Sportage, dar pierzi vremea degeaba atata timp cat contracandidatii sunt cei de care s-a vorbit pana acum. Sunt curios cu ce review vii. adilushu, on 16 noiembrie 2016 - 19:43, said:
out of the budget...ambele, si glc si F-Pace. Edited by mufasa, 16 November 2016 - 23:12. |
#45
Posted 17 November 2016 - 00:47
#47
Posted 17 November 2016 - 17:07
pai am facut cu NX - doar ca a fost "mic" - 20 minute, as vrea sa il iau un w/e sau o saptamana, sa vad daca ma inteleg cu ei.
|
#48
Posted 09 December 2016 - 17:53
Adilushu, hai sa le luam pe rand!
Din gama premium: as ramane pe X3, Evoque sau Lexus - pe-astea le stiu pe toate, oricare o va incanta pe doamna. Din gama mainstream: CX-5, Noul Kuga, Qashqai (asa se scrie?!) - la fel ca mai sus, eventual Sportage (nu o stiu). De Subaru nu stiu mai nimic, personal modelele vechi nu mi-au placut la design (nu cele din gama SUV). Am doua Kuga (Mk1 si Mk2) si un Evoque, cutie in 8+1, 190 CP. Toate au facut fata cu brio la conditii normale de drum (echipate cu gume bune, evident). Am batut cateva ierni prin Polonia, si am vazut ce ierni aveti acolo! |
#49
Posted 09 December 2016 - 18:28
Doamna s-a hotarat - Lexus NX 200t, motoras pe benzina, turbo - primul turbo de la Lexus (dar nu si primul turbo din grup - vezi Celica etc). Am fi vrut 300h dar timpul de livrare era prea mare. 200t - am ratat la mustata (o ora) o masina care ar fi fost deja azi livrata - dar am gasit alta cu livrare mijloc de ianuarie zic ei - am primit mesaj ca a iesit din fabrica acum cateva zile.
Rosie, piele bej deschis, jante de 18, cutie automata, navigatia simpla fara apps, senzori, camera spate, senzori ploaie etc - chestiile uzuale ca sa zic asa. Am mai pus roti de iarna si ceva accesorii - plasa portbagaj, covorase cauciuc etc. Faza lunga halogen...scartari...in rest LEDuri peste tot. deschidere comfort, keyless, portbagaj electric. usual stuff. Am avut una la drive test un week-end, avea 300km la bord. Un pic cam tare la suspensii fata de ce as fi vrut (similar insa cu X3), destul de iute - 235CP, in jur de 7 sec/100km/h - buna pe la depasiri. Pana in 120km/h foarte silentioasa pe autostrada, apoi se aude zgomot de la oglinzi care sunt destul de mari. Motorul insa nu se aude. Uimitor. Asteptam acum livrarea. Servicii excelente pana acum la Lexus, sa vedem si pe viitor (din fericire s-a intamplat sa ne cunoastem oarecum cu patronii de la dealership, a ajutat la pret, atentia angajatilor etc). Pana vine masina ne vor da alta din ianuarie, au zis ca spera sa fie Toyota C-HR, abia astept sa o vad la drum daca va fi asta, m-am uitat la ea dar era un fel de pre-production model, neinmatriculat. Doamna e happy, mi-a placut si mie masina, cum erau pe vremuri BMW Seria 3, te inconjoara cockpitul, o senzatie placuta, de masina sport, desi nu e...e foarte grea, are cam 150kg in plus peste X3 se pare, se simte la consum dar si mers la deal, simti ca tragi niste fier dupa tine. Insa sta bine pe sosea, uimitor de bine. Nu are dinamica de BMW dar mi se pare aproape. Masina noua avea un consum mediu pe bord de 12l/100. Ma astept sa fie intre 11 si 12. Usile acopera pragurile, nu te murdaresti. Bancheta spate se inclina - dupa dorinta. Pozitia foarte sus pentru pasagerii spate (not OK insa daca ai peste 180cm). Portbagaj mititel dar nu ne trebuie acum mai mult. I-ar fi stat bine o cutie cu 8 viteze cred, cea de 6 schimba insa uimitor de bine. Materiale bune la interior, peste ce avea, pe X3. Infotainment - subtire, gen Toyota, de acum 20 ani...insa a mers brici, sistemul audio standard, 8 boxe, mai mult decat rezonabil. In fine, o asteptam sa vina si revin cu impresii la cald. |
#50
Posted 09 December 2016 - 19:59
Sa fie intr-un ceas bun!
Daca nu e cu suparare, cat a fost halatul? |
#51
Posted 09 December 2016 - 20:27
Multumesc! pana in 44k eur "pe persoana fizica", cu al doilea set de roti si accesorii etc , rca, casco - nu stiu fix fix ca e in zloti, un deal cumva de amici (cred ca mai puteam taia un 500 de eur daca ma straduiam), si cursul oscileaza, dar cam asa ceva a iesit in ziua in care am batut palma, intre timp a mai scazut un pic in eur, plus ca pretul negociat a inclus si asigurari masini schimb servicii inmatriculare etc etc; diferit discuta ei fata de cum e la noi, includ mai multe in pret. Desi TVA mai mare (23%) a iesit cam cu 5-7k eur mai ieftin decat un X3 2.0d mai slab dotat, cumparat de la noi, fara piele, navi etc. Ieseam si mai bine daca o finantam pe firma, au fel si fel de dealuri. Plus ca e o masina aparuta in 2014, in curand apare un facelift ceva. Spre comparatie am dat pe 4 roti de iarna cu jante de 18" cat am dat pe o roata similara la BMW Baneasa. Aici pare sa fie taxarea diferita fata de RO - adica motoarele de 3 litri si peste - diferenta de pret e la cumparare, initial, la impozitare nu conteaza. La noi pretul e mai mic la motoarele de 3 litri decat aici, dar platesti apoi in in RCA, Casco, impozite...in fine, nu ma pricep, cat m-am dumirit si eu intre timp. La motoarele de 2 litri si sub, preturile cam la toate marcile pe care le-am vazut sunt sub RO cu 5-15%, dupa acelasi negocieri. Cu exceptia Mercedes unde nu m-am putut apropia aici...
|
|
#52
Posted 02 January 2017 - 17:33
Un SMS de an nou primit ieri - masina a fost descarcata de pe vapor la Zeebrugge in Belgia. Sper sa ajunga pe mainile sotiei cam in 10 zile (ei au zis 2-3 ianuarie sa fie aici + 4-5 zile pt inmatriculare, accesorii etc, dar au pus in contract 16.01). Nu stiu cum va ajunge aici, platforma sau tren...probabil 4-5 zile cu formalitati cu tot. Sa vedem.
|
#53
Posted 15 March 2017 - 20:30
aproximativ 2 luni de cand a sosit, cateva mii de km (putini). am condus-o si eu de cateva ori. o masina grea. foarte grea. sasiul se simte foarte rigid (foarte similar cu X3, poate chiar si mai rigid). Excelent in curbe. Dar papa benzina cu galeata (cam 11.5 consum mediu la condus linistit). Suspensii rigide, similar cu X3. Interiorul - probabil cel mai bun din masinile pe care le-am avut. Foarte placuta la condus daca o pui in sport si ii dai talpa. Incredibil de stabila la drum intins. Si e genul care "grows on you" - adica la inceput ne uitam stramb la ea, acum e o placere sa o vezi in fata casei. Sa vedem cum se comporta in timp (fiabilitate). Navigatia - cea mai "politicoasa" voce - English aristocracy :-) Saptamana viitoare ii punem rotile de vara. Serviciile de la Lexus - din alt film, nu am avut pana acum parte de asa ceva (BMW Baneasa - cam la jumate') - sa vad cat ii tine...ceva poze de la livrare (o experienta in itself ca sa zic asa, de nota 10).
Attached FilesEdited by adilushu, 15 March 2017 - 20:36. |
#54
Posted 17 March 2017 - 04:51
Arata foarte bine!
Sa o stapaniti cu placere si fara evenimente neplacute! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users