Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alegere tip de poarta auto
Last Updated: May 17 2018 16:57, Started by
-Jinx-
, Nov 13 2016 13:37
·
0
#1
Posted 13 November 2016 - 13:37
Salutari
Sunt in stadiul de proiectare a casei cand inca mai pot face schimbari. Momentan cam asa arata planurile pentru casa si constructii adiacente: http://cloud.tapatal...plan parter.pdf Stand si analizand planurile mi-am dat seama ca practic nici unul din tipurile de porti auto uzuale nu se potrivesc in cazul meu. O poarta batanta nu are unde sa se deschida la interior si nici in strada nu are loc. O poarta auto glisanta nu are unde sa gliseze decat in dreptul portii de acces pietonal...m-as impaca cu ideea asta daca as fi putut folosi o poarta autoportanta in consola dar respectivele porti au nevoie de cel putin 1/3 aditional din latimea portii ca si contrabalans. Asta inseamna ca cei minim 2 m de contrabalans ar veni fix unde ar trebui sa am poarta pietonala. Se poate practica poarta pietonala ca poarta integrata in zona de contrabalans? Exista sisteme de automatizare pt porti auto basculante in genul usilor de garaj dar care sa nu fie opace? In sensul ca as vrea sa arate ca restul gardului, sa fie facuta din profile metalice. Multumesc in avans pt orice pareri mi-ati putea oferi |
#2
Posted 13 November 2016 - 14:15
Totul e posibil, dar nu ai fi primul care are poarta in consola ce gliseaza peste poarta pietonala.
Poarta in consola are avantajul de a nu crea probleme cand e zapada. Poti pune consola la cca 1m distanta de pamant. Un prieten si-a pus rulou la poarta. |
#3
Posted 13 November 2016 - 14:43
@ Adm
As accepta ca consola gliseaza in fata portii pietonale...nu asta ar fi problema. Problema e ca poarta auti este lipita de poarta pietonala practic... Iar poarta in consola trebuie sa aiba o zona de contrabalans de aproximativ 2 m in cazul meu (6m poarta propriuzis si 2 m aditional in lateralul drschiderii)care din ce vad mai peste tot are nevoie de ranforsa diagonala. In acest caz chiar si atunci cand poarta auto e inchisa zona respectiva de contrabalans va veni in dreptul spatiului in care ar trebui sa practic poarta pietonala Asta e problema mea principala. Altfel clar nici nu mai stam pe ganduri si o faceam asa tocmai pt a nu avea probleme iarna. Ma gandesc si la rulouri dar ma interesa daca as putea sa le fac sa arate similar cu gardul si nu a rulou propriuzis si in plus nu cred ca voi gasi la latimea de 6m la un pret rezonabil. Edited by -Jinx-, 13 November 2016 - 14:51. |
#4
Posted 13 November 2016 - 14:58
Eu am avut aceiasi problema: datorita unui front stradal de doar 10, era foarte greu de' aclimatizat' o poarta de acces auto, ca urmare am facut un carport inchis doar spre strada, cu o usa de garaj sectionala automatizata!
|
#5
Posted 13 November 2016 - 15:10
Ce latime are carportul tau?
Ai vreo poza din intamplare? |
#6
Posted 13 November 2016 - 15:40
Eu am usa garajului la nivelul strazii si la garaj am o usa automatizata care se ridica pe tavan. Dezavantajul e ca nu-i lipit garajul de casa si cand vin de la cumparaturi trebuie sa opresc masina in fata portii ca sa o descarc prima data. Garajul este zidit si chiar daca nu e incalzit, rar coboara temperatura in el sub 0 grade. Deasupra are o masarda care-i incalzita si mai pierde ceva caldura spre el. Tinem masina in garaj si peste zi ca sa nu incinga ca si cuptorul vara si sa o gasim bocna si cu parbrizul inghetat iarna.
|
#7
Posted 13 November 2016 - 18:18
Te-ai gandit un moment sa integrezi poarta pietonala in culisanta ?
Desi am o deschidere mare, am integrat pietonala in culisanta ca sa nu mai construiesc alti stilpi si alee. |
#8
Posted 13 November 2016 - 18:25
Asta ar insemna sa ajunga culisanta mea la 7.5 m lungime.
Culisanta este in dreptul carportului de 6.10 m latime dupa cum se poate vedea in planul atasat mai sus. Aleea pietonala care duce drept spre usa de intrare este exact de-a lungul lateralului carportului asa ca daca vreau sa o integrez trebuie ori sa fac o culisanta mai mare ori sa fac poarta pietonala sa dea in interiorul carportului solutii care nu mi se par ok. In cel mai rau caz ma gandesc sa fac o culisanta pe sine cu sistem de degivrare care sa alunece prin dreptul portii pietonale, si sa pun un contact magnetic pe poarta pietonala in asa fel incat sa nu porneasca automatizarea cat timp pietonala e deschisa |
#9
Posted 13 November 2016 - 18:26
#10
Posted 14 November 2016 - 11:22
Am vazut porti [culisante] fara ...sina.Din cauza lungimii mari avea roata de sprijin ce rula pe beton.Am vazut(la o intreprindere cu roata de dacie)la particular cu roata de roaba,montata pe partea interioara si tot la particular folosea o [rola] cu diametrul de 15cm,acoperita cu cauciuc,inclusa(acoperita precum broasca de la usa)in poarta.In loc de cremaliera de inchidere/deschidere,avea doar un cablu ce avea o tura dupa un tambur actionat electric,cablu intins permanent de un arc de compresiune...Practic nu facea nici un zgomot la deplasarea portii
|
|
#11
Posted 23 November 2016 - 08:29
Vrei musai in consola? Se poate face din 2 segmenti pe role, dar va rula pe sina nu o sa fie autoportanta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oUiLecoOZkQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#12
Posted 23 November 2016 - 12:26
As fi preferat sa evit o sina care sa treaca prin fsta portii pietonale pentru ca reprezinta un obstacol de care se poate impiedica lumea fosrte usor.
Am vazut niste usi de garaj de 5m lungime cu deschidere oscilanta verticala care vin doar ca si cadre si se pot umple cum vrei tu la Hormann. O sa analizez piata si o sa ma decid in functie de pret. In U.K. am vazut inclusiv un sistem numit Tilt-a-gate care mi se pare perfect pt situatia mea dar la noi e inexistent pe piata. |
#13
Posted 23 November 2016 - 12:29
Pai sina aia are 1.5cm inaltime. Asta daca nu gaseti un Dorel care pune cornier de 40. Nu prea ai cum sa te impiedici de sina aia
20161123_123011.jpg 415.66K
51 downloads
Edited by PoeOvidiu, 23 November 2016 - 12:36. |
#14
Posted 23 November 2016 - 12:32
Poarta culisanta cu poarta pietonala integrata ; dar la o poarta culisanta din deschidere ai optiunea sa deschizi 1/3 pt acces pietonal si ai impuscat 10 iepuri deodata . Asa am eu desi am mai multe porti de acces .
Edited by cobi1, 23 November 2016 - 12:33. |
#15
Posted 23 November 2016 - 12:43
Nu sunt adeptul portii in poarta decat daca nu este alta solutie. El zice ca se impiedica de sina de 2cm, pai la poarta in poarta pragul e de minim 8cm si asta daca folosesti role bagate in profilul de baza, altfel 12-15cm.
Edited by PoeOvidiu, 23 November 2016 - 12:44. |
|
#16
Posted 26 November 2016 - 04:55
Am vazut porti pe sina sectionale care culiseaza "dupa colt".
Are cineva asa ceva? Exista vreo problema speciala cu ele in afara de clasica zapada/gheata pe sina? Ma gandesc ca montez un cablu de degivrare de-a lungul sinei si scap de probleme. |
#17
Posted 28 November 2016 - 07:49
Nu stiu in ce masura se pot automatiza alea "dupa colt". De facut nu sunt greu de facut, automatizarea e problema. La astea telescopice este automatizare, undeva pe la 800-1000 de euro e automatizarea. Dar din cate am vazut, cu putina pricepere poti folosi o automatizare standard pe prima poarta ( cu cremaliera) si pe a2-a o poti mesteri de unul singur ca nu e complicata. Astia mai iau 3-400 de euro pe 2 scripeti si 5 metri de cablu.
Alea articulate ce iau curba nu stiu cum se automatizeaza, desi daca iti bati capul improvizezi ceva, problema e ca nu gasesti automatizare gata facuta. De inghetat sina inca nu am avut probleme nicaieri. Daca poarta e putin mai grea, suprafata de contact intre sina si rola e mica si se sparge gheata de pe sina cand ajunge rola la ea. Apar mici incomoditati cand e zapada destul de marisoara, se recomanda curatarea sinei inainte sa deschizi poarta. Edited by PoeOvidiu, 28 November 2016 - 07:53. |
#18
Posted 28 November 2016 - 10:58
PoeOvidiu, on 23 noiembrie 2016 - 12:43, said:
Nu sunt adeptul portii in poarta decat daca nu este alta solutie. El zice ca se impiedica de sina de 2cm, pai la poarta in poarta pragul e de minim 8cm si asta daca folosesti role bagate in profilul de baza, altfel 12-15cm. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users