Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
golf 4 1.6 16v sau ford focus 2 1.6 16 v
Last Updated: May 03 2017 08:26, Started by
shobby_4ever
, Nov 12 2016 02:35
·
0
#1
Posted 12 November 2016 - 02:35
Salutare tuturor am citit despre aceste 2 masini cate un pic despre fiecare dar as vrea si parerea voastra a celor care au sau a celor care au avut aceste modele..as dori sa stiu:consum,cost intretinere si fiabilitate.precizez k golf an 2003-2004 si focus 2005...va multumesc ast parerile voastre
|
#2
Posted 12 November 2016 - 03:02
Norocul tau ca ma plictisesc. Ia uite cate info gasesti dupa un singur search. Spor la citit
http://forum.softped...-vs-ford-focus/ http://forum.softped...focus-sau-aveo/ http://forum.softped...sau-golf-iv-16/ http://forum.softped...tra-ford-focus/ http://forum.softped...astra-twinport/ http://forum.softped...g-vs-vw-golf-4/ http://forum.softped...-vs-ford-focus/ http://forum.softped...mandare-golf-4/ http://forum.softped...f-4-16-benzina/ Sa nu uiti sa faci un jurnal de bord dupa achizitie |
#3
Posted 12 November 2016 - 07:08
Conteaza enorm cum a fost servisata si exploatata in trecut.
Eu am g4 AZD, la anul tau cel mai probabil e BCB codul motorului si sunt super multumit de masina. Fiabila, ieftin de intretinut. Nu se compara la dinamica cu focusul insa la fiabilitate Golf 4 e tanc. Insa asta nu inseamna ca nu sunt proprietari de ,16 16v ce-si blesteama zilele, consumul de ulei fiind prima pbma. Din fericire se rezolva relativ ieftin, cu 2000-2500 lei schumbi absolut tot la motor si ai teoretic un motor ca nou. Insa iti recomand testarea minutoasa a masinii. La pornirea la rece, dupa o noapte de stat, motorul trebuie sa porneasca la sfert, sa nu bata, sa nu tacane, apoi scurgeri sa nu aiba decat minore. Scurgeri posibile poti avea pe la gatul de umplere cu ulei, in rest nu e voie sa aiba sucgeri pe nicaieri. Ideal e sa faci un test drive. Sa nu scoata fum deloc, practic sa nu fie albastrui deloc ce scoate pe teava. Fiind iarna e normal sa scoata abur cand se incalzeste catalizatorul. Pe partea de bucse golful 4 e foarte bine proiectat, daca s-au folsit piese de calitate in trecut nu ar trebui sa ai pbme, insa nu te culca pe ureche ca e masina fiabile, ci du-o la un mecanic ce sati verifice starea bucselor si a articulatiilor, burdufele de la directei, planetare. O boala psecifica e jocul in caseta de directie ce trebuie sa fie minor. Zgomot la virarea la maxim a volanului nu trebuie sa auzi, caz in care e posibil sa fie usr uzata pompa de servo. Oricum ar fi eu iti recomand o servisare totala ce sa includa inlocuirea tuturor fluidelor si anume; ulei cutie viteza, ulei servo, lichid frana. Ulterior, iti recomand schmbul lichidului de frana la 2 ani si a uleiului din cutie, al uleiului servi si antigelului la max 5 ani. Previi multe facand precum tiam sugerat. Nu am uitat de uleiul pt motor si filtrele toate. Motorul asta de nou e facut sa mearag cu ulei 5w30. Insa larulaj mai mare trebuie pus 5w40, ulei ce nu m\i trebuie schmbat indiferent de vechime. Sub nici o forma nu te ajuta un ulei 10w40 si nici nu e recomandat pt mtorul asta, Uleiul musai treb sa respecte norma VW 502.00 Distributia e imperios necesar sa fie verificata vizual si recomandarea mea e sa nu aiba peste 90000 Km caz in care trebuie sa o schimbi. Scoate bobinele de inductie din capul bujiilor si verifica sa nu ai ulei la bujii. Schimba bujiile in cazul in care nu au fost schimate in ultimii 4 ani au 60.000 Km. Cam astea ar fi recomandrile mele pt golf 4, de focus nu iti pot spune nimic, teoretic e o masina mai noua, platforma superioara tehnic (punte independenta pe spate insa sincer pt fiabilitate raman tot la golf 4) si motorul cel putin la fiabil insa doar un posesor al modelului te poate lamuri de pbme specifice. Tabla la golf 4 e extrem de buna, daca nu a fost atinsa si reparata prost nu are voie sa aiba rugina deloc. Eu am masina din 2002, din 2007 in tara si credema ca vopseaua se pastreaza extrem de bine, nu stiu cei aia rugina. In final alege masina cea mai buna dpdv tehnic, insa pt asta iti trebuie un mecanic bun ce sa o verifice si desigur un test la drum. Personal nu agreez masinile ce au compartimentul motor facut bec, eu as prefera un compartiment cu praf, insa ce sa-mi tradeze sau nu eventualele scurgeri. La golf 4 o atentie treb sa o acorzi timoneriei care trebuie sa functioneze lin fara sa agatate. Au mai fost cazuri in care bucsele erau uzate, aveau jocuri si asta ducea la schimbarea cu o oarecare imprecizie a vitezelor. Se poate repara insa ideal e sa nu aiba pbme. Bafta in decizie. |
#4
Posted 12 November 2016 - 07:50
muraru_dan
pentru golf 1,6 74KW din 1999 folosesc ulei 10w40, toata lumea mi-a spus de faptul ca cu cat masina are mai multi km, se pune ulei mai vascos, acuma chiar ma gandesc dupa ce am citit postarea ta si a altora, daca nu am gresit cu uleiul. |
#5
Posted 12 November 2016 - 08:32
adrian_popa, on 12 noiembrie 2016 - 07:50, said:
muraru_dan pentru golf 1,6 74KW din 1999 folosesc ulei 10w40, toata lumea mi-a spus de faptul ca cu cat masina are mai multi km, se pune ulei mai vascos, acuma chiar ma gandesc dupa ce am citit postarea ta si a altora, daca nu am gresit cu uleiul. |
#6
Posted 12 November 2016 - 09:47
chiar acum ma duc sa cumpar un i20 nou .initial am vrut una sh un golf 2014 dar cand am vazut preturile am zis pas la sh.Trebuie sa dau avansul pentru ca din ce mi-au spus s-a incheiat programul rabla .mergi pe focus ,golfu e scump la piese
Edited by gogosaru100, 12 November 2016 - 09:47. |
#8
Posted 12 November 2016 - 11:02
Partea proasta la masinile sh, este ca samsarii nu scot nr la ele, nu ai cum sa faci test drive, nu ai cum sa o duc ia service. nici macar nu vor sa iti ofere fiscal, vor doar contract in alb direct cu neamtul.
|
#9
Posted 12 November 2016 - 11:10
Pai fara test drive si fara dusa la service...nu io cumpara nimeni asa pe ochi frumosi
|
#10
Posted 12 November 2016 - 12:02
Fantasy89, on 12 noiembrie 2016 - 11:02, said:
Partea proasta la masinile sh, este ca samsarii nu scot nr la ele, nu ai cum sa faci test drive, nu ai cum sa o duc ia service. nici macar nu vor sa iti ofere fiscal, vor doar contract in alb direct cu neamtul. Si cine te obliga sa cumperi? Ia sa intrebi un comerciant dintr-asta: "directore, tu-mi numeri banii, sau mergem pe incredere?" |
|
#11
Posted 12 November 2016 - 12:29
Din pacate foarte multa lume cumpara masini, facand o ilegalitate de genul, unde ei nu au un avantaj, decat samamsarul nu scoate fiscal, caci el nu apare nicaieri in acte. In capitala, din mai caut un golf 4, puteti vedea topicul meu si m-am lovit de diverse probleme, de la acte pana la starea deplorabila a masiniilor.
In Bucuresti, cel putin, asa merge treaba la samsari. nu vor sa ofere fiscal si tot vand masini pe banda rulanta. |
#12
Posted 12 November 2016 - 14:25
Focus 2 deoarece e model de generatie mai noua, iar pe drum sta de 10 ori mai bine decat golful 4. Focusul era cea mai stabila masina din clasa ei la vremea respectiva.
Motorul de pe g4 1.6 benzina mai are consum de ulei si nu prea il recomand. |
#13
Posted 15 November 2016 - 08:31
Piesele la golf 4 nu sunt scumpe deloc. Plus ca ai foarte multi furnizori pt ele.
Apoi pe drum sta f bine ata timp cat o conduci ca o masina de familie si nu te crezi ca ai una de raliu. Insa de acord, nu se compara cu focus insa cel putin din pct de vedere al articulatiilor golful e tanc, foarte solid construita si te tine o viata, Masina mea are putin peste 220.000 Km si consuma cateva sute de grame de ulei intre schimburi De asta ziceam, conteaza enorm cu ce ulei a fost rulata, Din fabrica a venit cu niste segmenti de ulgere nu tocmai extraordinari de bine proiectati, predispusi la blocare in caz de depuneri si daca uleiul nu are suficienti aditivi pt curatarea depunerilor pe piston..... va dati seama ca veti ajunge sa injurati motorul degeaba. Cel mai bun ulei pt asta e chiar cel recomandat de producator si anume 5w30. La rulaj mai mare se permite 5w40 insa si aici va recomand ulei de calitate, nu va zgarciti si puneti orice ulei. Sub aceasta norma nu recomand si nu are rost, Motorul daca mananca ulei mananca la cald deci un 10w40 e frectie la picior de lemn. Vei rula cu un ulei mut mai slab ca baza si aditivat inferior, vei avea cam aceeasi vascozitate cu 5w40 la cald pt ca ambele sunt 40 la indice. Nu va luati dupa toti mecanicii care habar nu au cu ce se mananca motorul 1.6. Apoi masurarea compresiei iar nu e un factor de depistare a consumului de ulei. Precum am spus, consumul e dat de segmentul raclor, cel de foc ce asigura compresia de regula nefiind afectat deloc, deci vei avea compresie buna insa ulei tot iti va consuma. Din fericire reparatia e relativ iefina asadar atat timp cat consumul e in limite normale nu e un motiv sa nu cumparati golf4. Dar din pacate masini bune se gasesc din ce in ce ami greu, asadar eu as merge pe cea mai noua masina posibile insa fara o verificare amanuntita si un test corespunzator eu nu as cumpara nici o masina de 5 ani. Mare atentie pt ca la noi se aduc numai pocnitori din afara, multi mint, ascund defectele. Nu exista masina perfecta, exista masina potrivita. Din pctul meu de vedere generatia 4 a golfului e cel mai bun golf facut vreodata, chiar daca nu exceleaza la nici un capitol, per total ai cam tot ce vrei de la o masina. Si unele motorizari ale golfului 5 au fost reusite insa per total, golful 4 la rulaj mare s-a dovedit ceva mai fiabil. Despre focus nu pot spune nimc insa as evita echiparile de baza care sincer a calitatea materialelor e mult, mult sub golf. Asta eperceptia mea si cred ca nu ma insel. Despre fiabilitate nu pot spune nimic insa motorizarile aspirate ar trebui sa fie la acelasi nivel. Repet, consumul de ulei al golf atat timp cat puneti ulei de care trebuie poate fi trecut cu vederea pt ca oricum nu e mare si nu influenteaza cu nimic masina. Cei ce acuza si au consum mare, fum albastru si alte pbme datorate consumului, fie au abuat in ultimul hal de motor fie au servisat motorul dupa ureche. Iar la piese nu luati cele mai ieftine pt ca pretul e direct proportional cu calitatea. Nu luati neaparat oem, ce sunt intradevar mai sumpe, insa mergeti pe producatori de fabrica si nu veti da gres. |
#14
Posted 18 November 2016 - 05:57
muraru_dan
vreau sa schimb castrol edge 10w40 si sa pun 5w40 Ce marca de ulei 5w40 ? Sa merg tot pe castrol.....nici nu mai stiu ce marca sa aleg sunt atatea discutii ? Oare ce ulei pune original VW producatorul ? Am Golf 4 1.6 74KW motor APF 204.000km... Sa fac schimbare normala ulei si filtru, sau si alte operatii de curatare....daca schimb marca de ulei ......? |
#15
Posted 10 December 2016 - 21:11
Va salut dragi colegi...sunt proaspatul posesor al unui golf4 1.4,16V,motor AXP si deja am inceput sa am probleme cu ea.Cand am cumparat-o am verificat daca scoate fum si amverificat si zgo,otul motorului.Totul a fost ok,iar acum motorul meu suna ca unul diesel,iar in spatele masinii las un nor de fum.Nu pot intelege cum au facut aceasta masina sa para una normala si in doar 2 saptamani totul sa devina un dezastru.Am schimbat ulei si filtre,si mi-a fost recomandata segmentarea motorului sau un alt motor.Credeti ca daca schimb uleiul cu 5W40 masina va scoate mai putin fum?Mentionez ca folosesc in prezent castrol magnatec 10W40 si masina are putin peste 200.000 km(in bord,nu stiu cathi sunt reali).
|
|
#16
Posted 12 December 2016 - 09:05
Sunt niste "substante" care se pun in ulei ca sa pacaleasca gusterul la vanzare. Daca motorul e terminat nu rezolvi nimic cu alt ulei fiindca iti va consuma si mai mult.
|
#17
Posted 19 December 2016 - 01:26
alonso_first_one, on 10 decembrie 2016 - 21:11, said:
... masina are putin peste 200.000 km(in bord,nu stiu cathi sunt reali). |
#18
Posted 03 May 2017 - 08:26
Buna ziua.
Din februarie sunt propietarul unui golf 4, 1,6 16 v, cumparat din piata. In general nu am probleme cu el doar ca am observat ca motorul mananaca ulei. Dupa ce am facut schimbul de ulei am parcurs cu el 1300 km, am completat cu circa 450 g si joja indica nivelul uleiului la jumatate. E mult? Mai am o problema: in ultimul timp cand motorul este subturat si masina se afla in sarcina se aude un carait in zona motorului. Am fost la doi mecanici, primul nu mi-a zis nimic, al doilea a zis ca benzina este de vina sa folosesc aditiv. In prima faza a mers, s-a redus simtitor ritmul batailor, dupa ce am alimentat din nou au reaparut.... daca a-ti avut probleme asemanatoare ma puteti ajuta cu un sfat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users