Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sedan 1.8 MT vs. Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost
#19
Posted 12 November 2016 - 09:43
Eu nu inteleg de ce cauti sedan. Ai un Fusion care e cred ca cea mai practica masina raportata la volumul ocupat pe care am condus-o vreodata si vrei sedan. Cauta un hatch sau un break. Uite-te si la coreene, daca nu vrei griji urmatorii zece ani un Ceed PE ti s-ar potrivi ca o manusa.
|
#20
Posted 12 November 2016 - 10:46
obreja_g, on 11 noiembrie 2016 - 21:23, said:
Deoarece esti posesor de Honda de mai mult timp imi poti spune: 1) De pe la ce turatie devine zgomotoasa? 2) Ai fost pe drumuri mai inclinate ? In ce turatie trebuia s-o tii, nu neaparat ca sa ajungi in frunte dar nici sa nu incurci traficul. Eu am inteles ca trage destul de bine si la 2500, asa este ? Revin cu astfel de intrebari deoarece este posibil sa nu pot prinde astfel de situatii la un drive test. Multumesc. 2. De la Novaci la Ranca am urcat cu a 3-a pe portiunile drepte. Se simtea ca aerul era rarefiat. Nu ai cum sa incurci traficul cu masina asta. Lucru curios, Civicul beculeste schimbarea intr-o treapta superioara pe la 1300 rpm, dupa parerea mea foarte jos. La 2500 esti deja intr-o zona foarte confortabila de cuplu si putere. Treapta a 6-a o cere pe la 47 km/h. La 5000 rpm, treapta a 6-a, ai 190 km/h. Mai mult n-am incercat. underb, on 12 noiembrie 2016 - 00:59, said:
Cum ziceam, fa un test. Eu am facut cu ambele Cu schimbat in rosu, nu mai conteaza cuplul, daca motorul e aspirat sau turbo, benzina sau diesel. Conteaza doar greutatea, puterea si dupa o anumita viteza aerodinamica asa ca nu mira timpii Civicului doar ca asta e dinamica greu de obtinut si care necesita anticipare tot timpul. Cum ziceam, testul e sfant. Edited by danvlas, 12 November 2016 - 10:49. |
#21
Posted 12 November 2016 - 15:47
underb, on 12 noiembrie 2016 - 00:59, said:
Cum ziceam, fa un test. Eu am facut cu ambele Dupa aia mai vorbim. Datele sunt bune cand nu ai masinile la dispozitie dar nu zic totul despre cum si cand e livrata puterea. Legat de Astra, are treptele mai lungi pt ca are puterea maxima incepand cu o turatie mai mica. A4a de la Astra are cam aceleasi turatii ca a5a de la Civic iar a5a la Astra ca a6a la Civic si urmeaza si a6a care nu are corespondenta la Civic. Pana la urma te intereseaza raportul de transmisie nu ce numar are pe schimbator acea treapta. Avantajul e turatia mai mica la viteza mare. Degeaba scrie tr6 pe schimbator daca una are 2500rpm la 130 la ora iar alta spre 3500, la fel ca prima intr-a 5a. Ce compari? Cum raspund intr-a 6a la 130 sau cum raspund la 3500rpm la 130 la ora? Chestiile astea nu se vad pe hartie dar se vad pe drum. Cu schimbat in rosu, nu mai conteaza cuplul, daca motorul e aspirat sau turbo, benzina sau diesel. Conteaza doar greutatea, puterea si dupa o anumita viteza aerodinamica asa ca nu mira timpii Civicului doar ca asta e dinamica greu de obtinut si care necesita anticipare tot timpul. Cum ziceam, testul e sfant. Pe langa felul in care livreaza puterea sunt o multime de alte chestii care te pot face sa o alegi pe una sau pe alta. Asta mai ales ca nu vb de diferente f mari de dinamica desi ele exista. codesmm, on 12 noiembrie 2016 - 07:23, said:
@obreja_g , se poate face/imbunatati insonorizarea aftermarket. Se gasesc materiale de calitate si se poate realiza o insonorizare eficienta. Confortul la volan se completeaza si cu confortul psihic dat de faptul ca motorul este suficient de puternic pentru o depasire rapida, in siguranta si fara risc. Poti sa afli mai multe despre Civic sedan pe jurnalul de bord facut destul de complet si obiectiv de colegul @marr http://forum.softped...replacemet-car/ . Cei care au pus folii pe geamuri, spun ca se imbunatateste confortul termic (caldura de la soare se reduce) dar nu scade zgomotul din afara masinii si zgomotul de la vant. Asiaticele din clasa compacta (Honda Civic sedan, Mazda 3 sedan, Corolla, etc.) nu au geamuri atermice nici macar la optionale. Caroseria sedan (cu exceptia celor cu haion - Octavia, Rapid, Toledo) este cea mai nepractica fiindca desi are portbagaj mai mare, nu poti pune obiecte de dimensiuni mai mari din cauza spatiului de deschidere mic, dar este eleganta si frumos proportionata. |
#22
Posted 12 November 2016 - 16:37
Minusuri la Civic:
- geam cu impuls doar la sofer - nu poti inchide geamurile cu cheia, daca le-ai uitat deschise - taie curentul dupa 10 minute de la oprire. Daca stai in masina cu geamul deschis 10 minute, ca sa-l inchizi trebuie sa pui contactul. - taie curentul la prima deschidere a unei usi din fata. - porcbagaj pe masina greu de pus - radio FM slabut. Plusuri (aici sunt subiectiv): - un motor incredibil - o senzatie incredibila - nu o confunzi in parcare, ca la VW sau BMW. |
#23
Posted 12 November 2016 - 16:38
Comparativ cu Fusion-ul, oricare dintre cele doua masini va fi la ani lumina, atat la reprize cat si la confort. Parerea mea e ca e o chestiune de gust.
|
#24
Posted 12 November 2016 - 16:40
danX, on 12 noiembrie 2016 - 09:43, said:
Eu nu inteleg de ce cauti sedan. Ai un Fusion care e cred ca cea mai practica masina raportata la volumul ocupat pe care am condus-o vreodata si vrei sedan. Cauta un hatch sau un break. Uite-te si la coreene, daca nu vrei griji urmatorii zece ani un Ceed PE ti s-ar potrivi ca o manusa. Coreenele din cate am inteles sunt extrem de silentioase la viteze mici dar devin zgomotoase la viteze mari. O sa incerc un drive test si cu un Hyundai (au tot la Tiriac la noi in oras) deoarece au garantie de 7 ani deci ar trebui sa fie fiabile. |
#25
Posted 12 November 2016 - 16:45
Te vad ca tragi spre H
Nu stiu daca cel drept si cel inclinat sunt echivalente |
#26
Posted 12 November 2016 - 17:01
danvlas, on 12 noiembrie 2016 - 16:37, said:
Minusuri la Civic: - geam cu impuls doar la sofer - nu poti inchide geamurile cu cheia, daca le-ai uitat deschise - taie curentul dupa 10 minute de la oprire. Daca stai in masina cu geamul deschis 10 minute, ca sa-l inchizi trebuie sa pui contactul. - taie curentul la prima deschidere a unei usi din fata. - porcbagaj pe masina greu de pus - radio FM slabut. Plusuri (aici sunt subiectiv): - un motor incredibil - o senzatie incredibila - nu o confunzi in parcare, ca la VW sau BMW. Multumesc. danvlas, on 12 noiembrie 2016 - 16:45, said:
Te vad ca tragi spre H Nu stiu daca cel drept si cel inclinat sunt echivalente Dar drive test-ul va decide. Sau daca pana in primavara Ford vine cu o oferta buna pentru 1.5 ecoboost sar sigur in barca cealalta. Sau cine stie daca celelalte drive teste nu imi rezerva surprize fata de teorie la alte marci .... Deocamdata intradevar Honda e prima pe lista |
#27
Posted 12 November 2016 - 17:09
la sedan platesti aerul de deasupra capacului porkbagajului degeaba. Mai ales ca la Sedan-uri compacte ai o deschidere foarte mica, astfel ca cei 500 de litri devin utili daca cari porumb vrac.
Atunca un ochi pe la Octavia. Pare-se ca motorul 1.0 TSI e chiar decent si fiabil. |
#28
Posted 12 November 2016 - 17:23
|
#29
Posted 12 November 2016 - 19:06
Asa e la toate cu inchiderea...
Referitor la concedii de 3 saptamani cu capra purcel etc fusionul inghite mai mult ca incarci pana sus, la sedan daca forma nu e ok e posibil sa ai surprize ca nu pui prea multe ca nu intra desi spatiul ar fi. Plus cea mai crunta realizare e cand ai o cutie care incape in portbagaj dar nu trece de gura acestuia. Rezultatul e ca stai si te uiti la ea cand in fusion deja erai plecat. Daca spatiul portbagajului e important atunci practicalitatea unui break e foarte buna. Daca nu, exista skoda cu portbagaj de tip hatch. Eu as arunca un ochi la Renault Megane sedan/break am mers cu el cu motorul diesel si era f ok insonorizata. Plus ca arata foarte bine. Edited by t-balt, 12 November 2016 - 19:08. |
#30
Posted 12 November 2016 - 21:01
t-balt, on 12 noiembrie 2016 - 19:06, said:
Asa e la toate cu inchiderea... Referitor la concedii de 3 saptamani cu capra purcel etc fusionul inghite mai mult ca incarci pana sus, la sedan daca forma nu e ok e posibil sa ai surprize ca nu pui prea multe ca nu intra desi spatiul ar fi. Plus cea mai crunta realizare e cand ai o cutie care incape in portbagaj dar nu trece de gura acestuia. Rezultatul e ca stai si te uiti la ea cand in fusion deja erai plecat. Daca spatiul portbagajului e important atunci practicalitatea unui break e foarte buna. Daca nu, exista skoda cu portbagaj de tip hatch. Eu as arunca un ochi la Renault Megane sedan/break am mers cu el cu motorul diesel si era f ok insonorizata. Plus ca arata foarte bine. Multumesc oricum pentru sugestii deoarece la drive test ma voi uita si la gura de incarcare la sedan-uri. danvlas, on 12 noiembrie 2016 - 17:23, said: Nu ma prinsesem ce-s cu H-urile astea ! Da Hyundai e undeva destul de departe in preferintele mele, dar voi face un drive test si cu ea, mai ales ca aici in Bacau se vinde tot la 'mustacios' ca si Ford-ul, poate-i incaier putin pe vanzatori sa scot un pret mai bun daca nu-mi iau totusi Honda. ! Asta cu portbagajul am patit-o si eu la Fusion , nu degeaba a doua cheie sta tot timpul la nevasta-mea ! t-balt, on 12 noiembrie 2016 - 19:06, said:
Asa e la toate cu inchiderea... Referitor la concedii de 3 saptamani cu capra purcel etc fusionul inghite mai mult ca incarci pana sus, la sedan daca forma nu e ok e posibil sa ai surprize ca nu pui prea multe ca nu intra desi spatiul ar fi. Plus cea mai crunta realizare e cand ai o cutie care incape in portbagaj dar nu trece de gura acestuia. Rezultatul e ca stai si te uiti la ea cand in fusion deja erai plecat. Daca spatiul portbagajului e important atunci practicalitatea unui break e foarte buna. Daca nu, exista skoda cu portbagaj de tip hatch. Eu as arunca un ochi la renault megane sedan/break am mers cu el cu motorul diesel si era f ok insonorizata. Plus ca arata foarte bine. |
#31
Posted 12 November 2016 - 22:02
#32
Posted 13 November 2016 - 19:58
E cineva care are sau a condus mai mult Ford Focus 1.0 ecoboost de 125 CP ? Pana acum nu au intrat pe acest topic decat posesori de Honda in afara celor de la care am primit sfaturi referitor la alte marci si carora la multumesc la toti. Dar as dori o parere despre acest Ford si direct de la cineva care l-a condus mai mult. Ma interesa cat de tare se simte la dinamica ei cand este incarcata cu 2-3 persoane, bagaje si AC pornit. Este clar ca se va resimti, dar m-ar interesa o comparatie cu o masina avuta anterior. Am vazut o astfel de comparatie pe club ford al unui fost posesor de VW 1,9 TDI si era foarte dezamagit, dar tinanad cont de motorizarea pe care a avut-o inainte nici nu ma mira. M-ar fi interesat comparatia cu o alta benzinara dar nu de 2000 cmc.
|
#33
Posted 13 November 2016 - 22:01
danvlas, on 11 noiembrie 2016 - 18:30, said: 25.000 km, absolut nici o problema, iar suspensia independenta spate cred ca m-a scapat ieri de o rasturnare intr-o manevra de evitare a unui BMW la cca 100 km/h. dap, suspensia independenta e una din primele chestii la o masina multi considera ca e un detaliu tehnic neinteresant, mai bine dau banii pe vopsea metalizata |
|
#34
Posted 13 November 2016 - 22:58
Mergi la un drive test cu Octavia de 1.0 TSI si apoi mai vorbim. Eu detin o Octavia 2 (modelul anterior) si nu exista echilibru mai bun design/utilitate/volum portbagaj ca sistemul de portbagaj al celor de la Skoda (liftback se cheama, design de sedan, dar utilitate de hatch cu volum de break).
Motorul de 115 cp trage bine si sanatos de la 2000 rpm pana dupa 5500, un consum foarte bun (la drive test, nemenajata deloc si cu trafic relativ aglomerat a scos 8.2l) acum o poti gasi foarte decent dotata la 13-14 000 euro. Neaparat sa negociezi cu dealerul, mie la prima strigare mi-a facut discount de 1000 euro. Dar incearca la cei din Bucuresti, in provincie sunt mai zgarciti |
#35
Posted 13 November 2016 - 23:39
overseas, on 13 noiembrie 2016 - 22:01, said:
dap, suspensia independenta e una din primele chestii la o masina multi considera ca e un detaliu tehnic neinteresant, mai bine dau banii pe vopsea metalizata Sa nu mai zic de partea comica. Mai toate economy boxurile astea subvireaza in draci iar lumea sufera de suspensie independenta pe spate cand problema e pe fata cu McPhersonul. Buna, rea, nu conteaza, independenta sa fie. Personal o vad ca pe o complicatie inutila pe o masina de genul asta. Dupa ce aduni niste km in bord stai tot timpul sa faci geometria. Asta daca nu ignori pur si simplu problema si mergi asa cu ea cum fac cei mai multi. Edited by underb, 13 November 2016 - 23:43. |
#36
Posted 14 November 2016 - 00:09
medecinsenior, on 13 noiembrie 2016 - 22:58, said:
Mergi la un drive test cu Octavia de 1.0 TSI si apoi mai vorbim. Eu detin o Octavia 2 (modelul anterior) si nu exista echilibru mai bun design/utilitate/volum portbagaj ca sistemul de portbagaj al celor de la Skoda (liftback se cheama, design de sedan, dar utilitate de hatch cu volum de break). Motorul de 115 cp trage bine si sanatos de la 2000 rpm pana dupa 5500, un consum foarte bun (la drive test, nemenajata deloc si cu trafic relativ aglomerat a scos 8.2l) acum o poti gasi foarte decent dotata la 13-14 000 euro. Neaparat sa negociezi cu dealerul, mie la prima strigare mi-a facut discount de 1000 euro. Dar incearca la cei din Bucuresti, in provincie sunt mai zgarciti Si ca tacamul sa fie complet dupa ce a durat 3 luni reparatia in garantie, la nici o luna a sesizat si scurgeri de antigel. Omul era de prin Timisoara deci parerea mea proasta despre service-urile Ford se adevereste. A mea am luat-o second hand, am mai mers 8 ani cu ea fara probleme si dupa prima interventie la ei am inceput sa-i vizitez mai des. O fi fost si vechimea masinii dar prea au inceput problemele sa curga dupa ce am avut prima interventie la ei. Ce stii de service-urile de la Skoda ? Cei care au Honda ce parere au despre service-uri ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users