Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sedan 1.8 MT vs. Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost
Last Updated: Feb 25 2017 20:19, Started by
obreja_g
, Nov 11 2016 11:22
·
0
#109
Posted 26 November 2016 - 21:14
codesmm, on 26 noiembrie 2016 - 05:33, said:
Felicitari pentru alegere, nu cred ca vei regreta vreodata alegerea facuta. Focus are suspensia pe spate independenta, tinuta de drum si directia este cea mai buna din clasa compacta, este confortabila si are un design placut. Nu degeaba este cea mai vanduta masina din lume. As fi recomandat Titanium pentru scaunele sport cu reglaj lombar, foarte utile pentru cei cu probleme la coloana. Sa o folosesti sanatos si daca vei avea timp, fa un jurnal de bord obiectiv deoarece este util pentru cei ce vor sa cumpere masini din clasa compacta. In privinta design-ului mi-a placut mai mult Renault Megane in versiunea noua, dar asta desigur este o parere care tine de preferintele personale. In ceea ce priveste echiparea Titanium nu mi-o puteam permite datorita bugetului. Poate ca as fi facut un efort suplimentar, dar din ceea ce-mi oferea in plus nu ma interesa decat scaunul cu suport lombar. Initial configurasem un Trend cu pachet Trend si pachet confort care-mi oferea ambele scaune fata cu suport lombar. Cand insa m-au anuntat ca pe stoc nu mai este masina cu aceasta configuratie ci numai cea pe care am luat-o, nervos m-am dus chitit sa iau Renault. Spre norocul meu (fiindca altfel m-as fi intrebat tot timpul cum e sa ai un motor mai puternic) sotia a vrut sa faca drive test si cu Ford-ul 1.0 iar masina de la drive test era cu scaun normal. Cand m-am suit si eu la sofer am ramas impresionat cat de bine se muleaza si acest scaun pe coloana mea, desi nu avea suport lombar, si am decis sa revin la sentimente mai bune fata de Ford. Oricum numai un drum lung imi va confirma daca m-am inselat. Cred ca totusi scaunele fata pot fi schimbate si aftermarket, daca va fi nevoie, dar cei de la service nu stiau (au zis ca pana acum nu a venit nimeni sa ceara aceasta), iar eu nu aveam timp sa stau pana se interesau ei de acest lucru. Am sa fac si un jurnal de bord deoarece nu am vazut unul pentru aceasta motorizare, fiind aparuta mai recent. De fapt si pe club Ford nu exista post decat pt. Focus 1.0 ecoboost. |
#110
Posted 26 November 2016 - 21:20
Sa o stapanesti sanatos si felicitari pentru alegere. Meganele ala cred ca era cam submotorizat.
Edited by mzamfirm, 26 November 2016 - 21:21. |
#111
Posted 26 November 2016 - 21:32
G-Ionel, on 26 noiembrie 2016 - 08:00, said:
Apropo de confortul la volan, daca ai fi incercat Megane echiparea Intens, cred ca te hotarai si mai greu, caci este foarte confortabil, poate chiar un pic peste Focus . Din contra mi-ar fi fost mai usor deoarece ieseam cu mult din bugetul cu care si asa eram la limita . Lasand gluma la o parte, oricum si in echiparea ZEN aveam scaun cu suport lombar si mai mult spatiu (Focus-ul nu prea e recomandat pentru claustrofobi), dar totusi nu m-am simtit asa de confortabil ca in Focus. De aceea eu recomand intotdeauna sa faci un drive test, daca se poate chiar cu o masina identica cu cea pe care ti-o doresti, fiindca desi multi ofera suport lombar, scaune incalzite etc. nu in toate acestea te vei simti la fel. Asta nu inseamna ca unele marci au confort mai bun si altele mai slab, ci ca pur si simplu nu toti oamenii sunt la fel (unii sunt mai grasi, altii sunt mai inalti, altii au alta conformatie a coloanei etc.) mzamfirm, on 26 noiembrie 2016 - 21:20, said:
Sa o stapanesti sanatos si felicitari pentru alegere. Meganele ala cred ca era cam submotorizat. |
#112
Posted 01 December 2016 - 08:10
Cu Motor de 130 de cai si 205 nm submotorizat meganu?
|
#113
Posted 01 December 2016 - 09:24
trident, on 01 decembrie 2016 - 08:10, said:
Cu Motor de 130 de cai si 205 nm submotorizat meganu? Eu care am avut un 1.4 MPI, 80CP, 124 nm, 1.0 ecoboost mi s-a parut foarte sprinten, deoarece exceptand acel lag, de la 2000 rot./min tragea foarte bine. Facand insa test cu Megane-ul de 1.6 DCI mi-am dorit mai mult (ca asa-i firea omului) si am ajuns sa iau Focus-ul de 1.5 ecoboost. |
#115
Posted 19 February 2017 - 09:03
Cum sta cu protectia antirugina pe dedesubt Civicul facelift ? Se vede antifon aplicat sau are doar vreo protectie de plastic prinsa de-a lungul masinii?
La pasajele rotilor are plastic pe fata si pasla pe spate? Este mai bine antifonat decat vechea versiune? Se aude puternic zgomotul motorului/rularea rotilor pe drum? Credeti ca in comparatie cu un Ford Focus Ecoboost de 1,5 merita cumparat Civicul sedan ES? |
#116
Posted 19 February 2017 - 20:37
Care Civic facelift? A aparut un model nou, nu este deloc un facelift (daca la ala te referi). Diferenta de pret este de 7k euro intre cel nou si cel vechi.
|
#117
Posted 19 February 2017 - 20:56
Cred că de referea la modelul vechi care inca mai exista pe stoc la unii dealeri
|
#118
Posted 19 February 2017 - 23:01
Eu zic sa iti faci bine temele si sa vezi daca o motorisca de asta de un litru te va tine 10 ani fara sa intervii (cu bani) la ea. In locul tau m-as uita la aspirate, iar dintre ele la Mazda 3, daca incepe rabla o vei gasi la preturi de Megane sau octavie, iar diferenta este mare si in favoarea japonezei iar motorul de 2 litri este fenomenal, nu ca cel de 1,5 ar fi de aruncat.
Edited by farausername, 19 February 2017 - 23:04. |
|
#119
Posted 22 February 2017 - 07:53
#120
Posted 22 February 2017 - 08:53
Ford Focus e mai bine insonorizata la viteze mari. Diferenta la putere dintre ele nu e semnificativa. Ea va fi facuta mai mult de stilul de condus. Spatiul in spate la Honda e putin mai mare.
Versiunea veche de Honda e mai ieftina decat FF 1.5 ecoboost. Pe de alta parte n-am mers cu Honda incarcata si s-ar putea ca aici FF sa fie in avantaj (cuplu de 240 vs. 170 Nm). E greu de spus care iese in avantaj. Depinde ce te intereseaza pe tine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users