Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Honda Civic Sedan 1.8 MT vs. Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#1
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015
Buna ziua,

    Iata ca a venit momentul sa schimb "batranica" mea Ford Fusion 1.4 MPI (an fabricatie 2002) in speranta ca si la anul se va relua programul rabla. Pana atunci vreau sa-mi fac bine "temele" pentru a evita sa mai iau o masina cu neajunsurile celei pe care o am acum, pe care am luat-o in baza pretului. Sigur ca si acum acesta va fi un criteriu dar de data aceasta nu va fi pe primul loc.
    Astfel am nevoie de o masina cu care sa circul in medie 10000 km (40% oras, 60% in afara) si de aceea ies din calcul masinile pe motorina. As dori sa fie noua pentru ca vreau sa o pastrez cel putin 10 ani. Criteriile principale ar fi in urmatoarea ordine :

1) Izolarea fonica cat mai buna la viteza maxima de autostrada (130 km/h) asta incluzand si zgomotul de rulare, de vant si nu numai cel al motorului.

2) Sa aiba o rezerva acceptabila de putere astfel incat sa poti depasi mai rapid TIR-uri pe soselele noastre aglomerate sau sa urce relativ usor pante de 10 grade chiar daca masina este incarcata si cu AC pornit

3) Pretul sa fie de maxim 15000 EURO din care sa pot scadea rabla (dotari diverse numai daca ma incadrez in pret conteaza in diferentierea masinilor, deci poate sa fie si "cheala" daca indeplineste primele doua conditii).

    Astfel pana acum m-am hotarat sa cer opinia celor care detin sau au condus mai mult unul dintre modelele din titlul topicului.
    Eventual pentru cazul in care nu se mai reia programul rabla astept opinii si de la cei care detin Skoda Rapid sau Seat Toledo 1.2 TSI 110 CP in privinta primelor doua puncte.
    Mentionez ca am mai luat in calcul si Peugeot 308 sau Renault Megane ambele de 130 CP dar le-am eliminat din lista deoarece nu au si varianta Sedan si in plus sunt mai scumpe decat modelele din titlul topicului ( francezii au prostul obicei de a nu pune motoare mai puternice pe masini chele, fara dotari suplimentare ).
    Pana acum am urmatoarele informatii pro sau contra despre cele 2 modele si as dori ca posesorii lor sau cei care le-au condus sa-mi confirme, pe cat se poate fara subiectivism, urmatoarele lucruri de care s-ar putea sa nu ma edific nici la drive test :

HONDA CIVIC Sedan 1.8 MTI :

PRO :  - are reprize mai bune la depasiri si urca mai bine in panta chiar si in conditiile in care este incarcata si cu AC pornit (probabil aici                       intervine cilindreea mare si faptul ca livreaza 90% din cuplu inca de la 2000 rot./min.)
            - flexibilitatea motorului i-VTEC care permite sa urci pante cu a patra, sa mergi cu a sasea la 60 km la ora fara trepidatii si sa treci din                 a cincea direct in a treia si invers fara probleme (o trec si pe aceasta la PRO deoarece inseamna consum scazut de carburant si                     silentiozitate chiar daca asta te penalizeaza la viteza cu care urci o panta)
            - dotari mai multe in varianta de baza (AC automat, scaune incalzite etc.)
            - fiabilitate mai buna datorata si vechimii modelului acesta de motor (de altfel ofera si 5 ani garantie fata de 2 ani la Ford)
CONTRA : - Este mai zgomotoasa decat Ford-ul la turatii de peste 3000. Pentru posesori o intrebare : cum este insonorizarea la viteza                     de autostrada cand are 3500 rot./min ? La masina mea veche trebuie sa tipi ca sa te inteleaga cel din spate la                                             aceasta viteza.
                 - Se resimte lipsa turbinei la turatii mici (nu e un inconvenient foarte mare deoarece poti retrograda in a treia, dar totusi devine                          destul de incomoda schimbarea deasa de viteza in cazul unei sosele aglomerate). Cum se simte masina incarcata si cu AC                          pornit la o depasire in intervalul 80 - 120 km/h? Se simte nevoia retrogradarii si la depasiri normale ? La masina mea                      veche trebuia ori sa retrogradez ori sa am distanta nu mare, ci foarte mare, fata de autoturismul din fata daca depaseam vreun                         TIR.
                - Vopseaua este de proasta calitate si se cunosc pete pe ea dupa cativa ani (garantia nu acopera decat coroziunea) Asa este ?
                - Izolare termica slaba, vara se simte nevoia foliilor de geamuri. Asa este ?      

Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost :

PRO : - foarte bine insonorizata aproape de variantele PREMIUM (motorul nu se aude decat la peste 4000 rot./min)
           - motor mai nou cu turbina - are dinamica mai buna la turatii joase.
CONTRA :  - Pentru posesori : e adevarat insa ca in ciuda celor 125 CP motorul nu prea mai trage cand masina este incarcata si                       cu AC pornit ? (daca se poate o comparatie cu una aspirata normala tot de peste 100 CP dar nu cu Honda de mai sus                     pe care datorita puterii, cilindreei mai mari si greutatii mai mici a masinii, doar motorul de 1.5 ecoboost o poate                               depasi ).
                   - Dotari mai slabe in varianta de baza (AC doar manual, scaune neincalzite, fara roata de rezerva - doar chit de reparatii).
Ceea ce nu stiu despre Ford Focus : Cum este izolarea termica ? Am inteles ca la facelift-ul facut au marit pentru insonorizare mai buna si                                                            grosimea geamurilor. Se simte aceasta si vara la izolatia termica ?

In speranta ca vor fi cunoscatori care sa ma ajute sa ma decid pana la anul in primavara sa ma decid asupra vreunui astfel de model, va multumesc anticipat.

#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Fa un drive-test cu ambele si te vei lamuri in mare parte. Citeste review-uri lor si pana la anul te lamuresti pe deplin, poate chiar te reorientezi, cand vei afla ceva ce nu iti place. NU exista masina perfecta. Alege ce iti place tie, e nasol sa te iei dupa alte impresii.

Mie, unul Honda imi displace ca forma si design, nu am condus asa ceva.

Am condus insa Focus si e ok, dar cu motor mai mare de 1.5 litri turbo. Cam inghesuit totusi, in rest e ok.

Edited by arab, 11 November 2016 - 11:40.


#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,002
  • Înscris: 07.11.2006
Raspunsul la dilema ta ar trebui dat ca si la aria de achizitii piese PC.
Adica revino cu doua-trei saptamani inainte de cumparare.
Pana la anul,cand doresti sa cumperi,vor iesi din uz unele modele,vor aparea alte modele,vor aparea alte preferinte,etc.

Pana in primvara mai sunt sase luni,cu indulgenta.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ma indoiesc, ca un focus 1.0t se misca mai bine ca un toledo 1.2tsi de 110cp. Mai ales ca noile motorizari am inteles ca nu mai au problemele din trecut.

#5
_Dadi_

_Dadi_

    Martian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,154
  • Înscris: 01.05.2015
Cumpara Honda,...nici nu se compara,...scaune confortabile,...galagie mai de loc,....

#6
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Si totusi, de ce vrei neaparat sedan?

Skoda Octavia 1.0TSI?

Edited by florinppv, 11 November 2016 - 12:36.


#7
trick10

trick10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 01.08.2007
Daca vrei sa o tii 10 ani fara probleme, Honda.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Honda pentru fiabilitate.
Dar ca interior si ergonomie mi se pare ciudat, e alta filozofie, trebuie sa te obisnuiesti.

#9
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
la anul nu vei mai gasi Civic Sedan 1.8 la preturile de acum.
Se lichideaza generatia veche pentru ca apare ceva noua.

#10
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postarab, on 11 noiembrie 2016 - 11:38, said:

Fa un drive-test cu ambele si te vei lamuri in mare parte. Citeste review-uri lor si pana la anul te lamuresti pe deplin, poate chiar te reorientezi, cand vei afla ceva ce nu iti place. NU exista masina perfecta. Alege ce iti place tie, e nasol sa te iei dupa alte impresii.

Mie, unul Honda imi displace ca forma si design, nu am condus asa ceva.

Am condus insa Focus si e ok, dar cu motor mai mare de 1.5 litri turbo. Cam inghesuit totusi, in rest e ok.
Multumesc, m-am programat la drive test in ianuarie cu Honda la Iasi, la noi in Bacau nu avem reprezentanta. Si mie imi place mai mult Fordul la exterior dar Honda mi se pare mai OK ca spatiu interior. Oricum ma voi lamuri dupa drive test.

View PostTruculMagic, on 11 noiembrie 2016 - 12:19, said:

Ma indoiesc, ca un focus 1.0t se misca mai bine ca un toledo 1.2tsi de 110cp. Mai ales ca noile motorizari am inteles ca nu mai au problemele din trecut.
Ai dreptate, un prieten al meu are Skoda Rapid (sora lui SEAT, difera doar forma) si mi s-a parut a trage bine chiar incarcata ceea ce nu prea am auzit la fel despre motorul de 1.0 care am inteles ca e mai vioi doar cu masina goala (este si o diferenta de greutate mare intre ele). Cum pentru mine insonorizarea e pe primul plan m-am orientat spre modele mai scumpe mai ales Skoda Rapid mi-a dat impresia de fragilitate fata de Ford ceea ce se va resimti mai tarziu in insonorizare.

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Vezi ca aveau si cei de la Opel oferta buna la Astra J, tot ceva lichidari de stoc pentru ca a aparut deja Astra K.
Sunt masini bune, frumoase. Si Astra Sedan cu 1.4 turbo era la vreo 12k cu tichete. Si dotata destul de bine. Atata ca Astra J e cam cea mai grea din clasa ei si 1.6 de 115cp nu va face fata tare bine, trebuie neaparat 1.4 turbo.

View Postobreja_g, on 11 noiembrie 2016 - 15:56, said:

Multumesc, m-am programat la drive test in ianuarie cu Honda la Iasi, la noi in Bacau nu avem reprezentanta. Si mie imi place mai mult Fordul la exterior dar Honda mi se pare mai OK ca spatiu interior. Oricum ma voi lamuri dupa drive test.


Ai dreptate, un prieten al meu are Skoda Rapid (sora lui SEAT, difera doar forma) si mi s-a parut a trage bine chiar incarcata ceea ce nu prea am auzit la fel despre motorul de 1.0 care am inteles ca e mai vioi doar cu masina goala (este si o diferenta de greutate mare intre ele). Cum pentru mine insonorizarea e pe primul plan m-am orientat spre modele mai scumpe mai ales Skoda Rapid mi-a dat impresia de fragilitate fata de Ford ceea ce se va resimti mai tarziu in insonorizare.

Fordul Focus facelift chiar arata foarte misto :) Daca ai putea lua 1.5 ecoboost. Si e una din cele mai dinamice masini din clasa sa, ca tinuta de drum.
PS: Mai uita-te si la Seat Leon, VW Jetta, Golf 7, etc.

#12
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

View Postflorinppv, on 11 noiembrie 2016 - 12:33, said:

Si totusi, de ce vrei neaparat sedan?

Skoda Octavia 1.0TSI?
Am avut-o in vedere dar acest model este mai lenes decat Ford 1.0 ecoboost. Mai degraba trage sora ei mai mica Rapid datorita caroseriei mai usoare si motorului mai puternic (ma refer la 1.2 TSI 110CP). Insonorizarea este insa  mult mai buna fata de Skoda Rapid

#13
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View Postobreja_g, on 11 noiembrie 2016 - 11:22, said:

HONDA CIVIC Sedan 1.8 MTI :

PRO :  - are reprize mai bune la depasiri si urca mai bine in panta chiar si in conditiile in care este incarcata si cu AC pornit (probabil aici    intervine cilindreea mare si faptul ca livreaza 90% din cuplu inca de la 2000 rot./min.)
- flexibilitatea motorului i-VTEC care permite sa urci pante cu a patra, sa mergi cu a sasea la 60 km la ora fara trepidatii si sa treci din a cincea direct in a treia si invers fara probleme (o trec si pe aceasta la PRO deoarece inseamna consum scazut de carburant si silentiozitate chiar daca asta te penalizeaza la viteza cu care urci o panta)
- dotari mai multe in varianta de baza (AC automat, scaune incalzite etc.)
- fiabilitate mai buna datorata si vechimii modelului acesta de motor (de altfel ofera si 5 ani garantie fata de 2 ani la Ford)
CONTRA : - Este mai zgomotoasa decat Ford-ul la turatii de peste 3000. Pentru posesori o intrebare : cum este insonorizarea la viteza de autostrada cand are 3500 rot./min ? La masina mea veche trebuie sa tipi ca sa te inteleaga cel din spate la aceasta viteza.
- Se resimte lipsa turbinei la turatii mici (nu e un inconvenient foarte mare deoarece poti retrograda in a treia, dar totusi devine   destul de incomoda schimbarea deasa de viteza in cazul unei sosele aglomerate). Cum se simte masina incarcata si cu AC   pornit la o depasire in intervalul 80 - 120 km/h? Se simte nevoia retrogradarii si la depasiri normale ? La masina mea   veche trebuia ori sa retrogradez ori sa am distanta nu mare, ci foarte mare, fata de autoturismul din fata daca depaseam vreun TIR.
- Vopseaua este de proasta calitate si se cunosc pete pe ea dupa cativa ani (garantia nu acopera decat coroziunea) Asa este ?
- Izolare termica slaba, vara se simte nevoia foliilor de geamuri. Asa este ?   
1. La 3500 rpm e OK. Nu trebuie sa ridici vocea ca sa te intelegi cu cei din spate. La peste 5.000 le ceri tuturor sa taca :D
2. Depasirea pornita la 80 km/h o faci in treapta a 3-a cu acceleratia la podea, fara teama. Gazul ti-l taie la 147 km/h (6700 - 6800 rpm), dar depasirea va fi fost terminata de mult.
3. Am masina din iulie anul trecut, inca n-am constatat probleme cu vopseaua, dar nici nu-i dau o importanta prea mare.
4. Se simte oarecum dogoarea soarelui, dar climatizarea face fata cu brio.

25.000 km, absolut nici o problema, iar suspensia independenta spate cred ca m-a scapat ieri de o rasturnare intr-o manevra de evitare a unui BMW la cca 100 km/h.

#14
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Chestia cu motorizarile e cam pe dos. Civicul are niste reprize decente la modul general dar nimic de povestit, mai ales pt un motor de 1.8. Desi ti se va parea racheta fata de Fusion, ma gandesc ca te-ai saturat de depasiri cu retrogradari in blana. Cu schimbat in rosu, se misca bine. Altfel e cam moale. Ecoboostul de 125 de cai e mai agreabil la condus. La fel si 1.0-1.2 tsi, chiar si pe Octavia.
Honda are multi fani care o ridica nejustificat in slavi, fani care sunt de obicei la prima masina de peste 100 de cai sau n-au masina deloc. Oricum, daca faci un test te lamuresti rapid. Daca se poate in aceeasi zi pe aceeasi ruta, musai si in afara orasului.
Dintre toate as lua Astra 1.4T.

Edited by underb, 11 November 2016 - 19:29.


#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postdanvlas, on 11 noiembrie 2016 - 18:30, said:

1. La 3500 rpm e OK. Nu trebuie sa ridici vocea ca sa te intelegi cu cei din spate. La peste 5.000 le ceri tuturor sa taca Posted Image
2. Depasirea pornita la 80 km/h o faci in treapta a 3-a cu acceleratia la podea, fara teama. Gazul ti-l taie la 147 km/h (6700 - 6800 rpm), dar depasirea va fi fost terminata de mult.
3. Am masina din iulie anul trecut, inca n-am constatat probleme cu vopseaua, dar nici nu-i dau o importanta prea mare.
4. Se simte oarecum dogoarea soarelui, dar climatizarea face fata cu brio.

25.000 km, absolut nici o problema, iar suspensia independenta spate cred ca m-a scapat ieri de o rasturnare intr-o manevra de evitare a unui BMW la cca 100 km/h.

Pai la 5000rpm nu stiu cine mai are curaj dintre pasageri ca sa vorbeasca Posted Image
Specific motorului aspirat... ii dai a 3-a si te bagi in depasire pana ajungi cu turatia la rosu, e fain, insa cand esti cu familia nu prea merge. De aceea un motor turbo cu un cuplu mai generos e ideal. Acuma nu cred ca un 1.0 sau 1.2 turbo are reprize mai bune ca 1.8 de pe Honda, insa ar fi recomandat macar un 1.4turbo si minim 120cp ca sa traga cat de cat.

Edited by TruculMagic, 11 November 2016 - 19:46.


#16
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015
Buna tuturor,

Vad ca discutia s-a incins pe marginea vitezelor pe care le pot prinde diverse marci. Pentru a mai linisti putin spiritele vreau sa spun ca asta la mine este pe locul doi la prioritati pe primul fiind insonorizarea. La urma urmei cum spunea cineva mai sus oricare mi se va parea racheta pe langa ce am acum. Dar daca tot ati adus discutia pe aceasta tema va dau un link unde puteti vedea testate reprizele la diverse marci. Link-ul este pentru comparatia Ford Focus 1.0, Honda Civic 1.8 si Opel Astra 1.4 140CP :

http://www.zeperfs.c...5-1453-3085.htm

Veti vedea ca cel mai bine sta Honda Civic. Datorita lipsei turbinei nu are probabil zvacul specific acestor masini dar probabil urca rapid in turatie si le depaseste pe acestea. Bineinteles ca daca veti intra pe site si o veti compara cu Focus 1.5 atunci sigur va ramane in urma.

Acum revenind la ce ma intereseaza pe mine cel mai mult (adica insonorizarea) doar cele doua marci din titlul topicului sunt in top in clasa compacta cu un plus pentru Ford (nu stiu de ce Opel sta asa prost in teste atat cu insonorizarea cat si cu reprizele). E drept ca Honda incepe sa fie zgomotoasa la turatii mari dar la stilul meu de mers nu prea o sa simt acest lucru deoarece rezerva de putere imi era necesara pentru anumite depasiri a unora care fie imi obstructioneaza vizibilitatea (camioane, dubite) fie a celor care merg cu 100 cand au voie cu 110 si mai incep sa creasca viteza. Datele privind insonorizarea le-am luat de pe unele site-uri straine care testeaza si acest lucru (pe doi era de fapt Peugeot 308 dar am explicat mai sus ca vreau doar sedan). E posibil sa-mi mai schimb parerea dupa ce fac drive test daca la acestea o sa pot sa scot masinile pe european la 130 km/h.
Pentru a nu crea confuzii trebuie spus ca este diferenta destul de mare la insonorizare la Honda intre sedan si hatchback, primul fiind gandit pentru confort (are acelasi tip de suspensie ca si Ford) iar abia al doilea pentru "curse" (suspensie mai rigida etc.)
Totodata vreau sa va spun ca si celelalte variante spuse aici (Opel, Skoda Rapid, Seat Toledo etc.) nu sunt foarte zgomotoase fiind incadrate din punct de vedere al silentiozitatii la mediu (exista si grup de zgomotoase gen Citroen C-Elyse sau Toyota CorrolaPosted Image ), dar cum confortul la mine este pe primul plan, am ales din grupul celor silentioase pe cele care se incadrau in buget (acolo sunt putine compacte si majoritatea sunt din clasa medie gen Passat, Mondeo, Acord dar care au preturi prohibitive pentru mine).
Cred ca pana acum mi-am facut temele binePosted Image  dar stiti cum se spune ca teoria ca teoria dar practica ne omoara asa ca de aceea am initiat acest topic pentru a-si spune parerea cei care au si condus aceste masini sau altele de care ei sunt multumiti 1) ca silentiozitate si 2) ca rezerva de putere cand este necesar.
Apropo de practica in condus diverse masini, am luat de pe turatii.ro cu cronometrul in mana niste teste 70-130 km (pedala la fund) pentru Ford ecoboost 1.0, Honda Civic si Seat Toledo 1.2TSI. Desi pe hartie Seat era dezavantajat ca putere (doar 110 CP fata de 125 Ford si 142 Honda) cronometrul a aratat ca a fost foarte aproape de Honda si mult deasupra lui Ford. Daca nu ar fi fost constructia ei low cost (inclusiv insonorizarea) nici n-as mai fi stat pe ganduri in alegerea ei.Posted Image

View Postdanvlas, on 11 noiembrie 2016 - 18:30, said:

1. La 3500 rpm e OK. Nu trebuie sa ridici vocea ca sa te intelegi cu cei din spate. La peste 5.000 le ceri tuturor sa taca Posted Image
2. Depasirea pornita la 80 km/h o faci in treapta a 3-a cu acceleratia la podea, fara teama. Gazul ti-l taie la 147 km/h (6700 - 6800 rpm), dar depasirea va fi fost terminata de mult.
3. Am masina din iulie anul trecut, inca n-am constatat probleme cu vopseaua, dar nici nu-i dau o importanta prea mare.
4. Se simte oarecum dogoarea soarelui, dar climatizarea face fata cu brio.

25.000 km, absolut nici o problema, iar suspensia independenta spate cred ca m-a scapat ieri de o rasturnare intr-o manevra de evitare a unui BMW la cca 100 km/h.

Deoarece esti posesor de Honda de mai mult timp imi poti spune:
1) De pe la ce turatie devine zgomotoasa?
2) Ai fost pe drumuri mai inclinate ? In ce turatie trebuia s-o tii, nu neaparat ca sa ajungi in frunte dar nici sa nu incurci traficul. Eu am inteles ca trage destul de bine si la 2500, asa este ?
Revin cu astfel de intrebari deoarece este posibil sa nu pot prinde astfel de situatii la un drive test. Multumesc.

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cum ziceam, fa un test. Eu am facut cu ambele Posted Image
Dupa aia mai vorbim.
Datele sunt bune cand nu ai masinile la dispozitie dar nu zic totul despre cum si cand e livrata puterea.

Legat de Astra, are treptele mai lungi pt ca are puterea maxima incepand cu o turatie mai mica.
A4a de la Astra are cam aceleasi turatii ca a5a de la Civic iar a5a la Astra ca a6a la Civic si urmeaza si a6a care nu are corespondenta la Civic. Pana la urma te intereseaza raportul de transmisie nu ce numar are pe schimbator acea treapta. Avantajul e turatia mai mica la viteza mare. Degeaba scrie tr6 pe schimbator daca una are 2500rpm la 130 la ora iar alta spre 3500, la fel ca prima intr-a 5a. Ce compari? Cum raspund intr-a 6a la 130 sau cum raspund la 3500rpm la 130 la ora? Chestiile astea nu se vad pe hartie dar se vad pe drum.

Cu schimbat in rosu, nu mai conteaza cuplul, daca motorul e aspirat sau turbo, benzina sau diesel. Conteaza doar greutatea, puterea si dupa o anumita viteza aerodinamica asa ca nu mira timpii Civicului doar ca asta e dinamica greu de obtinut si care necesita anticipare tot timpul.

Cum ziceam, testul e sfant. Pe langa felul in care livreaza puterea sunt o multime de alte chestii care te pot face sa o alegi pe una sau pe alta. Asta mai ales ca nu vb de diferente f mari de dinamica desi ele exista.

Edited by underb, 12 November 2016 - 00:55.


#18
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
@obreja_g , se poate face/imbunatati insonorizarea aftermarket. Se gasesc materiale de calitate si se poate realiza o insonorizare eficienta. Confortul la volan se completeaza si cu confortul psihic dat de faptul ca motorul este suficient de puternic pentru o depasire rapida, in siguranta si fara risc. Poti sa afli mai multe despre Civic sedan pe jurnalul de bord facut destul de complet si obiectiv de colegul @marr   http://forum.softped...replacemet-car/ . Cei care au pus folii pe geamuri, spun ca se imbunatateste confortul termic (caldura de la soare se reduce) dar nu scade zgomotul din afara masinii si zgomotul de la vant. Asiaticele din clasa compacta (Honda Civic sedan, Mazda 3 sedan, Corolla, etc.) nu au geamuri atermice nici macar la optionale. Caroseria sedan (cu exceptia celor cu haion - Octavia, Rapid, Toledo) este cea mai nepractica fiindca desi are portbagaj mai mare, nu poti pune obiecte de dimensiuni mai mari din cauza spatiului de deschidere mic, dar este eleganta si frumos proportionata.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate