Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Acord vs. VW Passat vs. Ford Mondeo
Last Updated: Nov 21 2016 15:58, Started by
tibirk
, Nov 10 2016 11:17
·
0
#19
Posted 16 November 2016 - 14:31
Ca fost și actual proprietar de Accord, recomandarea mea este evidenta: Accord. Îți oferă calitate de fabricație, fiabilitate, costuri de întreținere rezonabile, siguranță, stabilitate, ținută de drum excelenta, direcție foarte precisa (mai ales la varianta cu facelift). Singura "problema" este ca nu este nemțească, ca nu e agreata de cocalari, ca e destul de exclusivista sub acest aspect. Alta e sa ai un Audi, BMW sau Mercedes alb ... nu?
Costurile cu revizia la Accord 2.4 benzina sunt de aprox. 500 lei, la reprezentanta, cu ulei și filtre after market, deci rezonabile. Sunt povesti amuzante acelea cu privire la costurile mari de întreținere. Dacă utilizezi consumabile OEM, costurile vor fi similare cu cele de la reprezentanta pentru Passat, Mondeo, Mazda și altele asemenea. |
#21
Posted 16 November 2016 - 17:31
Kroghy, on 10 noiembrie 2016 - 20:05, said:
Vezi ca A4 este in clasa medie unde Skoda Superb este varianta low cost a marcii, Passat este varianta standard iar A4 este varianta premium, toate trei sunt de la acelasi producator. Concluzia e ca A4 e cu o clasa peste Octavia la dimensiuni si doua clase la calitate. Acord nu se mai vinde in Europa deoarece era sub concurenta de aici si vanzarile erau slabe. Se vinde vine in USA unde concurenta de acolo e slaba calitativ si americanii nu sunt asa de pretentiosi la calitate. Daca nu-ti place nici Mercedes si nici BMW si nici Audi atunci de ce te uiti la marci mai slabe? americanul de rand, deci cel ce cumpara masiv masine se uita la: -unde sunt cup-holder-ele -cat de confortabila este pt 2 h commuting (aici de ex VW este jale) -intretinere cat mai fara bataie de cap -automata -combinatia buna cost-performanta-intretinere in state sunt cate vrei masini germane, toti 4. stiati ca masiv VW este facut in mexic ? stiati ca M-urile decapotabile se fac in state ? el stie ca orice masina este suficient de fiabila si merge, te duce unde vrei; chestii ca puterea, performantele motorului sunt pt flacai de liceu sa se dea mari. si tot nu sunt bune pt ca pe bancheta din spate nu poti sa faci ceea ce se face de obicei pe bancheta din spate. apropos, stiti de ce se cumpara un Ferrari sau Lamborghini ? pt ca duminica dupa amiaza sa faci un tur prin cartier, mergand incet pt a putea sa vezi fetele verzi de invidie ale vecinilor; este obiectul tipic al crizei de mid-life. pe autostrada te ia imediat politia daca treci de 55-70 mile/h. si politia in state nu este de la buget ci traieste din amenzile pe care le aplica. adevarul este ca masina de status pt clasa mijlocie este M, A, BMW si Lexus. poti sa adaugi Infiniti, Acura si eventual J. acestea nu sunt masini exotice sau cu adevarat de lux. Edited by avenirv, 16 November 2016 - 17:33. |
#23
Posted 17 November 2016 - 09:43
Mufasa, nimeni nu e vinovat ca acei domni prefera acele marci si culoarea alba (deseori si pe cea neagra). Iar opiniile noastre trebuie respectate, chiar daca nu concorda cu ale domniei tale. Insa, sa contesti evidentele ....
Nu am afirmat nicicand ca cele 3 marci sunt marci de cocalari, ci ca sunt preferate de ei, mai ales cand vine vorba de o anumita culoare care lor le lipseste, probabil. Asa ca, spor la miscarea preferata ... saritul gardului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users