Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Focus mk3(benzina/diesel) manual VS Focus mk3 automat(powershift)
Last Updated: Nov 18 2016 12:10, Started by
cristik112
, Nov 09 2016 16:27
·
0
#1
Posted 09 November 2016 - 16:27
Pentru maxim 20k km pe an, folosire 50% urban, 50% extra-urban, ce masina ar fi mai fiabila si mai usor de intretinut?
Din ce am citit si cautat pana acum, cutiile automate powershift sunt usor de intretinut iar per total costul de intretinere ar fi mai mic decat pentru o cutie manuala dar fiind un diesel pot aparea alte probleme. Care ar fi compromisul corect pentru situatia descrisa mai sus? L.E. As vrea o parere legata de cele doua modele mentionate in titlu in materie de fiabilitate si costuri intretinere, o comparatie intre focus manual si focus automat. Din ce am am gasit eu, costurile ar fi cam aceleasi asa ca as vrea si o parere de la voi. Ca sa fiu mai clar, am de ales intre un model automat 125hp , 1.6 si manual pe benzina ecoboost 1.0, 125hp Edited by cristik112, 09 November 2016 - 16:44. |
#2
Posted 09 November 2016 - 16:35
Ce diferente la costuri de intretinere manual vs automat ai gasit? Sau cum se intretine o cutie powershift? Sau te referi la masina cu echiparile respective...
|
#3
Posted 09 November 2016 - 18:42
Powershift nu e o cutie care sa te dea pe spate neaparat. Ia cauta pe net review-uri ( nu romanesti ca astea sunt subiective si pe bani). La motor, 1.6 aspirat, benzina se mai gaseste !?!?...simplu, dovedit, fiabil, imbunatatit de-a lungul timpului; 1.0 ecoboost....nou, categoria " ascutitoare", plin de electronica, turbo ( cu plusuri si minusuri), nu exagerat de economic la consum.
Edited by Darkage_, 09 November 2016 - 19:00. |
#4
Posted 18 November 2016 - 12:10
Powershift e de 2 feluri: uscat si umed. Daca e ala uscat, au fost probleme cu el in trecut, mai ales prin US. Parca ala vine pe motoarele pe benzina mai slabe ca putere, iar cel umed vine pe motoarele diesel. Intereseaza-te care powershift este exact pe modelul ala de masina. Powershift-ul umed e fiabil si merge foarte bine. Eu am acum masina cu powershift diesel. Inainte am avut manuala pe benzina. Nu m-as intoarce la manuala in niciun caz. Powershift-ul face tot ce vrei. Cel putin varianta de pe masina mea are mod normal si mod sport + padele pe volan pt schimbat manual daca vrei. Padelele nu-s foarte confortabile, ca fiind pe volan isi schimba pozitia si daca vrei sa schimbi intr-o curba mai stransa nu le nimeresti asa usor, dar nu e important. In condusul normal nu ai nevoie de ele. Iar daca vrei sa tragi de masina mai mult, treci in S si n-ai treaba. Astea le zic in conditiile in care motorul e suficient de puternic. Nu stiu cum s-ar descurca powershift-ul ala pe motorul de 1.6 benzina aspirat. Ala nu e motor bun pt cutie automata. Cutiile automate tind sa-ti tina motorul in zona de consum optim, si asta inseamna turatii mici. Daca motorul ala e lesinat pana in 3000 de ture, si cutia ti-l tine mereu sub 2000, atunci cand bagi talpa in ea, o sa fie nevoie sa retrogradeze 2 trepte si asta ia ceva timp deci trebuie sa anticipezi putin. Daca ai un motor diesel sau un ecoboost pe benzina cuplate la o automata, alta ar fi treaba. Eu nu recomand 1.6 aspirat + automata pe Focus. Diesel sau ecoboost mai puternic da. Ca o paranteza, eu nu am intalnit inca situatii in care sa fi zis: ce bine era sa am manuala.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users