Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1087 replies to this topic

#721
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
De vreo 2 zile am și eu probleme cu motorul.
- Mă tot plîngeam de "pornirea greoaie".
Buba era de la compresie.
- Și ... lua greu viteză !
Dar nu m-a deranjat nici asta.
Însă ce m-a deranjat, era că scăpa "combustibil" prin față și mă picura pe încălțăminte. :(
Pînă aici !!!
Am demontat motorul să văd de ce ?
Piulițele erau strînse bine, dar ... la ultima demontare, nu am ținut cont de poziția garniturii de aluminiu, iar la  montare, partea din față nu călca corect pe garnitură. (Ea era turtită inegal.)
Attached File  20190610_132242.jpg   393.91K   13 downloads Attached File  20190610_151229.jpg   493.09K   19 downloads Attached File  20190610_154511.jpg   400.36K   17 downloads Attached File  20190610_-picsay.jpg   186.51K   18 downloads
De aceea pierdeam compresia.
In locul unde am pus săgeata, garnitura, nu este turtită deloc.
Am confecționat altă garnitură.
Am montat-o, totul a fost ok !
Bicicleta mergea super ! Viteză ... am depășit 50 km/h .
Attached File  Screenshot_Sportractive_20190612-100259.png   88.44K   16 downloadsAttached File  Screenshot_Sportractive_20190612-100431.png   76.79K   18 downloads
Numai că ... după ... s-a stricat "ceva" la ea.
Nu mai merge turată.
Merge bine pînă la 30-35 la oră, după ... moare motorul, cînd accelerez. Intră mai mult aer decît benzină in motor.
Exact ca in clipul pe care l-am făcut anul trecut.
Cred că am un gunoi în carburator care limitează benzina.
Cînd am demontat motorul, am observat in ce hal arată pinionul.
Acum am înțeles și eu de ce cîrîia la pornire  ! :(
Era tocit pinionul și lanțul sărea pintenii.
Attached File  20190610_164227.jpg   417.7K   27 downloads
Am demontat toba, am băgat cred că 100 g de benzină înăuntru, și am bîțîit-o bine, ca să-i curăț funinginea de pe interior.
La montat ... s-a rupt șurubul ! :(
Chinuite să-l scoți !
Am făcut o piuliță de 24 mm, am încercat să sudez șurubul de ea, dar nu prea mi-a ieșit sudura.
Cînd am început a învîrti, s-a rupt sudura, dar, am apucat să-l desțepenesc și ... l-am scos, pînă la urmă.
Attached File  20190610_212405.jpg   388.66K   23 downloads Attached File  20190611_211925.jpg   349.36K   21 downloads Attached File  20190611_212009.jpg   262.55K   20 downloads

#722
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
Am reparat motorul !
Defectul a fost cel semnalat anterior de Emil.
Am rupt un șurub de la tobă, De capătul acestuia am sudat o piuliță să-l pot scoate.
Iar cînd am sudat piulița, am pus un șomoiog de hîrtie, să nu intre scîntei în motor.
Cînd totul a fost gata, am montat toba, dar am uitat să scot dopul de hîrtie.
Cînd am demontat toba, hîrtia era deja la evacuare.
Acum merge bine. :)
Attached File  Screenshot_Sportractive_20190612-221604.png   76.46K   4 downloads Attached File  Screenshot_Sportractive_20190612-221825.png   73.4K   2 downloads Attached File  Screenshot_Lansator_Nova_20190612-221953.png   76.2K   3 downloads Attached File  Screenshot_Sportractive_20190612-221945.png   94.83K   2 downloads
Viteza maximă cu toba înfundată.
Am făcut cîțiva km fără tobă. Încet, de asemeni . 39 km/h :(
Și ... după ce am scos "ce era prin ea" ... si-a revenit motorul ! :)
Attached File  Screenshot_Sportractive_20190613-163001.png   77.31K   1 downloads Attached File  Screenshot_Sportractive_20190613-162819.png   82.15K   2 downloads Attached File  Screenshot_Sportractive_20190613-162654.png   77.35K   2 downloads
(Moțurile acelea de 70 km/h, nu ai fost atinse de mine. Probabil că in acel moment rămineam fără GPS iar apk,, adăuga ca și viteză, distanța parcursă.)

#723
nurcozma

nurcozma

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.06.2019
salut , caut si eu pe cineva sa imi repare o problema la bicicleta mea cu motor in bucuresti , știți vrun service sau vreo persoana care se pricepe.
multumesc anticipat

#724
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Cu ce problema te comfrunti?

#725
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Hai salut,

Mai aproape ca intentonam sa cumpar si eu o bicicleta cu motor, mai fancy asa, tip chopper cu roata spate mai groasa, arata si bine ce e drept; dar cand am citit pe aici ce probleme au aceste motoare am spus pas, observ ca il desfaceti si bibiliti in fiecare saptamana, pai ori merge, ori stai si te rogi de el, te mai lasa si in drum.
Intentionam pt o uzura de cam ~80-150km/zi ceea ce nu cred ca  apuci sa ii faci fara sa ai vro problema.
Pe piata, olx si ce mai scoate google din anunturi observ ca e acelasi model de motor, chinezesc, deci implicit trebuie sa il depanezi mereu.
Mai sunt unele anunturi cu motoare Sacsh, dar sunt mai mici 29cc, deci sub 30KM, un 45km ar fi ok.
Plus vibratii si zgomot de sar toti cainii/vecinii pe tine daca mai vii seara acasa  cu baraitoarea; astea eram pregatit sa le suport, dar fiabilitatea din pacate pare scazuta, avantajul era autonomia  fata de electrica si pretul accesibil.

Deci tot un scuter e mai ok, 4T, mai fiabil si mai confortabil; iar bicicleta electrica nu stiu in cat timp o poti amortiza fiind foarte scumpa datorita bateriilor, mai mult un moft, mai scumpa decat unele scutere noi. 1500-2000E.

Eu apreciez ca descrieti experienta prin care treceti, ca fiecare sa poata face o parere daca i se potriveste aceasta solutie; evident fiecare alege ce i se potriveste in functie de buget si situatie.

Acum, daca sunteti sinceri, cam cati KM ati parcurs cel mai mult fara reparatii?
Sunt constient ca orice lucru mecanic are uzura si trebuie intretinut, dar parca e prea multa bataie de cap, mai ceva ca o nevasta cicalitoare. :)

Edited by Zyx, 01 July 2019 - 10:14.


#726
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Cu al doilea motor am 1500km si nu a facut figuri!la primul am nimerit rulmentii prosti si sau spart in primii 5-600km!Eu mai multe probleme am, cu rota spate a bicicletei care din cauza greutati mele rupe spite!Nu lua in considerare ce spune initiatorul topicului!El merge in mod defectos cu el,nu face rodajul cum trebuie il tine in turatii mari.......Cat despre scutere ai in primul rand nevoie de permis,pe urma vin cheltuielile cu itp,asigurare......

#727
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
Emile, te rog să nu mai postezi mesaje pe acest topic ?
Eu, am deschis acest topic, ptr a face schimb de informații cu oricare membru de pe acest topic.
Nu pentu a mă critica tu, la fiecare 2 postări, ptr că nu-ți place ție cum merg eu cu bicicleta mea.
Dacă am cilindrul zgîrîiat ori ba, dacă merg încet sau cu viteză, asta ar trebui să fie cea mai mică problemă a ta.
Am să cer ștergerea mesajelor tale și banarea ta, dacă continui să mă mai jignești, pe acest topic.
Da, eu te-am blocat ptr o zi pe WhatsApp, ptr că în decurs de o oră mi-ai repetat de 3 ori același lucru. (oi fi crezut că sînt bătut în cap și nu pricep. Dar nu-s !) Tu mai blocat definitv. E treaba ta !
Tu, ai început să mă urăști, ptr că ți-am dat un sfat bun.
Tot așa cum bați apa în piuă și aici, văd. Tot repeți mereu aceeași aberație.
"I-am spus pe nume și de aceea s-a supărat."
Ai primit acceptul meu pentru a-mi dezvălui numele ? Nu !
Cu ce drept l-ai făcut tu public ?
Vezi-ți de lungul nasului !
Postează (dacă vrei să mai postezi) doar despre tine și bicicleta ta.
Pentru orice cuvînt critic la adresa inițiatorului acestui topic, ai report din partea mea !
Ai o problemă cu mine, sună-mă și o lămurim.
Nu-ți convine, deschideți frate alt topic unde poți să minți cît vei vrea. E treaba ta !
Dar forumul acesta are un regulament totuși, iar tu îl încalci de cîteva luni încoace ! :(

#728
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Omul a spus ca ar fi cumparat si el motor dar cand a vazut ce probleme sunt cu el a renuntat!Singurul care a vorbit de rau acest motor ai fost tu prin mesajele repetate cu fel si fel de defecte cauzate de tine nu de faptul ca motorul nu este fiabil!Ma reclami ca am spus numele tau fara accept?dar tu ai acceptul meu sa imi spui Emil si nu emilmihai cum am nick-ul aici?Cand in cartea lui pe care spui ca nu ai primit-o (dar oricum ar fi trebuit sa sti ca la motoare 2T se foloseste ulei 2T nu ulei 4T)scrie sa folosim ulei pt motor in doi timpi si te miri ca sa zgariat cilindrul!Mai mult ai auzit tu pe nus unde ca in rodaj se pune putin ulei sa se toceasca cilindru si segmenti ca sa mearga  bine cand defapt se pune mai mult in asa fel incat sa se caleasca camasa cilindrului si sa se creeze o pelicula fina de ulei sa nu frece direct fier pe fier!Cum fac si fierari cand calesc fierul,dupa ce il inrosesc il arunca in ulei ars!Nu vezi ca dupa ce i-ai tepuit pe aia care din greseala sau rautate ti-au trimis motorul de capacitate mai mica in locul astuia ai numai belele?Eu in locul alora te dadeam in judecata pt distrugere,ca la inlocuirea produsului tu trebuia sa trimiti ce ai primit in starea initiala nu facut praf!Vezeti tu de lungul nasului ca in afara de a-ti spune pe nume nu am facut publice toate discutiile pe care le-am avut cu tine despre situatia ta familiara sau credinta ta!Eu initial am intrat aici pt a-mi face o parere despre motorul asta pt a nu arunca 500lei pe geam,exact ca omul de mai sus!Dar el citind toate com tale a ajuns la concluzia ca nu este fiabil si nu merita cumparat,dar nu stie in ce conditii il folosesti tu de se tot strica!

Si da te-am blocat pt ca daca mes noastre sunt secrete nu avem ce discuta si ai si com aici dupa ce ti-am spus pe nume ca nu mai avem ce vb poate doar tehnic si aici,deci nu mai avea rost sa primesc de la tine mes cu texte religioase!

Pt cei care nu vor probleme cu motorul rulati cu o viteza de max 35km ora!Altfel patiti ca colegul!

Edited by emilmihai, 01 July 2019 - 17:44.


#729
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Dintr-un ghem de cilindru nu poti scoate mai multa putere decat a fost proiectat, apoi sa mai mergi cu 50km/h si constant.
Insa e de ajuns sa vezi ca nu sunt bune pt ca nu exista mai multi producatori care sa concureze pe acest segment, decat chinezi, adica ori faci o treaba calumea ori nu o mai faci, nu are rost sa te chinui.
La mopedele mai vechi cu acelasi motor am observat ca rotile sunt turnate, cred ca adauga o rezistenta crescuta, la viteza  si vibratii, fata de o simpla bicicleta care nu a fost conceputa pt exploatarea respectiva; dar daca o mai menajezi si nu te grabesti poti merge si asa, mai cu grija sa nu te visezi pe motocicleta pe o baraitoare :)

Eu ma gandeam la mopede/scutere sub 50cc care se conduc cu B-ul/AM, nu peste 125cc pt A1 sau A2, desi am vazut ca e proiect de lege, dar cine stie daca se aproba.
Oricum si la mopede par sa fie numarati numarul kilometrilor pana cand trebuie sa inlocuiesti diferite piese, dar pare mai mare; mai adun informatii pana atunci.


Spor la pedalat!

Edited by Zyx, 01 July 2019 - 21:41.


#730
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Asa este!Faptul ca se prinde in 2 locuri pe cadrul bicicletei fara bucse sau amortizoare face ca vibratiile la turatii mari sa rupe prezoanele!Daca ai citit aici ai vazut ca unii colegi au avut probleme cu prezon rupt ba la motor ba la toba,eu daca am mers incet nu am avut astfel de probleme!Motorul de care spui tu se numeste sachs si nu stiu daca il gasesti la noi!

#731
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009

 Zyx, on 01 iulie 2019 - 10:10, said:

Hai salut,

Mai aproape ca intentonam sa cumpar si eu o bicicleta cu motor, mai fancy asa, tip chopper cu roata spate mai groasa, arata si bine ce e drept; dar cand am citit pe aici ce probleme au aceste motoare am spus pas, observ ca il desfaceti si bibiliti in fiecare saptamana, pai ori merge, ori stai si te rogi de el, te mai lasa si in drum.
Intentionam pt o uzura de cam ~80-150km/zi ceea ce nu cred ca  apuci sa ii faci fara sa ai vro problema.

Ptr 150 km/zi nu-ți recomand acest motor.
E drept că mai se strică ba una, ba alta, dar nu zilnic.
E ca vechea Dacie versus BMV sau Audi.
Sînt niște chinezării la urma urmei !
Ce pretenții să ai ?
Dacă le făceau nemții, sau cei de la Yamaha ori Kawasaki, da, aveai dreptul să comentezi.
Dar așa ... dai banul și te plimbi cu ele ! :)
Dacă ai peste 40 de ani, ai prins acele Dacii. În fiecare săptămână, îi ridicai capota.
Eu merg în medie 50 km/săptămână.
Emil, spre deosebire de mine, el s-a plimbat pe scuter o perioadă, apoi l-a rezemat de gard și a trecut la bicicletă.
Eu, n-am avut nici un fel de experiență cu motoarele. M-am documentat pe unde am găsit și eu pe net, pe youtube.... Iar ca și începător, "mai dai și cu oiștea în gard".

Pe mine mă bate gîndul să abandonez acest motor.
Auzeam într-o zi la radio, o promoție la nu-știu-ce magazin, trotinete cu 600 lei. Autonomie 20 km.
Sincer, mi-aș lua o astfel de trotinetă, mut motorul pe bicicletă și autonomia va fi de 80 km (probabil).
Dacă trotineta, cu roata aia micuță, prinde 24 km/h, pe o roată de 26" sau 28" sare de 50 km/h.
Cînd vreodată voi avea bani și mai prind promoția, o cumpăr.
Am văzut un clip pe youtube cu unul care a montat roțile unui skateboard pe bicicletă.
(Altul, a tăiat pedalele cu flexul, a montat un suport pe cadru, și pe suport a montat o drujbă, și ... și-a făcut "bicicletă cu motorul !)  :)
Scap și de vibrații și de murdărie și de pîrîit.
Dar pănă atunci ... mai trag de asta ... așa cum e !
Nu mai țin minte dacă am postat mai în spate ... dar cam așa arată pinionul care antrenează lanțul, din motor , după 1 an.
Attached File  20190610_164227.jpg   417.7K   6 downloads
Am văzut că s-a ascuțit și cel de la roata din spate. Trebuie schimbat.
Nu știu dacă mă duce pînă la sfîrșitul anului.
Am postat pe la începutul topicului, am mers într-o zi cam 230-250km.
A mers brici.
Dar revin.
Părerea mea, ptr distanțe scurte 30-60km/zi se merită.
Pentru distanțe peste 100 km/zi ... i-ați scuter.
Cu viteza între 20 și 35 km/h vibrațiile sînt acceptabile.
Dacă motorul nu e reglat bine, la viteze peste 35 km/h vibrațiile devin iritante  și chiar produc defecte !
Succes în ceea ce vei decide.

#732
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
Săptămâna trecută am vrut să fac o excursie în orașul alăturat. Am plecat de acasă, am mers ușurel prin oraș și pe drum . Nu mă grăbea nimeni. Media de viteză a fost undeva la 30 de km/h. După ce am plecat din Brăila, mergând pe dig, șoseaua liberă, drumul drept, "i-am dat în goarnă" și după vreo ... aproximativ 5 km de mers cu aproape 60 de km/h s-a calat motorul.
Attached File  Screenshot_20190705-221840.png   291.44K   9 downloads Attached File  Screenshot_20190705-171150.png   176.33K   11 downloads Attached File  20190707_133419.jpg   463.41K   10 downloads Attached File  20190707_133427.jpg   422.39K   14 downloads  Attached File  20190705_165433.jpg   466.39K   15 downloads Attached File  20190705_170306.jpg   538.43K   21 downloads Attached File  20190705_174738.jpg   256.74K   21 downloads Attached File  20190705_174819.jpg   171.9K   20 downloads Attached File  20190705_174939.jpg   258.13K   17 downloads
Acum, nu știu, dacă întîi s-a blocat lanțul și apoi s-a oprit motorul, sau invers, dar oricum lanțul s-a "înnodat", iar pistonul s-a lipit, iar bicicleta a pus frînă vreo 5 m, de am tocit cauciucul. :(
Am un prieten care lucrează ca și mecanic la un service, iar toată ziua repară la motoare (motosape, motocoase, pompe, generatoare și alte motoare cu bujie și piston). Acum am înțeles și eu (pentru că stând pe la el la muncă) îl aud când le recomandă noilor cumpărători de motocoasă să fac amestecul de benzină cu ulei, 100 ml ulei, la 3 l de benzină.  (motocoasa este un motor care funcționează la o turație de 8-10 mii rotații/minut .
Ori bicicleta mea funcționează la 6.000 rot/min .) Când am desfăcut motorul, pistonul era blocat în interior, iar cilindru era uscat de parcă ar fi bătut vântul prin el. E clar, uleiul care îl bag eu , a fost prea puțin la viteza cu care a mers.
Motorul mergea așa de frumos, nu l-am văzut niciodată să meargă atât de bine ! De aceea l-am și accelerat, pentru că mergea frumos.
  Cam pe la jumătatea drumului, m-i s-a blocat și am fost nevoit să dau la pedale până la destinație. Mai aveam 11 km pînă in Galați.
Asta e ! Graba strică treaba !
Cînd am vrut să plec din Galați, am vrut să umflu puțin roata, de pe spate, pentru că m-i s-a părut că este cam lăsată și aveam de mers 20 de km. Am zis, să nu dau greu la pedale. Când am dat să umflu roata, s-a rupt furtunul de la pompă, așa că m-am învârti vreo două ore prin Galați, tot căutând un magazin cu piese pentru bicicletă, dar nu am găsit. :(
În cele din urmă, am sunat un "prieten" din Galați (pe care l-am cunoscut in ziua anterioară) și l-am rugat să îmi aducă o pompă să umflu roata, să pot pleca acasă și persoana a fost amabilă și m-a ajutat.
Attached File  20190707_120842.jpg   527.33K   20 downloads
Într-un final, am reușit să părăsesc Galațiul ...

Am venit in Brăila, am cumpărat alt cilindru, alt piston și cu această ocazie vreau să atrag atenția ... pistoanele sunt de două feluri. Au gaura, la o distanță diferită față de "capacul" (punctul de sus) al pistonului.
Attached File  20190708_122244.jpg   436.85K   29 downloads Attached File  DSCN1906.1.jpg   249.4K   29 downloads Attached File  20190709_144418.jpg   325.81K   26 downloadsAttached File  20190709_145444.jpg   391.52K   19 downloadsAttached File  20190709_144445.jpg   309.7K   18 downloads

De la Crăciun, începând, schimb telefoanele în fiecare lună, pentru că se strică. Luna asta nu a mai dat banii pe un telefon nou, ci am cumpărat un cilindru cu piston nou și schimbătorul/întinzătorul de la pinioanele, de la roata de pe spate și una peste alta tot cam la suma aia am ajuns.
Dar acum ... cilindrul care l-am luat, cred că a avut prezoanele bătute cu ciocanul, căci in momentul cînd am vrut să strîng toba, se smulgea șurubul din carcasă.
Am mers și eu mai ușurel, să nu pierd toba pe drum. :)
Infiletatul și desfiletatul șuruburilor a cam ros din aluminiul carcasei, așa că ... cam toate șuruburile au început a se învîrti în gol.
Pe cele 4 de sus, de la capac, le-am lipit cu Loctite. (La 3 dintre ele, ieșea șurubul din carcasă, in loc să se desfileteze piulița ! ) :(
Iar la celelalte de jos de la motor, și tobă, am să le bat un bolț, să nu mai iasă.
Nu le mai pot lipi, ptr că ... lipsește filetul de pe carcasă. :(
Și, cam așa arată pantaloni mei după o excursie cu bicicleta.
Rar cînd pot îmbrăca o pereche de pantaloni de 2-3 ori. De aceea vreau să trec pe motor electric.
Am să-l păstrez pe acesta ptr distanțe lungi, dar ptr 50 km, cît am pînă în oraș, și înapoi, am să o folosesc pe cealaltă . Dar momentan, nu-mi permit investiția. Mai aștept să fac rost de bani.

Attached File  Screenshot_20190709-190030_Sportractive.png   74.52K   12 downloadsAttached File  Screenshot_20190709-190104_Sportractive.png   192.33K   16 downloadsAttached File  20190711_195006.jpg   273.9K   12 downloadsAttached File  20190711_200425.jpg   300.25K   16 downloadsAttached File  20190711_203625.jpg   468.44K   22 downloadsAttached File  20190709_212948.jpg   333.43K   19 downloads

#733
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Ce ai facut tu se numeste:Calat motorul!Si sa intamplat datorita turatiilor mari si a incalziri excesive!Ai vrut sa rulezi cu 60km/h dar ai ajuns sa stai pe loc!

Eu cand am schimbat cilinbdrul sau am marit porturile la astea noi am strans tare prezoanele ca sa nu se desfaca din carter si le-am strans tare si pe cele de la toba si carburator!
Daca merg cu o viteza intre 20 si 30km/h cu un rezervor fac 90km!

#734
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
Și cam așa arată cilindrul meu după primii 20 km. Pe o latură e "ros de șoareci", pe cealaltă, are o pată, unde nu atinge segmenții.
M-am apucat să dau găurile.
Prima gaură a mers fără probleme. Dar a doua ... cred că mi-a luat o oră . Am rupt 4 șpirale. Am schimbat șurubul, am zis că a rămas o bucată din șpiralul spart în el...
De geaba . :(
Am dat altă gaură, mai sus, mai jos ... abia la a 3-a gară am reușit să srăpung cu șpiral de 2. Cînd am dat să o lărgesc cu 2,5 mm, iar a început să-l rupă. Am renunțat, căci nu mai am alt șpiral.
Cînd ajung la oraș, să cumpăr altele.
Și ... binențeles, și de data aceasta văd că scapă compresie prin față (garnitura neagră).
Attached File  20190712_203921.jpg   212.04K   13 downloads Attached File  20190712_203921.jpg   212.04K   11 downloads Attached File  20190712_185509.jpg   474.59K   14 downloads Attached File  20190712_195606.jpg   354.23K   12 downloads Attached File  20190712_195531.jpg   374.23K   11 downloads

Edited by mcjohn, 13 July 2019 - 21:49.


#735
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Daca urmareai clipurile puse de mine cu maritul porturilor vedeai ca are ala un clip in care arata cum sa îndrepți chiulasa sa nu mai scape pe lângă ea compresia!

Unde dai tu gauri?

#736
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009
Veșnicul "dacă și cu parcă" !
Dacă citeai ce am scris anterior, ți-ai fi dat seama !
Am scris, că eu, pe/la/în carcasă, nu mai am filet.
Am dat găuri, ptr că să înțepenesc șuruburile în carcasă.
Altă variantă era să dau alte găuri mai mari și filet din nou.
Attached File  20190714_195925.jpg   178.51K   10 downloads Attached File  20190714_195956.jpg   202.96K   12 downloads
Am pierdut cred că vreo 4 ore, tocind imbinările alea.
Am zgîriat un geam cu o bucată de șmirghel, apoi pe acel geam, am adăugat ca și pastă abrazivă, pilitură+scuipat. La început de aluminiu, apoi, mi-am pierdut răbdarea și am pus pilitură de fier și am frecat cilindrul și capacul său, pînă a atins perfect pe geam.
Încă mai are cîteva zgîrieturi, dar ... m-am plictisit frecînd la el.
Dacă scapă compresie pe acolo ... îl iau din nou la mînă.
Am mai polizat din lungimea prezoanelor de la capac vreo 2 mm.
Cu timpul, tot srîngînd la șuruburile alea, aluminiul capacului a început a se turti.
Șaiba aproape că se încadra în capac.
Aveam de ales : ori pun 2 rînduri de șaibe, ori scurtez șurubul.
Am ales varianta 2.
Attached File  20190714_161521.jpg   430.74K   10 downloads Attached File  20190714_161650.jpg   277.59K   10 downloads Attached File  20190714_202509.jpg   281.78K   9 downloads
Mie-mi scăpa presiune prin față , pe lîngă garnitura de aluminiu, deoarece capacul era concav (nu plat).
L-am luat la pilă, pînă l-am adus la "drept" !

Edited by mcjohn, 14 July 2019 - 19:30.


#737
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Tu esti foarte ghinionist!Ori cineva se roaga sa -ti mearga rau!

Si la mine scapa dar nu am probleme cu mersul,la motorul nr2 are o compresie ca daca nu dau inapoi cu motorul cuplat sa plece pistonul de jos nu il da peste cap si pune frana!Am stricat pana la pedala apasand tare pe ea,am sudat-o si s-a rupt sudura,sa tocit pinionul si sarea lantul blocand roata,ai si tu o poza pusa cu lantul sarit o za peste pinion,asa sare si la mine!

Edited by emilmihai, 14 July 2019 - 19:47.


#738
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,420
  • Înscris: 05.02.2009

 silesax, on 06 septembrie 2017 - 08:47, said:

Uite că dacă mai umbli la cuiul ala putin poti zbura cu suta pe oră ...:))
Am văzut ieri un clip, cu un nebun rus, care a prins suta la oră ! :)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gHYHPKUWf0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 Adm, on 12 septembrie 2017 - 07:39, said:

Oh, doamne cat urasc aceste dispozitive.
Ma intalnesc destul de des cu un nene ce are o asemenea jucarie montata.
Eu sunt acolo ca sa alerg in aer curat.
Dupa ce trece el, nu se mai poate respira. E f persistent daca nu bate vantul tare.

Are motorul prins in spate, unde de obicei e cricul.
Acela este alt model de motor.
Probabil că individul bagă un plus de ulei.
Le-am văzut și eu.
Sînt niște motoare micuțe. L-am întrebat pe unul la un semafor cîti consumă. Cică undeva la 1 l/100 km.
Puțin.
M-am ținut puțin după el.
Mergea cam cu 25 km/h.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate