Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#703
Posted 22 February 2019 - 14:48
Eu am in jur de 120kg si 180cm inaltime!Ca sa atingeti greutatea asta cu tot cu pachet mancare apa drujba mai luati si un pasager pe bicicleta!Eu renuntasem la coroane de mult in favoarea bilelor varsate ca nu gasisem ax cu rulmenti,dar am vazut la cucoana asta in magazin rulmenti si am intrebat daca are cu ax cu tot si am gasit si pentru fata si pentru spate,plus mi-a aratat si un spedometru fara fir la vre-o 30si ceva lei si nu te mai stresezi ca se agata firul de la senzor!Plus ca este mai ieftina ca pe net!
cand ai liber pune lite asa in jigler sa vezi daca i-ti place cum merge! Edited by emilmihai, 22 February 2019 - 14:47. |
#704
Posted 22 February 2019 - 19:32
Am sa incerc sa pun ca totul sa fie ok ca pe timp de vara imi este de foarte mare folos bicicleta cu motor...ca spre exemplu sefu de echipa sia spart baia de ulei la masina cand neam dus sa taiem o portiune de pomi care intrase in gabaritu liniei si atingeau trenurile de marfa de ele... si mai este de folos ca fac si naveta zilnic cu ea ca ma murdaresc ba de rugina ori creozot si un coleg sia murdarit tapiteria masini de la scaunul de sofer si abia la mai curatat...
|
#705
Posted 27 February 2019 - 12:28
emilmihai, on 19 februarie 2019 - 16:46, said:
Si am uitat sa spun ca am gasit la mine in oras un magazin unde au piese de bicicleta ax spate cu rulmenti,roata dubla la vreo 50lei si spedometru fara fir la vre-o 30lei! Preferabil cel cu fir. |
#706
Posted 03 March 2019 - 18:54
Astazi am avut de lucru!Acum 1-2zile cand veneam acasa la circa 2km departare de casa motorul a pierdut putere!nu tragea daca nu dadeam din pedale!am banuit garnitura de la chiuloasa caci se uda cilindru!intradevar era ciupita partea mai suptire care vine intre ia si cilindru si am facut alta!problema s-a mentinut!Atunci am scos semeringurile si am pus altele noi si s-a rezolvat problema!noroc ca atunci cand am luat si manerul asteptat o luna am pus si un set de semeringuri!acum am dat comanda de motor nou am mai pus si un set motor si am luat iar un set de semeringuri!
|
#707
Posted 05 March 2019 - 19:09
Am primit astazi motorul,este diferit de primul!Manerul de ambreiaj este diferit,motorul vopsit,toba neagra,am primit o carte cu indicati de montaj,Dar la fel fara adaptorul de cadru gros desi in descriere este prezentat!Acum se vad 3 garnituri intre cilindru si motor,intre cartere.
Cand am fost in oras am luat si rulmenti de rezerva! |
#708
Posted 10 March 2019 - 18:24
Am avut de lucru o zi jumate la motorul nou!am zis sa nu raman fara bicicleta cu motor cat timp imi ia sa schimb rulmenti la motorul vechi si am pus motorul nou in locul astuia vechi,cand veneam de la oras la vre-o 2 km de casa motorul vechi a pierdut putere si am venit pedaland acasa gandindu-ma ca s-au defectat iar semeringurile si ca le inlocuiesc si pe alea o data cu rulmenti ca tot desfac motorul!Cand am terminat de montat motorul nou am iesit pe strada cu bicicleta,si ce sa vezi?surpriza motorul nou facea exact ca ala vechi,nu se tura!Am dat capacele jos si m-am uitat la semeringuri!Surpriza!Vad unul montat invers.Il scot cu surubelnita distrugandul,ca nu aveam chef ca pt 6,5lei sa desfac motorul in doua,si pun un semering nou ca luasem un set in comanda asta!Surpriza!Defectul se mentine!)Pun carburatorul nou,la fel!Vb cu astia la tel si si-au dat acordul ca eu sa il desfac si sa vad ce are!Desfac chiuloasa si vad pistonul pus invers,asta e zic eu in gand!il pun cu sageata la evacuare si montez cilindru inapoi,nici o schimbare!Dau toba jos dar ma plictisisem si zic lasa ca mai umblu maine la el!Ce imi vine mie a doua zi sa ies cu ia pe strada fara toba!Culmea ca asa mergea!zic s-a reparat singura peste noapte?!Pun toba defectul revine!Dau toba jos motorul mergea bine!Am desfacut capul tobei si gaurile erau pline de calamina imbibata cu ulei!O curat si plec cu ia pe strada cu toba pusa dar fara capatul ei!Mergea brici!Si fara capatul tobei are mai multa putere!Eu am o panta destul de mare la iesire din statiune si cu motorul celalalt chiar de nou nu o urcam fara sa dau din pedale!Cu motorul asta dar si cu cel vechi fara capatul tobei urc panta fara pedalare!Deci motorul este limitat in toba!
|
#709
Posted 26 March 2019 - 13:33
Salutare !
Am gasit un tutorial de instalare a motorului de bicicleta in 2 timpi (ma gandeam poate ajuta pe cineva) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gZAQmWxis50?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#710
Posted 04 April 2019 - 21:15
#711
Posted 22 April 2019 - 20:06
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZxdBklphn1Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#712
Posted 27 April 2019 - 14:06
Am gasit un clip pe net,si am facut si eu ce explica ala in el la un cilindru vechi si zgariat,care ma tragea cu greu![ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hvv5FmFeGFQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dupa asta am reusit sa prin 47km/h pe ses si 27km/h intr-o panta unde abia urcam cu 15km/h! Alt clip:[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NvNjdbtNbiU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru asta a trebuit sa cumpar unealta folosita de baiatul din clipul nr2 si un set de ustensile pt ea!Sub 100lei ma costat! Minifreza cam 70lei si set accesorii cam 18lei |
|
#713
Posted 28 April 2019 - 12:10
Nicastefanliviu, on 20 februarie 2019 - 18:44, said: Si cu băgatul litei si sa o cositoresc nu prea ma duce capul numai sa caut un tutorial ceva pe net si sa fac si eu asa cum vad in acel video. Acum am văzut și ce a scris Emil, dar n-am timp să mă cert cu el acum. Vorbește mult și fără rost. Voi reveni, cînd am mai mult timp. Spune-mi dacă ai rezolvat cu carburatorul, sau mai ai nevoie de ajutor. Dacă te pot ajuta, lasă-mi un nr în privat. La revedere ! |
#714
Posted 28 April 2019 - 20:56
Cornele cred ca iti aduci aminte cand ti-am spus ca eu nu prind mai mult de 40km/h si ca motorul vibreaza foarte rau!!pana sa te invat sa astupi jiglerul cu lita aveai bujia neagra,dupa ai facut tu tot felul de artifici cu cositoritul gauri doar ca sa fie ca tine!Daca am vazut ca esti tare de cap cand ai desfacut teava din toba si ai astupat-o si pe urma ai dat gaurele alea te-am lasat sa te convingi singur ca faci prostii!Si asa este limitat motorul in toba si tu il limitai mai mult!Daca cei interesati cauta pe net or sa vada ca se mareste puterea si la alte motoare de scuter prin marirea gaurilor la admisie si evacuare,nu doar la kinezismele astea!Cand vroiai sa cumperi toba sport tu credeai ca ea reduce zgomotul motorului cand defapt este mai zgomotos tocmai pt ca gazele ies pe gauri mai mari!Am facut astazi o plimbare si cu un rezervor am facut 60+km!Deci acelas consum,dar am mers cu 40-48km/h perioade lungi si cred ca iti aduci aminte ca am scris pe aici ca eu merg cu 25-30km/h pt ca vibreaza rau motorul!Asta cu cilindrul de la primul motor care a facut exact ca al tau si a rupt garnitura la chiuloasa si a zgariat cilindrul si spre deosebire de tine daca nu mai mergea bine si urca greu la deal am comandat un set motor de 100lei din tara si l-am schimbat!Si8 ne avand ce face urmaream clipuri pe net si am dat de astea si am zis sa vad daca este vre-o diferenta dar ne vroind sa stric cilindru nou am incercat pe asta zgariat si l-am montat!SPRE DEOSEBIRE DE TINE EU LA SCOALA AM FACUT MECANICA!
PLus ca acum vad ca nu mai curge benzina ne-arsa din carter si nici pe toba nu mai arunca caci am venit cu adidasi curati acasa! Colegul nica ai grija cu nr de tel,daca il dai tot ce vorbesti cu el la telefon este secret!De ce crezi ca este suparat pe mine?Ca am spus unui coleg aici ca am vorbit si cu el,spunand-ui pe nume nu pe porecla de aici ca nu ma atrage comenzile din china!Atata tot!si noi am purtat discuti mai multe si din greseala mi-a trimis texte personale in loc sa lke trimita cui vroia,am vb si ce probleme mai are!Dar el s-a suparat ca am spus cornel si nu mcjohn Ca o mica comparatie desfaceti unul din voi care vrea sa se convinga piulita din capatul tobei si scoateti capacul!O sa vedeti ca este mai zgomotoasa dar fuge mai tare! Edited by emilmihai, 28 April 2019 - 20:52. |
#715
Posted 03 May 2019 - 16:48
Am reusit sa fac 76km cu un rezervor fata de 58-60km cat faceam pana acum!
|
#717
Posted 09 May 2019 - 14:01
Am fost azi in oras si am cumparat cric!
Attached FilesEdited by emilmihai, 09 May 2019 - 14:03. |
|
#718
Posted 21 May 2019 - 18:03
Salut baieti. Am si eu o ploblema la bicicleta mea cu motor...nu prea am circulat cu ea anul asta dar de cand am inceput sa circul cu ea anul asta merge cam cu intreruperi motorul pana se incalzeste. Dupa ce este cald si merg cu ea mai turata asa nu se mai ingatuie dar cand o las mai incet merge intrerupta rau. Si am vazut ca in partea de jos a tobei si in spatele carburatorului acolo unde este chestia aia din plastic neagra este umeda. Oare o fi inecata cu benzina ?
|
#719
Posted 11 June 2019 - 18:20
Nicastefanliviu, on 21 mai 2019 - 18:03, said:
Salut baieti. Am si eu o ploblema la bicicleta mea cu motor...nu prea am circulat cu ea anul asta dar de cand am inceput sa circul cu ea anul asta merge cam cu intreruperi motorul pana se incalzeste. Dupa ce este cald si merg cu ea mai turata asa nu se mai ingatuie dar cand o las mai incet merge intrerupta rau. Si am vazut ca in partea de jos a tobei si in spatele carburatorului acolo unde este chestia aia din plastic neagra este umeda. Oare o fi inecata cu benzina ? 1, schimbă pinionul de pe spate cu altul mai mare. Cumpără unul de 48. Va scădea viteza maximă, dar poți circula cu motorul turat și la o viteză mai mică. Am postat eu un clip pe youtube cu turația moturului, in funcție de viteză. La mai puțin de 1400 rot/min (la relanti) nu știe să meargă , iar ca să mai ducă și sarcină, îi trebuie cel puțin 1800 rot/min. Cam de pe la 2200—2400 rot/min, începe să meargă "rotund". 2. - Bănuiesc un amestec prost, la benzină-ulei. - Carburatorul reglat prost (plutitorul). Nu închide corect benzina cînd e plin. Nu știu exact ... dar din ce descrii, astea sînt cauzele. |
#720
Posted 11 June 2019 - 19:43
Eu cu a mea merg si cu 15km/h fara sa se intrerupa ,asta la relanti si pe ses!totul tine de ambreiaj!Iar cu motorul al doilea cand sta un pic pe loc si oprit sau mai mult timp ne-pornit il da asa greu peste cap din cauza compresiei de am stricat pinioanele de la lant bicicleta,se invart in gol!
De sa invatat femeia aia cu mine si cand ma vede intreaba:iar pinioane? Am incercat sa pun cilindru de la motor nr2 la primul si cand incerc sa pornesc motorul sare de pe pinion si se blocheaza! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users