Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#145
Posted 13 December 2017 - 22:13
Ah, am uitat să adaug poza, unde am lăsat motorul. La prietenul lui Sile (cred) .
20171212_151808.jpg 69.1K 63 downloads |
#146
Posted 13 December 2017 - 22:40
Nu putea demonta motorul ptr că nu avea piesa de demontat ! (Sau o avea, dar nu mai știa pe unde.)
Screenshot_2017-09-11-22-40-32.png 19.98K 15 downloads Screenshot_2017-09-11-22-40-44.png 19.17K 13 downloads Acum să văd cînd o fi gata, căci ce rea pe capul lui... o grămadă de motoare !!! |
#147
Posted 19 December 2017 - 19:13
Mi-am făcut timp azi și am fost la mecanic.
Am (a) demontat motorul și a făcut o evaluare. S-ar părea că de la montaj, au fost cîteva probleme. El, susține că rulmenții nu ar fi trebuit să aibă ... nu știu cum îi zice, simering (inelul acela de plastic negru ) "Z". Deși pe interior nu avea ! Cică nu trebuie să aibă deloc, ptr a se face ungerea simeringului. Acum nu știu ce să zic , că-s afon complet, dar părerea mea este că de odată ce pe interior nu avea Z , pe acolo se făcea ungerea. În poză sînt 2 simeringuri. La unul, se vede partea metalică, care , după spusele lui, n-ar fi trebuit să se vadă. 20171219_175618.jpg 78.61K 37 downloads În altă ordine de idei ... cică acum , după ce am pus motor pe ea, trebuie să o înregistrez la primărie. Oricît am căutat pe net, nu am găsit ceva clar ... decît niște articole de lege oarecum ... ambigue ! In sensul că m-au lămurit buștean . "Art. 6 din OUG 195/2002 21. moped - autovehicul, cu două sau trei roți, a cărui viteză maximă prin construcție este mai mare de 25 km/h, dar nu depășește 45 km/h și care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depășește 50 cmc sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depășește 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depășește 350 kg, neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculului electric. " Screenshot_20171219-111211.png 91.93K 38 downloads Screenshot_20171219-111300.png 94.29K 14 downloads Screenshot_20171219-111248.png 94.21K 6 downloads |
#148
Posted 19 December 2017 - 23:27
Nu se înregistrează nicăieri bicicleta cu motor
Și când e gata motorul? |
#149
Posted 19 December 2017 - 23:50
Habar n-am !
Mîine comandă piesele. Cred că marțea următoare îl asamblează. Nu știu. Am lăsat un nr de telefon și ne auzim. |
#151
Posted 20 December 2017 - 04:06
mcjohn, on 19 decembrie 2017 - 19:13, said:
Mi-am făcut timp azi și am fost la mecanic. El, susține că rulmenții nu ar fi trebuit să aibă ... nu știu cum îi zice, simering (inelul acela de plastic negru ) "Z". Cică nu trebuie să aibă deloc, ptr a se face ungerea simeringului. În altă ordine de idei ... cică acum , după ce am pus motor pe ea, trebuie să o înregistrez la primărie. Solutia tehnica a producatorului e corecta, iar bicicleta cu motor nu trebuie inregistrata la primarie daca nu depaseste 25 km/h. Dar trebuie sa-ti repari si tu bici cu cineva... |
#152
Posted 20 December 2017 - 09:23
Gumele alea care vin în jurul axului. Am înțeles că de numesc simeringuri .
1 - rulment cu simering. 2 - simering "tocit" (partea metalică nu trebuia să se vadă !). 3 - simering bun. 20171219_-picsay.jpg 93.65K 32 downloads |
#154
Posted 20 December 2017 - 09:46
Quantum, on 20 decembrie 2017 - 04:06, said:
Mecanicul tau e slab pregătit si pare si prost. Quote Soluția tehnica a producătorului e corecta, iar bicicleta cu motor nu trebuie înregistrată la primărie daca nu depășește 25 km/h. Dar eu, în mod normal merg cu 30-35 km/h. Ea am văzut că prinde 41-42 km/h. (Sau mă rog, motorul celălalt.) Bicicleta cu motor ! Test viteza . Cu asta nu am prea apucat să merg cine știe ce. A stat mai mult demontat decît montat pe bicicletă. Quote Dar trebuie sa-ti repari si tu bici cu cineva... ... da ! Cu cine ? Am vorbit alaltaieri cu niște băieți ! Cu oricine intram în vorbă, mă trimite-au la ei. La revoluție, am fost coleg de muncă cu tatăl lor. Pe atunci copii erau mici . Aveau vreo 14-15 ani. Tatăl lor toată ziua meșterea la motoare. Acum ei au moștenit înțelepciunea de la el ... și sînt dibaci. Probabil că voi ajunge tot la ei. |
|
#156
Posted 20 December 2017 - 10:08
#157
Posted 20 December 2017 - 11:11
silesax, on 20 decembrie 2017 - 09:51, said: La bujie de pe Grivița langa piata mare ? Parcă aseară, sau alaltă-seară, aveau 2 ATV-uri la poartă. M-am oprit și am stat de vorbă cu ei 5 min. Nici eu nu i-am recunoscut, nici eu pe mine. Dar cînd le-am vorbit despre tatăl lor și despre surori (acelea cunosc mai multă mecanică ca mine, și-s mai mici cu 8-10 ani ca mine) și-au dat seama că nu sînt un "străin". Pa. silesax, on 20 decembrie 2017 - 09:38, said: Deci aveai semerigul rupt? Iar celălalt, mi l-a arătat, nu stătea în locașul său. Pe acolo și "plîngea" benzina, cînd a băgat-o în motor, în prima seară. Deci, dacă nu etanșa, nici presiune nu făcea ! |
#158
Posted 30 January 2018 - 01:22
Am găsit "piesa" defecta !
Săptămâna viitoare cred ca va fi gata ! 20180128_115346_1.jpg 239.39K 31 downloads |
#159
Posted 14 March 2018 - 17:12
Luni , (acum 2 zile, pe 12.03.2018) am reușit să-mi fac motorul să funcționeze.
Am mai folosit o zi și săptămâna trecută la mecanic, dar am plecat fără bicicletă acasă. După ce am schimbat și înlocuit o grămadă de piese, motorul refuza să pornească ! Am schimbat din start simeringurile ! Alea au sărit in ochi prima dată. Mi-a schimbat toate șuruburile (erau cu cap în cruce , ptr șurubelniță, a pus altele cu cap imbus. Cică acelea nu avea forță să le strîngă. Apoi, pe măsură ce avansam cu montatul, tot mai apăreau "bube". Unul dintre segmenți era spart ! Nu am găsit doar segmenți, așa că am luat pistonul, cu totul. Am montat tot, schimbă bujii ... tot nu o lua. Nici cu bujia lui, nici cu a mea. A avut băiatul o bobină nouă, a scos-o din pungă, tot nu a luat-o ! A mai stat ... s-a mai gîndit, cred că magnetul e de vină. Am desfăcut, am întors pe dos magnetul ... fac proba din nou ... merge ! Ura !!! I-am dat de capăt. Scot bobina lui (CDI-ul) , i-o dau înapoi, o cuplez pe a mea ... Pace ! Așa, la rece (cu bujia deasupra pe motor) dădea scînteie, era Ok. Dar, pusă în motor ... sufletul !!! Deci pe lîngă celelalte defecte pe care le avea, dar cu care funcționa, defectul ascuns, din care cauză nu pornea motorul a fost CDI-ul ! De asemeni rulmenți din motor, nu trebuia să aibă "Z"-ul, acea cămașă neagră din plastic sau tablă. Pe acolo trebuie să ajungă ulei la simeringuri. Da, mi-a schimbat și rulmenți. Aceea țăcăneau de parcă aveau nisip la bile. Mai trebuie să-i fac mici reglaje, întrucît ia greu viteză. Tot așa cum mergea motorul de 60 CC. Se poate să fie și din cauza segmentului nou ... deși mă îndoiesc. Cu celălalt segment spart, lua viteză imediat. Cred că trebuie să caut pe la carburator ! Mă gîndesc la amestec ... ?! Mai fac 2-3 drumuri la oraș și văd eu apoi cum stă treaba. Ulei ptr amestec am luat de la mecanic . Ruris roșu. 28 lei/l. El mi-a recomandat ca amestecul să fie de 33/1. Eu puneam 25-26 ml (o sticluță de esență). La revedere ! 20171219_-picsay.jpg 91.64K 21 downloads 20180307_-picsay.jpg 135.94K 22 downloads 20180314_160915.jpg 28.68K 22 downloads 20180314_-picsay.jpg 57.06K 16 downloads 20180307_174646.jpg 81.98K 16 downloads IMG-20180128-WA-picsay.jpg 77.76K 14 downloads |
|
#160
Posted 16 March 2018 - 16:09
Știu că am citit pe undeva, dar nu mai rețin unde despre amestecul optim , ptr funcționarea motorului.
Mă poate lămuri și pe mine cineva cum este cu acest amestec și cum îmi pot da seama dacă este sau nu corect ? Ce se întîmplă dacă amestecul nu este optim ? 1- Ce se întîmplă dacă este mai mult aer decît benzină. 2- Ce se întîmplă dacă este mai multă benzină și mai puțin aer. Eu am în carburator un cui cu vreo 5 șanțuri. În funcție de cît de sus sau jos se află acea siguranță, pe cui, debitul de benzină este mai mic sau mai mare. Dacă pun siguranța pe ultimul șanț, dacă dau la minim accelerația (0), cuiul obturează orificiul din carburator, iar motorul se oprește . Normal, că nu are cum să meargă doar cu aer ! Dar am pe lateral la carburator un șurub, care prin infiletarea lui, împiedică cuiul să coboare pînă jos, iar motorul merge frumos la relanti. Asta am lămurit-o ! Dar acum aș dori ca amestecul să fie optim și în timpul mersului. Să nu consume benzină aiurea și 20% sau 40% să fie evacuată fără a fi arsă/folosită ! Mă poate ajuta cineva ? 20180316_160752.jpg 45.41K 16 downloads DSCN1523.JPG 59.08K 16 downloads |
#161
Posted 18 March 2018 - 13:31
Am văzut pe youtube un clip similar.
Un tip cu mașina se bagă în fața unui motociclist . Motocicleta rămîne pe loc iar aceste sare peste ea. Dar cade la 1 m în fața motocicletei. Eu am zburat ceva mai mult . Acesta este clipul : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bOFN51oP7dQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users