KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#110
Posted 05 October 2017 - 22:23
motoru trage in greu cand are sarcina peste puterile lui ..ce conteaza ca pistonu se duce in sus sau in jos..?!!!
|
#111
Posted 07 October 2017 - 20:01
Probabil ca nu m-am făcut eu înțeles ... !
Vreau sa zic, atunci când motorul este oprit, invit pinionul ce angrenează lanțul cu cheia de bujie. El merge ușor o perioada, apoi merge foarte greu. As dori ca la următorul motor sa aplic o lingura de ulei peste piston când este la capătul de jos al cursei și nu știu când ajunge pistonul jos !? La primul kit, m-am chinuit mult până l-am pornit prima data ! Am dat la pedale pe putin 200-300 m, daca nu mai mult până a luat-o din loc. Atunci era luna August. iar acum Octombrie. Atunci erau 40'C afara, acum 10 'C. N-as vrea sa pedalez la ea 1/2 de ora și după ce curge apa de pe mine sa pornească si motorul ! De asemeni nu vreau sa demontez chiuloasa, ca sa vad treaba asta. Am remarcat ca aceste garnituri sunt lipite cu superglue ! Atunci cand dai sa demontezi motorul, garniturile se rup !!! Dar, mi-a venit o idee ! Daca bujia va fi tot deasupra, o voi da jos si voi verifica adâncimea cu un creion. La revedere ! |
#112
Posted 07 October 2017 - 20:13
Pornestel cu bormasina prima dată.dacă bagi o lingură de ulei o să ancrasezi bujia si nu o să poti porni .
|
#113
Posted 07 October 2017 - 20:18
silesax, on 07 octombrie 2017 - 20:13, said:
Pornestel cu bormasina prima dată. Cit despre bujia ... "ancrasezi" ! Nu cunosc termenul ! Adica se strica ceva ? Sau ce ? Am gasit ! ANCRASÁ vb. refl. 1. (tehn.; despre piese) a se acoperi cu un strat de cărbune, de ulei ars, care împiedică funcționarea normală. 2. (despre un tipar) a se îmbâcsi. (< fr. encrasser) Multumesc ! Edited by mcjohn, 07 October 2017 - 20:20. |
#114
Posted 25 November 2017 - 22:49
Am primit cu ceva timp în urmă, al doilea motor/kit
2017_11_13__17_53_32.jpeg 82.14K 36 downloads Am fost puțin dezamăgit la deschiderea coletului. Țeava de eșapament puțin ruginită. 2017_11_13__17_45_13.jpeg 81.09K 51 downloads Pastilele de la ambreiaj, uzate ... 2017_11_13__21_34_-picsay.jpeg 107.53K 50 downloads Piesa/adaptorul ptr diferența de diametru al cadrului lipsea din nou. Screenshot_2017-09-08-11-26-34.png 54.84K 40 downloads M-am gîndit că tipul de pe OLX (Ionuț), mi-a făcut figura. In realitate e un băiat cinstit. De altfel nici cutia nu prezintă 2-3 rînduri de scoci . Dovadă că nu a deschis cutia. Piesa aceea neagră din carburator nu a căzut, cînd l-am întors și m-am gîndit că lipsește. Screenshot_2017-11-25-22-32-17.png 98.28K 25 downloads Screenshot_2017-11-25-22-32-59.png 79.78K 40 downloads L-am sunat a doua zi ca să-mi exprim nemulțumirea. Dar , uimitor, in loc să pară că nu-l interesează (cum mă așteptam), s-a oferit să-mi facă cadou un carburator nou. Și chiar m-i l-a trimis. Dar cu o zi înainte ca să sosească carburatorul nou, m-am uitat mai cu atenție în cel de acasă și am observat că piesa respectivă era înțepenită acolo, la locul ei, dar în ziua respectivă nu o văzuse-m. Am reușit de am montat kitul și am plecat la oraș. Din păcate, nu am avut posibilitatea să măsor consumul primului rezervor, întrucît un idiot mi-a tăiat calea cu mașina , am zburat de pe bicicletă peste mașina lui și m-am trezit pe asfalt. Acum trebuie să-mi repar și bicicleta. 2017_11_24__19_54_23.jpeg 60.04K 50 downloads 2017_11_24__19_54_45.jpeg 62.51K 46 downloads Pozele cu bicicleta contorsionată le-am pierdut ! Și cam atît. |
#115
Posted 26 November 2017 - 11:32
of of of ..numai ghinioane ai..bine ca nu ai tu nimic.cine a fost de vina?
|
#116
Posted 26 November 2017 - 20:59
Idiotul !
S-a gîndit să întoarcă în intersecție fără să se asigure. Str Griviței cu Diana. A luat mult dreapta ca și acum ar intenționa să meargă către Dorobanți, apoi cînd eu mai aveam 3-5 m pînă în dreptul lui, a virat brusc stînga. N-am avut timp să fac nimic. Nici nu știu cum am zburat !? M-am trezit pe spate, pe asfalt. Acum mă chinui cu roata din față. Am cumpărat altă furcă din bazar, de la Marius, dar e prea scurtă ! Nu pot prinde piulițele sus la ghidon. Screenshot_2017-11-26-20-50--picsay.png 116.52K 16 downloads Mîine i-o duc înapoi. |
#117
Posted 06 December 2017 - 12:20
După o săptămână de pauză, din cauza ploilor și zilelor libere... am pornit din nou motorul.
Am fost luni la Brăila (am mers 20-25 km), dar la întoarcere, n-a mai mers. Ultimul drum l-am făcut pe la bancă, unde am stat vreo 5 min. Am plecat normal, însă strada fiind f aglomerată, am lăsat motorul la relanti, l-am decuplat, și am dat la pedale. După un timp s-a oprit. Nu era prima dată. De obicei, cînd stau mai mult la semafor, se mai oprește, dar, dau de 2-3 ori din pedale și pornește. De această dată nu a mai pornit. Am tot dat la pedale... Nimic. Inițial m-am gîndit că cineva mi-a băgat zahăr în rezervor. Am dat afară benzina aceea, din rezervor, și din carburator. Mai aveam la mine 0,5 l (de rezervă). Dar era mai galbenă decît cea scoasă din rezervor. M-am gîndit că nu are suficient ulei. Eu port după mine o sticluță de esență (patiserie 26 ml), cu ulei. Suficient ptr un l de benzină. Am adăugat 1/2 sticluță în sticlă și am băgat-o în rezervor. (Ar veni cam 12-13 ml la 1/2 l benzină) Benzina din rezervor am amestecat-o cu proporția 16ml/1l, ulei/benzină. Vorbind cu un prieten, acesta mi-a sugerat că amestecul este prea gras, de aceea nu pornește. Eram spre ieșire din oraș. Am intrat la PECO , am băgat încă 1 l benzină. (Am vrut să iau de 98, dar nu avea, așa că am luat tot de 95 aditivată Ecto Plus). Și dă-i la pedale... și dă-i ... și dă-i, m-am tot chinuit vreo 3 km. Și cu șoc, și fără șoc, și accelerată, și spre minim ... degeaba ! Am dat jos lanțul și dă la pedale. Nu am văzut, era noapte, cînd am dezlegat bicicleta de la bancă, șufa, atingea cablul de frînă, acesta roata, iar eu am mers cu roata înfrînată. Am făcut 18 km în 5 ore. Mai repede ajungeam dacă mergeam pe jos. Screenshot_2017-12-04-22-07-23.png 27.39K 7 downloads Screenshot_2017-12-04-21-15-04.png 28.5K 19 downloads De asemeni, de cîte ori am tot golit carburatorul de benzină, am prins greșit garnitura și am rupt-o. A doua zi, acasă, am schimbat din nou benzina (acasă aveam de 98). Am băgat amestec de ulei 5W40 cu care a mers astă vară. Tot așa, m-am chinuit să o pornesc vreo 4 ore ... degeaba. Am observat la un moment dat că picură benzină de pe țeava de eșapament. Toată benzina trasă de piston și neexplodată era evacuată pe țeava de eșapament. Era în ea cred că 25-50 ml de benzină. Clip De cîte ori scoteam bujia, mereu era udă. Am pus-o și la flacără , pe aragaz, tot nu a luat-o. Amestecul cu benzina de 98, l-am făcut : 20/1. 2017_12_05__09_46_05.jpg 60.89K 20 downloads Am observat că buretele de la carburator era și acela îmbibat cu benzină(+ulei). Nu știu ce să-i mai fac ! |
#118
Posted 06 December 2017 - 12:53
Salut!
Am citit despre ce e vorba. Facand o paralela cu motoferastraiele, bujia uda poate insemna fie ca, carburatorul nu este reglat corect sau membranele nu lucreaza corespunzator, fie aprinderea nu e la semn. Ar trebui sa te documentezi despre reglajele carburatorului, sa nu cumva sa fie dereglat. Ce ulei de amestec folosesti? Din cate am inteles, ai scris ca folosesti 5W40...nu prea am inteles ce ai vrut sa spui prin asta?! Ma gandesc totusi ca folosesti ulei de amestec pentru motoare in 2 timpi si nu ulei de motor. Edited by b34life, 06 December 2017 - 12:53. |
|
#119
Posted 06 December 2017 - 15:32
b34life, on 06 decembrie 2017 - 12:53, said:
Ce ulei de amestec folosesti? Din cate am inteles, ai scris ca folosesti 5W40...nu prea am inteles ce ai vrut sa spui prin asta?! Ma gandesc totusi ca folosesti ulei de amestec pentru motoare in 2 timpi si nu ulei de motor. Privește acest clio. Astă vară, am avut alt kit de 60 cc. Am scris mai în spate ce și cum. Acum, de curînd, l-am primit pe acesta. Am făcut cu el undeva la 60-80 km cred. Astă vară am folosit uleiul acela (rectific) 10W40 . Celălalt încă nu l-am început (5W40). Nu este ulei special ptr motoare în 2t. L-am luat pe celălalt (bidonul verde de 0,5 k), care e ptr motor în 2t, dar cică nu e bun. Am schimbat carburatorul. Am pus altul nou, doar scos din cutie. Tot nu merge. Bujia dă scînteie ! Am să mă duc la oraș, la un mecanic, poate îi dă de capăt. |
#120
Posted 06 December 2017 - 18:18
Daca il poti porni invartit cu bormasina , incearca sa-l pornesti in sens invers . Daca porneste , ai probleme cu aprinderea . Da scanteia cand nu trebuie .
|
#121
Posted 06 December 2017 - 18:26
Da să îl pornească cu bormasina în sensul lui de functionare.
|
#122
Posted 06 December 2017 - 18:37
@sile , motorul poate functiona in orice sens . Mie mi sa intamplat la o drujba , pornea doar invers . Am crezut ca e o coincidenta , dracu stie ce are . Nu la mult timp , mi sa intamplat la un scuter . Pornea la sfert , dar invartit invers . Problema de asezare a bobinei fata de magnet .
|
#123
Posted 06 December 2017 - 22:26
mcjohn, on 06 decembrie 2017 - 15:32, said:
Daca bujia da scanteie (cred ca stii sa o verifici), atunci eu zic ca s-a blocat cuiul pontou. Se poate vedea daca desfaci carburatorul si-l atingi cu unghia sau cu o surubelnita mica. Daca nu vrei sa umbli inauntru, schimba carburatorul cu celalalt, ca ai zis ca ai mai primit unul. Edited by sandel1, 06 December 2017 - 22:28. |
|
#124
Posted 06 December 2017 - 22:34
Sandele , are bujia uda . Nu e vorba de carburatie , e vorba de scanteie , Parerea mea este ca nu da scanteia la momentul oportun .
|
#126
Posted 06 December 2017 - 23:13
gladiatore, on 06 decembrie 2017 - 22:34, said:
Sandele , are bujia uda . Nu e vorba de carburatie , e vorba de scanteie , Parerea mea este ca nu da scanteia la momentul oportun . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users