Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#1046
Posted 11 May 2022 - 18:11
yo9hrb, on 11 mai 2022 - 18:05, said:
Faina jucaria. Sa o plimbi sanatos. LE abia acum vad ca am uitat sa ii pun aripa fata ... nu-i nimic e și mâine o zi! Edited by Robert_Kiran, 11 May 2022 - 18:13. |
#1047
Posted 12 May 2022 - 06:50
Înainte sa pleci cu ea verifica ce distanta rămâne intre piston și capul cilindrului ca sa nu lovească în el!Este problema tipica la aceste motoare!
|
#1048
Posted 12 May 2022 - 07:00
emilmihai, on 12 mai 2022 - 06:50, said:
Înainte sa pleci cu ea verifica ce distanta rămâne intre piston și capul cilindrului ca sa nu lovească în el!Este problema tipica la aceste motoare! |
#1049
Posted 13 May 2022 - 19:24
emilmihai, on 12 mai 2022 - 06:50, said:
Înainte sa pleci cu ea verifica ce distanta rămâne intre piston și capul cilindrului ca sa nu lovească în el!Este problema tipica la aceste motoare! Și acum sa va arat varianta finala. Am montat apărătoarea, oglinzi retrovizoare, far, stop, kilometraj electronic și un cos pe portbagaj. Eu zic ca arata bine. IMG-20220513-WA0004.jpg 764.12K 31 downloads IMG-20220513-WA0003.jpg 684.04K 28 downloads IMG-20220513-WA0002.jpg 255.26K 23 downloads Merge bine. Motorul trage frumos. Se înfige și la viteza, s-a dus pana la 35 km/h! Și mai avea rezerva. Nu am forțat deoarece motorul e în rodaj. Si oricum, pentru o bicicleta 35 km/h e mult. |
#1050
Posted 13 May 2022 - 19:44
Ai grija cu uleiul,merge cu mult ulei,altfel nu se unge bine si se sparg rulmentii!Daca ai carte la motor vezi ca da acolo raportul de amestec!eu pun 40ml la L
|
#1051
Posted 13 May 2022 - 19:49
emilmihai, on 13 mai 2022 - 19:44, said:
Ai grija cu uleiul,merge cu mult ulei,altfel nu se unge bine si se sparg rulmentii!Daca ai carte la motor vezi ca da acolo raportul de amestec!eu pun 40ml la L IMG-20220511-WA0009.jpg 275.74K 12 downloads E un ulei sintetic. Din asta am luat și pus 60 ml/ litru. LE carte nu am. Dacă are cineva poate pune un scan! Mulțumesc anticipat. Edited by Robert_Kiran, 13 May 2022 - 19:50. |
#1052
Posted 14 May 2022 - 08:54
Robert_Kiran, on 13 mai 2022 - 19:24, said: Am verificat. Nu lovește. Am scos bujia, am băgat un șoricel (colier de plastic) subțire. Când e pistonul sus nu îl atinge. Colierul are cam 0,5 mm și se misca liber! Și acum sa va arat varianta finala. Am montat apărătoarea, oglinzi retrovizoare, far, stop, kilometraj electronic și un cos pe portbagaj. Eu zic ca arata bine. IMG-20220513-WA0004.jpg IMG-20220513-WA0003.jpg IMG-20220513-WA0002.jpg Merge bine. Motorul trage frumos. Se înfige și la viteza, s-a dus pana la 35 km/h! Și mai avea rezerva. Nu am forțat deoarece motorul e în rodaj. Si oricum, pentru o bicicleta 35 km/h e mult. Ar merge o roata mai serioasa pe spate. Mai ales cu motor de 100cc. Gasesti gata facute pentru biciclete cargo. Sau iti faci cu janta dubla (ca nu pare) si spite mai groase. As mai adauga macar un C-brake pe spate ca vad ca n-ai prindere pt V brake ca sa mai ajuti frana la picior cand ai coborari mai lungi sau in alte situatii. Din pacate ar cam trebui sa o legi la maneta franei fata ca altfel ar fi complicat de folosit. Bicicleta prinde si MENTINE viteza mult prea mare pentru franele pe care le ai acum. PS. Arata bine In caz ca nu s-a zis, evita frana de motor. Cel mai bine pentru motor e cand franezi sau lasi gazul de tot din orice motiv sa apesi ambreiajul. Altfel vei avea benzina si ulei ca pentru ralanti dar turatie mult mai mare si ungere deficitara. De aia Trabantul avea freewheel in tr4. Daca ridicai piciorul de pe acceleratie, motorul cobora la ralanti, indiferent de viteza pe care o aveai in tr4. Edited by underb, 14 May 2022 - 09:05. |
#1053
Posted 14 May 2022 - 09:10
PS2. As pune un pinion mai mare pe parte cu pedalele. Sa o ajuti putin la plecarea de pe loc. Cu ala mic nu prea ai forta.
|
#1054
Posted 14 May 2022 - 10:41
Intre 40si60ml ulei este bun raportul de amestec!Ca sa eviți ruperea spitelor din cauza ca motorul trage de ele poti suda in cateva puncte foaia de butuc!
|
|
#1055
Posted 14 May 2022 - 11:17
emilmihai, on 14 mai 2022 - 10:41, said:
Intre 40si60ml ulei este bun raportul de amestec!Ca sa eviți ruperea spitelor din cauza ca motorul trage de ele poti suda in cateva puncte foaia de butuc! underb, on 14 mai 2022 - 08:54, said:
Ar merge o roata mai serioasa pe spate. Mai ales cu motor de 100cc. Gasesti gata facute pentru biciclete cargo. Sau iti faci cu janta dubla (ca nu pare) si spite mai groase. As mai adauga macar un C-brake pe spate ca vad ca n-ai prindere pt V brake ca sa mai ajuti frana la picior cand ai coborari mai lungi sau in alte situatii. Din pacate ar cam trebui sa o legi la maneta franei fata ca altfel ar fi complicat de folosit. Bicicleta prinde si MENTINE viteza mult prea mare pentru franele pe care le ai acum. PS. Arata bine In caz ca nu s-a zis, evita frana de motor. Cel mai bine pentru motor e cand franezi sau lasi gazul de tot din orice motiv sa apesi ambreiajul. Altfel vei avea benzina si ulei ca pentru ralanti dar turatie mult mai mare si ungere deficitara. De aia Trabantul avea freewheel in tr4. Daca ridicai piciorul de pe acceleratie, motorul cobora la ralanti, indiferent de viteza pe care o aveai in tr4. La frana știu, trebuie apăsat ambreiajul. O sa încerc sa pun o frana cu saboți și pe spate. Încă nu sunt obișnuit cu frana asta de picior. De doua ori am blocat ieri roata spate. Nu am mai mers pana acum niciodata pe biciclete cu frana de picior. Toate pe care am mers aveau frana la ghidon atât pe fata cât și pe spate. O sa mai exersez ... |
#1056
Posted 05 June 2022 - 11:32
Robert_Kiran, on 13 mai 2022 - 19:24, said: Și acum sa va arat varianta finala. Am montat apărătoarea, oglinzi retrovizoare, far, stop, kilometraj electronic și un cos pe portbagaj. Eu zic ca arata bine. Eu am avut ocazia să mi se slăbească lanțul după un nr de km parcurși. Și-mi genera un defect. Îmi intrau cîte 2 zale odată în motor și ... se înfrîna roata de pe spate. (De obicei, cînd plecam de la semafor.) De aceea mi-am confecționat un "al doilea întinzător", cu arc. Acesta ținea lanțul tensionat, chiar dacă, primul întinzător (cel fix de jos se slăbea). Cred că am pus poze cu proiectul în urmă. Dar ... uite atașez din nou o poză. 20190718_123725.jpg 432.99K 19 downloads Întinzătorul cu arc, este deasupra întinzătorului fix. |
#1057
Posted 29 July 2022 - 21:12
Cine ma poate ajuta cu un manual instalare motor bicicleta 4 timpi? Am cumpărat acest motor https://www.generalm...ransmisie-curea . A venit fără manual! Pe site e un manual, dar acela e o gluma buna.
Vreau sa montez acest motor pe o bicicleta. Fără manual îmi e imposibil! Are cineva un manual? IMG-20220729-WA0000.jpg 166.45K 10 downloads |
#1059
Posted 30 July 2022 - 09:55
Chiar și fără manual m-am apucat de lucru. Proiectul prinde viata ...
20220730_104823.jpg 524.01K 16 downloads |
|
#1061
Posted 30 July 2022 - 12:05
#1062
Posted 31 July 2022 - 18:37
Kiturile de la Roco Piese nu sunt grozave. Kitul în 4 timpi decla ei l-am luat. Toată ziua de ieri am polizat la placa de fixare a motorului. Când în sfârșit am reușit sa așez placa de fixare în asa fel încât sa îmi între motorul în cadru, o noua surpriza: motorul nu se potrivește la găurile plăcii de fixare. Trebuie sa dau alte gauri, ca să pot fixa motorul. Era prea târziu ieri ca să mai Giurescu placa, iar azi e duminica ... o să încerc mâine sa dau alte gauri. Am găsit șaibe lipsa, a trebuit sa cumpar din Dedeman.
La motorul de 100 cc nu am avut astfel de probleme ... Dar a fost luat din alta parte! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users