Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 

Politia cunoaste adresele dintr-un oras?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
37 replies to this topic

#1
anz

anz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 590
  • Înscris: 16.02.2013
Buna ziua.
Am si eu o intrebare in legatura cu o problema.
Sunt un student la Timisoara si am avut un prieten caruia i-am cedat locul meu in camin anul trecut pe perioada cat am fost plecat cu o bursa in strainatate, 6 luni.
Dupa 6 luni cand m-am intors in tara a plecat si el in strainatate cu programul work&travel in austria, si a ramas ca o sa imi dea banii promisi in septembrie cand se intoarce.
Am asteptat pana in septembrie, insa el s-a facut nevazut, l-am sunat, ii suna telefonul dar nu vrea sa raspunda.
As avea o intrebare, politia unui oras stie adesele locuitorilor din acel oras? Ca as vrea sa ma duc la politie in orasul de unde este el, si daca ii zic numele oare stie unde sta? Eu stiu ca buletinele se fac la politie, deci ar trebui sa aiba evidentele tuturor cetatenilor dintr-un oras.
Meci frumos.

#2
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Banii pt camera de camin?Daca e asa nu cred ca ai voie sa subinchiriezi camera de camin, deci putine sanse sa-ti vezi banii chiar si cu politia.

#3
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,239
  • Înscris: 05.06.2002
Si de ce ti-ar da tie politia adresa respectivului?


#4
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member