Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
despre TPMS
Last Updated: Jul 13 2017 18:12, Started by
george90
, Nov 03 2016 08:59
·
0
#1
Posted 03 November 2016 - 08:59
Catre cei ce au asa ceva montat pe masina din fabricatie:
Ati mers vreodata la ITP cu senzorii acestia defecti sau lipsa ? Cum a iesit masina de la ITP ? |
#2
Posted 03 November 2016 - 09:15
din ce tin eu minte de prin RNTR, daca ai martori de avertizare aprinsi in bord cam pici ITP-ul.
|
#3
Posted 03 November 2016 - 09:15
"senzorii astia" ? ...cati anume ? ...
Edited by radoset, 03 November 2016 - 09:16. |
#4
Posted 03 November 2016 - 09:30
Daca ai in bord martorul aprins TPMS, din diverse motive, te va respinge la ITP.
|
#5
Posted 03 November 2016 - 10:54
Sincer m-as mira sa te respinga doar ca in bord presiunea cauciucurilor nu e afisata corect.
Daca spuneai si cespre ce masina e vorba, poate primeai si sfaturi cum se poate rezolva problema. Cauta pe net despre resetarea TPMS. Asta in cazul ca nu ai un senzor defect sau lipsa. |
#6
Posted 03 November 2016 - 11:05
radoset, on 03 noiembrie 2016 - 09:15, said:
"senzorii astia" ? ...cati anume ? ... @rumegus: prin RNTR scrie ca daca ai martori de avertizare aprinsi in bord trebuie sa rezolvi problema. nu detalieaza ce fel de martori si nu face diferenta intre "check engine" si senzorii de presiune din roti |
#7
Posted 03 November 2016 - 11:32
Eu am trecut la RAR, cu TPMS aprins, masina noua, adusa de afara, probabil era presiunea scazuta la una din roti, nu mai tin minte, a fost in urma cu ceva ani. Ei se refera la senzorii uzuali, probabil ei nici n-au auzit de TPMS cand au elaborat acele norme. Ar fi culmea sa se lege de asemenea chestii, cand doar o masina din 100000 are asa ceva, e doar ceva extra, nu vital pt siguranta, poluare etc. Ar fi culmea sa se lege si de senzorii de ploaie, sau temperatura externa.
|
#8
Posted 03 November 2016 - 11:43
Senzorii TMPS sunt foarte legati de siguranta, spre diferenta de aia de ploaie sau temp. externa. Diferenta e ca daca mergi cu o roata desumflata pe autostrada cu 140 la ora niste ore, s-ar putea sa iti plesneasca anvelopa si sa faci un frumos accident, ceea ce nu se intampla daca nu-ti arata masina temp. exterioara. S-a constatat ca se intampla foarte multe accidente din cauza presiunii gresite din roti, sau datorita unei roti mai desumflate decat restul. Din motivul asta, cred ca de prin 2014 nu mai se vand masini fara TPMS: "From November 1, 2014, all new passenger cars sold in the European Union must be equipped with a TPMS."
Senzorii aia sunt ca importanta acolo cu ABS-ul, ESP-ul, samd. Nu ii poti compara cu gadget-urile optionale care nu au treaba cu siguranta. Astfel, eu consider ca-i normal sa-ti mearga pentru trece ITP-ul, la fel cum trebuie sa-ti mearga semnalizatoarele, farurile, stopurile, franele, samd. |
#9
Posted 03 November 2016 - 12:21
Deci o masina cu TPMS ce indica eronat e mult mai periculoasa decat o masina fara, care nu indica nimic?
|
#10
Posted 03 November 2016 - 12:33
O masina cu TPMS care indica eronat o sa te faca sa verifici care-i problema. Poate e o problema cu presiunea, poate-s senzorii defecti. In orice caz, vei remedia problema si vei avea rotile la presiunea corecta. O masina care nu indica nimic nu e periculoasa daca verifici presiunea la intervale regulate. Daca in schimb nu te intereseaza (ca pe multa lume de altfel) cum sta treaba cu presiunea in anvelope, si nici n-ai senzori sa-ti spuna ceva (gresit sau nu) te poti trezi ca mergi cu o presiune f. mica si faci poc.
|
|
#11
Posted 03 November 2016 - 14:06
rumegus, on 03 noiembrie 2016 - 12:21, said:
Deci o masina cu TPMS ce indica eronat e mult mai periculoasa decat o masina fara, care nu indica nimic? ideea e ca echipamentele montate de producator pe masina trebuie sa functioneze la standardul stabilit de producator. cei de la ITP nu prea ar avea de ce sa stea la discutii cu tine pe tema "e periculos sa ai martorul asta aprins", ar trebui sa-ti spuna scurt "producatorul a montat un echipament care nu functioneaza corespunzator, reveniti dupa ce-l reparati". |
#12
Posted 03 November 2016 - 15:23
Deci daca am radioul defect, sau nu mi se ridica antena automata, voi fi din start respins la ITP, ca doar si alea au fost montate de producator...
|
#13
Posted 03 November 2016 - 15:50
iti vine sa crezi ca exista o lista de verificari ce trebuie facute la ITP si unde scrie clar ce defectiune te poate face sa pici ITP-ul?
http://www.rarom.ro/...oads/RNTR 1.pdf |
#15
Posted 04 November 2016 - 03:55
rumegus, on 03 noiembrie 2016 - 15:23, said:
Deci daca am radioul defect, sau nu mi se ridica antena automata, voi fi din start respins la ITP, ca doar si alea au fost montate de producator... |
|
#16
Posted 13 July 2017 - 18:12
Sistemele de monitorizare a presiunii anvelopelor ( cele functionale si precise ) sunt extrem de importante . Nu inteleg cum se poate acorda o importanta atat de scazuta anvelopelor si presiunii din ele cand stai sa te gandesti ca anvelopa este singurul element de contact intre vehicul si carosabil . Toata masa vehiculului si a pasagerilor este sustinuta de presiunea aerului din anvelope . Comportamentul masinii se schimba foarte mult in cazul in care anvelopa nu este mentinuta la presiunea recomandata de producator . Manevrabilitatea , distnata de franare si consumul de combustibil sunt afectate. Iar in cazuri nefericite poti sa-ti pierzi chiar viata in urma unei explozii .
Eu am sistem indirect care nu-mi furnizeaza nici o informatie si de multe ori aveam presiunea incorecta . In plus de asta daca ma duc la 5 vulcanizari sau benzinarii sa-mi verific presiunea am de fiecare data alte valori . Mi-am montat un sistem super ok care-mi indica presiunea cu o precizie de 0,01 bari si este integrat cu telefonul mobil. Totul functioneaza prin Bluetooth astfel incat in afara de faptul ca monitorieaza in timp real si ma alerteaza imediat cum presiunea scade sub nivelul pe care eu il setez, sistemul monitorizeaza si cand contactul este luat astfel incat cum intru in raza de actiune bluetooth pot citi presiunile sau daca au scazut cumva primesc alerta imediat . Nu trebuie sa pornesc pana-si face computerul masinii calculele sa ma trezesc in plin traseu cu avertizarea daca apare pana la urma. Ca bonus imi arata si temperatura fiecarei anvelope. Asa am descoperit in urma unui drum ca etrierul la roata fata dreapta strangea putin. Am vazut o temperatura de 50 grade la roata respectiva mult peste temperaturiule celorlate roti . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users