Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

despre TPMS

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
george90

george90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,013
  • Înscris: 19.08.2006
Catre cei ce au asa ceva montat pe masina din fabricatie:
Ati mers vreodata la ITP cu senzorii acestia defecti sau lipsa ? Cum a iesit masina de la ITP ?

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
din ce tin eu minte de prin RNTR, daca ai martori de avertizare aprinsi in bord cam pici ITP-ul.

#3
radoset

radoset

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 24.10.2016
"senzorii astia" ? ...cati anume ? ...Posted Image

Edited by radoset, 03 November 2016 - 09:16.


#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Daca ai in bord martorul aprins TPMS, din diverse motive, te va respinge la ITP.

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Sincer m-as mira sa te respinga doar ca in bord presiunea cauciucurilor nu e afisata corect.
Daca spuneai si cespre ce masina e vorba, poate primeai si sfaturi cum se poate rezolva problema. Cauta pe net despre resetarea TPMS. Asta in cazul ca nu ai un senzor defect sau lipsa.

#6
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 radoset, on 03 noiembrie 2016 - 09:15, said:

"senzorii astia" ? ...cati anume ? ...Posted Image
in marea majoritate a cazurilor e vorba de 4. pentru ca masinile cu mai mult de 4 roti sunt destul de rare prin Romania, iar pe roata de rezerva de obicei nu se pune asa ceva.


@rumegus: prin RNTR scrie ca daca ai martori de avertizare aprinsi in bord trebuie sa rezolvi problema. nu detalieaza ce fel de martori si nu face diferenta intre "check engine" si senzorii de presiune din roti

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu am trecut la RAR, cu TPMS aprins, masina noua, adusa de afara, probabil era presiunea scazuta la una din roti, nu mai tin minte, a fost in urma cu ceva ani. Ei se refera la senzorii uzuali, probabil ei nici n-au auzit de TPMS cand au elaborat acele norme. Ar fi culmea sa se lege de asemenea chestii, cand doar o masina din 100000 are asa ceva, e doar ceva extra, nu vital pt siguranta, poluare etc. Ar fi culmea sa se lege si de senzorii de ploaie, sau temperatura externa.

#8
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Senzorii TMPS sunt foarte legati de siguranta, spre diferenta de aia de ploaie sau temp. externa. Diferenta e ca daca mergi cu o roata desumflata pe autostrada cu 140 la ora niste ore, s-ar putea sa iti plesneasca anvelopa si sa faci un frumos accident, ceea ce nu se intampla daca nu-ti arata masina temp. exterioara. S-a constatat ca se intampla foarte multe accidente din cauza presiunii gresite din roti, sau datorita unei roti mai desumflate decat restul. Din motivul asta, cred ca de prin 2014 nu mai se vand masini fara TPMS: "From November 1, 2014, all new passenger cars sold in the European Union must be equipped with a TPMS."

Senzorii aia sunt ca importanta acolo cu ABS-ul, ESP-ul, samd. Nu ii poti compara cu gadget-urile optionale care nu au treaba cu siguranta. Astfel, eu consider ca-i normal sa-ti mearga pentru trece ITP-ul, la fel cum trebuie sa-ti mearga semnalizatoarele, farurile, stopurile, franele, samd.

#9
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Deci o masina cu TPMS ce indica eronat e mult mai periculoasa decat o masina fara, care nu indica nimic?

#10
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
O masina cu TPMS care indica eronat o sa te faca sa verifici care-i problema. Poate e o problema cu presiunea, poate-s senzorii defecti. In orice caz, vei remedia problema si vei avea rotile la presiunea corecta. O masina care nu indica nimic nu e periculoasa daca verifici presiunea la intervale regulate. Daca in schimb nu te intereseaza (ca pe multa lume de altfel) cum sta treaba cu presiunea in anvelope, si nici n-ai senzori sa-ti spuna ceva (gresit sau nu) te poti trezi ca mergi cu o presiune f. mica si faci poc.

#11
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 rumegus, on 03 noiembrie 2016 - 12:21, said:

Deci o masina cu TPMS ce indica eronat e mult mai periculoasa decat o masina fara, care nu indica nimic?
in aceeasi masura in care o masina euro4 care scoate noxe de euro3 este respinsa la ITP, iar o masina euro2 care scoate noxe de euro2 trece fara probleme
ideea e ca echipamentele montate de producator pe masina trebuie sa functioneze la standardul stabilit de producator. cei de la ITP nu prea ar avea de ce sa stea la discutii cu tine pe tema "e periculos sa ai martorul asta aprins", ar trebui sa-ti spuna scurt "producatorul a montat un echipament care nu functioneaza corespunzator, reveniti dupa ce-l reparati".

#12
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Deci daca am radioul defect, sau nu mi se ridica antena automata, voi fi din start respins la ITP, ca doar si alea au fost montate de producator...

#13
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
iti vine sa crezi ca exista o lista de verificari ce trebuie facute la ITP si unde scrie clar ce defectiune te poate face sa pici ITP-ul?

http://www.rarom.ro/...oads/RNTR 1.pdf

#14
Ludar

Ludar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 13.04.2016
Multumim Smiley, nu stiam ca este asa ceva!

#15
Mikkel3312

Mikkel3312

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 11.04.2016

 rumegus, on 03 noiembrie 2016 - 15:23, said:

Deci daca am radioul defect, sau nu mi se ridica antena automata, voi fi din start respins la ITP, ca doar si alea au fost montate de producator...
Poti deosebi intre sisteme de siguranta si sisteme de commfort? Nu mori daca nu auzi nebunia lu salam, da poti muri daca iti pusca o roata sau abs-ul nu merge, etc.

#16
Cipri75

Cipri75

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 01.11.2016
Sistemele de monitorizare a presiunii anvelopelor ( cele functionale si precise ) sunt extrem de importante . Nu inteleg cum se poate acorda o importanta atat de scazuta anvelopelor si presiunii din ele cand stai sa te gandesti ca anvelopa este singurul element de contact intre vehicul si carosabil . Toata masa vehiculului si a pasagerilor este sustinuta de presiunea aerului din anvelope . Comportamentul masinii se schimba foarte mult in cazul in care anvelopa nu este mentinuta la presiunea recomandata de producator . Manevrabilitatea , distnata de franare si consumul de combustibil sunt afectate. Iar in cazuri nefericite poti sa-ti pierzi chiar viata in urma unei explozii .

Eu am sistem indirect care nu-mi furnizeaza nici o informatie si de multe ori aveam presiunea incorecta . In plus de asta daca ma duc la 5 vulcanizari sau benzinarii sa-mi verific presiunea am de fiecare data alte valori . Mi-am montat un sistem super ok care-mi indica presiunea cu o precizie de 0,01 bari si este integrat cu telefonul mobil. Totul functioneaza prin Bluetooth astfel incat in afara de faptul ca monitorieaza in timp real si ma alerteaza imediat cum presiunea scade sub nivelul pe care eu il setez, sistemul monitorizeaza si cand contactul este luat astfel incat cum intru in raza de actiune bluetooth pot citi presiunile sau daca au scazut cumva primesc alerta imediat . Nu trebuie sa pornesc pana-si face computerul masinii calculele sa ma trezesc in plin traseu cu avertizarea daca apare pana la urma. Ca bonus imi arata si temperatura fiecarei anvelope. Asa am descoperit in urma unui drum ca etrierul la roata fata dreapta strangea putin. Am vazut o temperatura de 50 grade la roata respectiva mult peste temperaturiule celorlate roti .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate