Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Probleme plati Uber

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Cristi1d0

Cristi1d0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 27.12.2013
Am un card visa electron la BT cu care nu (mai) reusesc sa fac plati pe Uber. Il pot folosi la tot felul de alte servicii (Steam, Netflix, Google Play, facturi Orange si Rcs). Cand il introduc in aplicatie primesc un mesaj cum ca am efectuat o plata de 4 lei (pentru verificare), dar la scurt timp dupa sunt anuntat ca tranzactia a esuat.
M-am asigurat ca nu am limite de 0 pentru tranzactii internet.
Nu e o problema cu contul de Uber, cu alt card pot efectua plati.

A mai patit cineva ceva similar?

#2
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 16.12.2011
Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere.

#3
Cristi1d0

Cristi1d0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 27.12.2013

View PostPekiasan, on 02 noiembrie 2016 - 07:52, said:

Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere.
Aia nu era din cauza ca aveai limita la tranzactii online pe 0? Una din ele e 0 by default. Cel putin era 0 la mine initial, dar am putut sa o schimb din aplicatia de online banking.

#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Din pacate acelasi lucru se intampla si la mine cu un card Raiffeisen, care altfel nu are nici o problema.
Cu ING a mers instant.

#5
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View PostPekiasan, on 02 noiembrie 2016 - 07:52, said:

Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere.

Cerere de ridicare limita plati fara CVV! Care o poti face si telefonic, sunand la numarul de pe card sau prin BT24!

Mie dupa 2-3 luni de plati automate catre apple, ieri mi-a fost refuzata plata folosind cardul VisaE de la BT. Nu am sunat la banca sa intreb de ce.

Edited by easy90rider, 02 November 2016 - 09:23.


#6
Cristi1d0

Cristi1d0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 27.12.2013

View Posteasy90rider, on 02 noiembrie 2016 - 09:23, said:

Cerere de ridicare limita plati fara CVV! Care o poti face si telefonic, sunand la numarul de pe card sau prin BT24!

Mie dupa 2-3 luni de plati automate catre apple, ieri mi-a fost refuzata plata folosind cardul VisaE de la BT. Nu am sunat la banca sa intreb de ce.
Pai aia e ca am ridicat limita respectiva. Momentan nu am nicio limita pe 0 si tot nu reusesc sa fac plati catre Uber. Nu cred ca exista (sau nu ar trebui sa) conteze modul in care ridici o limita: la banca, internet banking sau telefonic.

#7
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Ridicarea limitei este temporara. Verifica in BT 24 daca nu cumva s-a reactivat. Daca nu merge nici asa incerca in Call Center. Dupa 30 de minute de asteptat sa prinzi operatorul si ceva intrebari de verificare trebuie sa se rezolve. In situatii similare nu a fost nevoie sa ajung la banca.

#8
Cristi1d0

Cristi1d0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 27.12.2013

View PostMaterium, on 03 noiembrie 2016 - 14:43, said:

Ridicarea limitei este temporara. Verifica in BT 24 daca nu cumva s-a reactivat. Daca nu merge nici asa incerca in Call Center. Dupa 30 de minute de asteptat sa prinzi operatorul si ceva intrebari de verificare trebuie sa se rezolve. In situatii similare nu a fost nevoie sa ajung la banca.
Din BT 24 toate par in regula. Am mai avut un coleg cu aceeasi problema (tot cu un Visa Electron la BT) si s-a rezolvat dupa o discutie cu suportul celor de la Uber. O sa incerc ambele variante.

#9
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
Primesc o eroare care se poate vedea in imaginea de mai jos atunci cand vreau sa comand o cursa prin aplicatai UBER.
Nu inteleg de ce nu pot efectua plati....A mai patit cineva asta ?

Metoda de plata nu poate fi folosita, deoarece este in asteptare, a fost interzisa sau stearsa.

Attached File  20180304_160817.png   95.93K   12 downloads

Edited by Mihai_3, 04 March 2018 - 16:17.


#10
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Ce card (tip, banca, brand)?

Eu nu am probleme cu Uber



#11
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
Lex, este un card VISA de la BRD...
Intradevar ultima cursa care fost OK din toate punctele de vedere a fost anul trecut in Praga insa cred ca este irelevant acest aspect.
Banii au fos retrasi din contul meu si totul cel putin din partea mea fost OK.

Acum, can incerc sa comand imi spune mesajul de mai sus.
Plati am mai facut cu cardul respectiv in mediul online romanesc la inceputul acestei luni si totul a fost OK
(am internet banking)

#12
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Poti sa-l stergi si adauga din nou.

#13
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
cand incerc sa il sterg imi spune ca nu pot sterge singura metoda de plata....
asa ca sunt intr-un cerc vicios :(

Mai am altul (tot BRD) insa totusi parca nu vreau sa il baga pe ala.

#14
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Pai il bagi pe al doilea, il stergi pe primul, il bagi din nou pe primul, si il stergi pe al doilea. :lol:

Butonul edit nu face nimic?

Edited by don_dannielo, 04 March 2018 - 17:10.


#15
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
don_dannielo: face insa nu ma ajuta in sensul in care dau edit imi cere codul CVV
il dau si apoi imi pare fix mesajul din imaginea atasata mai sus in #9

#16
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Ești sigur ca nu ți-a pus banca limita pe tranzacții nesecurizate?

#17
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,040
  • Înscris: 26.04.2007
este ceva nou, cum se scoate aceasta limita....
pentru ca asa cum am spus mai sus AM MAI PLATIT anul trecut la UBER in Praga

ceea ce spui tu trebuie sa fie facut de ei insa fara ca eu sa fiu informat

#18
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Poate BRD nu mai accepta plati fara 3dsecure.
Este la latitudinea comerciantului daca vrea sa foloseasca 3dsecure, si Uber nu foloseste.

Desi din eroarea de mai sus reiese ca ar fi strict ceva de la Uber. Mai bine trimiti o intrebare din aplicatie, mie mi-au raspuns in cateva minute, in romana :)

Edited by don_dannielo, 07 March 2018 - 09:04.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate