Probleme plati Uber
Last Updated: Aug 16 2018 11:35, Started by
Cristi1d0
, Nov 02 2016 07:21
·
0
#1
Posted 02 November 2016 - 07:21
Am un card visa electron la BT cu care nu (mai) reusesc sa fac plati pe Uber. Il pot folosi la tot felul de alte servicii (Steam, Netflix, Google Play, facturi Orange si Rcs). Cand il introduc in aplicatie primesc un mesaj cum ca am efectuat o plata de 4 lei (pentru verificare), dar la scurt timp dupa sunt anuntat ca tranzactia a esuat.
M-am asigurat ca nu am limite de 0 pentru tranzactii internet. Nu e o problema cu contul de Uber, cu alt card pot efectua plati. A mai patit cineva ceva similar? |
#2
Posted 02 November 2016 - 07:52
Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere.
|
#3
Posted 02 November 2016 - 08:08
Pekiasan, on 02 noiembrie 2016 - 07:52, said:
Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere. |
#4
Posted 02 November 2016 - 08:09
Din pacate acelasi lucru se intampla si la mine cu un card Raiffeisen, care altfel nu are nici o problema.
Cu ING a mers instant. |
#5
Posted 02 November 2016 - 09:23
Pekiasan, on 02 noiembrie 2016 - 07:52, said:
Da. Eu am patit-o cu un card de debit de la BT. Am vrut sa fac o plata online dar nu m-au lasat. S-a rezolvat mergand intr-un sediu BT cu buletinul si facand o cerere. Cerere de ridicare limita plati fara CVV! Care o poti face si telefonic, sunand la numarul de pe card sau prin BT24! Mie dupa 2-3 luni de plati automate catre apple, ieri mi-a fost refuzata plata folosind cardul VisaE de la BT. Nu am sunat la banca sa intreb de ce. Edited by easy90rider, 02 November 2016 - 09:23. |
#6
Posted 02 November 2016 - 18:42
easy90rider, on 02 noiembrie 2016 - 09:23, said:
Cerere de ridicare limita plati fara CVV! Care o poti face si telefonic, sunand la numarul de pe card sau prin BT24! Mie dupa 2-3 luni de plati automate catre apple, ieri mi-a fost refuzata plata folosind cardul VisaE de la BT. Nu am sunat la banca sa intreb de ce. |
#7
Posted 03 November 2016 - 14:43
Ridicarea limitei este temporara. Verifica in BT 24 daca nu cumva s-a reactivat. Daca nu merge nici asa incerca in Call Center. Dupa 30 de minute de asteptat sa prinzi operatorul si ceva intrebari de verificare trebuie sa se rezolve. In situatii similare nu a fost nevoie sa ajung la banca.
|
#8
Posted 04 November 2016 - 18:45
Materium, on 03 noiembrie 2016 - 14:43, said:
Ridicarea limitei este temporara. Verifica in BT 24 daca nu cumva s-a reactivat. Daca nu merge nici asa incerca in Call Center. Dupa 30 de minute de asteptat sa prinzi operatorul si ceva intrebari de verificare trebuie sa se rezolve. In situatii similare nu a fost nevoie sa ajung la banca. |
#9
Posted 04 March 2018 - 16:11
Primesc o eroare care se poate vedea in imaginea de mai jos atunci cand vreau sa comand o cursa prin aplicatai UBER.
Nu inteleg de ce nu pot efectua plati....A mai patit cineva asta ? Metoda de plata nu poate fi folosita, deoarece este in asteptare, a fost interzisa sau stearsa. 20180304_160817.png 95.93K 12 downloads Edited by Mihai_3, 04 March 2018 - 16:17. |
#11
Posted 04 March 2018 - 16:34
Lex, este un card VISA de la BRD...
Intradevar ultima cursa care fost OK din toate punctele de vedere a fost anul trecut in Praga insa cred ca este irelevant acest aspect. Banii au fos retrasi din contul meu si totul cel putin din partea mea fost OK. Acum, can incerc sa comand imi spune mesajul de mai sus. Plati am mai facut cu cardul respectiv in mediul online romanesc la inceputul acestei luni si totul a fost OK (am internet banking) |
#13
Posted 04 March 2018 - 16:55
cand incerc sa il sterg imi spune ca nu pot sterge singura metoda de plata....
asa ca sunt intr-un cerc vicios Mai am altul (tot BRD) insa totusi parca nu vreau sa il baga pe ala. |
#14
Posted 04 March 2018 - 17:09
Pai il bagi pe al doilea, il stergi pe primul, il bagi din nou pe primul, si il stergi pe al doilea.
Butonul edit nu face nimic? Edited by don_dannielo, 04 March 2018 - 17:10. |
#16
Posted 05 March 2018 - 05:44
Ești sigur ca nu ți-a pus banca limita pe tranzacții nesecurizate?
|
#17
Posted 06 March 2018 - 19:22
este ceva nou, cum se scoate aceasta limita....
pentru ca asa cum am spus mai sus AM MAI PLATIT anul trecut la UBER in Praga ceea ce spui tu trebuie sa fie facut de ei insa fara ca eu sa fiu informat |
#18
Posted 07 March 2018 - 09:04
Poate BRD nu mai accepta plati fara 3dsecure.
Este la latitudinea comerciantului daca vrea sa foloseasca 3dsecure, si Uber nu foloseste. Desi din eroarea de mai sus reiese ca ar fi strict ceva de la Uber. Mai bine trimiti o intrebare din aplicatie, mie mi-au raspuns in cateva minute, in romana Edited by don_dannielo, 07 March 2018 - 09:04. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users