Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Placute de frana ceramice
Last Updated: Nov 29 2016 17:42, Started by
Courage
, Nov 02 2016 00:35
·
0
#1
Posted 02 November 2016 - 00:35
Cautand o solutie pentru jantele murdare de praf negru de la placutele de frana, am ajuns sa aflu despre placutele de frana cu compus ceramic.
Aparent aceste placute genereaza 15-20% din cantitatea de praf a celor normale (neaderent si de culoare galbuie), franeaza ceva mai bine, se tocesc mai greu si actioneaza mai putin asupra discului de frana. Pe total vorbim doar de caracteristici bune. In functie de model, placutele ceramice pot costa mai mult sau mai putin decat cele clasice. O istorie a evolutiei placutelor de frana recomand sa fie citita aici In US, se folosesc mai ales placutele Akebono, dar in UE, gasim doar EBC Redstuff/Greenstuff/Yellowstuff. Pentru mersul de zi cu zi, EBC Redstuff sunt perfecte. Eu am comandat deja pentru doua masini, de pe http://www.ebcbrakeshop.co.uk si sunt foarte multumit de comportament. Catalogul EBC poate fi consultat aici Quote Tested at the UK Motor Industries Research Association (MIRA) in witnessed tests early Redstuff reduced car stopping distance in tests by almost 50 feet from 100 MPH offering a staggering 30% brake improvement. |
#2
Posted 02 November 2016 - 00:45
praf genereaza la fel, doar ca nu mai e asa de negru, iar la faza ca actioneaza mai putin asupra discului de frana trebuie sa te contrazic. Am pe masina placute ate ceramice si recomandarea a fost sa schimb si discurile cu unele perforate (impropriu spus, au niste santuri pe suprafata) pentru ca altfel uzam discurile mai repede ca placutele. Merg cam de 40.000 de km pe placute ceramice si discuri perforate de la ATE si cred ca pot sa ma pronunt despre subiect.
|
#3
Posted 02 November 2016 - 00:49
Of - De mult nu am mai vazut un subiect deschis de tine !!
On Ca o medie , am intilnit numai posesori de masina inconstienti , merg pina le sare "placuta" sau se gripeaza pistonasele (dar trag de ele pina le tocesc si vin sa schimbe ambreiaju !)! Pe un posesor de masina "mediu" il va interasa doar ce e mai ieftin pe piata ! Daca am zis de "peste mediu" ceramic , au spus ca sunt scumpe ! P.S.- Degeaba le zic "Frana si directia sa fie beton , nu conteaza cum arata masina!" , prefera sa "traga" de ele pina ajung la "fer" si atunci distractie ca trebuiesc si discuri ! Noroc cu schimbatul cauciucurilor de iarna , asa uni soferi vad si ei cam ce "placute" mai au la masina ! Edited by tidicristi, 02 November 2016 - 00:53. |
#4
Posted 02 November 2016 - 01:04
Akebono fac și ei plăcute bune și nu sar în ochi ca și red stuff/green sau yellow de la ebc. Aici dacă pun ebc ceramice va trebui sa notific asigura...
|
#5
Posted 02 November 2016 - 01:40
Courage, on 02 noiembrie 2016 - 00:35, said: Eu am comandat deja pentru doua masini, de pe http://www.ebcbrakeshop.co.uk si sunt foarte multumit de comportament. Merita sa comanzi si discuri Ultimax sau Plain isi face treaba? Edited by bladhaund, 02 November 2016 - 02:09. |
#6
Posted 02 November 2016 - 02:24
tidicristi, on 02 noiembrie 2016 - 00:49, said:
Noroc cu schimbatul cauciucurilor de iarna , asa uni soferi vad si ei cam ce "placute" mai au la masina ! despre frînare e muult de discutat, prefer de motor, e mai eftenă. acu depinde de stilul fiecăruia, am pretin ce accelerează să frîneze...cică e consumul mai mic... am pus scumpe, s'au uzat ca cele mai eftene..am renunţat la ele drum bun şi fără evenimente ca mine... acuşica 40 de ani... Edited by sarac.lipit, 02 November 2016 - 02:25. |
#7
Posted 02 November 2016 - 04:29
ai grija cu ce discuri le imperechezi. ca iti tocesc discurile grupa mare.
duceam o masina la revizie si nu stiu, cred ca de pe la 20k ma ntraba acolo daca vreau sa verifice si placutele. eu le spun, nu verificati nimic, sunt doar 20k ce sa fie de verificat? apoi la fiecare revizie unde era inclusa si verificarea placutelor, tot imi aparea pe raport numere asa din burta. ba ca mai are 7mm, ba ca 12, ba ca 3 si necesita atentie imediata etc. i;am lasat in pace pana pe la vreo 80k, cand mi'am spus ca poate e timpul, dar am preferat sa schimb placutele la un alt mecanic decar la stealership. pe motiv de bani si ca sunt mincinosi, schimbau aia starea placutelor mele de la o revizie la alta... nu erau consecventi. ok, sa nu ma lungesc. placutele erau inca la 90% viata in ele, dar discurile era foarte uzate. mi le'a aratat mecanicul. asta din dotarea originala a masinii. probabil stiau asta si mecanicii dealarului, ca placutele duc, dar imi puneau masina pe butuci si din simpla operatie de schimbare placute, trebuia sa schimb si discurile la ei si ma ducea cat un sfert de masina noua. si cel mai probabil remontau aceleasi placute la mecanic independent, mi le'a schimbat pe toate, le'a imperecheat cum trebuie ca sa asigure o uzura normala. ok, mergem mai departe, iarasi revizie, placute proaspat schimbate. cica au numai 6 sau 7mm nu mai stiu cat masurasera ei... |
#8
Posted 02 November 2016 - 04:42
EBC yellow am pus si eu; franeaza bine dar jantele tot murdare sunt
|
#9
Posted 02 November 2016 - 06:49
Pai la vremea di Ro plus drumurile adiacente direct din camp pe europeana... spal masina de 2 ori pe saptamana. N-apuc sa vad niciun praf de la placute.
|
#10
Posted 02 November 2016 - 08:42
am ate pe fata ceramice + discuri standard de vreo 15.000 ,absolut nota 10 .cica nu s-ar ,,pupa,, cu ate power disc ,mai bine cu astea standard
asa m am documentat si eu inainte de a pune nu fac praf,murdaresc jante |
|
#11
Posted 02 November 2016 - 08:44
Eu am rezolvat altfel: jante negre
Interesante aceste placute, e clar ca e cea mai buna solutie pret/performanta, urmatorul pas fiind mult mai costisitor (si fara rost pt majoritatea masinilor): frane de carbon. Cu cat masina e mai grea si mai puternica, cu atat plaful dat de placute este mai mult si mai deranjant. Si cu jenti negre, tot se vede mazga pe ele. Eu schimb placutele la cca 35000 km, deci la urmatorul schimb ma uit si la oferta de la EBC. Akebono nu gasesti in EU, deci discutia despre ele nu prea are rost (si mai sunt alti producatori). EBC Redstuff - pt masinile puternice (200+ CP), ce nu merg pe track si nu sunt recomandate pt SUV-uri. Quote As EBC’s flagship street brake pad material for prestige and faster cars above 200BHP, the 09 version of EBC Redstuff ceramic Brake pads sets new standards in brake performance. Redstuff ceramic brake pads have always been known for its low dust ability but the latest blend has greatly reduced the phenomenon of pad “Pick up” or disc scoring and reduced dust even further. EBC Yellowstuff - pt "street raceri", track si SUV Quote Because of its huge heat range , the applications where EBC Yellowstuff will deliver benefits range from fastest street use on higher horsepower sedans to Trackday and Race use on most street based cars and even as a brake upgrade on Trucks and SUV. Yellowstuff is especially appreciated on Trucks for towing and heavy loads and where wheel and tire oversize upgrades have been fitted EBC Greenstuff - pt soferii cuminti Quote Appreciated by drivers of cars up to 200 BHP year 2009 sees the launch of the 9th version of EBC 2000 series Greenstuff which has once again pushed the performance barriers of organic friction materials. The latest version of Greenstuff brake pads are a deliberately softer compound to improve pedal feel on lighter cars at lower speeds. This resulted in a medium dust material with good lifetime and minimal rotor wear. |
#12
Posted 02 November 2016 - 08:55
1. Pe forumurile monomarca foarte multi folosesc placute ceramice cu discurile normale.
Nu am gasit nicaieri recomandari de discuri dedicate. 2. Senzatia e ciudata la franare. Intai ai impresia ca pedala e cam moale, apoi masina opreste cam brutal. Dupa cateva minute te obisnuiesti. 3. E clar ca conteaza pe ce masina pui, apropo de costuri. Pe o masina ieftina, costurile vor fi probabil cam mari pentru soferul de rand, dar daca te duci la reprezentanta, o sa vezi ca ei iti vand placute normale, chiar mai scumpe decat cele ceramice 4. Despre senzorii de uzura depinde de masina. La unele exista, ala ltele nu exista deloc, iar la altele exista doar la o roata/punte. Daca ajungi sa ti se aprinda martorul in bord, in general e cazul sa schimbi si senzorul. |
#14
Posted 02 November 2016 - 09:30
eu am ramas fara discuri din acest motiv (la un Ford focus)
placute super-mega-ceramice, au fost si destul de scumpe, dar m-am ales cu frane proaste in ~3000km efectiv au sapat santuri in discuri, trepida volanul foarte tare la franare, masina dansa pe strada daca franam la viteze mari... am schimbat discurile si am revenit la cele cu praf negru acum franeaza excelent si la cata mizerie e in bucuresti negrul de pe jante nu se prea vede, e acoperit de praf si noroi |
#15
Posted 02 November 2016 - 09:40
tidicristi, on 02 noiembrie 2016 - 00:49, said: P.S.- Degeaba le zic "Frana si directia sa fie beton , nu conteaza cum arata masina!" , prefera sa "traga" de ele pina ajung la "fer" si atunci distractie ca trebuiesc si discuri ! Ceramic as pune doar daca as avea Subaru wrx sti ... |
|
#16
Posted 02 November 2016 - 09:51
Daca curatati bine jantele si le dati un strat de lac , praful nu mai adera asa tare . De fapt se simte imediat dupa ce se usuca lacul ca suprafata devine foarte alunecoasa. Eu am cumparat un spray cu lac din Hornbach ...a costat vreo 21 Ron si mi-a ajuns pentru doua randuri de jante pe 15 " . Acum indepartez usor murdaria cu o carpa uscata. important este sa degresati bine suprafetele inainte sa dati cu lac.
Edited by JurasikMan, 02 November 2016 - 09:51. |
#17
Posted 02 November 2016 - 12:03
Am cerut oferta de la dealer si am comparat cu englezii. Am comparat de la EBC placute Ultimax (adica tip OEM) si discuri standard, ca sa fie acelasi lucru. E mai ieftin la englezi, cu tot cu transport. Cu acelasi pret ca la dealer rezulta discuri Ultimax si placute Redstuff.
Buna recomandare. |
#18
Posted 02 November 2016 - 12:14
cele mai bune mi se par cele cu care vine masina, n-as vrea altceva, e perfect. probabil depinde si de masina.
praf negru nu vad, e praf general si e pe interiorul jantei. nu inteleg obsesia asta cu frecatul jantelor, luciu, etc...la spalare cu spuma activa se curata orice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users