Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Abonament business banda garantata, acelasi gateway ca si inainte
Last Updated: Nov 01 2016 16:29, Started by
vasy86le
, Nov 01 2016 10:26
·
0
#1
Posted 01 November 2016 - 10:26
Buna dimineata, in data de 25 octombrie 2016, am trecut de la un abonament de internet best effort de la nextgen, la un abonament Business cu banda garantata, am facut aceasta trecere din cauza ca atunci cand erau multi abonati pe internet, eu aveam un lag imens. Odata cu trecerea la acest abonament business, am sperat ca voi scapa de problema, dar, nu a fost asa. As vrea sa va intreb daca e normal sa am acelasi gateway ce il aveam si cand eram pe vechiul abonament, ma intereseaza acest aspect pentru ca cineva mi-a zis ca problema cu lag-ul s-ar putea sa fie de la un gateway sau niste setari dns facute aiurea. La abonamentul cu banda garantata business, ar trebui sa nu fiu legat pe acelasi nod de retea cu ceilalti abonati cu abonamente de tip best effort, dar ,ma tem ca desteptii astia, cand mi-au pus fibra, m-au legat din acelasi nod cu restul abonatilor, si de aceea am incontinuare probleme cand se strange lumea pe net.
In atasament puteti observa un ping test catre gateway-ul alocat de ei si un traceroute la serverul de text Nexgen, ip scris in contract drept fiind ip-ul pentru pin test,adica 94.53.12.190 Am facut deja mai multe sesizari, am vorbit chiar si cu seful Nextgen de aici, el mi-a spus ca problema il depaseste, ca nu stie de la ce poate fi si ca o sa cheme un administrator sa vada unde e problema,la relatii clienti cand sun, imi raspunde ca de fiecare data un angajat care ma intreaba, de router, de scos si de bagat mufa etc si imi spune ca trimite un ticket baietilor de aici, deci, in ritmul asta problema mea nu o sa se rezolve prea curand, asa ca incerc sa le dau mura in gura, sa ii ajut sa rezolve problema. Attached Files |
#2
Posted 01 November 2016 - 11:16
vasy86le, on 01 noiembrie 2016 - 10:26, said: ..., deci, in ritmul asta problema mea nu o sa se rezolve prea curand, asa ca incerc sa le dau mura in gura, sa ii ajut sa rezolve problema. Ma apuc sa dau in bobi si in cafea sa vad care e problema . |
#3
Posted 01 November 2016 - 12:10
1. Ce te face sa crezi sa crezi ca sunt doua infrastructuri diferite? Una pt banda garantata si una pentru restul? De obicei limitarea este software pe aceeasi infrastuctura.
2. In contractul nou ai si conditii si pt response time maxim? Sau doar ai semnat cu speranta? |
#4
Posted 01 November 2016 - 16:29
Ai mai intrebat odata aici: http://forum.softped...rantata-10-mbps
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users