Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract Orange Open (TV+Internet+Telefonie )
Last Updated: Dec 08 2016 22:11, Started by
m4xx
, Oct 30 2016 16:34
·
0
#1
Posted 30 October 2016 - 16:34
Salutare,
Am instalat recent un pachet de servicii prin fibra optica Orange Open 25(de vreo 10 zile) si nu sunt multumit de calitatea televiziunii oferite . Cum nu se poate rezilia doar televiziunea, fara internet (care merge absolut ok) trebuie renuntat la intreg pachetul de servicii oferit prin fibra optica, telefonia mobila este absolut ok si vreau sa o pastrez, am primit si un telefon subventionat pe care doresc sa-l pastrez si implicit sa-l platesc prin intemediul abonamentului Orange Me 14 - mentionat in contract . Am sunat la ei si le-am spus despre ce este vorba, ca doresc o reziliere fara costuri pentru serviciile fixe, nefiind multumit de calitatea televizunii, fara plata unor taxe/penalitati/luni ramase de abonament. Raspunsul a fost ca nu este posibil si ca trebuie sa platesc lunile ramase, 24 de luni de abonament A trecut cinva printr-o situatie similara ? Stiti ce as putea face ? Pentru mine situatia este clara in ceea ce priveste gradul de satifactie cu privire la serviciile lor, nu incape discutie sa stau 24 de luni cu televiziunea aceasta .... Multumesc, |
#2
Posted 30 October 2016 - 16:39
PArca in maxim 14 zile de la instalare poti rezilia fara probleme...
Cel putin la telekom asa a fost... mi-au zis ca-n 14 zile am timp sa ma hotarasc daca reziliez au ba. |
#3
Posted 30 October 2016 - 16:55
citeste foarte bine contractul semnat. daca nu, citeste foarte bine NCC, in speta articolele 1276 si 1277
sa-ti extrag ce te intereseaza pe tine "într-un contract pe perioadă determinată, denunţarea unilaterală poate interveni doar dacă părţile au stabilit în contract posibilitatea denunţării unilaterale, reglementându-se şi modul în care operează aceasta." |
#4
Posted 30 October 2016 - 16:56
Daca citesti contractul probabil o sa te lamuresti mai bine decat pe forum.
|
#5
Posted 30 October 2016 - 16:57
În cazul contractelor cu executare dintr-o dată, dacă nu a început executarea contractului, dreptul de denunţare unilaterală este recunoscut părţii interesate.
Dacă executarea contractului cu executare dintr-o dată s-a realizat în întregime, în principiu denunţarea unilaterală va fi lipsită de interes, întrucât contractul şi-a produs efectele şi obligaţiile părţilor au fost executate. În schimb, în cazul contractelor cu executare succesivă sau continuă, acest drept este recunoscut chiar şi după începerea executării contractului, fiind condiţionat de respectarea unui termen de preaviz rezonabil cu consecinţa că prestaţiile executate nu se restituie („ce s-a executat rămâne bun executat”). Dacă s-a stipulat o prestaţie în schimbul denunţării, aceasta produce efecte numai atunci când prestaţia este executată. Edited by Dany_Darke, 30 October 2016 - 16:58. |
#6
Posted 30 October 2016 - 17:09
Dar de ce esti nemultumit de TV? Ai facut reclamatie si nu s-a rezolvat?
Eu, prima data as incerca sa rezolv problema apoi as intra in hatisurile contractuale... |
#7
Posted 30 October 2016 - 17:54
Chiar așa. Nu se vede bine sau care este motivul? Întreb pentru a ști și noi. Mulțumesc!
|
#8
Posted 30 October 2016 - 17:56
eu nu sunt multumit de calitatea televiziuni (de fapt este televiziunea prin fibra a celor de la Telekom)
Atat la canalele HD cat si la cele digitale (sa zic asa) calitatea este simtitor mai slaba decat la RCS-RDS |
#9
Posted 30 October 2016 - 18:00
Daca te incadrezi in cele 14 zile inchide tot si instalezi fara tv.
Sper sa fie posibil. |
#10
Posted 30 October 2016 - 18:10
m4xx, on 30 octombrie 2016 - 17:56, said:
eu nu sunt multumit de calitatea televiziuni (de fapt este televiziunea prin fibra a celor de la Telekom) Atat la canalele HD cat si la cele digitale (sa zic asa) calitatea este simtitor mai slaba decat la RCS-RDS De acest lucru mi-a fost tot timpul teamă. Serviciile Telekom sunt jalnice, iar Orange ar trebui să înțeleagă asta. Deci struțo-cămila va fi doar un moment de respiro pt T în recuperarea decalajului pe partea de 4g. |
|
#11
Posted 30 October 2016 - 19:08
m4xx, on 30 octombrie 2016 - 16:34, said:
Salutare, Am instalat recent un pachet de servicii prin fibra optica Orange Open 25(de vreo 10 zile) si nu sunt multumit de calitatea televiziunii oferite . Cum nu se poate rezilia doar televiziunea, fara internet (care merge absolut ok) trebuie renuntat la intreg pachetul de servicii oferit prin fibra optica, telefonia mobila este absolut ok si vreau sa o pastrez, am primit si un telefon subventionat pe care doresc sa-l pastrez si implicit sa-l platesc prin intemediul abonamentului Orange Me 14 - mentionat in contract . Am sunat la ei si le-am spus despre ce este vorba, ca doresc o reziliere fara costuri pentru serviciile fixe, nefiind multumit de calitatea televizunii, fara plata unor taxe/penalitati/luni ramase de abonament. Raspunsul a fost ca nu este posibil si ca trebuie sa platesc lunile ramase, 24 de luni de abonament A trecut cinva printr-o situatie similara ? Stiti ce as putea face ? Pentru mine situatia este clara in ceea ce priveste gradul de satifactie cu privire la serviciile lor, nu incape discutie sa stau 24 de luni cu televiziunea aceasta .... Multumesc, Salut, Vrem sa verificam si noi aceasta situatie. Te rugam sa ne oferi codul tau de client (sau numarul de telefon) si cateva detalii despre nemultumirea ta, prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#12
Posted 30 October 2016 - 19:46
Te ajuta helper-ul, dar:
Ai dreptul sa renunti in maxim 14 zile calendaristice, dar daca pleci, pleci de tot. Daca stii sa pui bine problema, mergi intr-un shop ( shop, nu store, sa nu dai de vreun partener jegos ), si le zici ca vrei sa pleci. Daca sunt destepti, te tin macar cu cateva servicii ( mobil + net) si nu te pierd de tot |
#14
Posted 30 October 2016 - 21:06
#15
Posted 30 October 2016 - 21:10
Ai verificat bine să nu fie vreo setare greșită pentru care calitatea este aşa de slabă?
@RADU, dacă omului ii plac celelalte servicii, de ce să plece de tot? Și eu am spus că am îndoieli în ceea ce privește serviciile T, dar Orange are şi servicii foarte bune. |
|
#16
Posted 30 October 2016 - 21:10
#17
Posted 30 October 2016 - 22:32
sunt doua contracte pe care le-am semnat, unul pentru un Me14 si unul pentru restul de servicii fixe, de aici si ideea sa raman doar cu cel pentru telefonie mobila .
|
#18
Posted 31 October 2016 - 06:53
atunci ramai cu cel de me14, si renunti la ( sau il modifici pe ) cel ce servicii fixe
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users