Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Modificarea abonamentului de la 1.11/2016 sau noi oferte?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
54 replies to this topic

#19
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Nu are cum. Notificările se primesc pana in data schimbării preturilor.

#20
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 19:13, said:


Refund pentru ca eu am facut un contract cu ei, si echipamentele le-am cumparat cat eram sub contract. Daca ei modifica contractul in defavoarea mea, si am echipamentele de la ei, nu sunt obligat sa le patesc in + cat vor ei. Ma retrag din cauza modificarii facute de ei, deci imi recopar investitia.
Nu stiu cum se face la tine, pe abonamentul tau, dar eu stiu cum mi-am castigat dreptul pana acum, pe abonamentul meu!
Echipamentele le-ai cumparat pentru ca ai vrut sau ca sa nu platesti taxa de custodie?
Banuiesc ca aceeasi intrebare ti-o vor pune si ei.

Dar daca e cum zici tu, eu reziliez. Cu toate ca am pachet 3P + HBO.
Cel mai tare tare as regreta calitatea.
Dar asta e. Sau va fi.

#21
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 19:39, said:

modificarea se pune in practica de la 1.11,
cum naiba sa apara pe factura ta de la data de 14.10?
Ai vazut vreo factura T?
Se plateste anticipat abonamentul si chiria echipamente cu o luna avans.
Ti-am facut cu culori.
Attached File  t01.png   142.71K   43 downloads
Acum pricepi?

#22
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View Postdorin_2k, on 27 octombrie 2016 - 20:03, said:

Ai vazut vreo factura T?
Se plateste anticipat abonamentul si chiria echipamente cu o luna avans.
Ti-am facut cu culori.
Attachment t01.png
Acum pricepi?
omule
daca schimbarea aplica de la 1.11, cum te astepti tu sa ai ceva modificat in factura emisa la 14.11?

View Postericmario, on 27 octombrie 2016 - 20:03, said:

Echipamentele le-ai cumparat pentru ca ai vrut sau ca sa nu platesti taxa de custodie?
Banuiesc ca aceeasi intrebare ti-o vor pune si ei.

Dar daca e cum zici tu, eu reziliez. Cu toate ca am pachet 3P + HBO.
Cel mai tare tare as regreta calitatea.
Dar asta e. Sau va fi.
sefii mei au verificat sursa, si noi am primit doar anuntul, sa stim cum actionam.


logic ca intrebarea aia mi-o pun. Si le zic clar: Am luat stb-urile sa platesc mai putin lunar. Ma pui sa platesc mai mult lunar, reziliez serviciul si inapoiez echipamente, fie ele cumparate sau nu.
Se face refund lejer

#23
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Notificarile precedente s-au trimis cu o luna avans.

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 20:08, said:

omule
daca schimbarea aplica de la 1.11, cum te astepti tu sa ai ceva modificat in factura emisa la 14.11?
Pe factura din 14.10.2016 platesc anticipat abonamentul si chiria pe periaoda 14.10-13.11
Nici acum nu ai priceput?
Ca tu zici ca e crestere din 01.11.2016.
Trebuia sa apara deja pe factura.

Zi-le sefilor sa mai verifice "sursa" lor.

#24
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004

View Postdorin_2k, on 27 octombrie 2016 - 20:09, said:

Notificarile precedente s-au trimis cu o luna avans.

Exact. Nu schimbă întâi prețul și apoi te notifică

#25
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 20:08, said:

Se face refund lejer
La ce? La STB-urile proprietatea TA? ;)
Mai tai-o. Cine e pus pe flame?
Cine scrie doar aberatii?

Pune "sursa" aici.

#26
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,171
  • Înscris: 26.12.2013
Confirm si la mine pe factura, e facturat CI+-ul gratuit pana pe 17.11. Deci, nu se factureaza.

Abureli...

#27
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View Postdorin_2k, on 27 octombrie 2016 - 20:11, said:

Notificarile precedente s-au trimis cu o luna avans.


Pe factura din 14.10.2016 platesc anticipat abonamentul si chiria pe periaoda 14.10-13.11
Nici acum nu ai priceput?
Ca tu zici ca e crestere din 01.11.2016.
Trebuia sa apara deja pe factura.

Zi-le sefilor sa mai verifice "sursa" lor.

ce e atat de greu de inteles ca poti recupera banii pe echipamentele cumparate, cat timp sub contract cu ei, ei abuzeaza si modifica contractul?
Nu stiu cum merge la tine, dar in trecut ti-am dovedit si ca contractul poate fi reziliat in perioada contractuala, fara taxe, desi tu tineai sus si tare ca NU

no, hai ca-ti zic pe romaneste, ca vad ca nu te prinzi,
Modificarile vor fi aplicate tuturor clientilor cu perioada de facturare 1.11-30.11, modificarea nefiind inca aplicata. Cum sa iti modifice daca inca nu e pus in aplicare?
doamne
Nici acum nu ai inteles?

Edited by TheRipper0607, 27 October 2016 - 20:43.


#28
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,171
  • Înscris: 26.12.2013
No las ca o vedem si pe asta.

Si daca e sa fie, fortza Telekom!

#29
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View PostSwagger, on 27 octombrie 2016 - 20:39, said:

Confirm si la mine pe factura, e facturat CI+-ul gratuit pana pe 17.11. Deci, nu se factureaza.

Abureli...
omule, inca nu e pus in aplicare.
se va pune celor cu facturare incepand de la 1.11

#30
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Acum o "intorci"? Doar celor cu facturare incapand cu 01.11?
Si cum de acum 3 luni au trimis scrisorile referitoare la marirea pretului cu o luna inainte?

#31
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014
Ma asteptam ca cei de la concurenta Telekomului sa aiba angajati nitel mai inteligenti. Dar, dezastru...

Edited by Rao633, 27 October 2016 - 20:48.


#32
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View Postdorin_2k, on 27 octombrie 2016 - 20:47, said:

Acum o "intorci"? Doar celor cu facturare incapand cu 01.11?
Si cum de acum 3 luni au trimis scrisorile referitoare la marirea pretului cu o luna inainte?
cum adica o intorc?
am zis de la inceput ca schimbarea va avea loc de la 1.11

sau nu ai citit partea aia?


mno, eu renunt cu tine ,ca vad ca nu se poate.
asteptam 1.11, si vezi atunci, cum ti-o iei a 2-a oara peste bot

View PostRao633, on 27 octombrie 2016 - 20:48, said:

Ma asteptam ca cei de la concurenta Telekomului sa aiba angajati nitel mai inteligenti. Dar, dezastru...
da, singura mea greseala e ca nu l-am facut pe dorin sa inteleaga



explica-te

#33
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 20:49, said:




explica-te

Ideea e ca atunci cand se opereaza modificari ale planurilor tarifare, compania de telecomunicatii trebuie sa notifice clientul cu cel putin 15 zile calendaristice inaitea aplicarii. Cum sa aplice modificarea de la 01.11 cand cei care au primit deja facturile nu au fost notificati in prealabil?

Edited by Rao633, 27 October 2016 - 20:57.


#34
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Toti ii spun ca nu e posibil sa faca T modificare la preturi incapand cu 01.11.2016 fara notificare prealabila.
El o tine pe a lui. Ca are o "sursa". In afara de aceasta "sursa" cine il mai sustine in afirmatiile lui? Nimeni!

#35
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View PostRao633, on 27 octombrie 2016 - 20:52, said:

Ideea e ca atunci cand se opereaza modificari ale planurilor tarifare, compania de telecomunicatii trebuie sa notifice clientul cu cel putin 15 zile calendaristice inaitea aplicarii. Cum sa aplice modificarea de la 01.11 cand cei care au primit deja facturile nu au fost notificati in prealabil?
nu te notifica nimeni in prealabil.
O modificare s-a produs acum cca 3 luni, si modificarea a fost facuta ulterior.
Clientilor le era modificat pachetul, si fix in prima factura cu pretul modificat era si notificarea.
verificat de mine, in propria factura.





asta inseamna ca sunt "mai putin inteligent"?
si pe ala care are scrisu-n fata, da nu comprehende nu-l vezi?
in ce lume te afli?

#36
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001

View PostTheRipper0607, on 27 octombrie 2016 - 20:49, said:

mno, eu renunt cu tine ,ca vad ca nu se poate.
Nu renunta. Cauta la "sursa" ta, poate ai gresit data.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate