Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Depesa automobilista aka Stiri pe scurt

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#55
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postoaspetele, on 13 februarie 2017 - 22:07, said:

http://0-100.hotnews...misii-mai-mici/
Nissan Qashqai dCi 130, depistat in Coreea de Sud cu trucuri pentru emisii mai mici
Nu se numesc "trucuri" ci "fofarlica".

#56
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003
http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/

Mazda3 si Mazda6, rechemate in service: pericol de incendiu la prima, problema la airbag-uri la a doua

#57
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003
http://www.b1.ro/sti...ice-177134.html
Volkswagen are din nou probleme: Mii de mașini ale uneia dintre mărcile de lux controlate de grupul german, rechemate în service

#58
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
benzina aspirata, cu compresie 18:1, fara bujii, din 2018
http://www.automarke...prin-75317.html

#59
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003
Asta e un fel de dizal?

#60
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,942
  • Înscris: 02.09.2005
Ceva de genul. Sunt curios ce o sa iasă.

#61
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,883
  • Înscris: 31.03.2003
Pana si benzinarii recunosc superioritatea dizalui si incearca sa-l copieze.
:)

#62
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,703
  • Înscris: 30.04.2006

View Postjericho, on 23 februarie 2017 - 03:27, said:

Ceva de genul. Sunt curios ce o sa iasă.

super! poți face chip tuning ca la diesel fără grija că va apărea engine knocking, dar cu avantajul că se păstrează plaja largă de turație și curba de cuplu specifice benzinarelor (dieseul devine ineficient după 4500rpm, când începe să scadă cuplul)

#63
adymateo

adymateo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 20.01.2014
Deci tot pe locul 2 a iesit Renault pana la urma si a depasit "marele" VAG

https://www.forbes.c...n/#5514f1a62b97

#64
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
In SUA exista o tendinta de a renunta la inspectia tehnica periodica. Prerogativele legislative sunt la nivel de stat: Texas May be the Next State to Eliminate Annual Vehicle Inspections

Quote

The Lone Star State may be doing away with annual state vehicle inspections soon. On Thursday, a 27-4 vote in the Texas Senate approved a bill that would eliminate mandatory inspections for passenger vehicles. Although Senate Bill 1588 doesn’t change anything for commercial trucks, they’ll still be required to undergo a yearly safety inspection, and automobiles residing in seventeen counties will also have to pass emission tests for local air-quality laws.

The change follows a trend in the United States to rollback yearly inspections. While most states still require some sort of periodic emissions testing, just over a dozen mandate scheduled safety assessments. Mississippi passed a similar bill in 2015 and New Jersey abolished it’s safety inspections in 2010. Like Texas, the majority of supporters agreed that it was not in their state’s financial interests now that automobiles were becoming safer and more reliable.

Conform articolului, tendinta este sa ramana doar testele pentru gaze de esapament si atat. Logica este simpla: masinile au devenit mult mai fiabile, fata de acum zeci de ani, cand s-au introdus astfel de testari obligatorii. In acest timp, in Romania se pregateste inasprirea regimului inspectiilor.

Imi imaginez cum ar fi primita o astfel de initiativa la noi, unde toti au in gura numai "cazane" si "rable".

#65
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

View Postbladhaund, on 08 mai 2017 - 12:19, said:

In SUA exista o tendinta de a renunta la inspectia tehnica periodica. Prerogativele legislative sunt la nivel de stat: Texas May be the Next State to Eliminate Annual Vehicle Inspections



Conform articolului, tendinta este sa ramana doar testele pentru gaze de esapament si atat. Logica este simpla: masinile au devenit mult mai fiabile, fata de acum zeci de ani, cand s-au introdus astfel de testari obligatorii. In acest timp, in Romania se pregateste inasprirea regimului inspectiilor.

Imi imaginez cum ar fi primita o astfel de initiativa la noi, unde toti au in gura numai "cazane" si "rable".
La noi ar fi o uriasa greseala deoarece omul de aici, in general nu are constiinta, asa ca datorita defectiunilor tehnice, ar avea loc foarte multe accidente rutiere.Si asa sunt destule statii ITP unde inspectia tehnica este doar un formalism si primesti acceptul chiar daca masina ta nu indeplineste conditiile tehnice pentru a circula motiv pentru care nu ar fi rau, daca aleator, sa fie controale periodice in apropierea acestor statii, cei vizati fiind persoanele care tocmai ies de la ITP.Daca sunt gasite persoane care nu indeplinesc normele reale ITP, in baza unei legi, acele ateliere ar trebui confiscate de catre stat iar cei responsabiliii acelui ITP cercetati penal si pedepsiti pe masura.

#66
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Prostii. Cei din SUA au la fel de multa sau de putina constiinta ca si cei de aici. Cu atat mai mult daca controlul ITP a ajuns o formalitate, rezulta ca nu se intampla nimic si poate fi scos cu totul. E doar o sursa de amenzi, de intretinut birocratia statului si de tinut atelierele in activitate.

#67
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,451
  • Înscris: 15.01.2017
Din cate imi aduc aminte, in Usa nu exista inspecție tehnica  periodica ci numai inspecție pentru emisii si doar in anumite state/zone.

De exemplu in Georgia, se fac teste de emisii numai pentru vehiculele înregistrate in capitala.

Edited by Epdm, 08 May 2017 - 17:56.


#68
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017

Si vehiculele comerciale se vind extrem de bine in Romania.

Registrul Auto Roman a reusit acest an sa prinda la oferta ultimele 4 bucati de VW FURGON 163CP, cu dotari necunoscute, la pret de lichidare de stoc, cu doar 55.000 EUR TVA inclus / buc.

#69
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmax_01, on 08 mai 2017 - 15:59, said:

La noi ar fi o uriasa greseala deoarece omul de aici, in general nu are constiinta, asa ca datorita defectiunilor tehnice, ar avea loc foarte multe accidente rutiere.Si asa sunt destule statii ITP unde inspectia tehnica este doar un formalism si primesti acceptul chiar daca masina ta nu indeplineste conditiile tehnice pentru a circula motiv pentru care nu ar fi rau, daca aleator, sa fie controale periodice in apropierea acestor statii, cei vizati fiind persoanele care tocmai ies de la ITP.Daca sunt gasite persoane care nu indeplinesc normele reale ITP, in baza unei legi, acele ateliere ar trebui confiscate de catre stat iar cei responsabiliii acelui ITP cercetati penal si pedepsiti pe masura.
Pentru ca la noi legea e pentru fraieri, si nu se aplica. Pe dincolo daca faci accident,  iti vinzi casa , organele si familia sa platesti despagubiri daca pierzi in tribunal, asa ca e bine sa ai chitanta de la ultima revizie ca sa ai pe cine da vina..

#70
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
Traficul in coloana in Bucuresti

Attached File  20170601_173418.jpg   370.42K   32 downloads

#71
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
E bemve, nu se vede fumul.

#72
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Ce-ti e si cu reclamele astea !
Nu stiu daca ati remarcat ultimul clip OMV la nu stiu ce super carburant. Reclama incepe cu o filmare pe circuit intr-o cursa de MERCEDES-uri, continua cu imagigi din statia de alimentare unde intra sa alimenteze BMW si se termina cum un Audi pleaca de la pompa.
De ce sa sugi la o tata cand e mai bine la 3 !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate