Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 

Sansa gasire job part-time

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Eduardika28

Eduardika28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 14.10.2016
Salutare!
Sunt student in anul intai la una din facultatiile ASE-ului si doresc sa ma angajez part-time la temporar la o firma, atat pentru a castiga experienta, cat si un salariu de 500-600, care sa ma ajute sa ma descurc mai bine prin capitala,mneah.. Neavand niciun pic de experienta, este evident ca voi intra ca entry-level, insa pana la urma, eu asta imi si doresc. Programul la facultate este deocamdata destul de lejer, astfel voi avea timp si ce studiu, dar si de ceva munca. Ce parere aveti? Unde ar trebui sa caut si sa ma interesez? Ma gandesc ca acele aplicari de pe ejobs/bestjobs, s.a.m.d, cu un cv aproape empty, nu-si prea au rostul si nu vor fi urmarite de nimeni, parerea mea. Oricum,astept opinii. Multumesc anticipat!

#2
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Lei sau euro

#3
DJPocaitul

DJPocaitul

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 17.09.2014
Din cate am auzit,Profi angajeaza si part-time.

#4
corina_geo

corina_geo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,093
  • Înscris: 30.09.2008