Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bmw seria 1 vs. Audi A3
Last Updated: Nov 01 2016 21:20, Started by
aaron111
, Oct 20 2016 16:39
·
0
#2
Posted 20 October 2016 - 16:51
Tractiune fata sau spate? Ce preferi?
Am un seria 1, 1.6 benzina, e foarte ok masina. Iarna trebuie sa fii foarte atent, cu tot cu cauciucuri bune de iarna, si esp si chestii, tractiunea spate tot iti face surprize. Insa nu as refuza un A3, tot benzina, 1.8-2.0 de preferat. Sportback/Hatch, sedanul e pentru A4. Edited by tybanu, 20 October 2016 - 16:52. |
#3
Posted 20 October 2016 - 17:04
Eu prefer tractiunea spate, e mai fun, iar cu anvelope bune te descurci si iarna.
Fuge spatele daca ai cai multi, talpa grea si minte putina. |
#4
Posted 20 October 2016 - 17:23
Daca e vorba de benzina, cred ca 120i de 184 cp ar putea fi comparat cu 1.8 tsi-ul de 180 cp de la Audi.
Ma gandesc sa merg pe la dealeri si sa vad ce motorizari au pe la test. |
#5
Posted 20 October 2016 - 17:59
Orice ai lua,sa fie tractiune si nu propulsie. Doar daca ai a doua masina pt. iarna sa iei cu propulsie.
Lasa opiniile "pilotilor" de pe forum. Iarna esti kamikaze cu masina cu propulsie. |
#6
Posted 20 October 2016 - 18:21
Am un topic deschis in aria de sfaturi cumparare auto, unde am aratat ca iau in calcul si posibilitatea de a achizitiona un A3 1.8 tsi. Topicul de aici l-am deschis pentru a afla parerile dvs despre A3 intr-o comparatie cu o compacta premium (BMW seria 1).
|
#7
Posted 20 October 2016 - 19:10
Pai si A3 nu este tot premium?
Seria 1 este inghesuita tare in interior, are tractiune fata (banuiesc ca te referi la modelul nou) si un design cel putin discutabil. Compenseaza (dar NU la motoarele mici) cu motorizarile si partial partea tehnica. A3 este o masina mai pe gustul meu, design clasic, spatiu considerabil mai mare pentru ocupantii locurilor spate. Singura problema la ea o vad cu motorizarile, in sensul ca pot consuma putin mai mult decat la BMW, nu ca ar fi proaste. Daca ar fi sa aleg, as prefera A3 sedan, dar e foarte scumpa. |
#9
Posted 20 October 2016 - 22:28
Amintindu-mi de discutia pornita pe sfaturi, ar fi vorba despre un A3 8V vs BMW F20?
Estetic vorbind, chestie subiectiva, desigur, la exterior A3-ul este mult mai eleganta si are o linie tinereasca, sprotiva fata de F20, care din pacate are o linie mai "searbada" cel putin din spate seamana destul de mult cu Polo. La interior, la o prima vedere a3-ul pare spartan, linii foarte simple, minimaliste dar elegante, insa odata urcat la bord ai o senzatie foarte placuta, ai totul la indemana. La Bmw interiorul este mai "incarcat", de unde si senzata de inghesuiala. In timp A3-ul isi pastreaza mai bine pretul, este suficient sa te uiti pe piata de SH, asta poate fi un avantaj la achizitionarea BMW-ului dar va fi un dezavantaj la vanzare. Probleme grave la 8V nu am auzit sa fie, cele de copilarie par a fi rezolvate, la BMW am inteles ca ar fi ceva probleme cu rugina, ceea ce nu este admisibil la o marca premium la masini de 2-3 ani: https://www.google.i...Q_AUIBSgA&dpr=1 Edited by florinppv, 20 October 2016 - 22:32. |
#10
Posted 20 October 2016 - 22:41
mariovrs, on 20 octombrie 2016 - 17:59, said:
Orice ai lua,sa fie tractiune si nu propulsie. Doar daca ai a doua masina pt. iarna sa iei cu propulsie. Lasa opiniile "pilotilor" de pe forum. Iarna esti kamikaze cu masina cu propulsie. Să fiu "purist", corect este roți motrice față sau spate. Când vorbim de tracțiune sau propulsie, forța acționează în afara obiectului adică calul,locomotiva, remorcherul tracteaza iar impingatorul propulsează. |
|
#12
Posted 21 October 2016 - 18:11
Practic, singura mare problema la Audi o reprezinta motoarele pe benzina. Astfel, despre cele care mie mi se par interesante, benzinarele de 1.8 sau 2.0, se spune ca sunt mari consumatoare de ulei.
La BMW nu am auzit despre astfel pe probleme. Insa, e adevarat, e mai inghesuit, dar multi spun ca e si foarte placut de condus. |
#13
Posted 22 October 2016 - 11:58
#15
Posted 22 October 2016 - 19:14
TudorMondialul, on 22 octombrie 2016 - 11:58, said:
Nu poti compara Astra GTC cu A3 sau Seria 1. Materiale, sasiu, suspensie, motoare. Ar merita doar daca gasesti o Astra full la bani de A3/Seria 1 chel. Oricum, exclusiv din astea, as alege A3 Sedan. Edited by dualis, 22 October 2016 - 19:17. |
|
#16
Posted 22 October 2016 - 19:51
Poate cele 2 nu se ridica la nivelul unui A6 sau Seria 5 ca finisari interioare, dar faptul ca A3 si Seria 1 sunt premium nu poate fi pus la indoiala (cel putin, nu prin simple afirmatii). Eu, care cunosc A3-ul mai bine decat Seria 1, pot spune ca e peste orice model de clasa medie ne-premium ca si calitate a materialelor si finisarilor (ca ansamblu). Iar in ceea ce priveste Opelul ... aici mai e mult de lucru ca sa fie compatat cu Audi si BMW.
Pe mine ma intereseaza strict o comparatie intre cele 2 si nu cu alte modele compacte, mai ales non-premium. Edited by aaron111, 22 October 2016 - 19:52. |
#17
Posted 22 October 2016 - 20:07
Pai e simplu! Faci drive-test cu fiecare si vezi care iti place, e drept ca e cam greu sa gasesti masina de test pe benzina, indeosebi motorizarile care te ineterseaza.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users