Opel Astra J Sedan - 2016 - 1,4T - 140cp
Last Updated: Oct 11 2023 14:24, Started by
billyboy
, Oct 19 2016 13:45
·
1
#37
Posted 20 December 2016 - 11:18
andrew1980, on 07 noiembrie 2016 - 22:47, said:
Eu inainte de actuala masina care are motorizare 2.0TDI 150CP am avut 1.4TSI 125 CP pe un Octavia 2... fiecare turbina suiera un pic, asa este normal la ele, doar daca suieratul devine puternic atunci incepe sa se puna problema... hai sa iti zic ceva cu Lukoil Ecto Plus. Ca si putere este destul de buna cam ca si Petrom 99 +. Am avut masina la mine 5 ani si ceva in care am facut 102 000 km. In acesti km 90% am alimentat de la acelasi pompa Petrom , acelasi cap pompa acelasi sortiment: Petrom 99+. Masina tragea bine cu ea si la 30 000 km cand schimbam si filtrul de combustibil intotdeauna se mirau mesteri cat de curata era filtrul(le puneam sa le desfaca sa vedem ce si cum) Ultimul an, circa 4-5 luni am cam folosit Ecto Plus de la Lukoil ca era la acelasi pret ca si cea de 95 plus ca si mie imi tot spuneau ca ce buna e smd... de tras tragea bine cu ea masina...dar exact dupa aceste 5 luni am ajuns sa schimb iarasi filtrul de combustibil. Si ce am vazut in acel filtru era horror, un fel de mal negru ca taciunele...era aproape plin... de atunci nimeni din familia mea nu mai pune piciorul la Lukoil desi eu nu credean povestile cu combustibilii lor si masina chiar mergea bine cu ea... Si ma gandesc la actuala masina ( tata are seat ca si al meu dar 1.4TSI de generatie noua care are filtrul de combustibil pus pe viata in rezervor...) Pun intrebarea, ce distrugea, probabil pompa de benzina sau cea de inalta presiune sau injectoarele... poate ca am prins odata ceva mai murdar dar totusi daca in 85 000 km am mers cu filtre curate si in ultimii 15 000 km s-a umplut aproape de infundare... In rest noroc cu masinuta , este frumopasa si ai luat-o la un pret bomba!!!! Nici eu nu mai calc de f.multi ani la Lukoil. Mai bine ma usurez in rezervor, daca raman fara motorina, decat sa alimentez de la ei. Nici motorina si nici benzina nu pun de acolo. |
#38
Posted 20 December 2016 - 15:52
t-balt, on 20 decembrie 2016 - 00:35, said:
Daca acel suierat il auzi când ridici piciorul de pe acceleratie atunci e valva diverter(wastegate) ce elimina presiunea din turbo.Sau mai poate fi turbina când face presiune maxima. Caută pe YouTube sa vezi cum se aude la alte mașini stock. Ca la cele modificate sunetul e mult mai puternic... Se aude cand apas pe acceleratie, nu tare, dar eu il aud si imi sta pe creier acum. Nu ar trebui sa-mi fac mari griji, avand in vedere ca e in garantie, dar nu se stie niciodata. |
#39
Posted 22 December 2016 - 12:13
Cum am mai zis, daca nu este una stridenta de fluierat, un fluierat estompat se aude la orice turbina, si la masina actuala se aude daca sunt atent, bineinteles la acceleratii , eu zic sa stai linistit, la rece nu trage de ea, dupa fugarit mai tare( gen autostrada viteze mari sau turatii inalte) lasa motorul inca 1 minut 2 la ralanti si nu o sa ai probleme cu ea in prima suta de mii de km precis... A si filtre de buna calitate( cea de aer) schimbate la timp - multi nu stiu ca si aceasta poate influenta viata unei turbine!
|
#40
Posted 22 December 2016 - 12:25
M-am obisnuit inca de la Corsa sa las motorul pornit cateva minute dupa un drum mai lung, pana scoti bagajele din masina, las motorul pornit.
Filtrele GM sunt filtre de calitate? |
#41
Posted 22 December 2016 - 16:27
Daca sunt date de reprezentanta , DA. Cel putin la Skoda si Seat cele de reprezentanta chiar sunt calitative ( si foarte scumpe)
|
#43
Posted 22 December 2016 - 20:53
O sa caut prin carte, habar n-am cat e garda la sol. Nu m-a interesat asta.
Cat despre filtre, o sa le folosesc pe cele GM. Edited by billyboy, 22 December 2016 - 20:53. |
#44
Posted 12 November 2017 - 13:26
Stergatoare pt parbriz (680 x 625) de unde ati luat ?
|
#46
Posted 14 November 2017 - 14:56
Si despre masina in rest? Chiar nu ne zici nimic despre ea, ca totusi a trecut un an de cand ai postat ceva despre ea... Hai ca totusi esti pe un jurnal de bord!
|
|
#48
Posted 15 November 2017 - 16:56
Pe initiatorul topicului @billyboy , dar vad ca nu-i interesat nicicum dupa ce s-a obisnuit cu masina...
|
#49
Posted 16 November 2017 - 15:22
Salutare, imi pare rau ca nu am mai postat nimic pe aici, ce-i drept nu s-a intamplat nimic notabil cu masina.
Am ajuns la 13000 km, am facut prima revizie. Sunt in continuare multumit de masina. Consumul pe cei 13000 km este de 8,6 l/100km, in Bucuresti cu trafic dimineata si seara consumul mediu este intre 12,2 si 12,6 l/100km. In schimb consumul extraurban, fara sa merg batraneste, cu depasiri nu foarte dese, e undeva pe la 7 l/100 km. Folosesc cu precadere benzina de la Lukoil Ecto Sport 98, de la benzinaria de pe strada Tudor Vladimirescu (e ceva mai noua benzinaria). Motorul mi se pare ca nu tremura la relanti si ca merge "rotund". O sa trec evenimentele totusi in ordine cronologica. - de revelion am fost la munte, am prins zapada, iar anvelopele BF Goodrich G-Force Winter 2 s-au comportat bine, ce-i drept nu am dus masina la extrem, nu fac asta. - m-a prins inghetul cu lichid de parbriz de vara, asa ca am fortat motorasul pentru stropit pana am ars siguranta. Am rezolvat singur cu 30 lei (un set intreg de sigurante) - am facut apoi cateva drumuri la munte, un drum la Cluj, masina s-a comportat foarte bine, e confortabila, atat pentru sofer cat si pentru pasageri, iar portbagajul este suficient pentru o vacanta de o saptamana pentru 4 persoane - am extins garantie pana la 5 ani (2+3) cu o limita de 30.000k pe an, a costat 333€. - am fost in septembrie pe Transfagarasan si cu 4 persoane in masina, si a fost destul de sprintena, dar cu motorul turat peste 4000 rpm. - am facut in octombrie prima revizie, la Union Motors - am cerut oferte la toti dealerii din Bucuresti, iar ei mi-au ofertit un pret mult mai mic decat ceilalti dealeri - 570 lei (ulei + filtre) - am reinnoit polita casco tot la Omniasig a costat 400€, in 3 rate, cu fransiza de 100€ pe eveniment. - am mai gresat cu WD40 prinderile de la centuri, sinele de la scaune, balamenele de la usi, avea diferite scartaieli - parbrizul este de slaba calitate (e facut de Pilkington su sigla GM), deja au aparut multe zgarieturi fine, probabil ca in 2-3 ani o sa se faca o mare panza de paianjen - m-am obisnuit destul de greu cu grosimea stalpului din stanga fata, obstructioneaza destul de mult vederea in fata-lateral, cel putin cand iei curbe la stanga. - sistemul audio CD600 este complet inutil, este doar un ecran color, fara niciun fel de posibilitate de a avea Android Auto, proiectare ecran telefon, etc. - nu am reusit sa iau jante pentru iarna, asa ca am pus airasi anvelopele de iarna pe jantele de aliaj. Nici de data asta nu s-a stricat niciun senzor de presiune. Probabil ca iarna viitoare o sa iau jante de tabla. Per total este o masina buna, urmarind formulu monomarca, am observat ca s-au vandut foarte multe in 2017. Avand in vedere pragul la rabla de 130 g CO2, cele vandute prin programul rabla au avut incluse in pachetul de baza urmatoarele optiuni: Start and Stop, Anvelope cu latimea de 215, punte WATT pe suspensia spate, iar bonus este sistemul ON-Star, care permite conectarea cu operatorii Opel pentru diagnoza in timp real, afisare paramentri in aplicatia MyOpel (presiune anvelope, nivel combustibil, incuierea/descuierea prin aplicatie, mesaje in caz de erori in bord, etc.) Edited by billyboy, 16 November 2017 - 15:22. |
#50
Posted 29 November 2017 - 15:51
Am scăpat de topaieli&scartait, de la Frontal/GL ... ~130ron
20171129_131414.jpg 74.19K
171 downloads
|
#51
Posted 30 November 2017 - 18:23
Iau si eu in calcul schimbarea lor, chiar daca au doar un an, dar ma enerveaza ca scartaie. Citeam pe alte forumuri ca ar conta foarte mult lichidul de parbriz folosit, eu ce-i drept am folosit din ala ieftin, dar cu JetX nu ar mai scartai...
Au inceput scartaiala acum cu venirea frigului. |
|
#52
Posted 30 November 2017 - 18:29
Un sfat de la "batrani". Nu aruncati stergatoarele vechi. Pastrati o pereche in portbagaj (asa uzata cum e). Nu stii cand poti avea nevoie de un stergator functional
|
#53
Posted 01 December 2017 - 08:18
(Fix acolo sunt depozitate celelalte vechi, au usoare Carpații dar functioneaza încă la un an 4 luni după aprox 20k km)
|
#54
Posted 01 December 2017 - 11:18
Altair ai 2 cleme la ele care intra intr-o fanta? Ar trebui sa le schimb si eu, au 2 ani, dar eu tocmai ce le-am dat cu o sol pt cauciuc si le-am sters cu a. tehnic si nu mai fac zgomot.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users