Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Opel Astra J Sedan - 2016 - 1,4T - 140cp

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#19
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Din pacate bugetul a fost limitat la mine si nu am mai putut adauga alte optiuni, dar pentru mine e suficient.

Am bagat sambata masina si pe un drum neasfaltat, pana la Manastirea Arnota. Am avut ceva emotii, dar nu au fost probleme, desi drumul nu era cel mai bun, si pe alocuri era ceva mocirla.
Pe autostrada, optiunea cruise control este foarte utila, am reusit sa merg zeci de km, fara sa ating pedalele. La 135 km/h avea undeva pe la 2700 rpm, cu un consum intre 6,5 si 7,5 l/100km. La 120 reuseam sa obtin un consum instant de intre 5,5 si 6,5.
Am observat totusi o chestie ciudata la acest drum, mi se pare ca suiera turbina si nu cred ca am auzit-o pana acum. Cand trece de 2000 rpm, in functie de cat de tare bag piciorul in acceleratie, se aude un fluierat, nu foarte pronuntat, pana cand trec poate de 3500. (e posibil sa nu-l mai aud fiindca si motorul devine mai galagios/sau evacuarea). In treptele 1 si 2 nu se aude, dar la 3 si 4 se aude.
Stiu ca turbina se aude, pentru ca e und ebit mare de aer, intr-un spatiu ingust, dar nu tin minte sa se fi auzit cand am fost la Buzau acum doua saptamani.
Poate fi benzina de vina? Am pus Ecto Plus de la Lukoil. (mi-a recomandat un prieten sa pun de la Lukoil ca e mai buna si ca in we au benzina Ecto Plus la acelasi pret cu cea normala)
Mai atesez niste poze din week-end.

Attached Files



#20
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Eu inainte de actuala masina care are motorizare 2.0TDI 150CP am avut 1.4TSI 125 CP pe un Octavia 2... fiecare turbina suiera un pic, asa este normal la ele, doar daca suieratul devine puternic atunci incepe sa se puna problema... hai sa iti zic ceva cu Lukoil Ecto Plus. Ca si putere este destul de buna cam ca si Petrom 99 +. Am avut masina la mine 5 ani si ceva in care am facut 102 000 km. In acesti km 90% am alimentat de la acelasi pompa Petrom , acelasi cap pompa acelasi sortiment: Petrom 99+. Masina tragea bine cu ea si la 30 000 km cand schimbam si filtrul de combustibil intotdeauna se mirau mesteri cat de curata era filtrul(le puneam sa le desfaca sa vedem ce si cum) Ultimul an, circa 4-5 luni am cam folosit Ecto Plus de la Lukoil ca era la acelasi pret ca si cea de 95 plus ca si mie imi tot spuneau ca ce buna e smd... de tras tragea bine cu ea masina...dar exact dupa aceste 5 luni am ajuns sa schimb iarasi filtrul de combustibil. Si ce am vazut in acel filtru era horror, un fel de mal negru ca taciunele...era aproape plin... de atunci nimeni din familia mea nu mai pune piciorul la Lukoil desi eu nu credean povestile cu combustibilii lor si masina chiar mergea bine cu ea... Si ma gandesc la actuala masina ( tata are seat ca si al meu dar 1.4TSI de generatie noua care are filtrul de combustibil pus pe viata in rezervor...) Pun intrebarea, ce distrugea, probabil pompa de benzina sau cea de inalta presiune sau injectoarele... poate ca am prins odata ceva mai murdar dar totusi daca in 85 000 km am mers cu filtre curate si in ultimii 15 000 km s-a umplut aproape de infundare... In rest noroc cu masinuta , este frumopasa si ai luat-o la un pret bomba!!!!

#21
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ce auzi tu este valva diverter (blow Off valve) care in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie da drumul la aer din turbina pt reduce presiunea. E normal sa se audă așa.

#22
fratie

fratie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 28.12.2007
Pune cateva poze cu bord-ul, navigatie,
Frumoasa..... sa te bucuri de ea !

#23
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Am atasat si doua poze din interior, din pacate de calitate destul de proastra, una de sub capota si una cu o eroare.
Eroarea a aparut intr-o seara cand am vrut sa folosesc a doua cheie, dar dupa 3 contacte si-a revenit. Era prima oara cand foloseam cheia, dar oricum m-am panicat.

Attached Files



#24
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
ce mica-i bateria la bezina! La mine au pus un monstru de 85A, ca-i diesel si cu stop and go.
Felicitari ca ai clima, e priceless. Are cumva si cotiera?

#25
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Da, se vede pe mijloc in prima poza, a fost pe lista de optiuni. Clima e bestiala.

#26
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Am fost astazi la Administratia Financiara sector 4 sa iau calculatia timbrului de mediu. Sunt 754 lei de platit, euro6, 1364cmc si 148gCo2.
Vinerea viitoare imi expira numerele rosii si RCA-ul pe 30 zile, asa ca trebuie sa merg sa inmatriculez masina.
Ce stiti de tarifele maxime ala RCA-ului, de cand intra in vigoare?
Eu am primit oferta de la Asirom(prin intermediul unui broker), de 492 lei pe 6 luni, cu clasa B11 aplicata. Verificand tabelul cu tarifele maximale, il depaseste si pe cel de la B0, asa ca ma gandesc totusi sa astept sa intre in vigoare noile tarife. La categoria mea, 25-31 ani (fac 31 in februarie), motor intre 1200 si 1400cmc, ar trebuie sa fie maxim 800 lei/an la B0.
La B11 ar trebui sa fie o reducere de 41%, deci ar trebui sa platesc maxim 472 lei pe an. E mare diferenta intre ce oferta am primit acum.

#27
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Pai asirom la rca are cele mai mari cotatii.sunt cam cei mai scumpi

#28
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
La mine era cel mai bun pret,  dupa euroins, care m-ar fi pus sa platesc asigurarea la B0, vreo 850 lei pe 6 luni si apoi sa recuperez de la ei diferenta pana la B11.

#29
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu pentru motor de 1124 cmc, masina din 2008, permis din 2007, nici un accident din vina mea, 30 de ani si trecere la B3, am platit pentru 6 luni la Asirom 450 de lei. Masina ta valoreaza mult mai mult decat a mea. Dar eu nu am vechimea ta. Si nici ca m-am ales in timpul asta cu masina lovita de doua ori nu conteaza.
Si exact ca billy eram si eu. La EuroINS era mai scump cu vreo 200 de lei. Desi reputatia lor... o stim toti.

Edited by LauCalin, 12 November 2016 - 23:49.


#30
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007
Mi se pare enorm taxa de timbru de mediu sau ce drac este 750 de lei. Euro6!  Si este si benzinar pe deasupra! - chipurile nepoluant. Eu am platit la octavia 1.6   euro 6 110cp, 225 de lei taxa aia la finante.

#31
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Un coleg pe forumul monomarca, cu acelasi motor, dar cutie automata, a platit aproape 1000 lei. La motorul de 1,6 aspirat este 350€.

#32
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Iau in calcul doar CO-ul...si eu pe al meu 2.0TDI EU 6 anul trecut in dec. am platit undeva pe la 250 lei... stiu ca tata cu 1.4TSI 150CP masina identica a trebuit sa plateasca cu fix 100 lei mai mult(ciudat ca in realitate sunt sigur ca polueaza mai putin ca si al meu) Dar asta este una dintr-e multiplele nedreptati/aspecte ale unor legi absolut demodate in Romania (ca si cu capacitatea cilindrica la taxe si asigurari  - in cele mai multe tari mai rasarite se fac calculele dupa cai putere cea ce este si mai realist...dar cine sa le modifice, analfabetii tehnici de politicieni? ) Probabil motorul initiatorului are CO un pic mai mare fiind un motor mai vechi ca si conceptie (schimbat de altfel cu una absolut noua de cap. cil identica pe Astra K )

#33
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Astra K are emisii mai mici de CO2, la diesel sunt majoritatea sub 100, iar la benzina, 1,4 Turbo are 128g/co2 si 117g/co2 cu start and stop. Emisiile sunt aceleasi la 125 cai si la 150 cai, iar taxa e 100 euro respectiv 73 euro pentru start and stop.

#34
Sclaud

Sclaud

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 30.01.2012
Salutare. Azi mi-a venit si mie Opelul astra J sedan 1.4T
Super incantat de masina - am reusit sa prind si un tichet rabla la ultima tura - deci am iesit la un super pret.
Vroiam sa te intreb daca ai ceva sugestii asa pentru inceput ?
In alta ordine de idei: nu prea imi plac covorasele textile cu care a venit. Ai o recomadare pentru covorase de cauciuc de calitate si tavita protectie portbagaj ?
Also: nu are carte de identitate - trebuie sa merg eu la RAR. Pot face ceva intre timp ? sau cam care sunt pasii cu inmatriculatul ?
Multumesc anticipat

#35
billyboy

billyboy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 08.04.2005
Salut, nu am sugestii, nu am cautat prin manual sa vad cum se foloseste masina, am descoperit pe parcurs. Pe langa covorasele din material textil, am primit bonus de la dealer si covorase de cauciuc originale GM, care par de calitate. Cat despre tavita, nu am cautat, nu ma intereseaza momentan.
Eu am primit cartea de identitate de la dealer, era trecut in contract daptul ca ei se ocupa de asta, deci am scutit drumul la RAR.
Inmatricularea e complicata, dar fara CIV nu cred ca poti face mare lucru.
Vezi ca e topic dedicat inmatricularii, unde gasesti informatii si discutii pe aceasta tema.
http://forum.softped...-update-august/

Intre timp am mai adaugat niste km, am ajuns la 2500km. Un drum recent a fost Bucuresti - Onesti si retur, in mare parte am folosit cruise control, la 115 - 120 km/h in afara localitatii si am obtinut un consum mediu (incluzand drumul prin Bucuresti) de 6,8 l/100km. Consumul total pana acum, pe cei 2500 km este de 8.3 l/100km.
In continuare mi se pare ca aud un suierat, in treptele 3, 4 si 5, incepand de la 2200 rpm, pana cand zgomotul motorului/tobei acopera suieratul. Nu stiu daca sa-mi fac griji sau nu, nu am programant nici o vizita la dealer, dar probabil mi-ar spune ca sunt eu nebun. Oil life time e undeva pe la 84%.
Am pus anvelope de iarna, BFGoodrich G-Force Winter 2, 205/60/16, luate cu 290 lei bucata, DOT 4016. Au fost montate pe jantele de aliaj, din pacate nu am avut buget anul acesta pentru un alt set de jante, dar iarna viitoare sigur o sa fac asta.
Mai jos niste poze, din pacate de o calitate destul de slaba:

Consumul Bucuresti - Onesti + consumul total si ceva poze din interior, pe timp de noapte.

Attached Files



#36
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Daca acel suierat il auzi când ridici piciorul de pe acceleratie atunci e valva diverter(wastegate) ce elimina presiunea din turbo.Sau mai poate fi turbina când face presiune maxima.
Caută pe YouTube sa vezi cum se aude la alte mașini stock. Ca la cele modificate sunetul e mult mai puternic...

Edited by t-balt, 20 December 2016 - 00:36.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate