Poate orice alta masina sa faca "Pana in Mongolia si inapoi cu o Dacie Logan, Trei prieteni, 17 tari, 26500 km" ?
Last Updated: Oct 19 2016 19:36, Started by
avenirv
, Oct 18 2016 16:05
·
0

#1
Posted 18 October 2016 - 16:05

deci loganul a facut-o, si nu uzina ci niste amatori obisnuiti de zi cu zi.
de la casele mai mari, mai indrazneste cineva sau le este frica de defectiuni, drumuri si necunoscut ? casele mai mari nu ar trebui sa se teama, doar masinile germane sunt cele mai bune... toyota stiu ca rezista, LR rezista. altceva in aceleasi conditii ? |
#2
Posted 18 October 2016 - 16:10

Finantezi ? Ca ma bag io cu Lancerul.
Si-as zice ca mai stiu cativa baieti de pe-aici care s-ar baga cu masinile lor. Edited by Barboso, 18 October 2016 - 16:14. |
#3
Posted 18 October 2016 - 16:10

De ce n-ar putea? Doar n-or fi mai proaste alea germane ca Loganul.
In orice caz, nu e nimic deosebit, pe cat de injurat e Loganul ca n-are nu stiu ce design, nu stiu ce scaune si alte briz-briz-uri prin bord, nu stiu ce "tinuta de drum" etc, la fiabilitate sta foarte bine. 90% din cele date la casat au motorul in parametri. Problema e cu caroseria-adica tabla, care e sensibila la rugina. Edited by epetroiu, 18 October 2016 - 16:13. |
#4
Posted 18 October 2016 - 16:14

epetroiu, on 18 octombrie 2016 - 16:10, said:
De ce n-ar putea? teoretic, dar practic ? aceeasi intrebare de ce nu sunt ele folosite pt safari sau pt transportul trupelor, sau pt alte expeditii ? daca se poate si sunt brici ele ar trebui sa fie alegerea numarul 1. Barboso, on 18 octombrie 2016 - 16:10, said:
Finantezi ? Ca ma bag io cu Lancerul. deci 3 tineri au reusit si tu te plangi ? |
#5
Posted 18 October 2016 - 16:15

Astia au ales un Logan sh pentru ca era probabil ieftin de cumparat sau reparat in caz ca se strica. Daca aveau mai multi bani probabil ar fi ales alta masina.
P.S: Mai nou merg unii prin Europa cu o 1300: http://obiectiv-sm.r...ara-defectiuni/ Aici da curaj ![]() Edited by epetroiu, 18 October 2016 - 16:16. |
#6
Posted 18 October 2016 - 16:16

epetroiu, on 18 octombrie 2016 - 16:15, said:
Astia au ales un Logan sh pentru ca era probabil ieftin de cumparat sau reparat in caz ca se strica. Daca aveau mai multi bani probabil ar fi ales alta masina. si totusi citind postarile lor nu prea au reparat. cum se poate asa ceva ? daca ar fii mers cu o nemteasca nu s-ar fii stricat nimic si ar fii mers si mai confortabil. |
#7
Posted 18 October 2016 - 16:18

#9
Posted 18 October 2016 - 16:20

avenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:05, said:
deci loganul a facut-o, si nu uzina ci niste amatori obisnuiti de zi cu zi. de la casele mai mari, mai indrazneste cineva sau le este frica de defectiuni, drumuri si necunoscut ? casele mai mari nu ar trebui sa se teama, doar masinile germane sunt cele mai bune... toyota stiu ca rezista, LR rezista. altceva in aceleasi conditii ? Cam toate rezista, ce nu ai luat in calcul sunt costurile ca masina sa "reziste" Nu e masina sa treaca prin atatea situatii si sa nu aiba nevoie de componente inlocuite. Chiar si masinile din celebrul raliu "Paris - Dakar" au avut probleme din cele mai diverse. Cum spune si un user mai sus, e nevoie de sponsorizare ca sa faci astfel de drumetii |
#10
Posted 18 October 2016 - 16:21

|
#11
Posted 18 October 2016 - 16:21

Sunt multe masini care au facut ruta aia, ba unele chiar mult mai grele, ca doar n-o fi Dacia vreun soare in industria auto.
Unii cu un amarat de Aro au vizitat aproape jumatate de planeta, inclusiv Africa. http://www.promotor....un-aro-11929659 Edited by Friskey, 18 October 2016 - 16:26. |
#12
Posted 18 October 2016 - 16:28

Din ce citesc pe jurnal de bord pe acest forum ,masini noi noute cu sonde lambda aprins,senzori defecti .
Ma indoiesc ca un VW nou nout , face acest drum din prima fara absolut nici o problema si cu reparatii minore. Am ramas marcat cand un utilizator povestea aici pe forum ca noul sau E class s-a stricat in drum spre Grecia, ii picase un ECU si a fost nevoie sa fie tractat. Conduc un VW , dar cu astea noi sincer ma indoiesc de fiabilitatea lor pe trasee de anduranta ! |
#13
Posted 18 October 2016 - 16:28

Friskey, on 18 octombrie 2016 - 16:21, said:
Sunt multe masini care au facut ruta aia, ba unele chiar mult mai grele, ca doar n-o fi Dacia vreun soare in industria auto. Unii cu un amarat de Aro au vizitat aproape jumatate de planeta, inclusiv Africa. http://www.promotor....un-aro-11929659 exact asta era intrebarea ? de ce cei cu cele mai bune masini nu fac asemenea calatorii (nu vorbesc de firme ci de indivizi) ? daca ai o asemenea masina buna ar fii o distractie sa mergi cu ea, mai ales ca vad foarte multi cu 4x4 sau 2x4 sau 4x2 si o iubire nebuna pt offroad... Edited by avenirv, 18 October 2016 - 16:33. |
#14
Posted 18 October 2016 - 16:29

avenirv, on 18 octombrie 2016 - 16:14, said:
teoretic, dar practic ? aceeasi intrebare de ce nu sunt ele folosite pt safari sau pt transportul trupelor, sau pt alte expeditii ? daca se poate si sunt brici ele ar trebui sa fie alegerea numarul 1. Ce legatura au masinile mici cu transportul de persoane sau cu nu stiu ce expeditii? Ca te duci tu la plimbare prin 50 de tari poti sa o faci si cu loganul si cu un BMW, dar daca e vorba de expeditii grele prin nu stiu ce pustietati sau de transportul trupelor atunci nu mai are legatura cu topicul. |
#15
Posted 18 October 2016 - 16:30

A10, on 18 octombrie 2016 - 16:20, said: Cam toate rezista, ce nu ai luat in calcul sunt costurile ca masina sa "reziste" Nu e masina sa treaca prin atatea situatii si sa nu aiba nevoie de componente inlocuite. Chiar si masinile din celebrul raliu "Paris - Dakar" au avut probleme din cele mai diverse. Cum spune si un user mai sus, e nevoie de sponsorizare ca sa faci astfel de drumetii in paris-dakar este intrecere deci masinile sunt fortate...si nu prea merg pe sosele sau drumuri pietruite... |
|
#16
Posted 18 October 2016 - 16:31

Masinile "noi" sunt prea intesate de electronica. Iar aia da, e "pacatoasa". Nici eu n-as pleca la un drum de-asta cu un "calculator ambulant".
|
#17
Posted 18 October 2016 - 16:31

Din punctul meu de vedere pentru astfel de expeditii trebuie doua lucruri:
- Masina sa reziste la carburanti cu cifra octanica redusa - deci excludem masini noi, cu solutii anti-poluare care le fac sensibile la carburanti mai de slaba calitate. - Sa nu colcaie de electronica sau sa aiba instalatie electrica dubioasa - deci excludem masini noi, cu 'jdemii de sisteme de siguranta/confort |
#18
Posted 18 October 2016 - 16:32

alin62, on 18 octombrie 2016 - 16:29, said:
Ia transporta tu un batalion de soldati in Logan, sau du te tu cu un logan in desert sa vezi daca mai iesi de acolo... Ce legatura au masinile mici cu transportul de persoane sau cu nu stiu ce expeditii? Ca te duci tu la plimbare prin 50 de tari poti sa o faci si cu loganul si cu un BMW, dar daca e vorba de expeditii grele prin nu stiu ce pustietati sau de transportul trupelor atunci nu mai are legatura cu topicul. deci n-ai inteles. se folosesc toyote pt asta. si se pune si mitraliera mare pe ea. se vede la tv usor. in safariuri se folosesc toyote. este numai pt ca sunt mai ieftine ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users