"Downsizing-ul" nu da rezultate. Motoarele se vor mari.
Last Updated: Dec 04 2016 21:32, Started by
emil_sv
, Oct 15 2016 11:10
·
0
#19
Posted 16 October 2016 - 07:39
Daca nu s-a inteles ideea din material, era vb de faptul ca la motoarele mici abaterea de la valorile scoase in teste poate fi mai mare in conditii reale de trafic decat la cele mari. Nu neaparat ca valorile sunt mai mari.
|
#20
Posted 16 October 2016 - 07:51
truet, on 15 octombrie 2016 - 12:04, said:
Oricum motoarele astea trebuie sa moara, a venit vremea masinilor electrice. Cand oamenii pe SP vor sa isi cumpre sh de 600-1.500 euro tu spui ca a venit vremea masinilor electrice care costa 40.000-120.000 euro , care au autonomie pe jumatate din cat anunta in pliante (vezi testele RARului din Singapore pe Tesla S) si trebuie sa stai cu ele toata noaptea la incarcat (la bloc...) ca n-ai statii de incarcare. Poate imi spune cineva cum se va produce toata energia electrica, daca toate masinile ar fi electrice.... |
#21
Posted 16 October 2016 - 08:25
Problema mai mare e cu distributia.
Alta problema va fi pretul, mai ales cand cele mai multe sectoare industriale depind f mult de pretul energiei electrice. S-a intrebat cineva cat % din pretul otelului e reprezentat de energia electrica? Procentajul iti va da de gandit daca e bine sa pui presiune pe o resursa atat de importanta pt economia globala doar pt ca o mana de hipsteri zgomotosi vrea sa se plimbe mai ieftin rezultatul fiind somaj imens si absolut tot ce inseamna produs industrial sa aibe pret mai mare. Doar nu credeti ca daca se vor inmulti masinile electrice, pretul energiei electrice va ramane acelasi. Edited by underb, 16 October 2016 - 08:28. |
#22
Posted 16 October 2016 - 13:06
truet, on 15 octombrie 2016 - 12:04, said:
De ce sa nu fie suficient... nu toti se viseaza piloti pe circuit. Oricum motoarele astea trebuie sa moara, a venit vremea masinilor electrice. Daca producatorii discuta toti de adus inapoi motoare mai mari, de unde ai tras tu concluzia ca a venit vremea masinilor electrice ? Exemplu clasic de offtopic... hai sa ne mentinem on topic, care NU ESTE MASINA ELECTRICA sirgoofy, on 15 octombrie 2016 - 12:30, said:
din ce scrie acolo problema e la motoarele cu turbina/turbine, alea imping emisiile f mult. Deci de ex amaratul de matiz nu e problema... problema e de la "sportivii" soselelor. Uite cum incet incet se confirma. Baietii fara masini dar care spuneau ca ei vor turbo benzina tre sa se mai gandeasca. tfmercedez, on 15 octombrie 2016 - 19:12, said:
Da , stim, esti un geniu anonim. Eu zic ca se va inventa altceva, mai ieftin si mai practic decat masina. Tot vad trotinetele alea "transversale" un fel de segway, fara ghidon.. trotuare bune sa fie, si sa nu fim beti. Ca vad ca tendinta prin orase este cat mai multe zone pietonale. edi10000, on 15 octombrie 2016 - 20:16, said:
Plin de inadvertente si greseli materialul (ca un studiu nu ii pot spune, este preluat din...?). Noul motor diesel de la VW va avea 1500 cc fata de 1600 cc actualul, Toyota a trecut pe motorizari mai mici la diesel (a inlocuit 2.2 DID-ul cu 2.0 de la Bmw), Mazda a lansat motorul de 1.5 diesel si se pare ca va inlocui motorizarile de 2200 cc, Honda a eliminat motorul de 2200 cc in favoarea motorizarilor de 1.6 (120 si 160 CP), Mercedes a inlocuit motorizarile sale de 2200 cc cu unele noi de 2000 cc (vezi E Classe, GLC, C Classe etc). Si astea sunt doar cateva exemple. Despre ce vorbim aici, despre un fragment dintr-un articol publicat de nimeni? BMW scoate 218 cai si aproape 400nM cuplu din motorul de 2 l diesel de cativa ani, evident e suficient si pt tancuri. E vorba de motoarele de 0.9 in 3 cilindri care au umplut piata in ultima vreme. Cred ca nu e nevoie de mai mult de 2000cmc, dar nici sub 1400cmc nu e logic sa se mearga. |
#23
Posted 16 October 2016 - 13:41
maxtron_69, on 16 octombrie 2016 - 13:06, said:
A venit pe naiba Ai sarit repede sa bagi flame ul... Daca producatorii discuta toti de adus inapoi motoare mai mari, de unde ai tras tu concluzia ca a venit vremea masinilor electrice ? Exemplu clasic de offtopic... hai sa ne mentinem on topic, care NU ESTE MASINA ELECTRICA Am sustinut ca motoarele turbo, chiar si pe benzina, nu sint f fiabile... pe topicul celebru cu motoarele diesel. Uite cum incet incet se confirma. Baietii fara masini dar care spuneau ca ei vor turbo benzina tre sa se mai gandeasca. Da, si pt ca tu personal nu ai familie, sint bune trotinetele pt toata lumea. Un motor de 2000cmc ti se mare mic? Nu la asta se refera downsizingul. BMW scoate 218 cai si aproape 400nM cuplu din motorul de 2 l diesel de cativa ani, evident e suficient si pt tancuri. E vorba de motoarele de 0.9 in 3 cilindri care au umplut piata in ultima vreme. Cred ca nu e nevoie de mai mult de 2000cmc, dar nici sub 1400cmc nu e logic sa se mearga. Ai vazut vreodata o familie iesita la plimbare cu bicicletele? Fiecare cu bicicleta lui. Vad mereu la mine in zona. Exerseaza-ti imaginatia. |
#24
Posted 16 October 2016 - 18:29
Pentru cei care insista ca masinile electrice sunt viitorul va recomand editia curenta din revista Stiinta si Tehnica. E un articol foarte bun acolo intitulat: Marile mituri ale masinilor electrice. Foarte interesant articol: http://stiintasitehn...eptembrie-2016/ . trebuie sa cumparati revista nu il gasiti online, merita.
Este exact ce sustin si eu ca nu cunoastem inca impactul ecologic al masinilor electrice. El nu este zero cu siguranta, o sa apara din ce in ce mai multe studii, in acest domeniu din mai multe motive. Unu pentru ca ele acum nu sunt supuse taxarii si socialistii nu pot rezista tentatiei, si doi, ecologistii daca reusesc pana la urma sa interzica masinile cu combustie interna isi pierd locurile de munca trei, cand se calculeaza acel "carbon footprint" de care se vorbeste, asta ia in calcul si energia consumata si poluarea produsa in procesul de productie. Pentru cine vrea sa fie ecologist, este mai eco sa nu iti schimbi masina decat sa platesti pentru o masina noua nepoluanta. Masina pe care o ai nu va polua tot restul vietii sale cat polueaza sa produci o masina noua care respecta cele mai noi standarde. On topic acum. Frenezia eco, interventia abuziva a legislatiei cu limitari arbitrare gandite de niste oameni paraleli cu ingineria, e posibil sa ne fi miscat in directia gresita daca intr-adevar motoarele mai mici turbo ajung sa polueze mai mult decat motoarele mai mari aspirate. Cum de altfel s-a dovedit ca incurajarea dieselului nu a fost oportuna, si s-a dovedit a fi mai daunatoare sanatatii. Dar toti merg pe burta acum, socialistul ecologist metrosexual hipster are intotdeauna dreptate. |
#25
Posted 16 October 2016 - 18:46
#26
Posted 16 October 2016 - 19:58
crokodilu, on 16 octombrie 2016 - 18:46, said:
Dieselul emana mai putin co2, deci e mai sanatos pt. planeta fata de benzina. Da e adevarat in schimb polueaza cu alte lucruri mai nocive, oxizi de azot, fel de fel de particule etc si e nasol pt sanatatea oamenilor. E mai jos ca CO2 intr-adevar cel putin cand e nou, mai tarziu in viata isi pierde mult din parametrii originali. Au iesit o tona de studii pe tema asta si de asta multe orase merg in directia interzicerii dieselurilor prin centru. S-a discutat indelung s-au dat fel de fel de articole, studii etc. |
#27
Posted 16 October 2016 - 23:34
#28
Posted 17 October 2016 - 00:14
|
#29
Posted 17 October 2016 - 00:41
Ceeeee?! E principalul responsabil pentru efectul de seră.
|
#30
Posted 17 October 2016 - 01:47
Invatati sa faceti diferenta intre gaze poluante - care afecteaza omul si gaze cu efect de sera. Pe tine nu te afecteaza cu nimic emisiile de codoi, nu simti nimic si nu le poti discerne. Pe tine in oras te deranjeaza poluarea.
Asta ca sa vedeti cat de mult in schimb va afecteaza manipularile din presa si lipsa unui bagaj solid de chimie din liceu. |
#31
Posted 17 October 2016 - 01:47
#32
Posted 17 October 2016 - 06:56
Principiu corect a fost sa salvam plantea, pai ce facem acum, nu mai salvam planeta, ne-am sucit? Haideti sa fim consecventi.
Edited by crokodilu, 17 October 2016 - 06:58. |
#33
Posted 17 October 2016 - 07:46
Cred ca ideea numarul 1 e sa ne salvam pe noi de poluarea din orase.
|
|
#34
Posted 17 October 2016 - 11:50
vrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 07:46, said:
Cred ca ideea numarul 1 e sa ne salvam pe noi de poluarea din orase. https://en.wikipedia...onvenient_Truth http://timeforchange...-global-warming Edited by crokodilu, 17 October 2016 - 11:51. |
#35
Posted 17 October 2016 - 11:57
Am testat și Ecoboost și TSI. Aceeași părere: nu erau de cumpărat. Mă bucur că dispar.
|
#36
Posted 17 October 2016 - 12:03
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users