Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
"Downsizing-ul" nu da rezultate. Motoarele se vor mari.
Last Updated: Dec 04 2016 21:32, Started by
emil_sv
, Oct 15 2016 11:10
·
0
#1369
Posted 04 December 2016 - 14:40
obreja_g, on 04 decembrie 2016 - 14:34, said:
Tu tii sa cazi in penibil si mai mult decat pana acum. Mie mi s-a parut intotdeauna un mister motivul pentru care incearca unii sa combata ceva ce nu vor cumpara sau vor folosi niciodata! Asemenea indarjire, in incercarea de a discredita ceva care nu te afecteaza in nici un fel, mi se pare absurda! Edited by DannyMC, 04 December 2016 - 14:47. |
#1370
Posted 04 December 2016 - 14:51
valitudor, on 04 decembrie 2016 - 13:01, said:
Lasa incercarile de flame si vorbeste mai mult despre motoare, ca ele sunt subiectul topicului. Nu am niciun "protejat", de ce tot insisti? Iti spuneam acum cateva zile ca este caraghios sa bagi de vina TSI-urilor/ecoboost-urilor de 1 litru, pe motiv ca sunt nefiabile, ca sunt fortate si in acelasi timp sa-ti cumperi un 1,5 ecoboost (de 150 CP, cred, nu-i asa?). Degeaba te superi ca te compar cu utopium ca vad ca si tu citesti doar ce-ti convine din posturile mele. Ti-am scris acolo de ce am luat acest motor, nu vreau sa mai reiau. Iar in ceea ce priveste calculele pe care le faci nu ma mai obosesc sa le citesc deoarece daca era sa aleg ca prim criteriu fiabilitatea, sigur nu era un motor turbo, la cum folosim noi masina in 70% din timp cu drumuri scurte si dese de 2-3 km prin oras, chiar daca 70% din numarul de km anual ii fac in extraurban. De diesel nici nu s-a mai pus problema desi imi placea mai mult referitor la comoditatea conducerii. |
#1371
Posted 04 December 2016 - 15:23
DannyMC, on 04 decembrie 2016 - 14:40, said:
Mai, omul o avea sau nu o problema, dar nici voi cei care va dati de ceasul mortii sa-i contrati fiecare postare, nu sunteti departe! Adica pe bune, daca ati fi atat de multumiti de ce aveti, nu v-ati mai agita atat! Mie mi s-a parut intotdeauna un mister motivul pentru care incearca unii sa combata ceva ce nu vor cumpara sau vor folosi niciodata! Asemenea indarjire, in incercarea de a discredita ceva care nu te afecteaza in nici un fel, mi se pare absurda! Aici sa stii ca ai foarte mare dreptate, dar vrei sa-ti spun ceva ? Acum cateva saptamani o sa vezi un gol in postari, parca nimeni nu mai era interesat de acest topic. Ai sa vezi ca eu am postat atunci ceva care sa-l starneasca pe utopium ,si de atunci e foarte animat acest topic. Spune-mi si mie ce sa discuti strict on topic ? Era vorba in postarea initiala ca testele reale au demonstrat ca motoarele la care s-a facut downsizing, polueaza mai mult decat e dat in specificatiile actuale unde testarile se fac in conditii de laborator. De aceea se emitea presupunerea ca producatorii vor renunta la aceste motoare in viitor datorita unei noi legi referitoare la metodele de testare a poluarii aflata pe masa comisiei europene in urma scandalului dieselgate a lui VW. Ce poti sa discuti pe acest subiect cat inca nu se stiu ce reglementari se vor adopta referitor la metodele de testare ? Unii s-au apucat sa prevesteasca moartea dieselurilor, altii (cum e subiectul acestui topic) au descoperit chestia asta cu noxele la motoarele mici. Poti sa prezici viitorul ? Eu nu pot sa-mi dau seama nici macar ce reglementari vor face. La cate disensiuni exista intre europeni si americani (vezi chestia cu denuntarea tratatului TTIP de Trump) m-as mira sa fie asemanatoare cu normele americane. In plus daca lobby-ul producatorilor europeni a iesit cu scandal ca pana acum au fost incurajati sa investeasca pentru diesel-uri cat mai putin poluante conform reglementarilor actuale, iti dai seama ce lobby vor face pentru motorasele acestea pentru care s-a investit enorm in cercetare si sunt mult mai noi (deci n-au apucat sa se amortizeze aceste investitii). Deci daca vrei sa vorbim strict on topic hai s-o facem pe mama Omida. |
#1372
Posted 04 December 2016 - 15:27
Io as vrea sa vad discuția asta peste vreo 10 ani, când o sa fie plina piața de 1.0tb
|
#1373
Posted 04 December 2016 - 15:38
obreja_g, on 04 decembrie 2016 - 15:23, said: Era vorba in postarea initiala ca testele reale au demonstrat ca motoarele la care s-a facut downsizing, polueaza mai mult decat e dat in specificatiile actuale unde testarile se fac in conditii de laborator. De aceea se emitea presupunerea ca producatorii vor renunta la aceste motoare in viitor datorita unei noi legi referitoare la metodele de testare a poluarii aflata pe masa comisiei europene in urma scandalului dieselgate a lui VW. |
#1374
Posted 04 December 2016 - 19:23
utopium, on 04 decembrie 2016 - 11:45, said:
Voi discutati despre mers de mosneag, insa la 1.0 TSI scoti 4.3-4.6 pe Bistrita - Cluj la un mers mai alert decat majoritatea, nu e nevoie sa mergi incet ca sa scoti atat, asta nu intelegeti voi. Adica daca la un moment dat trebuie sa depasesti cu 150, depasesti cu 150, nu e nici o problema, daca ai zone unde poti sa-i dai 130, ii dai 130, scoti consumul asta si in conditiile astea Doar voi va inchipuiti ca trebuie sa faci eforturi ca sa ai consum de 4.x, nu, nu trebuie chiar deloc. Da, ca sa scoti 3.9 trebuie sa mergi economic, dar la 4.x nu e cazul. |
#1375
Posted 04 December 2016 - 20:18
Hai ca am ajuns si acasa
In poze avem totalul pentru bucuresti-iasi via vaslui plus drumul retur iasi-bucuresti (via bacau, brasov, DN1a, A3). Total 924 km, 71kmh viteza medie (calculata pana in fata blocului, nu la intrarea in bucuresti). Iar daca azi pe drumul de intoarcere nu a fost avut trafic aglomerat, serpentine, orase fara centura ocolitoare etc, atunci inseamna ca vorbim discutii. In ultima poza e consumul doar de la brasov pana in bucuresti, fiindca am facut o pauza in brasov la o matusa de-a sotiei mele. Attached Files |
#1376
Posted 04 December 2016 - 20:27
Batman,batman, shock si groaza, news allert pe toate canalele : un locuitor din Boc city si-a dat foc la limuzina nemteasca facuta in Cehia dupa ce a citit o postare facuta pe un forum!
|
#1377
Posted 04 December 2016 - 21:12
mzamfirm, on 04 decembrie 2016 - 20:27, said:
Batman,batman, shock si groaza, news allert pe toate canalele : un locuitor din Boc city si-a dat foc la limuzina nemteasca facuta in Cehia dupa ce a citit o postare facuta pe un forum! obreja_g, on 04 decembrie 2016 - 14:34, said:
Tu tii sa cazi in penibil si mai mult decat pana acum. Ai venituri de 5 cifre si-ti cumperi Skoda Octavia ? iladi, on 04 decembrie 2016 - 14:36, said:
Nu fii rău, poate că are și cheltuielile tot de 5 cifre Edited by utopium, 04 December 2016 - 21:33. |
#1378
Posted 04 December 2016 - 21:32
) utopium citește selectiv. 800 km sunt drum extraurban cu traversări de orașe și aglomerat. 150 de km sunt prin oraș. Tu compari Dej, pe care oricum mergi pe o centura și singurul loc aglomerat e când faci la dreapta pe pod, cu trecerile prin orașe precum Vaslui (centru), Bârlad (centru), bacau( centura plus centru) și altele mai mici. Apoi vii și ne explici cum scoți 4.99 la suta:)
Oricât ar fi de eficient motorul tău tot pe acolo de învârti, exemplul ăla cu 3400 km fiind edificator, tot 5.6%. La km aia procentajul de oraș find tot pe acolo, un 30% maxim. Când faci 2800 km cu 5.x% cu cât crezi ca influentează o medie de 7-9% pe 600 km? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users