Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
OPEL AMPERA autonomie 500 Km !
#109
Posted 28 October 2016 - 05:35
Despre Loganul electric facut de o firma mica:
Cu teste care n-au atins limita maxima declarata de 500 km...!?!... si restul de teste facute numai in laborator... nu suna foarte serios... Adica ce facem, le-o testam noi inaintea lor? (pe banii nostri) Eu din start am mai multa incredere in Opel/GM, o firma care face masini de 120 de ani, decat intr-un amator care n-a testat autonomia maxima, n-a spus cu cate persoane si la ce temperaturi, etc In Tesla increderea e mica de cand a fost prinsa cu fofaltica cu autonomia... de fapt redusa la jumatate... (vezi teste februarie 2016 la Registrul Auto din Singapore, consum dublu decat cel declarat in pliantele pentru clienti) |
#110
Posted 28 October 2016 - 06:13
gabyxm, on 19 octombrie 2016 - 22:01, said:
[...]acumulatorii se incalzesc la sfarsitul fazei de incarcare cand capacitatea ajunge si trece de 98-100%. La supraincarcare aproape toata energia care o absorb ii transformata in caldura. Pana la 90-95%, temperatura unui acumulator bun, fara defecte, creste cu 2-3C fata de temperatura initiala sau temperatura mediului ambiant in care ii tinut[...] AndyM, on 24 octombrie 2016 - 16:45, said:
Ai omis o chestie importanta... In conditiile in care in prezent alimentezi si platesti intr-un timp mediu de 3-5 minute, uneori stai si astepti dupa 2, uneori chiar 3 masini la coada... asta cu 6-8 pompe... Daca incarcarea asta ar dura 15 minute... ia in considerare ca uneori astepti 15-30 minute doar sa-ti vina randul la "pompa" cu elecroni. gabyxm, on 24 octombrie 2016 - 18:48, said:
[...]La pompa de electroni din casa nu trebuie sa scoti televizorul sa-ti conectezi laptopul, ai deobicei mai multe prize din care sa iei alimentare pentru fiecare consumator. Iar dacă acele investiții vor fi făcute, cu siguranță cineva o să le plătească până-i iese pe nas. Îmi imaginez o stație de încărcare făcută cu o modernizare de-asta (alimentare pe medie/înaltă tensiune, transformatoare proprii redundante ca să nu închizi taraba de fiecare dată când plouă), la care activarea se face de la casă în mod prepay și costul kilowatului e undeva triplu față de prețul pentru consumul casnic. Pentru că investiția trebuie amortizată cumva, și dacă vrei 10 super-chargere active în același timp și gata de drum în 15 min în loc de 8 ore, scoate banul! gabyxm, on 24 octombrie 2016 - 19:30, said:
[...]Am descris un pic mai pe intelesul tuturor cum s-ar rezolva problema cand trebuie sa treci de la furtune la cabluri[...] Edited by buntzi, 28 October 2016 - 06:15. |
#111
Posted 28 October 2016 - 07:25
AndyM, on 24 octombrie 2016 - 16:45, said:
Ai omis o chestie importanta... In conditiile in care in prezent alimentezi si platesti intr-un timp mediu de 3-5 minute, uneori stai si astepti dupa 2, uneori chiar 3 masini la coada... asta cu 6-8 pompe... Daca incarcarea asta ar dura 15 minute... ia in considerare ca uneori astepti 15-30 minute doar sa-ti vina randul la "pompa" cu elecroni. Viorelsolar, on 28 octombrie 2016 - 01:14, said: No comment ! |
#112
Posted 28 October 2016 - 08:00
buntzi, on 28 octombrie 2016 - 06:13, said:
Dar tot se încălzește, și tot apare un randament p-acolo. buntzi, on 28 octombrie 2016 - 06:13, said:
Și puterea cerută de toate telefoanele alea simultan e similară cu a unui mixer și undeva pe la 0.5% din capacitatea instalată a casei. Investițiile necesare pentru modernizarea infrastructurii electrice sunt enorme și n-o să le facă nimeni pe degeaba. Nici în alte părți (spre care ne place să ne uităm), d-apoi în rromanistan. Iar dacă acele investiții vor fi făcute, cu siguranță cineva o să le plătească până-i iese pe nas. Îmi imaginez o stație de încărcare făcută cu o modernizare de-asta (alimentare pe medie/înaltă tensiune, transformatoare proprii redundante ca să nu închizi taraba de fiecare dată când plouă), la care activarea se face de la casă în mod prepay și costul kilowatului e undeva triplu față de prețul pentru consumul casnic. Pentru că investiția trebuie amortizată cumva, și dacă vrei 10 super-chargere active în același timp și gata de drum în 15 min în loc de 8 ore, scoate banul! Unde? Am luat topicul de la început, da' n-am găsit. Zi și tu măcar pe ce pagină e dacă nu link direct. Aceeasi problema a avut-o si Rockefeller pe vremea cand cara petrol lampant cu trenul. Cand transportul cu trenul a devenit impredictibil de scump pentru el, si-a facut o retea de conducte. Normal ca trebuie bani, da banii de investitii nu apar inainte sa existe potentiali clienti. Masina electrica necesita deocamdata o exploatare din partea unor clienti care planifica ce au de facut macar cu o zi inainte. Nu-i pentru unu care se trezeste dimineata la 7:50, trebuie sa ajunga la servici la 8:00 si pe drum isi aduce aminte ca nu a alimentat. O incarci noaptea, cand pretul energiei electrice ii mai mic, iti planifici unde ai de mers si daca ai nevoie sau nu de incarcari suplimentare pe parcurs. Avem intersectii monitorizate si vezi pe Google maps starea lor in timp real. Nu ar costa enorm sa dezvolti monitorizarea statiilor de incarcare de urgenta si sa stii dinainte cate locuri is disponibile sau chiar sa-ti faci rezervare de baza energiei disponibile in acumulator si pe baza locurilor disponibile in statiile de incarcare, chiar inainte sa pleci cu masina de acasa. Chiar mai mult, daca tot folosim GPS, pe baza traseului prestabilit s-ar putea alege statia de incarcare preferata unde vrei sa opresti. La o benzinarie clasica planificarea o fac altii care extrag si rafineaza petrol dupa care distribuie carburantul in functie de cerere in toate statiile si cu toate astea ajungi in unele cazuri sa tragi in pompa dupa care afli ca nu au benzina momentan. Ar mai fi o solutie cu acumulatori standardizati pentru toate tipurile de masini care in caz de urgenta s-ar putea schimba automatizat sau semi-automatizat in statiile de incarcare cu altii incarcati peste noapte si cei goi s-ar putea reincarca intr-un timp mai lung. Clar ca ai nevoie de putere instalata foarte mare pentru a folosi incarcarea la 15 minute, nici nu se pune problema de bransament de 400V. Pentru o singura masina o sa ai nevoie de 200-400KW, poate chiar mai mult, da asta nu trebuie sa ne sperie. Banuiesc ca furnizorii de energie electrica o sa aibe in vedere modernizarea retelelor cu scopul de a vinde mai mult, mai ales pe timp de noapte. |
#113
Posted 28 October 2016 - 12:06
Acumulatorii se pot încărca și în garajul propriu de la rețeaua electrică a casei pentru cei care locuiesc la curte,chiar dacă necesită 8-10 ore,dar considerând că noaptea dormi,atunci nu văd unde este deranjul !.Eu am o instalație fotovoltaică de 3 Kwp,care va crește pas cu pas până la cca.12 Kwp propuși,tocmai ca să pot încărca acumulatorii unui automobil electric pe timpul zilei când am soare și nu plec nicăieri cu mașina,apoi pot folosi acumulatorii mașinii și invers,pentru alimentarea casei cu energie atâta timp cât staționează,idee pe care o folosesc unii americani care trăiesc off grid și se folosesc de automobilul electric pentru necesarul de consum energetic al casei,pentru că ei au stații de încărcare gratis în multe orașe și în asta constă șmecheria cu off grid-ul !!!
|
#114
Posted 28 October 2016 - 12:34
Viorelsolar, on 28 octombrie 2016 - 12:06, said: Acumulatorii se pot încărca și în garajul propriu de la rețeaua electrică a casei pentru cei care locuiesc la curte,chiar dacă necesită 8-10 ore,dar considerând că noaptea dormi,atunci nu văd unde este deranjul !.Eu am o instalație fotovoltaică de 3 Kwp,care va crește pas cu pas până la cca.12 Kwp propuși,tocmai ca să pot încărca acumulatorii unui automobil electric pe timpul zilei când am soare și nu plec nicăieri cu mașina,apoi pot folosi acumulatorii mașinii și invers,pentru alimentarea casei cu energie atâta timp cât staționează,idee pe care o folosesc unii americani care trăiesc off grid și se folosesc de automobilul electric pentru necesarul de consum energetic al casei,pentru că ei au stații de încărcare gratis în multe orașe și în asta constă șmecheria cu off grid-ul !!! |
#115
Posted 28 October 2016 - 12:50
De ce nu ?,cică au apărut și la noi stații de încărcare moka pe la unele mall-uri !
|
#116
Posted 28 October 2016 - 16:37
Da, in vreo 7-10 orase din tara la Kaufland.
Free to use, dar sunt curios pentru cat timp. |
#117
Posted 28 October 2016 - 16:44
Viorelsolar, on 28 octombrie 2016 - 12:06, said:
Acumulatorii se pot încărca și în garajul propriu de la rețeaua electrică a casei pentru cei care locuiesc la curte,chiar dacă necesită 8-10 ore,dar considerând că noaptea dormi,atunci nu văd unde este deranjul !.Eu am o instalație fotovoltaică de 3 Kwp,care va crește pas cu pas până la cca.12 Kwp propuși,tocmai ca să pot încărca acumulatorii unui automobil electric pe timpul zilei când am soare și nu plec nicăieri cu mașina,apoi pot folosi acumulatorii mașinii și invers,pentru alimentarea casei cu energie atâta timp cât staționează,idee pe care o folosesc unii americani care trăiesc off grid și se folosesc de automobilul electric pentru necesarul de consum energetic al casei,pentru că ei au stații de încărcare gratis în multe orașe și în asta constă șmecheria cu off grid-ul !!! A nu se intelege fireste ca pui o baterie de 100kwh sa se incarce de la monofazat... |
#118
Posted 12 September 2017 - 13:25
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2017-opel-ampera-e-covers-almost-755-kilometers-469-miles-on-a-full-charge-120335_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa. |
|
#119
Posted 12 September 2017 - 13:43
Gif2D, on 12 septembrie 2017 - 13:25, said:
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2017-opel-ampera-e-covers-almost-755-kilometers-469-miles-on-a-full-charge-120335_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sursa. Nu a mers cu vit.mai mare de 50km/h. Succes la incurcat circulatia si la fugit de uragan. E total irelevant. Edited by Torquemada-666, 12 September 2017 - 13:43. |
#120
Posted 12 September 2017 - 13:49
Totusi, pentru oras e ceva.
L.E. Doar ca pretul e ...39.330. Scump doamna, scump! Edited by ericmario, 12 September 2017 - 14:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users