Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
gpl fratelli vs agc compact
Last Updated: May 15 2017 14:35, Started by
mateyon
, Oct 12 2016 15:24
·
0
#1
Posted 12 October 2016 - 15:24
Salut, vineri sunt programat la Supergaz Constanta pentru montarea unei instalații gpl pe mașină, rover 45, 1.6. Pana mâine trebuie sa ma hotărăsc la modelul de instalație, unul dintre cele din titlu. Cei de-acolo mi-au recomandat fratelli fata de agc in special pt ca s-ar adapta după ecu, iar agc compactul nu. Din ce am citit pe site-ul lor si Agc-ul se adapteaza si lumea este mulțumită...
Ce îmi recomandați sa aleg? Eu inclin către agc compact. |
#2
Posted 12 October 2016 - 15:32
eu zic fratelli, e destul de comuna si daca ramai pe undeva in pana poate stie si ala s-o repare mai repede si fara dureri de cap.
|
#3
Posted 12 October 2016 - 16:01
Tot citesc ca fratelli ar fi de fapt Milano si mai mult de rău despre ele...
|
#4
Posted 12 October 2016 - 16:07
atunci de ce nu pui tomasetto stag200/400? sau brc? eu am un stag200 pus sh, merge bine mersi. Foarte mult conteaza firma care monteaza, sa aiba experienta si sa calibreze cum trebuie instalatia, oricum faci 2-3 drumuri pe la ei ptr calibrari. Totodata sa ofere si o garantie si un servis rapid, sa nu stai cu programari dupa curu lor 1-2-3-5 zile si tu sa stai cu masina bulita intre timp. Informeaza-te. Nu totul se rezuma la marca de instalatie.
Edited by xkos, 12 October 2016 - 16:10. |
#6
Posted 12 October 2016 - 16:15
mda, s-ar putea sa fie mai bun agc, e italian, daca zici ca frateli e milano =turci. Da un telefon (anonim) si intreaba pe duduia de acolo cum sta treaba cu adaptarea desi toate astea noi se adapteaza dupa ecu al masinii.
Edited by xkos, 12 October 2016 - 16:15. |
#7
Posted 12 October 2016 - 16:19
Fratelli in nici un caz instalatie turceasta 100% doar numele este italian
AGC compact????????? Nu am auzit de ei Daca vrei o instalatie de gpl cel mai bun raport calitate pret este la TOmasetto Daca vrei instalatie gpl super fiabila la super pret Prins adica f fiabila si f scumpa Edited by Nytro84, 12 October 2016 - 16:20. |
#8
Posted 12 October 2016 - 16:38
Tocmai am vorbit cu coordonatorul si mi-a spus ca nu exista instalație tomaseto, doar componente. Cat despre stag 200 a zis ca ei pun autogas care ar fi cam același lucru.
|
#9
Posted 12 October 2016 - 18:16
Incearca si BRC la cei din jud Buzau, loc Vernesti, parca.
De exemplu Ford pentru Italia are din fabrica asa ceva. Edited by MembruAnonim, 12 October 2016 - 18:18. |
#10
Posted 12 October 2016 - 18:21
Tomasetto-Achile poate doar aici in vest sunt mai des intalnite eu momentan am dus 250 000 km fara sa schimb injectoarele de gaz doar un set de membrane am schimbat si consumabilele ( filtre de stare lichida si de stare gazoasa
|
|
#12
Posted 13 October 2016 - 12:31
Eu pe am mea am asa:
ECU agis obd can i4/i6/i8 ( am 6 cilindri insa ecu poate 4/6/o cilindri ) http://www.appstudio...n-i4/i6/i8.html Injectore Barracuda pe hartie stau ma bine ca Hanna cu "tate" de 3mm http://www.autogaz-a...mid=133&lang=en Reductor kme gold https://kme.eu/produ...roducts,13.html Masina 3.5 l cutie automata ( sunt mai pretentioase la calibrare si adaptare decat o manuala ) insa instalatia de gaz este foarte buna, pe benzina ideal ( daca totul este ok, sonde, maf, ecu, injectoare, compresie ) LTFT este 0% eu pe gaz dupa un an de zile si 18k km am -0.8% pe ambele bank-ri. Deci excelent, nu bogat nu sarac sa prajesti valvele. Consumul intr-un an de zile este de 12.45l/100 gaz pentru un motor de 3.5l cred ca este bine . Performanta din fabrica 0-100 facea in 5.4s pe gaz dupa MULTI ani face 6.0s deci nu este rau. Attached FilesEdited by i860, 13 October 2016 - 12:41. |
#13
Posted 14 October 2016 - 10:27
Intre timp am comandat agc compact (2300 lei) si m-a amânat pana luni (am pierdut ceva timp ca am făcut si itp-ul, expira si apoi ma încurca cu instalatia, R.A.R etc).
Am ales-o pt ca are recenzii foarte bune, are componente tomaseto, injectoare valtek si in ultimul rand nu as vrea sa dublez valoarea mașinii. Va țin la curent. Edited by mateyon, 14 October 2016 - 10:29. |
#14
Posted 18 October 2016 - 09:44
buna ziua. are cineva idee despre stag200 daca mai nou firmele care monteaza instalatii gpl sa le fi codat? nu se poate accesa interfata gpl si apare mesajul "block". eventual cum pot debloca softul. multumesc!
|
#15
Posted 18 October 2016 - 10:34
Au activat "lock" din softul ecu. Fara parola nu poti. Poate daca scoti ecu de gaz de pe masina si il lasi fara curent cateva zile va reveni la setarile default, dupa aia va trebui sa faci iara configuratia.
Si eu la instalatia mea am aceasta optiune de a proteja ecu de gaz cu parola, vad ca montatori pot seta cat ore instalatia de gaz va merge normal, dupa aia nu mai merge va trebui sa mergi l la ei si sa ii platesti Attached Files |
|
#16
Posted 18 October 2016 - 11:05
Depinde de versiune.
La v 10 nu se mai poate decat daca dezactiveaza ei parola |
#17
Posted 18 October 2016 - 13:10
Am revenit! Am luat azi masina, am facut o tura si dadea in nas, au mai reglat ceva si acum nu mai da, trage binisor. Avea checkul aprins, mi-au zis ca e normal, am scos repede interfata mea si am gasit p0170 (fuel system malfunction) e un cod comun la masina asta daca te joci un pic cu alimentarea , aerul, sonda de oxigen etc. Singura problema e ca la "spritz" are o intarziere, da sa moara, pe benzina nu face.
Le-am aratat si mi-au zis sa mai merg azi cativa km si pe gaz si pe benzina sa isi mai faca ceva adaptari si maine sa revin sa testam in mers. Oricum adaptarile la benzina pe obd sunt un pic cam pe plus (cca +10%), deci parerea mea e ca trebuie un pic imbogatit amestecul. Ma-au cam descurajat ca cica ar fi trebuit sa aleg fratelli ca aia se leaga la obd, asa o sa ne tot vedem pe la reglaje. Nu am vrut fratelli din cauza recenziilor proaste de pe forumuri si stiam ca agc-ul nu se adapteaza dupa obd. maine le propun sa facem reglajul in paralel cu ecu masinii si poate ne iese. Ca si parere la mers trage ok, nu se simte deloc trecerea pe gaz, doar ca parca e mai rigid si galagios motorul, dar sper sa se mai regeleze in timp. |
#18
Posted 18 October 2016 - 13:24
Reglaj prost sau mai rau instalare proasta. Nu o sa o poți regla dupa harta de benzina, chiar daca printr-o minune ( cee ce nu cred pentru ca nu au putut sa o regleze decent din prima) o regleaza cat de cat ltft in +/- 5% tot o sa ai probleme dupa un timp, (temperatura, calitate gaz, presiune) si iara va trebui sa o reglezi.
Cu o instalație bine reglata nu trebuie sa ai nici o diferență sesizabila fata de benzina. 10% ltft in mers normal fra cine știe ce forja este rau pentru scaunele de supape, in forja sunt sigur ca amestecul este și mai sarac. Edited by i860, 18 October 2016 - 13:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users