Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Telekom Romania - Since you're not our client anymore.....
#1
Posted 10 October 2016 - 19:55
Salut,
Povestea a inceput aici, http://forum.softped...-de-rezliliere/, si continua aici. Dupa ce m-am zbatut sa inchid abonamentul de NET FIX de la telekom si am reusit, chiar daca mai aveam 1 AN SI 10 LUNI DE CONTRACT, am dat de altele. Si mai exact, modul in care esti tratat dupa ce depui cererea de reziliere. Timpul de asteptat in apel la call center e la fel de groaznic, doar ca, cand iei legatura cu un operatot, esti tratat ca un piece of shit, pentru ca nu le mai folisesti serviciile de caca. In seara asta cand am sunat sa anunt ca am predat echipamentul, o tanti imi zice ca mai am de platit pana pe 11.11, cand se inchide abonementul. I-am zis : - Pai si eu platesc 30 zile desi tocmai v-am predat echipamentul? -Asteptati o clipa ( nu a zis sa nu inchid apelul, si m-a pus pe hold [sau asa credeam] ) incepe iar melodia lor faina, si dupa alte 18 minute, ma trezesc cu un alt operator. De fapt, tanti aia m-a pasat alteia mai in varsta (probabil cu mai multa experienta ), care, printre tuse de tigara, si probabil cu tigara in gura, m-a tratat ca pe un rahat, ca doar nu le mai sunt client, dar nici nu vreau sa le mai fiu de acum. Am un alt abonament cu ei la tara, inca de cand ex-romtelecomul era singura solutie de net pentru ai mei, cu 6 mb/s, dar scot netul din pachet si las doar tv ( unde am 3 stb-uri HD cumparate de la ei ) si inchid netul de urgenta, si pun UPC, unde in 29 lei am 200 mb/s. Prin urmare, un sistem de call center groaznic al celor de la Telekom, customer care e dezastru, si serviciile ( de internet cel putin ) sub orice critica Sa nu mai zis ca, cand a venit nenea tehnicianu' acu un an sa-mi instaleze net-ul a legat routerul la firul de la interfon, ca a zis el ca aparatura lui super-avansata ii arata "puls". |
#2
Posted 10 October 2016 - 20:02
TheRipper0607, on 10 octombrie 2016 - 19:55, said:
Sa nu mai zis ca, cand a venit nenea tehnicianu' acu un an sa-mi instaleze net-ul a legat routerul la firul de la interfon, ca a zis el ca aparatura lui super-avansata ii arata "puls". Am antena si doua receptoare. Se uzase un fir de la LNB la receptor. A venit un tehnician si mi-a schimbat firul bun... |
#3
Posted 10 October 2016 - 20:06
Se aplica mesajul 2 din primul topic.
Nu te va bucura. |
#4
Posted 10 October 2016 - 20:06
TheRipper0607, on 10 octombrie 2016 - 19:55, said:
[...] tehnicianu' acu un an sa-mi instaleze net-ul a legat routerul la firul de la interfon, ca a zis el ca aparatura lui super-avansata ii arata "puls". MadB91, on 10 octombrie 2016 - 20:02, said:
[...] A venit un tehnician si mi-a schimbat firul bun... Dorel mai lucreaza la Telekom? Credeam ca s-a pensionat... Edited by Venboteam, 10 October 2016 - 20:07. |
#5
Posted 10 October 2016 - 20:12
Mda, eu ce sa mai zic.
Acu 2 saptamani suna o tipa de la ei ca are o super oferta. Zic pas. A doua zi suna un nene si intreaba : Quote
- Sunteti sgur ca doriti sa ramaneti cu vachiul abonament ? - Da. - Bine dar sa stiti ca s-a scumpit cu 2 lei. Vineri ma trezesc acasa cu noul contract pentru oferta acceptata telefonic. Mai scump cu 50 de centi. Am sunat si le-am zis sa nu-i prind ca-l activeaza. Mi-au mai facut figura si acu 2 ani si dupa ce am sunat si le-am zis problema au mai scazut din pret la abonament dar nu la pretul vechi. Niste nesimtiti. |
#6
Posted 10 October 2016 - 20:14
dorin_2k, on 10 octombrie 2016 - 20:06, said:
Se aplica mesajul 2 din primul topic. Nu te va bucura. eiffel, on 10 octombrie 2016 - 20:12, said:
Mda, eu ce sa mai zic. Acu 2 saptamani suna o tipa de la ei ca are o super oferta. Zic pas. A doua zi suna un nene si intreaba : Vineri ma trezesc acasa cu noul contract pentru oferta acceptata telefonic. Mai scump cu 50 de centi. Am sunat si le-am zis sa nu-i prind ca-l activeaza. Mi-au mai facut figura si acu 2 ani si dupa ce am sunat si le-am zis problema au mai scazut din pret la abonament dar nu la pretul vechi. Niste nesimtiti. Am procedat asa cu 2 abomente, pe clienti diferiti Venboteam, on 10 octombrie 2016 - 20:06, said:
Dorel mai lucreaza la Telekom? Credeam ca s-a pensionat... |
#7
Posted 10 October 2016 - 20:20
eiffel, on 10 octombrie 2016 - 20:12, said:
Mda, eu ce sa mai zic. Acu 2 saptamani suna o tipa de la ei ca are o super oferta. Zic pas. A doua zi suna un nene si intreaba : Vineri ma trezesc acasa cu noul contract pentru oferta acceptata telefonic. Mai scump cu 50 de centi. Am sunat si le-am zis sa nu-i prind ca-l activeaza. Mi-au mai facut figura si acu 2 ani si dupa ce am sunat si le-am zis problema au mai scazut din pret la abonament dar nu la pretul vechi. Niste nesimtiti. E practica standard asta, asa ca sa nu te mire. Asa cum cei cu abonamente vechi sunt lasati pe acelasi abonament (de o valoare total tampita comparat cu piata), fara a fi sunati pentru reinoire, etc. Mici si multe magarii |
#8
Posted 10 October 2016 - 20:21
Zici tu nu, nu ,nu.
Se pare ca ei au o alta procedura. Insa in cazul meu au fost corecti. Am avut probleme cu culoarea portocalie. Mi-au schimbat de 4 ori abonamentul, insa nu in ce am discutat telefonic. Sper ca acum e ok. Au culminat cu voce si sms nelimitat pe un sim aflat in router. |
#9
Posted 10 October 2016 - 20:21
#10
Posted 10 October 2016 - 20:44
|
#11
Posted 10 October 2016 - 20:55
RealThing, on 10 octombrie 2016 - 20:20, said:
E practica standard asta, asa ca sa nu te mire. Asa cum cei cu abonamente vechi sunt lasati pe acelasi abonament (de o valoare total tampita comparat cu piata), fara a fi sunati pentru reinoire, etc. Mai... de sunat, i-au sunat pe ai mei, la final de contract, dar nu cu oferta corecta, in raport cu infrastructura existenta ci cu balarii. Noroc ca i-am instruit ce sa ceara si au obtinut ceva mai de Doamne Ajuta. Dar cate mii de pensionari nu sunt prostiti pe fatza?? Cei de la Telekom, nu-si dau seama ca isi fura singuri caciula... si ca, pentru 10-20 de lei adaugati nemeritat la contract unui pensionar neinstruit pierd sute sau mii de clienti noi care ar contracta pachete intregi daca serviciul ar fi corect la pretul potrivit. Edited by rosix, 10 October 2016 - 21:00. |
#12
Posted 10 October 2016 - 21:13
rosix, on 10 octombrie 2016 - 20:55, said:
Mai... de sunat, i-au sunat pe ai mei, la final de contract, dar nu cu oferta corecta, in raport cu infrastructura existenta ci cu balarii. Noroc ca i-am instruit ce sa ceara si au obtinut ceva mai de Doamne Ajuta. Dar cate mii de pensionari nu sunt prostiti pe fatza?? Cei de la Telekom, nu-si dau seama ca isi fura singuri caciula... si ca, pentru 10-20 de lei adaugati nemeritat la contract unui pensionar neinstruit pierd sute sau mii de clienti noi care ar contracta pachete intregi daca serviciul ar fi corect la pretul potrivit. cu toate astea, toate departamentele lor de vanzare vaneaza clienti noi....au ajuns sa nu mai comisioneze agentilor serviciile vandute clientilor existenti |
#13
Posted 10 October 2016 - 21:48
rosix, on 10 octombrie 2016 - 20:55, said:
Mai... de sunat, i-au sunat pe ai mei, la final de contract, dar nu cu oferta corecta, in raport cu infrastructura existenta ci cu balarii. Noroc ca i-am instruit ce sa ceara si au obtinut ceva mai de Doamne Ajuta. Dar cate mii de pensionari nu sunt prostiti pe fatza?? Cei de la Telekom, nu-si dau seama ca isi fura singuri caciula... si ca, pentru 10-20 de lei adaugati nemeritat la contract unui pensionar neinstruit pierd sute sau mii de clienti noi care ar contracta pachete intregi daca serviciul ar fi corect la pretul potrivit. Cunosc situatia mai bine decat crezi se numeste "strategie" Ma rog, evit sa comentez. |
#14
Posted 10 October 2016 - 22:01
Cred ca viitorul este al solutiilor "pay per view", platesti, ai acces, nu platesti, te uiti la un ecran negru. Nimeni nu va mai fi dispus sa faca contracte pe 2 ani cu REZILIKOM, sa stea dupa aia sa se roage de ei sa incheie contractul. O sa se intample ce s-a intamplat la Vodafone. Peste 1 milion de clienti au trecut din abonament in prepay si nu pun botul la niciun fel de "oferta"
|
#15
Posted 10 October 2016 - 22:15
rosix, on 10 octombrie 2016 - 22:01, said:
Cred ca viitorul este al solutiilor "pay per view", platesti, ai acces, nu platesti, te uiti la un ecran negru. Nimeni nu va mai fi dispus sa faca contracte pe 2 ani cu REZILIKOM, sa stea dupa aia sa se roage de ei sa incheie contractul. O sa se intample ce s-a intamplat la Vodafone. Peste 1 milion de clienti au trecut din abonament in prepay si nu pun botul la niciun fel de "oferta" |
|
#16
Posted 11 October 2016 - 07:22
#17
Posted 11 October 2016 - 08:27
In cazul REZILIKOM ar trebui sa se autosesizeze ANPC pentru ca ofera niste "avantaje" iluzorii in contractele cu consumatorii, pentru a-i tine pe acestia legati de contract. De exemplu, le pun un pret umflat la contract, apoi aplica o asa-zisa "reducere/discount" de 2 EURO, conditionata de incheierea contractului pe 24 de luni, cu clauza de despgubire la rezilere, ceea ce este escrocherie in contractele cu consumatorii. Apoi, specifica in contract ca internetul este de "pana la 200Mbs" dar ei au peste 80% din infrastructura pe sarma de cupru care nu duce mai mult de 6Mbs, deci practic, omul plateste un abonament de 200 Mbs de care nu beneficiaza. La fel la programele TV - sunt sute de mii de clienti cu receivere analogice pe DTH (satelit) si cei de la Telekom ii imbarliga cu numarul de canale digitale (HD), desi acestia numai HD nu vad cu decodoarele alea conserva din China. Ar trebui ca ANPC sa-i oblige sa-si configureze preturile la pachete in functie de conditiile tehnice de care dispun, intr-o zona anume, si sa nu mai promita blana ursului din padure.
|
#18
Posted 11 October 2016 - 10:52
rosix, on 11 octombrie 2016 - 08:27, said:
In cazul REZILIKOM ar trebui sa se autosesizeze ANPC pentru ca ofera niste "avantaje" iluzorii in contractele cu consumatorii, pentru a-i tine pe acestia legati de contract. De exemplu, le pun un pret umflat la contract, apoi aplica o asa-zisa "reducere/discount" de 2 EURO, conditionata de incheierea contractului pe 24 de luni, cu clauza de despgubire la rezilere, ceea ce este escrocherie in contractele cu consumatorii. Apoi, specifica in contract ca internetul este de "pana la 200Mbs" dar ei au peste 80% din infrastructura pe sarma de cupru care nu duce mai mult de 6Mbs, deci practic, omul plateste un abonament de 200 Mbs de care nu beneficiaza. La fel la programele TV - sunt sute de mii de clienti cu receivere analogice pe DTH (satelit) si cei de la Telekom ii imbarliga cu numarul de canale digitale (HD), desi acestia numai HD nu vad cu decodoarele alea conserva din China. Ar trebui ca ANPC sa-i oblige sa-si configureze preturile la pachete in functie de conditiile tehnice de care dispun, intr-o zona anume, si sa nu mai promita blana ursului din padure. Edited by mircea_kevin, 11 October 2016 - 10:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users