Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 

smartwatch Poseidon?

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004

View PostPOSEIDON-GEARS1, on 02 august 2017 - 22:04, said:




Stimate domn, multumim pentru documentatia de mai sus. Sunt f.multi oameni care au cumparat pt. intreaga familie smartwatch-uri. Ce nu stiti dvs. este faptul ca avem un service foarte bun si suntem foarte seriosi cu privire la relatiile cu clientii. Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost. Asa ca, dincolo de faptul ca vindem chinezarii (pt. ca ei produc tot ce misca in domeniul electronicii, iar noi doar facem galagie) mai ramane seriozitatea si priceperea in domeniu! Noi inlocuim piese, senzori, baterii, display-uri etc. Asa ca nu va mai ocupati timpul sa gasiti probleme acolo unde nu sunt. Daca doriti vreodata un smartwatch bun, gasiti pe Emag tot ce se poate pe lumea asta. Puteti lua un iWatch la 3000 de lei (...si e facut tot in China) dar banii ajung in America. Pe cand Poseidon, Eboda, Allview si alte mini-branduri romanesti, tin banii aici.
Numai bine va dorim din partea echipei Poseidon Electronics!

Apreciez promptitudinea interventiei si sper ca fix acceasi viteza o aveti si atunci cand vine vorba de a rezolva problemele clientilor.
Nu m-am legat de calitatea foarte buna, buna sau slaba a produselor comercializate sub brandul Poseidon, nu le cunosc si nu-mi pot da cu parerea. Nu am nicio problema in faptul ca unele firme isi pun doar logo-ul pe diferite produse OEM, am si folosesc telefoane Allview, tablete de 7' E-Boda, tableta de 8' Evolio, tableta de 10' Prestigio, am media player E-Boda si tot asa. Nu am snobisme de genul ca numai IPhone e telefon si ca restul sunt porcarii. Pe mine m-a deranjat doar abundenta de review-uri ultrafavorabile la o gama larga de produse, review-uri ce par facute "la comanda" si nu unele care ar reflecta valoarea rela a produsului.

Sa auzim de bine.

#20
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,927
  • Înscris: 07.08.2008

View PostPOSEIDON-GEARS1, on 02 august 2017 - 22:04, said:

Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost.
Deci sa intelegem ca sunt cam proaste ceasurile astea de multi oameni au apelat la voi? Pai, asta nu prea va ajuta in promovarea marfii Posted Image  si in plus, daca voi ati vandut marfa, atunci sunteti obligati sa reparati fara nici un cost daca marfa e proasta si se strica, deci nu e nimic wow la asta.

#21
POSEIDON-GEARS1

POSEIDON-GEARS1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.05.2017

View Postnanashu, on 03 august 2017 - 01:36, said:

si ce ceas de la poseidon ai tu ma Predoiule, ca m-ai umplut de confuzie cu astea:
https://m.emag.ro/pr...92e993942495032

Super
Review pentru: Smartwatch Poseidon EISEN Silver, Heart sensor, G sensor, Bluetooth 4.0
Daniel Predoiu 22 Sep 2016
Un ceas elegant si bine facut.
Bateria tine cam putin dar la cate functii are este un minus pe care il accept... Oricum, cam toate smartwatch-urile nu au baterii mai mari de 500 mAh si deci nu prea tin peste o zi - doua.

sau p'asta il ai
Peste asteptari!
Review pentru: Smartwatch Poseidon 360 ultrasmart
Daniel Predoiu 04 Jul 2016
Foarte bun si performant. Cred ca modelul asta bate si smartwatch-urile de 1000-1200 lei.... Este foarte fain iar materialele din care este facut redau calitate maxima, nu plastice de 2 lei. Vin cu produse bune cei de la Poseidon Electronics!

ori poate si pe asta
Peste asteptari!!!
Review pentru: Smartwatch Poseidon EISEN Black, Heart sensor, G sensor, Bluetooth 4.0
Daniel Predoiu 09 Jul 2016
Recomand, este un produs de lux as spune... Materiale de calitate si design superb. Exceleaza la toate categoriile! Mai am un produs din gama Poseidon si sunt foarte multumit de el!


PS. scuze, acum am vazut ca ai " smartwatch WI-FI Carbon de la Poseidon "... aproape ca ai putea publica un ghid, Cum sa ne alegem smartwatchul potrivit MUSAI de la Poseidon Posted Image

View Postnanashu, on 03 august 2017 - 01:36, said:

si ce ceas de la poseidon ai tu ma Predoiule, ca m-ai umplut de confuzie cu astea:
https://m.emag.ro/pr...92e993942495032

Super
Review pentru: Smartwatch Poseidon EISEN Silver, Heart sensor, G sensor, Bluetooth 4.0
Daniel Predoiu 22 Sep 2016
Un ceas elegant si bine facut.
Bateria tine cam putin dar la cate functii are este un minus pe care il accept... Oricum, cam toate smartwatch-urile nu au baterii mai mari de 500 mAh si deci nu prea tin peste o zi - doua.

sau p'asta il ai
Peste asteptari!
Review pentru: Smartwatch Poseidon 360 ultrasmart
Daniel Predoiu 04 Jul 2016
Foarte bun si performant. Cred ca modelul asta bate si smartwatch-urile de 1000-1200 lei.... Este foarte fain iar materialele din care este facut redau calitate maxima, nu plastice de 2 lei. Vin cu produse bune cei de la Poseidon Electronics!

ori poate si pe asta
Peste asteptari!!!
Review pentru: Smartwatch Poseidon EISEN Black, Heart sensor, G sensor, Bluetooth 4.0
Daniel Predoiu 09 Jul 2016
Recomand, este un produs de lux as spune... Materiale de calitate si design superb. Exceleaza la toate categoriile! Mai am un produs din gama Poseidon si sunt foarte multumit de el!


PS. scuze, acum am vazut ca ai " smartwatch WI-FI Carbon de la Poseidon "... aproape ca ai putea publica un ghid, Cum sa ne alegem smartwatchul potrivit MUSAI de la Poseidon Posted Image


Multumim pentru feed-back si pentru ca ne urmariti activitatea. Vedem ca si dvs. deja publicati un intreg ghid, nu-i asa? Asa cum pe dvs. va preocupa f. mult firma noastra, fara sa stim cine sunteti, asa sunt si alti oameni draguti. Nu cumva sunteti de pe la concurenta?... sau vreun client caruia i s-a refuzat vreun retur care vrea sa se razbune? Noi de obicei suntem foarte atenti cu clientii si asa am auns un brand bunicel (zicem noi). Nu avem pretentii de firma mare, dar incercam sa selectam ce este foarte bun si ne mai pricepem si la inlocuiri de piese sau resoftari, ceea ce nu oricine poate.
Asa ca, daca aveti vreun ceas de la noi, mai bine ne contactati si va putem ajuta cu placere! O zi frumoasa din partea noastra!

View Posttigerheart, on 03 august 2017 - 17:49, said:

Deci sa intelegem ca sunt cam proaste ceasurile astea de multi oameni au apelat la voi? Pai, asta nu prea va ajuta in promovarea marfii Posted Image  si in plus, daca voi ati vandut marfa, atunci sunteti obligati sa reparati fara nici un cost daca marfa e proasta si se strica, deci nu e nimic wow la asta.

Salutari!

Nu interpretati gresit spusele noastre. Sunt oameni care le deterioreaza chiar ei, le trimit la noi si sunt dispusi sa plateasca, dar nu le percepem nicio taxa.
Rata de probleme tehnice, provenite direct din productie, este mereu aceeasi la toate electronicele (aprox. 5-10 %). E uman, nu avem ce face. Se intampla la case mari, asa ca ce sa mai spunem noi astia mai mici.
Pe de alta parte, sunt multe firme care taraganesc partea de service, sau cauta sa adauge costuri. Pe cand la noi, in 2-3 zile, sunt 99% remediate si trimise catre client. (sa mentionam ca achitam si curierul de fiecare data).

O zi buna din partea noastra!

#22
nanashu

nanashu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,036
  • Înscris: 18.08.2004
NU ma preocupa in mod exceptional firma sau activitatea dumneavostra, observasem doar niste inadvertente si, defect profesional sau nu (pentru mine Dreptatea e a doua natura, ce sa fac), m-am simtit dator sa le amintesc.

Oricum, acum nu mai conteaza, emag, in nemernicia lor, au ales sa scoata (sper ca pentru moment sau ca e blocata pe IP-ul/ userul meu) posibilitatea de a mai vedea istoricul review-urilor fiecarui user in parte, asa ca "revolutia" review-urilor false poate continua nestingherita!

cum pot sa fiu "vreun client caruia i s-a refuzat vreun retur care vrea sa se razbune?" cand, la firma dvs.  "Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost." si tot acolo "Sunt oameni care le deterioreaza chiar ei, le trimit la noi si sunt dispusi sa plateasca, dar nu le percepem nicio taxa", avand bucuria sa se trezeasca ca "in 2-3 zile, sunt 99% remediate si trimise catre client. (sa mentionam ca achitam si curierul de fiecare data)."

Ganduri bune si ispiratie la review-uri, acum e loc de mai bine si mai mult ;)

#23
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Topic inceput ok, continuat cu o reclama desantata la niste gunoaie chinezesti. Auzi tu, poseidon. Si se mai cred si brand, chit ca n-a auzit nici dracu' de ei.
Au scazut vinzarile tovarasi?

#24
POSEIDON-GEARS1

POSEIDON-GEARS1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.05.2017

View Postdan78rom, on 18 august 2017 - 16:35, said:

Topic inceput ok, continuat cu o reclama desantata la niste gunoaie chinezesti. Auzi tu, poseidon. Si se mai cred si brand, chit ca n-a auzit nici dracu' de ei.
Au scazut vinzarile tovarasi?

Buna ziua!

Am mai spus si in alte discutii. Nu suntem mare brand, dar ne luptam la categoria mica. Cat despre chinezarii, ar fi bine sa o lasam asa. Ei produc toata tehnologia din lumea asta. Apple, Samsung, LG au fabrici sau iau piese din China. Noi in afara de postari pe net, nu stim sa mai producem nimic. Daca zic chinezii "STOP PRODUCTIEI", nu stim sa producem nici macar un circuit integrat, daramite un smartwatch intreg. Salutari!

View Postnanashu, on 10 august 2017 - 19:50, said:

NU ma preocupa in mod exceptional firma sau activitatea dumneavostra, observasem doar niste inadvertente si, defect profesional sau nu (pentru mine Dreptatea e a doua natura, ce sa fac), m-am simtit dator sa le amintesc.

Oricum, acum nu mai conteaza, emag, in nemernicia lor, au ales sa scoata (sper ca pentru moment sau ca e blocata pe IP-ul/ userul meu) posibilitatea de a mai vedea istoricul review-urilor fiecarui user in parte, asa ca "revolutia" review-urilor false poate continua nestingherita!

cum pot sa fiu "vreun client caruia i s-a refuzat vreun retur care vrea sa se razbune?" cand, la firma dvs.  "Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost." si tot acolo "Sunt oameni care le deterioreaza chiar ei, le trimit la noi si sunt dispusi sa plateasca, dar nu le percepem nicio taxa", avand bucuria sa se trezeasca ca "in 2-3 zile, sunt 99% remediate si trimise catre client. (sa mentionam ca achitam si curierul de fiecare data)."

Ganduri bune si ispiratie la review-uri, acum e loc de mai bine si mai mult ;)

View Postnanashu, on 10 august 2017 - 19:50, said:

NU ma preocupa in mod exceptional firma sau activitatea dumneavostra, observasem doar niste inadvertente si, defect profesional sau nu (pentru mine Dreptatea e a doua natura, ce sa fac), m-am simtit dator sa le amintesc.

Oricum, acum nu mai conteaza, emag, in nemernicia lor, au ales sa scoata (sper ca pentru moment sau ca e blocata pe IP-ul/ userul meu) posibilitatea de a mai vedea istoricul review-urilor fiecarui user in parte, asa ca "revolutia" review-urilor false poate continua nestingherita!

cum pot sa fiu "vreun client caruia i s-a refuzat vreun retur care vrea sa se razbune?" cand, la firma dvs.  "Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost." si tot acolo "Sunt oameni care le deterioreaza chiar ei, le trimit la noi si sunt dispusi sa plateasca, dar nu le percepem nicio taxa", avand bucuria sa se trezeasca ca "in 2-3 zile, sunt 99% remediate si trimise catre client. (sa mentionam ca achitam si curierul de fiecare data)."

Ganduri bune si ispiratie la review-uri, acum e loc de mai bine si mai mult ;)

View Postnanashu, on 10 august 2017 - 19:50, said:

NU ma preocupa in mod exceptional firma sau activitatea dumneavostra, observasem doar niste inadvertente si, defect profesional sau nu (pentru mine Dreptatea e a doua natura, ce sa fac), m-am simtit dator sa le amintesc.

Oricum, acum nu mai conteaza, emag, in nemernicia lor, au ales sa scoata (sper ca pentru moment sau ca e blocata pe IP-ul/ userul meu) posibilitatea de a mai vedea istoricul review-urilor fiecarui user in parte, asa ca "revolutia" review-urilor false poate continua nestingherita!

cum pot sa fiu "vreun client caruia i s-a refuzat vreun retur care vrea sa se razbune?" cand, la firma dvs.  "Avem multi oameni carora le-am schimbat sau reparat ceasurile fara niciun cost." si tot acolo "Sunt oameni care le deterioreaza chiar ei, le trimit la noi si sunt dispusi sa plateasca, dar nu le percepem nicio taxa", avand bucuria sa se trezeasca ca "in 2-3 zile, sunt 99% remediate si trimise catre client. (sa mentionam ca achitam si curierul de fiecare data)."

Ganduri bune si ispiratie la review-uri, acum e loc de mai bine si mai mult ;)

View PostPOSEIDON-GEARS1, on 18 august 2017 - 17:01, said:



Buna ziua!

Am mai spus si in alte discutii. Nu suntem mare brand, dar ne luptam la categoria mica. Cat despre chinezarii, ar fi bine sa o lasam asa. Ei produc toata tehnologia din lumea asta. Apple, Samsung, LG au fabrici sau iau piese din China. Noi in afara de postari pe net, nu stim sa mai producem nimic. Daca zic chinezii "STOP PRODUCTIEI", nu stim sa producem nici macar un circuit integrat, daramite un smartwatch intreg. Salutari!

NANASHU, deci am avut dreptate. Conform ultimei postari te-ai dat de gol ca esti un client caruia nu i-a convenit ceva. Ei bine, 2 - 3 oameni au ramas poate nemultumiti (din cateva mii) si aia trebuie sa isi verse ura pe forumuri sau unde pot! E greu uneori si pentru noi. Va dau exemplu: Un client poarta un smartwatch 10 luni si il trimite in garantie (plin de transpiratie amestecata cu mizerie si chiar deteriorari vizibile). Multora le-am inlocuit doar ca sa le fie lor bine, cu toate ca nu mai acoperea garantia problema lor. In rest, daca Doamne-fereste refuzam un produs retur (conform legilor de retur), toti ne ameninta cu razbunari. Deh, romanii sunt patimasi. Cred ca stim si cine esti, NANASHU 😉. Poti trimite ceasul si iti dam unul nou. Asta ca sa nu mai fi suparat.

Cu stima,
Poseidon Gears

#25
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

View PostPOSEIDON-GEARS1, on 18 august 2017 - 17:12, said:



Buna ziua!

Am mai spus si in alte discutii. Nu suntem mare brand, dar ne luptam la categoria mica. Cat despre chinezarii, ar fi bine sa o lasam asa. Ei produc toata tehnologia din lumea asta. Apple, Samsung, LG au fabrici sau iau piese din China. Noi in afara de postari pe net, nu stim sa mai producem nimic. Daca zic chinezii "STOP PRODUCTIEI", nu stim sa producem nici macar un circuit integrat, daramite un smartwatch intreg. Salutari

Asta cu productia e valabila si la case mai mari, trecind peste faptul ca oricum, 90% din materia prima pentru electronice vine oricum din china, ca in alte parti avem drepturile omului, conditii de mediu si alte d'astea.
In rest, care categorie mica? Punctual, ce faceti voi mai exact, cu exceptia trimiterii catre fabrica a unor instructiuni de branding&packaging?
Ce componenta din ceasurile poseidon este proiectata si patentata de voi, si nu se mai gaseste pe alta chinezarie?
Comparatia cu apple, samsung & co este cel putin hilara, astia au armate de ingineri in spatele fiecarui produs, zeci de patente hw&sw.
Voi aveti ce, email-ul chinezilor si eventual o vizita facuta la fabrica atunci cind ati ales produsele?

#26
POSEIDON-GEARS1

POSEIDON-GEARS1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.05.2017

View Postdan78rom, on 18 august 2017 - 21:39, said:



Asta cu productia e valabila si la case mai mari, trecind peste faptul ca oricum, 90% din materia prima pentru electronice vine oricum din china, ca in alte parti avem drepturile omului, conditii de mediu si alte d'astea.
In rest, care categorie mica? Punctual, ce faceti voi mai exact, cu exceptia trimiterii catre fabrica a unor instructiuni de branding&packaging?
Ce componenta din ceasurile poseidon este proiectata si patentata de voi, si nu se mai gaseste pe alta chinezarie?
Comparatia cu apple, samsung & co este cel putin hilara, astia au armate de ingineri in spatele fiecarui produs, zeci de patente hw&sw.
Voi aveti ce, email-ul chinezilor si eventual o vizita facuta la fabrica atunci cind ati ales produsele?

Buna seara!

Avem o garantie si posibilitatea de reparatie, resoftare si inlocuiri piese la sediul nostru din Romania. Ia cumparati din China un produs si incercati sa il trimiteti inapoi daca are o problema. Asta e diferenta! Orice firma mare a fost la inceput un pui. Nu s-a nascut mare din prima.
Apucati-va si dvs. de vandut electronice, daca credeti ca este simplu.

O seara buna!
Cu stima,
Poseidon Electronics

#27
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Aha. Deci pina la urma sinteti doar revinzatorii unor produse gindite si executate integral de altii, dar oferiti o garantie comerciala conform legii. Treaba cu garantia nu-i rea, daca functioneaza, pentru ca avem destui comercianti de electronice in ro a caror garantie e pur teoretica. Exista topicuri dedicate.
Si daca tot sinteti o firma serioasa, si orice firma serioasa sta in spatele produselor sale, inclusiv pe partea de soft, presupun ca mesajul din poza urmatoare este doar o greseala, deoarece poseidon realizeaza ca nimic nu e perfect si ca totul poate fi imbunatatit, nu?

Attached File  IMG_4760.PNG   528.67K   98 downloads

#28
sabinus

sabinus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 05.03.2006
As ruga pe domnul reprezentant Poseidon să ne slăbească cu intervențiile sale interminabile. Am citit tot ce s-a scris mai sus și trag aceeași concluzie din comentariile de pe emag: sunt false și put de la un kilometru. Nu cred ca își doresc să verifice cineva riguros acest fapt. In rest, faptul că asigură service la niște produse chinezești nu înseamnă că justifică o diferență de preț de 200%

#29
nobel

nobel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 28.01.2009
De acord cu Sabinus.
A fost introdus in Romania si Xiaomi sau alte branduri, sa spunem ca si Poseidon e ok, insa Xiaomi era cu putin mai ieftin pe Ali decat pe Emag.

Si Xiaomi are Service, are tot suportul pe Romania, dar repet diferenta de pret e prea mare.

#30
zrmania83

zrmania83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.05.2011
Toate produsele romanesti sau straine urmaresc anumite tinte. Noi romanii ne credem mai destepti ca toti. Un motor fata de altul cu acceleasi performante are plus o caroserie atragatoare (aspectul si materialele ceasului), un spatiu interior util si accesibil (sistem operare, scurtaturi amplaseare si utilitatea butoanelor), consumul, si garantia. Este normal ca romanul sa faca produse low cost si premium ca oricare din domeniu. Acum produsele pot fi returnate fara motiv si ca un forum serios ne asteptam ca cel care a testat produsul sa vorbeasca si sa fie tras la raspundere pt. ceea ce scrie. Cu o mentalitate de roman avansat si care le stie pe toate  nu evoluam. Costul hardware e mic acum in comparatie cu costul materialelor din care este alcatuit dispozitivul. Faptul ca oamenii cumpara Logan se face cu un motiv. Daca ne credem profesionisti trebuie sa avem argumente. Eu nu am vazut nimic care ar ajuta pe cineva scris aici. Dar daca va credeti bazati va rog verificati pretul la un procesor snapdargon 70$ mediatek $20-30. Care dintre noi ar prfera un Logan cu motor de BMW. Adevarul e ca tot preferam un motor de logan pe BMW, si asa apare echilibrul in piata, daca vrem sa ne luam de cineva si cum face romanul "tot de roman " veniti oameni cu argumente nu cu estimari si pareri. Nu iese treaba oamenilor de la Poseidon, eboda etc... macar se sacrifica pt. evolutie si vor disparea daca noua nu ne convine.Nu ne obliga nimeni sa cumparam produsele lor, dar o facem din cateva motive pret, aspect, garantie ordine asociata produselor low and mid range. Te duci in china alegi hardware carcasa,butoane, ecrane, culori si gata ce tot vorbiti numai prosti.Totul e prefabricat acum ca e apple samsung sau eboda. Daca acoperi o piata mondiala sti ca produsele tale se vor vinde faci bani exemplu gunoiele de J de la samsung sau asus, si sa nu uitam cum Lenovo cu hardware peste samsung sunt la jumatate de pret din cauza materialelor folosite, un display de samsung costa cat un huawei. Un display de huawei e 20$ nu 200. Ca la orice masina ieftina profitul se face si in timp ce masina merge nu numai la vanzare din piese de schimb. Faptul ca ai o Garantie e inca un lux peste tot in lume

Edited by zrmania83, 18 September 2018 - 13:41.


#31
bogdan2890

bogdan2890

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 15.01.2008
Buna ziua,

Am un Poseidon Carbon și la prima vedere pare ok, dar doar la prima vedere, că după 2-3 ore te lasă bateria. Îl încarci și te tine iar 2-3 ore.

Foarte jalnic.

Vânzătorul recomanda sa oprești o serie de aplicații și conexiuni, dar întrebarea mea e următoarea: pt ce sa dai 1100lei pe un smartwatch dacă îl nu îl poți folosi?!

De asemenea, nu vad niciun update disponibil, nu se poate conecta cu nici măcar cu aplicația Google și așa mai departe

Sfatul meu: 800 de lei îți cumperi smartwatch-uri foarte performant de la branduri foarte bunacare au și suport software!

#32
Kezia

Kezia

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.02.2020
Eu mi-am pierdut garantia la unul din ceasurile pe care le-am cumparat. Spre surprinderea mea dupa ce am luat legatura cu emag si Poseidon de nenumarate ori, au refuzat sa creada ca ceasul a fost cumparat de la ei! Pur si simplu.
Am fost nevoit sa platesc inlocuirea display-ului si cand am primit ceasul am observat ca ecranul este impregnat, in special afara se vede un grid care nu arata bine deloc. Nu m-am plans pentru ca efectiv ma saturasem de cate mesaje de justificare le-am trimis si hotarasem sa imi cumpar un ceas adevarat!

Ziua, cand e soare afara nu vezi nimic, pur si simplu nu poti vedea cat e ceasul! Am un Galaxy Active 2 care este foarte vizibil in soare si nu a fost cu mult mai scump.
Am atasat o poza cu ecranul care se presupunea sa fie nou. Sunt sigur ca dansii daca vad poza vor spune ca e falsa.

Cam in acelasi timp s-a stricat si incarcatorul. Am luat legatura cu ei si mi-au trimis un incarcator care incarca bateria numai 2 % dupa care trebuie bagat in priza. Bateria de la incarcatorul defect reusea sa incarce aproape complet ceasul. Nu am mai luat legatura cu ei sa reclam chestia asta pentru ca e foarte dificil sa porti o conversatie, cel mai bun lucru este sa stai cat poti de departe de aceste ceasuri.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate