Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Ce cunostinte trebuie sa am ca sa pot obtine un job in programare web?

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
CTU99

CTU99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 31.01.2007
As vrea sa lucrez ca programator web, dar inainte sa ma asigur ca am toate cunostintele necesare pentru a lucra in acel domeniu. As vrea o lista cu tot ce e necesar sa stiu sa fac, inainte sa incep sa caut job-ul. Ma gandesc ca aceasta lista ma va ajuta sa ma asigur ca nu imi lipsesc cunostinte la momentul cautarii job-ului.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003