Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Intrebare escala (bagaje)
Last Updated: Oct 11 2016 13:30, Started by
N1CKH0LAS
, Oct 06 2016 20:47
·
0
#19
Posted 07 October 2016 - 16:28
Octavian_SK, on 07 octombrie 2016 - 15:54, said:
Exista, depinde de frecventa avioanelor pe ruta respectiva Serios? Ia mergi cu Qatar, Emirates, Etihad business iar mai apoi mergi cu Lufthansa, Iberia, Turkish sa vezi ce anume face diferenta ...mancarea e fix pix, cand o sa descoperi ca la clasa business de fapt ai scaune economy . Repet, stiu oameni care au acordat credit Turkish dar a doua oara au zis pas, in nici un caz nu se inscriu la calitatea premium dpdvd al spatiului si confortului; chiar daca e acelasi tip de avion spatiul poate sa difere. Turkish e o companie de linie si atat, eu cand zbor mancarea e ultima mea grija La Emirate am murit de foame. Intr-un zbor de 10 ore am primit o singura masa. Si nimic altceva. Nici macar un snacks. Si nici macar daca cereai nu primeai macar niste alune Si m avut parte si de niste stewarzi groaznici. Am avut noi ghinon se pare. Dar curand nu ma mai urc la ei in avion. Etihad e la coada listei. Avionul arata de parca trecuse printr-un uragan. Cu Qatar nu am zburat inca. KLM care era preferata mea parca a bagat avioanele la apa. Abia mai incapi in scaunele de economy. Air France a uitat ce inseamna customer support. Turkish este de departe preferata mea. Am loc destul pt picioare. Scaunele sunt confortabile. Avoane noi. Angajati politicosi si atenti. Mancare destula. Si preturi atat de mici incat nu au concurenta. Faptul ca a fost aleasa de calatori drept cea mai buna companie aeriana europeana nu mi se pare degeaba. Sunt subiectiva? Evident. Toti suntem. Dar zbor cu Turkish de cateva ori pe an. Niciodata nu am avut probleme . Asa ca le raman fidela. Si pe ei ii folosesc cel mai mult pentru mers spre est. Pt vest fac rugaciuni sa isi revina KLM-ul pt America de sud. Si folosesc British pt America de nord. |
#20
Posted 07 October 2016 - 18:06
#21
Posted 07 October 2016 - 18:24
Tsunnnami, on 07 octombrie 2016 - 18:06, said:
Spun ca nu exista ca tu sa ajungi intr-un loc si bagajul tau sa intarzie DOAR o ora venind cu alt avion Ba da. Se poate, se scoate bag_pax de pe pax list si pleaca avionul. Bagajul va fi in alt avion ca +1delay Sunt cazuri pe zborurile foarte frecvente si conexiuni foarte mici (si aeroporturi anapoda). 2 exemple clasice sunt Turkish si Pegasus pe Sabiha Gokcen Nu se poate insa ca un avion sa plece cu un bagaj in plus atunci cand acesta nu e anuntat ca +1. Dar poate pleca cu unul in minus. Insa daca se anunta, se trimite ca si cargo ori pe avion comercial ori pe cargo (de ex Qatar mai practica asta pe unele conexiuni foarte scurte, 30-40min. Trimit bagajul cu cargo dupa o ora daca au cum). Pe unele destinatii daca o companie are zboruri la 2 ore il poate trimite atunci in comercial ca si cargo. Avioanele comerciale au si incarcatura cargo, nu doar bagaje. Edited by lex404, 07 October 2016 - 18:32. |
#22
Posted 07 October 2016 - 19:50
Tsunnnami, on 07 octombrie 2016 - 18:06, said: Spun ca nu exista ca tu sa ajungi intr-un loc si bagajul tau sa intarzie DOAR o ora venind cu alt avion |
#23
Posted 08 October 2016 - 07:00
Pățit de fetele mele în 2014 pe ruta Buc - Doha - Kuala Lumpur - Jakarta. Bagajele au venit după două ore direct la hotel, ajunse cu un alt avion din KL. Între KL - Jak sunt avioane cam la fiecare oră...
|
#24
Posted 08 October 2016 - 07:20
something00, on 07 octombrie 2016 - 16:28, said:
La Emirate am murit de foame. Intr-un zbor de 10 ore am primit o singura masa. Si nimic altceva. Nici macar un snacks. Si nici macar daca cereai nu primeai macar niste alune Si m avut parte si de niste stewarzi groaznici. Am avut noi ghinon se pare. Dar curand nu ma mai urc la ei in avion. Am zburat de vreo 3 ori cu Emirates de la Jakarta la Frankfurt, și pe zborul Jak-DXB am avut de fiecare dată două mese. Poate ai avut tu ghinion. something00, on 07 octombrie 2016 - 16:28, said:
Air France a uitat ce inseamna customer support. something00, on 07 octombrie 2016 - 16:28, said:
Turkish este de departe preferata mea. Am loc destul pt picioare. Scaunele sunt confortabile. Avoane noi. Angajati politicosi si atenti. Mancare destula. Si preturi atat de mici incat nu au concurenta. Faptul ca a fost aleasa de calatori drept cea mai buna companie aeriana europeana nu mi se pare degeaba. Sunt subiectiva? Evident. Toti suntem. Dar zbor cu Turkish de cateva ori pe an. Niciodata nu am avut probleme . Asa ca le raman fidela. Si pe ei ii folosesc cel mai mult pentru mers spre est. Pentru nunta de la toamnă..." Nu de alta, dar ai dat-o de gard bine de tot cu prețurile alea atât de mici... Între Gent și București desigur că cea mai ieftină și mai scurtă rută e prin Istambul. Către Singapore, surpriză! Etihad cere 495€ (e drept, cu două stop over nașpa), Emirates cere 684€ (dxb 3 ore), Finn Air cere 720, iar Turkish cere 757€, cu un layover în Istambul de 8 ore. Ză best ciois, ovcorzzz. |
#25
Posted 09 October 2016 - 13:49
Am am mers pe ruta koh samui-bangkok-istanbul-bucuresti cu bangkok airways din insula pana in capitata thailandei apoi de acolo pana la bucuresti cu turkish. Bagajele le-am predat pe insula si le-am ridicat din otopeni. Deci 2 escale si 2 companii aeriene, fara probleme in cazul meu.
|
#26
Posted 09 October 2016 - 14:01
trandafirdoru, on 09 octombrie 2016 - 13:49, said:
Am am mers pe ruta koh samui-bangkok-istanbul-bucuresti cu bangkok airways Eu am ramas placut surprins de bangok airways, la cursa de 45 min , tacamuri de inox si stewarzii sa moara masa de au stat 2 minute , inca de pe pista impart servetelele umede |
#27
Posted 11 October 2016 - 13:30
buntzi, on 08 octombrie 2016 - 07:20, said:
"Și-și făcea reclamă Pentru nunta de la toamnă..." Nu de alta, dar ai dat-o de gard bine de tot cu prețurile alea atât de mici... Între Gent și București desigur că cea mai ieftină și mai scurtă rută e prin Istambul. Către Singapore, surpriză! Etihad cere 495€ (e drept, cu două stop over nașpa), Emirates cere 684€ (dxb 3 ore), Finn Air cere 720, iar Turkish cere 757€, cu un layover în Istambul de 8 ore. Ză best ciois, ovcorzzz. Tu stii unde e Gent? Probabil ca nu altfel nu ti-ar da cel mai scurt drum prin Istanbul Pentru zboruri Belgia -Romania nu folosesc Turkish. Ca nu ma intereseaza sa zbor cu escala. Insa pentru zboruri din Bruxel catre spre Asia de sud est sau spre Africa cu ei am mai mereu cele mai bune preturi. Spre Uganda am zburat cu 415 euro de persoana. Spre Asia de sud Est niciodata peste 500. Inseamna asta ca automat nu va exista pe nici o ruta si pentru nici o combinatie de date, preturi mai bune ca la Turkish? Evident ca nu. Insa nu stiu cum se face dar mai mereu cand caut ceva pe destinatiile zise mai sus, tot cu ei zbor cel mai ieftin. Pe de alta parte tre recunoscut faptul ca pe rutele spre Est este concurenta asta mare intre Turkish, Etihad, Emorates, Qatar care face preturile sa scada semnificativ. Cu cat mai mare concurenta cu atat mai bine. buntzi, on 08 octombrie 2016 - 07:20, said:
Am zburat de vreo 3 ori cu Emirates de la Jakarta la Frankfurt, și pe zborul Jak-DXB am avut de fiecare dată două mese. Poate ai avut tu ghinion. Ideal ar fi să nu ai nevoie de customer support. Eu unul nu știu cât de bun e customer support la Qatar, că n-am avut nevoie. Noi veneam din Singapore. Plecat de acolo la ora 6 dimineata. Deci de la hotel am plecat parca in jur de 3. Asa ca nu am avut timp sa mancat la hotel si nici in aeroport si nici nu primisem pachet. Abia dupa 4 ore de zbor am primit o masa- pranzul. Si atat. Cand am ajuns in Dubai ne-am infipt la Burger King ca nu stiam ce sa mancam mai rpd intr-o ora si jumatate de escala. Si nu am zis ca poate nu am avut noi ghinion. Insa experienta persoonala are mereu prioritate fata de orice mi-ar spune altcineva. Deci cum am zis - curand nu mai ma urc la ei in avion. Biletele mele de Air France contin intotdeauna un segment cu trenul Paris- Bruxel. De fiecare data nu am primit biletul de tren si de fiecare data tre sa ma discut cu ei la infinit .Asta e unul dintre exemple. Edited by something00, 11 October 2016 - 13:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users