Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 

Temperatura crescuta Kawasaki KL650

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014
Imi cer scuze pentru deschiderea acestui subiect dar am o problema ce ma framanta de ceva timp si nu ii gasesc rezolvare, cum am spus si in titlu, motorul motocicletei mele se incalzeste foarte tare. Am masurat temperatura pe partea de jos a radiatorului cu un pistol laser si mi-a ajuns la 120- 125 de grade (chiar si mai mult ) cu motorul usor turat .  
  Eu am cumparat motocicleta asta de la cineva cu 1000 de lei, nici ca pret dar nici ca lucru deoarece motorul ei a fost praf, am mai bagat eu in el vreo 2200 lei, doar in motor.  Am gasit in el urmatoarele defecte:
- o cheita lipsa ce strange  lantul de la axul balansor  (doohickey)
- o patina de la axul balansor roasa pana la metal (inclusiv o parte din metal roasa  )
- camasa cilindrului corodata (curgea apa/antigel intre blocul cilindrului si camasa) plus ca aceasta camasa era formata din daua bucati, adica a alezat camasa originala si a mai bagat una peste ea (sper sa puteti intelege ce vreau sa explic), am rezolvat problema mergand la Timisoara la niste baieti ce mi-au schimbat camasa,
- membranele din carburator ingaurite si lipite cu ceva lipici gen Picatura. Sunt doua, una mare si una mai micuta, asta mica am cumparat-o  dar cea mare am lipit-o cu putin silicon rosu, si in interior si in exterior (asta provizoriu pana vedeam daca merge bine motorul, pentru ca e peste 100 de euro una noua )
- sistemul vacuum anulat, ce controla si alimentarea cu combustibil ( in robinetul rezervorului avea o membrana cu un mic cilindru si un arc ce deschidea benzina cand pornea motorul ) furtunul ce forma vacuum l-am infundat. Nu stiu sigur, cred ca doar alimentarea o controla, poate a mai avut si alta functie...
- sita pompei de ulei infundata complet de mizerie, bucati de  cauciuc si metal de la patina  
- instalatia arsa complet, toate firele topite si aflate in scurt, fapt ce a dus la arderea uneia dintre cele doua  bobine de aprindere din motor. Am rezolvat singur problema asta, am refacut complet instalatia exact cum e in schita si am rebobinat singur acea bobina, nu stiu cate spire a avut originala dar m-am uitat pe manualul motocicletei ce l-am descarcat de pe net, e intre 100 si 200 de ohmi (ambele bobine), in final iesind ambele cu o valoare de 145 de ohmi,  sarma fiind tot de aceasi grosime.
- simeringul de la pompa de apa rupt
- scapa compresia pe la supape
- nu stiu de unde "rahat" de soareci in interiorul motorului Posted Image) ( l-am curatat bine de tot in interior)
  Am mucit la motorul asta mai bine de o luna, aproape in fiecare zi de dimineata pana seara, o gramada de nervi si mult timp pierdut. In mare parte motorul e reparat, singurele probleme ce nu am mai apucat sa le rezolv e schimbul de segmenti pentru ca au putina uzura, acea membrana care am lipit-o si aceasta problema care imi da mari batai de cap, supraincalzitul .
Ce pot sa va zic acum e ca motorul merge binisor ( mai da uneori cate-un rateu  ), putere ar avea. Cu distributia am incercat in toate variantele, cu semnele de pe pinioane al  axelor cu came puse orizontal  cu sageata in fata si cu "T"-ul de la volanta pus pe mijloc, cu un dinte in spate/fata, cu doi dinti in fata/spate, tot aceasi problema. Radiatorul din cate pare nu e infundat, circulatia apei se face, ventilatorul de racire pus pe direct, cum pun contactul porneste si ventilatorul ( si tot nu face fata), termostatul nu e defect ( am incercat si fara el, tot acelasi lucru ), pompa de ulei are presiune buna, filtru de ulei schimbat, ulei 2.5 litri Castrol 10W-40 sintetic, set garnituri schimbat complet, motorul zic ca ar avea compresie bunicica (zic bunicica pentru ca v-am zis, segmentii au putina uzura). Deci totul pare in regula doar ca se supraincalzeste.  La mecanic nu am dus-o si nici nu as vrea ca sa o duc deoarece mecanicii ( nu toti pentru ca mai sunt si de treaba ) mai rau iti strica decat sa-ti repare ( am patit de o gramada de ori si sincer m-am cam saturat de lucrul lor de nimic ).
Va rog mult ajutati-ma ca sa scap de acest stres... sau macar sa-mi spunei mai multe variante de unde ar provoca aceasta problema ca sa le iau prin verificare si  eliminare. Sper ca am fost indeajuns de explicit.

Motocicleta e un Kawasaki Kl 650B Tengai din '90

Attached Files



#2
dann52

dann52

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 15.04.2013
Adelin....De ce nu postezi problema ta pe  www.motociclism.ro Posibil ca acolo sa primesti ajutor. Oricum, succes in proiectul tau si sper ca in primavara care vine sa te bucuri de munca ta!

Edited by dann52, 04 October 2016 - 22:13.


#3
veteran_x

veteran_x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 908
  • Înscris: 01.05.2013
Nu circula lichidul de racire, deloc sau ft putin.
la inchiderea motorului, la cilindru+chiulasa+garnituri se pune un strat fin de silicon altfel risti sa obturezi canalele de circulatie a lichidului si trosnesti motorul.
Sau este posibil sa nu fi facut corect umplerea si aerisirea circuitului de racire.
Attached File  IMG_0824.JPG   118.44K   10 downloads

#4
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014

View Postveteran_x, on 04 octombrie 2016 - 23:01, said:

Nu circula lichidul de racire, deloc sau ft putin.
la inchiderea motorului, la cilindru+chiulasa+garnituri se pune un strat fin de silicon altfel risti sa obturezi canalele de circulatie a lichidului si trosnesti motorul.
Sau este posibil sa nu fi facut corect umplerea si aerisirea circuitului de racire.
Attachment IMG_0824.JPG

M-am gandit si la varianta aceasta, am mai desfacut motorul inca odata pentru a verifica crezand ca poate sunt ceva reziduri in cilindru sau chiulasa dar nu am gasit nimic (am cumparat din nou alta garnitura de chiulasa). Cilindrul si chiulasa au fost puse pe raboteza si indreptate pentru ca au fost ovalizate dar acum e totul ok si totul e inchis etans. Garnitura de chiulasa e din tabla si inchide foarte bine neavand nevoie de silicon. De aerisit am aerisit-o, nu a mai ramas nici o bula de aer. Crede-ma ca mi-a facut un stres motocicleta asta de am ajuns sa-mi pice fire de par... E foarte enervanta problema asta pentru ca nu ii gasesc defectul .  Iti multumesc pentru sfat  si ii multumesc si lui dann52 pentru sfatul lui.  daca e nevoie de alte detalii despre ea pot sa le dau numai sa aflu odata ce se intampla. Va rog mult ajutati-ma.

Edited by adelin2525, 05 October 2016 - 00:16.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate