Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Inlaturarea catalizatoarelor secundare
Last Updated: Jul 11 2017 14:32, Started by
i860
, Oct 04 2016 10:23
·
0
#1
Posted 04 October 2016 - 10:23
Ma gandesc sa inlaturcatalizatoarele secundare si sa pun teazva directa pana in teazva X.
merita? Din ce am citit se pare ca sunetul ar fi un pic diferit in bine si din cauza flow-ul de aer s-a putea sa castigi ceva cp. De asemenea emisile nu vor fi afectate daca scot catalizatoarele secundare. Pareri? Attached Files |
#2
Posted 04 October 2016 - 10:37
Daca nu influenteaza emisiile deloc, de ce le mai monteaza din fabrica ?
|
#3
Posted 04 October 2016 - 10:41
Se pare ca acele catalizatoare secundare sunt folosite doar la pornire, dupa aia nu mai sunt folosite.
Un coleg cu alt motor v8 , le-a scos si nu are nici o problema cu emisile. Si banuiesc ca la v8 poluarea ar fi mai mare. A atasat testele de la inspectia tehnica de ceva ani cu si fara 2nd cat. http://www.slkworld....cat-delete.html |
#4
Posted 04 October 2016 - 10:44
suntem pe un forum romanesc, asadar si titlurile trebuie sa corespunda regulamentului. ti-am modificat titlul
|
#5
Posted 04 October 2016 - 12:07
Quote
Se pare ca acele catalizatoare secundare sunt folosite doar la pornire, dupa aia nu mai sunt folosite. Hai, te rugam cu explicatii. Mor de curiozitate. Eu din ce stiam catalizatoarele functioneaza abia cand ajung la o anumita temperatura...si cum la pornire temperatura este mica, catalizatorul e cam fix-pix acolo. Deci totusi sunt curios cum merg astea doar asa, la pornire . |
#6
Posted 04 October 2016 - 12:15
Asta a zis garajul la care am fost.
Va mulțumesc pentru sfaturi de poate închide. |
#7
Posted 04 October 2016 - 12:46
#8
Posted 04 October 2016 - 14:42
tehnics, on 04 octombrie 2016 - 12:07, said:
Ia explica tu la forumul asta cum functioneaza treaba asta. Ca sa mor de nu sunt interesat. Adica cum poate un catalizator sa functioneze doar la pornire si apoi sa nu mai functioneze. Hai, te rugam cu explicatii. Mor de curiozitate. Eu din ce stiam catalizatoarele functioneaza abia cand ajung la o anumita temperatura...si cum la pornire temperatura este mica, catalizatorul e cam fix-pix acolo. Deci totusi sunt curios cum merg astea doar asa, la pornire . "The second cats help clean up the exhaust gasses when the engine is first started up and before the primary cats are heated up to operate at full efficiency. After the primary front cats are heated up, the secondary cats provide little additional benefit. That is why you get your car smog tested when it is at normal operating temperature. This is what I have read before." "When full conversion is not achieved in the primaries the secondaries provide more catalysis area to allow additional conversion to take place. Once the Primaries are heated up to operating temperature or "light off" as it is often referred to, the conversion in the primaries is nearly 100% so there are no remaining reactants (pollutants) for the secondaries to catalyze so technically they are not doing anything, or at least, are doing only a small percentage of what the primaries are doing with regards to the catalytic reaction. Remember, the catalytic reaction in an automotive catalytic convertor can't occur without three things: Heat, Catalyst, & Reactants. After the primary cat light-off, there are very few reactants left for a catalytic reaction to occur in the secondary catalytic convertor." Se pare ca "berbecu" a avut dreptate... Am fost si am discutat cu el azi si surpriza tocmai isi scotea catalizatoarele secundare la noua masina ce a cumparat-o un BMW M2 pe care si la cumparat. Edited by i860, 04 October 2016 - 14:46. |
#9
Posted 04 October 2016 - 18:05
Quote
Se pare ca "berbecu" a avut dreptate... Ia arunca o privire aici Daca era doar catalizator pentru "cold start" atunci ii durea la basca si nu mai punea a doua sonda lambda.Doar ca nu exista catalizator pentru cold start. Exista intr-adevar catalizatoare incalzite electric special pentru "cold start" dar oricum functioneaza tot la temperaturi inalte. Cele care au 3 trepte sunt pe masinile mai noi iar al 3-lea catalizator se numeste "filtru de particule" care defapt este un injector. La unele masini se injecteaza motorina, la altele un lichid special. Eu pana acum nu am auzit sa existe catalizator care sa functioneze la temperaturi joase pentru ca reactiile intre gaze si catalizator au loc doar la temperaturi inalte. Tocmai de asta mereu cand faci ITP=ul si verifica gazele masina este accelerata si e musai necesar sa fie la o temperatura optima. Ai sa intrebi de ce accelerata ? Simplu: pentru ca daca o lasi la relantiu, intra EGR-ul si atunci ai gaze mai mari pe evacuare. EGR-ul se inchide dupa o anumita turatie. Plus ca la ITP se verifica gazele emise la turatia de lucrul in mers...adica nu vei merge cu 700 rpm, ci cu 2500-3000rpm. Intelegi. Iar textul pus de tine acolo e doar datul cu presupusul cum si zice @RobMason - This is what I have read before ( adica una e sa stii si alta e sa citesti si tu ce a zici Gigi care a auzit de la Costel ). Scoaterea lor ajuta doar la o performanta mai buna...atat. Nu si la noxe. Acum poti sa ii explici si "berbecului" Edited by tehnics, 04 October 2016 - 18:14. |
#10
Posted 04 October 2016 - 18:20
Am inteles ca ai dat cu muci in fasole si incerci sa dregi busuiocul acum...
In cazul meu am o sonda upstream ( inainte de cat ) si una down stream dupa cat, pe fiecare bank. Prima este responsabila cu stft si a doua cu ltft monitorizez trimurile pentru ca o am pe gaz si m-am chinuit mult sa o aduc la acelasi valori pe gaz ca si pe benzin. Tu nu intelegi ca la mine al doilea catalizator doa oprestul fuluxul la pornire sa ii dea timp la cat principal sa se incalzeasca, dupa ce se incalzese nu mai are ce sa catalizeze al 2 cat. Al 2 cat nu are nici un fel de senzor in el.... 1 sonda up stream inainte de cat 5 fire 2 sonda downstream dupa cat 4 fire 3 cat secundar Iti mai pun odata link-ul, valorie astea sunt obtinute la inspectia tehnica in UK mot-ul. Cu 2cat si fara 2cat valoriel sunt cam acceleasi pentru ca in uk se face testarea cu motrul cald, deci 2 cat nu mai lucreaza.... http://www.slkworld....cat-delete.html Si da iara berbecul are dreptate. Prefer sa inchei discutia aici pentru ca berbecul mi-a demonstrat ca stie ce vorbeste. Cat despre tine in afara de un limbaj colorat nu m-ai ajutat cu nimic. Attached FilesEdited by i860, 04 October 2016 - 18:34. |
|
#11
Posted 05 October 2016 - 07:37
Quote
Am inteles ca ai dat cu muci in fasole si incerci sa dregi busuiocul acum... Quote
Tu nu intelegi ca la mine al doilea catalizator doa oprestul fuluxul la pornire sa ii dea timp la cat principal sa se incalzeasca, dupa ce se incalzese nu mai are ce sa catalizeze al 2 cat. Al 2 cat nu are nici un fel de senzor in el.... Quote
Cu 2cat si fara 2cat valoriel sunt cam acceleasi pentru ca in uk se face testarea cu motrul cald, deci 2 cat nu mai lucreaza.... Quote
Prefer sa inchei discutia aici pentru ca berbecul mi-a demonstrat ca stie ce vorbeste. Cat despre tine in afara de un limbaj colorat nu m-ai ajutat cu nimic. |
#12
Posted 11 July 2017 - 14:32
@tehnics
Uite aici dova ca este cum a zis berbecul, tu fiind in necunostinta de cazua. Catalozatorele secundare au fost inlaturare anul trecut http://imgur.com/a/a3aOv Reultatele la noxe de la MOT ( inspectia anuala aici in uk ), cel din 2016 este cu catalizatoarele secundare pe masina cel de anul asta este fara. Deci daca te intreaba cineva pentru ce sunt catalizatoarele secundare acum stii ca sa le zici. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users