Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sprinter Box cu Lift si Frig?
Last Updated: Oct 03 2016 12:34, Started by
florinxiy
, Oct 02 2016 12:46
·
0
#1
Posted 02 October 2016 - 12:46
Incerc sa caut un sprinter 2007-2010 box cu lift si frig si nu gasesc, gasesc cu frig dar nu are lift, este din cauza usilor? Am vazut ca cele care au lift usa se ridica in sus. Daca cumpar cu frig pot sa ii pun lift dupa cu vreo modificare?
|
#2
Posted 02 October 2016 - 13:10
Cred ca-i mai simplu sa cumperi cu lift si ulterior s-o izolezi si sa pui frig, ca sunt o gramada de firme specializate in asa ceva.
|
#3
Posted 02 October 2016 - 13:26
eu cred ca este din cauza greutatii
la 3,5 t cu box frig si lift cred ca nici soferul nu ai voie legal sa il urci in masina |
#4
Posted 02 October 2016 - 13:28
Stai flex majoritatea curselor sunt fara lift si fara frig. Mai bine te orientezi dupa un contract bun si vezi ce cerinte au. Lift-ul scade greutatea utila a masinii la fel si frigul si in plus la frig sunt cele mai rare curse. Mai bine ai ADR-ul.
Edited by Nytro84, 02 October 2016 - 13:29. |
#5
Posted 02 October 2016 - 13:31
Nu ma intereseaza sa fac distributie cu ea. Imi trebuie in interes personal.
Cum este mai bine sa o cumpar, cu lift sau cu frig? care este mai usor de montat? Masina va fi cumparata din anglia, doresc o masina cu KM reali. Tot ce se vinde in ro au peste 500k. Faza tare, sprinter box, 2008 136.000 km in RO. Verificata dupa VIN, 180.000 km in primi 3 ani. Edited by florinxiy, 02 October 2016 - 13:36. |
#6
Posted 02 October 2016 - 14:28
Imi pare rau dar nu ajut bombele de masini ( cu volan pe dreapta ) daca vrei sa te sinucizi e problema ta dar nu lua si altii nevinovati cu tine.
|
#7
Posted 02 October 2016 - 18:12
Stai linistit ca masina va avea volanul schimbat. Mai bombe sunt alea din germania sudate la mijloc sau cu 800.000 km. Cand am venit cu un VW crafter am mers 180 in spate la un tir ca nu puteam sa ma bag in depasire, eu nu ma grabesc nicaieri nici.o data. Mai bn intarzaiat decat deloc.
In fine....Cat costa sa ii pun frig in ro? Sa caut una cu frig dupa care sa ii pun lift sau cu lift si sa ii pun frig? |
#8
Posted 02 October 2016 - 19:06
Sincer habar nu am la ce te-ar putea ajuta astfel de combinatie ciudata dar cele cu frig nu au usile mai mici decat cele normale? Oricum mai bine daca iti iei cu frig si montezi liftul dupa aceea. Liftul trebuie tras niste fire din fata pana in spate si montat In schimbpt frig trebuie izolata bine toata duba si dupa aceea aparatul de aer. Si aici ai 2 optiuni ori termo care pastreaza temperaturi de 0 plus 5/10 grade celsius ori refrigerante care pot pastra si minus 18 grade chiar daca afara sunt 40 la umbra care vin de obicei cu termodiagrame
|
#9
Posted 02 October 2016 - 20:22
Depinde mult de ceea ce vrei sa transporti. Ai nevoie de temperatura pozitiva sau negativa? De masa utila mare si/sau volum? Pentru masa utila mare trebuie sa treci la C, peste 3.5t:
http://www.truckscou...ta&price_type=1 http://www.truckscou...ta&price_type=1 mai vechi decat vrei tu si o masa utila de vreo 500 kg, dar ramai la categoria B. http://www.truckscou...ta&price_type=1 http://www.truckscou...ta&price_type=1 Edited by florinppv, 02 October 2016 - 20:24. |
#10
Posted 02 October 2016 - 20:54
Deci masina goala, cu lift si frig, cantareste 3 tone, poti pune marfa 500kg. La volumul ala, poti umple eventual cu pufuleti, dar nu vad cine ar vrea pufuleti congelati, apoi pt pufuleti nu ai nevoie de lift hidraulic. Pt carne, nu vad sa fie utila, 4-5porci nu umplu acel spatiu, inghetata iar e in cutii mici, usoare, mai bine renunti la greutatea liftului in favoarea marfii. La ce vrei s-o folosesti, totusi?
|
|
#12
Posted 02 October 2016 - 21:49
Un camion de 7,5 tone are util 2,6 tone. Pt 4 tone de legume ar avea nevoie de un camion de 9 tone. Dar mai gasesti sinucigasi din astia care cred ca 3,5 tone inseamna greutatea utila nu MTMA
|
#13
Posted 02 October 2016 - 22:57
pimi, on 02 octombrie 2016 - 21:08, said:
4 tone fructe-legume presupun |
#14
Posted 03 October 2016 - 07:07
Tu crezi ca daca incarci masina peste capacitate aceasta nu va mai porni ?Se ia una bucata Sprinter de 5t detarat la 3.5t,se incarca cat incape si se pleaca la drum.
|
#15
Posted 03 October 2016 - 07:30
Daca--i detarat, ai cam sfeclit-o daca te opresc cei de la ARR si depasesti greutatea. Si ii vad tot mai des, cu cantarul mobil prin parcari, la marginea drumului.
|
|
#16
Posted 03 October 2016 - 07:51
daca ati trai si voi un pic in lumea reala ati afla ca se practica la scara larga de tot suprasarcina
se incarca pe 3,5 t 4 tone zilnic rumegus nu te supara- tu nu ai de a face cu transporturile absolut de loc, altfel ai sti ca ARR-ul nu te opreste-ei stau la birou si elibereaza licente de transport te opreste ISCTR-ul dar nici aia nu au treba cu greutatile aia care te cantaresc sunt CNADR-ul daca promiti ca iei notite ti-as putea explica un pic cum sta treaba cu transportul, defapt citeste la sectiunea asta a forumului ce discutam, noi astia de scriem mai des pe aici, acum cativa ani. legat de ineptii si minte slaba nu comentez -se vede ca e singurul domeniu unde excelezi. |
#18
Posted 03 October 2016 - 08:49
Te-au oprit sa te amendeze pt parbrizul crapat?
Scuze acum am vazut ca-i poza din ziar. Stati linistiti ca nici nu apuca sa fie oprit se rastoarna de unu singur cu masina plina cu legume Edited by Nytro84, 03 October 2016 - 08:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users