Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Telekom Romania , sanse de rezliliere
Last Updated: Oct 07 2016 23:13, Started by
TheRipper0607
, Sep 30 2016 20:32
·
0
#1
Posted 30 September 2016 - 20:32
Salut,
Sunt client telekom romania, si de vreo 4 zile imi merge groaznic netul ( pe seara, cand sunt acasa de la serviciu ). Am sunat la relatii clienti, am stat cca 25 minute in telefon, dupa care s-a inchis subit apelul ( nu am inchis din greseala, telefonul era pe birou, pe speaker ). Am sunat a 2-a oara, si dupa alte 30 minute, vazand tot nu pot intra in legatura cu un operator, le-am trimis furios mail. Printre altele, am mentionat cele de mai sus, si : Cresterea pretului initial cu 10 lei ( marire pachet, desi eu nu am solicitat asta, a solicitat altcineva ( nici macar ruda cu mine ) prin telefon, si au aprobat fara nici o problema, nu a fost semnat contract in privinta asta.... Cand am instalat serviciul, a fost instalat pe FTTB, viteza 50 MB/s ( net M ), dar am solicitat mutare de servicii, fara sa fiu anuntat ca viteza va scadea, si in loc de 50 MB/s aveam 14MB/s ) Nu am amenintat cu ANPC, dar as putea sa o fac lejer, stiind ca nu am cerut marirea pachetului, si ca modificarea s-a facut fara solicitarea/aprobarea mea... Am cerut rezilierea imediata a contractului ( care ar expira in aproximativ 6 luni ), fara ca eu sa platesc taxe de reziliere, normal Care sunt sansele ca reclamatia mea sa primeasca un raspuns pozitiv? Multumesc Edited by TheRipper0607, 30 September 2016 - 20:33. |
#2
Posted 30 September 2016 - 20:50
TheRipper0607, on 30 septembrie 2016 - 20:32, said:
Care sunt sansele ca reclamatia mea sa primeasca un raspuns pozitiv? Insa nu cred ca te va bucura. Vei avea de platit ceva taxe (depinde ce scrie in contract). Daca ai primit ceva echipamente gratuite sau cu reducere. Mai rezista 6 luni sau plateste cat iti vor comunica (daca iti convine). Edited by dorin_2k, 30 September 2016 - 20:50. |
#3
Posted 30 September 2016 - 21:01
nu am primit reduceri, nu am terminal (doar router, care e al lor, il inapoiez ).
A fost facuta o modificare a contractului fara voia mea, tot eu sa platesc pentru reziliere? |
#4
Posted 30 September 2016 - 21:05
Iti apare pe factura chirie la router si apoi reducere?
Daca DA, aia e reducerea. Si trebuie sa platesti pt perioada ramasa o cota procentuala din abonament. Afla totusi cat mai ai din perioada minima de abonament. Sa nu ai vreo 18 luni. Edited by dorin_2k, 30 September 2016 - 21:05. |
#5
Posted 30 September 2016 - 21:09
la astia slabe sanse. io am dus certificat de deces ca a murit abonatul si a durat 3 luni si tot atatea vizite la ei sa inchida odata abonamentul ala.
daca un mort nu scapa de abonament, ce sanse crezi ca ai tu, care esti inca viu? |
#6
Posted 30 September 2016 - 21:10
1 ”Conform acestor prevederi legale, este abuzivă impunerea prin contract a unei sume fixe care trebuie plătită de utilizator în cazul denunțării unilaterale a contractului de către acesta”,
2 http://www.gadget.ro/ancom-cand-platesti-penalitati-de-reziliere-la-abonamentele-de-telefonie-internet-sau-televiziune/ tupeu de ripper sa ai cu ei! Bafta! |
#7
Posted 30 September 2016 - 21:17
mihai_buc, on 30 septembrie 2016 - 21:10, said:
1 ”Conform acestor prevederi legale, este abuzivă impunerea prin contract a unei sume fixe care trebuie plătită de utilizator în cazul denunțării unilaterale a contractului de către acesta”, 2 http://www.gadget.ro/ancom-cand-platesti-penalitati-de-reziliere-la-abonamentele-de-telefonie-internet-sau-televiziune/ tupeu de ripper sa ai cu ei! Bafta! stiu cand imi sunt incalcate drepturile |
#8
Posted 30 September 2016 - 21:25
#9
Posted 30 September 2016 - 21:25
Asta cu ALTCINEVA cum s-a intamplat? De ce nu ai sesizat cum ai aflat?
|
#10
Posted 30 September 2016 - 21:28
dorin_2k, on 30 septembrie 2016 - 21:25, said:
Asta cu ALTCINEVA cum s-a intamplat? De ce nu ai sesizat cum ai aflat? Cam am ajuns acasa, chiriasa sunase la ei pt marire viteza, si nu am fost anuntat. Au modificat abonamentul imediat ( titularul [ eu ] sunt barbat, si modificarea a fost facuta de o persoana de sex feminin, care nici macar nu imi e ruda ) |
|
#11
Posted 30 September 2016 - 21:33
A sunat cineva si a dat cnp-ul tau. Alta verificare nu se face. A pus cred ca pe un barbat sa vorbeasca.
|
#12
Posted 30 September 2016 - 21:37
#13
Posted 30 September 2016 - 22:14
asta ziceam si eu mai sus daca e abuz ai si legea de partea ta, vor incerca sa te sperie cu taxe si balarii asa ca mergi cu tupeu inainte fara sa te influenteze
am avut in familie caz de deces s-a sunat intr-o saptamana si s-au prezentat actele deces pentru reziliere, s-au platit inca 2 luni in plus din vina si tergiversarile lor! ca de ce sa nu mai tinem in functiune abonamentele pana expira, ce daca a murit titularul nu mai e nimeni sa il foloseasca? in plus pot fi penalitati pt ca titularul a mai si prelungit contractul...say what? thats news! titularul suferea de forma avansata de dementa/forma de Alzheimer (senilitatea batranetii conform varstei venerabile) cu acte tomografii si medicatie, probabil au sunat, s-a raspuns, s-a bombanit ceva si gata a fost de acord telefonic, tine loc de contract scris e ca si semnat, seriously? am cerut inregistrarea sa il gasesc pe kktul de centralist si sa ii doresc numai de bine sa isi plimbe parintii la fel, nu au putut desi sunt convins ca o aveau. deci da ii modificasera tipul de abonament (la 85 de ani net de 100mbit si canale HD erau tot ce ii lipseau titularului) plus prelungire pe 24 luni asta cu vreo 4luni inainte de deces si probabil nu dadea bine in statistici daca reziliam in primul semestru am adunat actele, scanate frumos si facut sesizare ANCOM si ANPC merge si online in 30min ai terminat am fost contactat elegant si politicos, mi s-au prezentat optiunile, rezultat: eu mi-am recuperat dauna si ceva in plus, ei au primit amenda, probabil cineva a mai luat o spaga, iar directorul de la magazin titan nu mai era pe scaun, o fi plecat in concediu...fortat Bafta! PS: de nevoie probabil voi relua colaborarea ca ticalosii au un net bun Edited by mihai_buc, 30 September 2016 - 22:18. |
#14
Posted 01 October 2016 - 06:31
#15
Posted 01 October 2016 - 07:03
dorin_2k, on 01 octombrie 2016 - 06:31, said:
"Logat"? Cred ca adevarul e altul. Suna la 1234 si afla exact cat mai ai din perioada minima obligatorie. Cand suni la ei, iti cer o metoda de identificare. nr fix, cnp sau cod abonat. Ea a folosit nr de fix mihai_buc, on 30 septembrie 2016 - 22:14, said:
asta ziceam si eu mai sus daca e abuz ai si legea de partea ta, vor incerca sa te sperie cu taxe si balarii asa ca mergi cu tupeu inainte fara sa te influenteze am avut in familie caz de deces s-a sunat intr-o saptamana si s-au prezentat actele deces pentru reziliere, s-au platit inca 2 luni in plus din vina si tergiversarile lor! ca de ce sa nu mai tinem in functiune abonamentele pana expira, ce daca a murit titularul nu mai e nimeni sa il foloseasca? in plus pot fi penalitati pt ca titularul a mai si prelungit contractul...say what? thats news! titularul suferea de forma avansata de dementa/forma de Alzheimer (senilitatea batranetii conform varstei venerabile) cu acte tomografii si medicatie, probabil au sunat, s-a raspuns, s-a bombanit ceva si gata a fost de acord telefonic, tine loc de contract scris e ca si semnat, seriously? am cerut inregistrarea sa il gasesc pe kktul de centralist si sa ii doresc numai de bine sa isi plimbe parintii la fel, nu au putut desi sunt convins ca o aveau. deci da ii modificasera tipul de abonament (la 85 de ani net de 100mbit si canale HD erau tot ce ii lipseau titularului) plus prelungire pe 24 luni asta cu vreo 4luni inainte de deces si probabil nu dadea bine in statistici daca reziliam in primul semestru am adunat actele, scanate frumos si facut sesizare ANCOM si ANPC merge si online in 30min ai terminat am fost contactat elegant si politicos, mi s-au prezentat optiunile, rezultat: eu mi-am recuperat dauna si ceva in plus, ei au primit amenda, probabil cineva a mai luat o spaga, iar directorul de la magazin titan nu mai era pe scaun, o fi plecat in concediu...fortat Bafta! PS: de nevoie probabil voi relua colaborarea ca ticalosii au un net bun |
|
#16
Posted 01 October 2016 - 07:39
Nr de tel le apare direct cand suni. Identificarea se face cu CNP.
Ai intrebat totusi cat mai ai?Ai pe factura reducere la modem? |
#17
Posted 01 October 2016 - 08:13
Si eu nemultumit de telekom am renuntat la servicii...am sunat la ei sa imi inchida serviciile si nu au vrut spunand ca trebuie sa fac cerere in scris, eu nu am timp de prostiile astea.voit au lasat serviciile sa functioneze vreo 3 luni, dar cand nu plateam la timp imediat il suspendau...in fine am predat echipamentul si mi-am bagat pwla. Acum ma suna din cand in cand de la nush ce firma sa platesc vreo 700 de lei.... astept si eu sa vad ce o sa se intample. Oricum de la adresa aea m-am mutat
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users