Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitii pentru review-uri ?
Last Updated: Oct 20 2016 15:16, Started by
Rhastalord
, Sep 29 2016 19:33
·
0
#1
Posted 29 September 2016 - 19:33
Salut!
Nu cred ca este cea mai dedicata sectiune in care sa deschid topic-ul ( avand in vedere ca nu vreau sa achizitionez ceva anume ) insa am o idee in cap si vreau cateva sfaturi. Tocmai am pus mana pe o camera foto DSLR si am ca un mini studio in casa si ma gandeam sa fac niste review-uri de calitate la diferite produse ( noile periferice, ultimele placi video etc. ) si sa le returnez dupa ce mi-am facut treaba cu ele. Nu le achizitionez doar ca sa le fac review, dar sa-mi formez si eu o idee la tot felul de produse de top si sa-mi dau seama exact fiecare companie cam ce produce in raport calitate/pret. Stiam de politica ca poti returna orice obiect cumparat in 14 zile sau 30 de zile dar nu vreau acum sa cumpar 10 produse de la magazinul X si peste o saptamana sa le returnez pe toate ( bate la ochi si nici nu cred ca ma vor accepta ) . Este oarecum ok ceea ce fac? Pana la urma ei nu au dreptul sa ma intrebe de ce vreau sa returnez produsul insa nici nu vreau sa ma ascund ca le cumpar doar ca sa le fac review si sa-mi creez o idee despre ele. Ar fi mai convenabil sa le spun ca le cumpar pentru a-mi face o parere despre produs si m-a dezamagit si vreau sa le inapoiez, dar dupa ce o sa inapoiez produse constant de la ei cred ca o sa-si dea seama ca e ceva in neregula. Ma gandesc ca asa oricine isi lua un produs, il tinea 13 zile si il inapoia si il cumpara a doua zi iarasi, pe moca. Ce pot sa fac ca sa " inchiriez " un produs si sa-l returnez in conditii perfecte? Este metoda de mai sus viabila? |
#2
Posted 29 September 2016 - 19:56
Nu merge asa, unele magazine, gen Altex, accepta doar 3 produse returnate pe an. Nu stiu ce spune legea, dar asa scrie in termenii si conditiile lor.
|
#3
Posted 29 September 2016 - 20:18
in plus, tot altex te trimite in service daca li se pare lor ca produsul returnat e .... mai ciudat la aspect. Cine crezi ca plateste reparatia?!
|
#4
Posted 29 September 2016 - 20:19
buzucan, on 29 septembrie 2016 - 20:18, said:
in plus, tot altex te trimite in service daca li se pare lor ca produsul returnat e .... mai ciudat la aspect. Cine crezi ca plateste reparatia?! |
#5
Posted 29 September 2016 - 20:25
N-ai decât sa vorbesti cu ei (Altex, Emag) si sa folosesti gratis doar desigilatele si sa le dai si lor revew-urile sa le puna pe site-urile lor.
|
#6
Posted 29 September 2016 - 20:25
Ok, deci voiai sa faci bani din review-urile produselor.
Cat crezi ca ti-ar merge asa ? Legea spune ca il poti returna, dar nu ti se pare ca abuzezi ? Vrei pareri ? Cauta pe net, o sa gasesti sute de review-uri pentru un produs. |
#7
Posted 29 September 2016 - 20:33
In cativa ani cu greu vom mai gasi sa cumparam produse sigilate!
|
#8
Posted 29 September 2016 - 20:34
Poti face un aranjament cu ei si sa faci reviewuri pentru ei. Poate ai noroc si-ti ofera ei un job si-ti dau scule, etc. Ma intreb daca eMag ar fi destul de deschis la minte pentru asa ceva. Par sa aiba bani de marketing, mai ales tinand cont de reclama cu drona care duce in iPhone 7.
|
#9
Posted 29 September 2016 - 20:41
MadB91, on 29 septembrie 2016 - 20:25, said:
Ok, deci voiai sa faci bani din review-urile produselor. Cat crezi ca ti-ar merge asa ? Legea spune ca il poti returna, dar nu ti se pare ca abuzezi ? Vrei pareri ? Cauta pe net, o sa gasesti sute de review-uri pentru un produs. Initial vreau sa-mi deschid un canal de youtube sau/si un blog cu care leg contentu' intre ele. Fac asta pentru ca nu fac absolut nimic productiv deocamdata si imi place mult tehnologia. Cat despre sutele de review-uri, nu cred ca in primele zile au fost 100 de review-uri la 1070/1080 sau iphone 7. Una e sa te uiti la review-uri si alta e sa simti tu produsul ca sa-ti poti forma o parere. Edited by Rhastalord, 29 September 2016 - 20:42. |
#10
Posted 29 September 2016 - 20:49
Rhastalord, on 29 septembrie 2016 - 20:19, said:
Reparatie pentru ce mai exact? Eu tot ce vreau sa fac este sa-l desigilez, sa-mi fac o parere, eventual sa-l testez pentru cateva ore si sa-l pun intact in cutie. |
|
#11
Posted 29 September 2016 - 20:49
Fa un video demo cu ce ai prin casa si pune aici sa vedem de ce esti in stare.
|
#12
Posted 30 September 2016 - 08:58
Ideea este extrem de reusita si se poate extinde in felul urmator: furi obiectele din magazin sau de la cine le are acasa, scrii reviewul, apoi le returnezi. Ce zici?
|
#13
Posted 30 September 2016 - 09:45
Rhastalord, on 29 septembrie 2016 - 19:33, said:
.... Ce pot sa fac ca sa " inchiriez " un produs si sa-l returnez in conditii perfecte? Este metoda de mai sus viabila? Ceea ce doresti tu sa faci deja functioneaza. Nu la magazine trebuie sa apelezi pentru aceste piese,ci la importatori.Ei sunt cei care promoveaza produsele si prin aceste recenzii.Importatorii au produse exact pentru acest scop. Si magazinele fac acest lucru (PCGarage sigur face),dar acolo recenziile sunt facute de catre angajatii lor. Eu iti doresc succes. Dar vezi,de exemplu,pentru o placa video nu ajunje sa ai doar placa video.Iti trebuie si o configuratie de cel putin cateva mii de lei,ca sa iasa treaba ca lumea.Repet,e doar un exemplu. ilietu, on 29 septembrie 2016 - 20:33, said:
In cativa ani cu greu vom mai gasi sa cumparam produse sigilate! Stai linistit,ca vom gasi sigilate resigilatele. Eu nu bag mana-n foc ca acum nu se procedeaza asa. Sa fiu sincer,chestia cu returnarea in 14 zile mi se pare o prostie monumentala.Una dintre cele mai mari tampenii inventate de mintea omeneasca. Dar ce sa faci,traim vremuri interesante,intr-o parte de lume unde aberatiile abunda. |
#14
Posted 19 October 2016 - 22:28
Aveam un amic care-si comanda periodic lentile de pe amazon si nu numai, le testa sau isi facea treaba cu ele si dupa le returna 😀 Asta in UK.
|
#15
Posted 20 October 2016 - 10:05
Topicul ăsta ar trebui pus în dicționarul de proverbe, la categoria „uite d'aia n-are ursul coadă”.
Din cauza unora care se folosesc regulat de facilitatea returnării (de fapt neintenționând vreodată să cumpere nici 10% din ce comandă) ajungem noi restul să fim priviți cu suspiciune în cazul în care vrem să returnăm ceva (din cauze cât se poate de obiective). |
|
#16
Posted 20 October 2016 - 12:35
adisz, on 30 septembrie 2016 - 09:45, said: Sa fiu sincer,chestia cu returnarea in 14 zile mi se pare o prostie monumentala.Una dintre cele mai mari tampenii inventate de mintea omeneasca. Problema e ca nu exista mecanisme de prevenire a abuzurilor. Cu asta sunt de acord... a comanda un produs in scopul de-a-l returna este un abuz (si ajunge, in final, sa ne impacteze si pe noi - cumparatorii). |
#17
Posted 20 October 2016 - 12:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users