Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Mintit de angajat call center

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016
Informatie gresita. Nu exista scuze. Sa citeasca si la doctor informatia gresit. Si la biroul de amenzi sa greseasca aia o litera la numarul de inmatriculare si sa primeasca altcineva amenda.

#38
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,986
  • Înscris: 18.12.2007
Aia e altceva. Lucrurile trebuie luate in context, nu la modul generic.
Daca eu intreb ceva pe forum si mi se raspunde gresit, ce fac? O dau pe Adm in judecata? :)

#39
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Daca am inteles eu bine, cel ce a deschis acest subiect a sunat pentru a cere informatii despre abonamentul altcuiva. Chiar si ruda de orice grad. Trebuia sa fie refuzat din start, cu o formulare de lemn, gen: "Va rugam sa solicitati titularului sa ne contacteze pentru informatiile dorite. Va multumim de apel, cu altceva va mai putem ajuta?" Unui prieten asa i s-a intamplat la portocalii, abonamentele erau pe numele sotiei dorea doar informatii si eventual variante de retentie si a fost refuzat politicos si indrumat sa cheme sotia la telefon sau sa sune ea dupa. Fara niciun scandal si minciuni.
Cand suna titularul, daca vrea sa afle data expirarii perioadei asa-zis obligatorii, mai bine e istet si diplomat, si solicita contractul(si documentele aditionale) in mail, chiar nu poate fi amanat sau refuzat. Cand ceri contractul ti se ofera in mail in aceeasi zi. Daca ceri doar o informatie din el, esti bagat la "Si altele" si ti se raspunde in 30 de zile.

#40
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
La Orange, eu am sunat pt socrul meu și mi-a spus că vor să vorbească numai cu el. Au rămas ulterior să vorbească. Nu înțeleg cum ar putea să stea de vorbă cu altcineva.

Și asta cu vreo 10-12 ani în urmă.

#41
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015

View PostSheHateMe, on 27 septembrie 2016 - 08:14, said:

Practica des intalnita in bransa asta. Abonamentele sunt reinoite automat ca si cand beneficiarul a dorit acest lucru si telefoanele care sunt la promotia aferenta de reinoire ajung in buzunarul lucratorilor din magazine. Prejudiciul este ca ofera informatii eronate cei din call center. Unul iti zice ca mai ai un an de abonament iar altul ca nu.
citeste contractul. Daca nu anunti ca vrei sa renunti, prelungirea se face tacut, pe inca o data perioada contractului.
ai citit ce ai semnat?

#42
dejanalex

dejanalex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 19.02.2008
Si daca cel ce avea contractul il chema popa ion si cel ce a sunat a fost popescu vasile, dar s-a dat drept popa ion, de unde a stiut operatorul?
ca dupa logica unora de aceea nu a furnizat info corecte.
normal era sa dea info corecte daca nu avea operatorul certitudine ca cel ce a sunat nu e persoana ce are contract.
daca contractul era pe pers de sex feminin si a sunat barbat mi s-ar parea normal sa refuze orice discutie. in nici un caz detalii eronate

#43
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Poate angajatul doar a gresit fără nicio alta intentie. Oare nu gresim cu totii? Ii luam capul ca a dat o informatie gresita, poate, fără intentie?

Unii chiar n-au despre ce sa scrie... Ce ne mai place sa ne rromim...

#44
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015
Daca ma suna cei de la telekom sa se deranjeze de abaterile angajatilor lor o sa le spun frumos ca titularul era langa mine ( fapt ce poate fi confirmat de el ) , si ca angajatul de la call center nu a cerut sa vorbeasca cu el , din contra mi a cerut datele pentru identificare

Incerc sa ii ajut cu aceste informatii cu toate ca nu am nume si ora exacta , totusi sper sa fiu sunat ca e mult mai simplu sa le zic la telefon decat sa scriu de nebun pagini intregi :)

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate