Mintit de angajat call center
Last Updated: Sep 27 2016 21:31, Started by
Alex522
, Sep 26 2016 20:54
·
0
#37
Posted 27 September 2016 - 10:37
Informatie gresita. Nu exista scuze. Sa citeasca si la doctor informatia gresit. Si la biroul de amenzi sa greseasca aia o litera la numarul de inmatriculare si sa primeasca altcineva amenda.
|
#38
Posted 27 September 2016 - 11:05
Aia e altceva. Lucrurile trebuie luate in context, nu la modul generic.
Daca eu intreb ceva pe forum si mi se raspunde gresit, ce fac? O dau pe Adm in judecata? |
#39
Posted 27 September 2016 - 16:58
Daca am inteles eu bine, cel ce a deschis acest subiect a sunat pentru a cere informatii despre abonamentul altcuiva. Chiar si ruda de orice grad. Trebuia sa fie refuzat din start, cu o formulare de lemn, gen: "Va rugam sa solicitati titularului sa ne contacteze pentru informatiile dorite. Va multumim de apel, cu altceva va mai putem ajuta?" Unui prieten asa i s-a intamplat la portocalii, abonamentele erau pe numele sotiei dorea doar informatii si eventual variante de retentie si a fost refuzat politicos si indrumat sa cheme sotia la telefon sau sa sune ea dupa. Fara niciun scandal si minciuni.
Cand suna titularul, daca vrea sa afle data expirarii perioadei asa-zis obligatorii, mai bine e istet si diplomat, si solicita contractul(si documentele aditionale) in mail, chiar nu poate fi amanat sau refuzat. Cand ceri contractul ti se ofera in mail in aceeasi zi. Daca ceri doar o informatie din el, esti bagat la "Si altele" si ti se raspunde in 30 de zile. |
#40
Posted 27 September 2016 - 17:27
La Orange, eu am sunat pt socrul meu și mi-a spus că vor să vorbească numai cu el. Au rămas ulterior să vorbească. Nu înțeleg cum ar putea să stea de vorbă cu altcineva.
Și asta cu vreo 10-12 ani în urmă. |
#41
Posted 27 September 2016 - 18:47
SheHateMe, on 27 septembrie 2016 - 08:14, said:
Practica des intalnita in bransa asta. Abonamentele sunt reinoite automat ca si cand beneficiarul a dorit acest lucru si telefoanele care sunt la promotia aferenta de reinoire ajung in buzunarul lucratorilor din magazine. Prejudiciul este ca ofera informatii eronate cei din call center. Unul iti zice ca mai ai un an de abonament iar altul ca nu. ai citit ce ai semnat? |
#42
Posted 27 September 2016 - 19:00
Si daca cel ce avea contractul il chema popa ion si cel ce a sunat a fost popescu vasile, dar s-a dat drept popa ion, de unde a stiut operatorul?
ca dupa logica unora de aceea nu a furnizat info corecte. normal era sa dea info corecte daca nu avea operatorul certitudine ca cel ce a sunat nu e persoana ce are contract. daca contractul era pe pers de sex feminin si a sunat barbat mi s-ar parea normal sa refuze orice discutie. in nici un caz detalii eronate |
#43
Posted 27 September 2016 - 20:12
Poate angajatul doar a gresit fără nicio alta intentie. Oare nu gresim cu totii? Ii luam capul ca a dat o informatie gresita, poate, fără intentie?
Unii chiar n-au despre ce sa scrie... Ce ne mai place sa ne rromim... |
#44
Posted 27 September 2016 - 21:31
Daca ma suna cei de la telekom sa se deranjeze de abaterile angajatilor lor o sa le spun frumos ca titularul era langa mine ( fapt ce poate fi confirmat de el ) , si ca angajatul de la call center nu a cerut sa vorbeasca cu el , din contra mi a cerut datele pentru identificare
Incerc sa ii ajut cu aceste informatii cu toate ca nu am nume si ora exacta , totusi sper sa fiu sunat ca e mult mai simplu sa le zic la telefon decat sa scriu de nebun pagini intregi Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users