Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mintit de angajat call center
Last Updated: Sep 27 2016 21:31, Started by
Alex522
, Sep 26 2016 20:54
·
0
#19
Posted 26 September 2016 - 21:40
RealThing, on 26 septembrie 2016 - 21:37, said: Eu sunt extrem de calm, tu esti foarte incoerent, dupa cum spuneam reclamatie la ANPC si ANCOM cu problema ta, si neaparat posteaza raspunsurile aici. Daca te exprimi asa si in adresele catre ei, o sa se distreze aia copios, noi (si sunt 100% sigur) n-o sa vedem vreun raspuns oficial ever |
#20
Posted 26 September 2016 - 21:43
Oh, tremura juma' din telekom suna unul care nu e titular si nu i se ofera informatiile corecte
Hai ca-mi pierd timpul pe aici, succes. |
#21
Guest_truet_*
Posted 26 September 2016 - 21:47
Avand in vedere ca nu esti titularul putea sa spuna ce vrea
|
#22
Posted 26 September 2016 - 21:51
Deci pana la urma vorbim despre doua abonamente?
Daca e asa, atunci poate s-a facut o confuzie: tu ai cerut date unul, iar aia ti-au dau informatii despre celalalt, nefiind neaparat o minciuna. Poate fi si asta un scenario... |
#23
Posted 26 September 2016 - 21:55
colombo2003, on 26 septembrie 2016 - 21:51, said:
Deci pana la urma vorbim despre doua abonamente? Daca e asa, atunci poate s-a facut o confuzie: tu ai cerut date unul, iar aia ti-au dau informatii despre celalalt, nefiind neaparat o minciuna. Poate fi si asta un scenario... |
#24
Posted 26 September 2016 - 22:35
n-ai ce face, mai suna odata si inregistreaza sa ai la mana, ce-i la ei in gradina nu-i in interesul tau niciodata.
|
#25
Posted 26 September 2016 - 22:52
Alex522, on 26 septembrie 2016 - 21:25, said:
Daca ii prostesc sa imi furnizeze inregistrarea fac , dar cuvantul meu impotriva cuvantului lor mai bine fac ceva mai productiv n-o sa-ti dea nimeni inregistrarea, ca nu te priveste pe tine. dar cineva o s-o asculte, si daca e cazul o sa-l traga pe urechi pe cel care a gresit si o sa-ti ceara scuze tie. dar cu atitudinea ta, ma gandesc ca nu angajatul din call center a gresit. Edited by born2lose, 26 September 2016 - 22:52. |
#26
Posted 27 September 2016 - 06:42
Vorbiti prostii, cu targete si ce va mai sare-n gand.
Cei de la call center sunt partener Telekom, si trebuie sa urmeze regulile telekomului. Fa plangere catre telekom direct, in magazin, si atunci ii iau ei la baza, si se lasa cu-concedieri. Daca faci plangere tot la call center, plangerea va fi in departament, si nu se intampla nimic. Fa direct la firma ( care a angajat call center-ul, adica telekom ) si se rezolva. |
#27
Posted 27 September 2016 - 07:26
truet, on 26 septembrie 2016 - 21:47, said:
Avand in vedere ca nu esti titularul putea sa spuna ce vrea Exact. daca dorea, putea sa spuna "Te bag in 'da ma-tii de fraier coclit care ocupi liniile call-center-ului sa ceri date confidentiale din contractele abonatilor" Dar nu a spus acest lucru, deci trebuie apreciat. Si chiar promovat! Edited by Damascus77, 27 September 2016 - 07:29. |
#28
Posted 27 September 2016 - 07:30
|
#29
Guest_truet_*
Posted 27 September 2016 - 07:52
Nu are acces nici cel de la RC la ea... de obicei alea pot fi accesate doar de catre supraveghetori si nu sunt furnizate nicidecum clientului, cu atat mai mult unuia care doar fura identitatea unui abonat pentru a accesa alte date confidentiale.
|
#30
Posted 27 September 2016 - 08:09
Alex522, on 26 septembrie 2016 - 20:54, said:
Am vorbit acum 2 zile cu call center ul de la telekom , un angajat de acolo ( dupa cum vorbea parea ceva mai experimentat si mai capabil sa ma prosteasca decat majoritatea lucratorilor ) , am intrebat pentru o cunostinta cand expira abonamentul ei , i am dat toate datele pe care mi le a cerut si mi s a spus ca mai are un an de contract. Cunostinta a sunat in seara asta si i s a spus ca a expriat din octombrie contractul si ca se poate rezilia.... Dar totusi, care e prejudiciul pe care l-a cauzat angajatul ala, ca nu ma prind? Vrei sa ii faci reclamatie pentru ce? S-o fi uitat omul la altceva si o fi crezut ca aia e data la care expira perioada contractuala. |
#31
Posted 27 September 2016 - 08:14
Practica des intalnita in bransa asta. Abonamentele sunt reinoite automat ca si cand beneficiarul a dorit acest lucru si telefoanele care sunt la promotia aferenta de reinoire ajung in buzunarul lucratorilor din magazine. Prejudiciul este ca ofera informatii eronate cei din call center. Unul iti zice ca mai ai un an de abonament iar altul ca nu.
|
#32
Posted 27 September 2016 - 09:17
Repet, care e prejudiciul care a fost cauzat de faptul ca persoanei respective i s-a transmis ca e inca sub perioada contractuala?
Asta reclama initiatorul ca e problema. Nu ca a facut altcineva prelungire sau ca i s-ar fi propus vreo dubiosenie. Edited by AlexEn, 27 September 2016 - 09:18. |
#33
Posted 27 September 2016 - 09:43
Cred ca se incadreaza la prejudiciu moral. Informatii eronate. Eu vreau sa-mi inchid abonamentul dar sunt suficient de bordura la cap incat sa nu mai stiu cand expira. Sun la "steluta" pentru ca "steluta" este un reprezentant legal al firmei de telefonie mobila si este abilitata sa imi lamureasca prostia. Aud ca mai am 1 an de contract. Astept 1 an sa-mi inchid abonamentul, timp in care il platesc. Altfel il inchideam in secunda 2 si nu mai plateam timp de un an.
Edited by SheHateMe, 27 September 2016 - 09:44. |
|
#34
Posted 27 September 2016 - 10:24
Daca vrei sa inchizi abonamentul, te duci si depui cerere de reziliere. Ti se raspunde la cererea de reziliere si vezi acolo clar daca mai ai perioada contractuala sau nu.
|
#35
Posted 27 September 2016 - 10:30
Atunci pentru ce mai ai call center daca nu pentru informatii? E vorba de o informatie. Atat.
|
#36
Posted 27 September 2016 - 10:32
Si i-a dat o informatie.
Daca vroia ceva cu valoare juridica, o apuca pe calea oficiala astfel incat sa aiba si un raspuns in scris, opozabil telekomului. Ce crezi ca i s-ar putea intampla unui om care nu a citit corect o data sau a citit informatia dintr-un camp gresit? Nu s-au produs efecte juridice. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users