Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Mintit de angajat call center

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

View PostRealThing, on 26 septembrie 2016 - 21:37, said:


Eu sunt extrem de calm, tu esti foarte incoerent, dupa cum spuneam reclamatie la ANPC si ANCOM cu problema ta, si neaparat posteaza raspunsurile aici. Daca te exprimi asa si in adresele catre ei, o sa se distreze aia copios, noi (si sunt 100% sigur) n-o sa vedem vreun raspuns oficial ever Posted Image
Pot sa fac o diferenta intre un forum , si o scrisoare cu reclamatie , astept sa vad raspunsul de la telekom si daca reusesc sa ma enerveze imi fac timp si pentru o reclamatie

#20
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Oh, tremura juma' din telekom :lol: suna unul care nu e titular si nu i se ofera informatiile corecte :lol:

Hai ca-mi pierd timpul pe aici, succes.

#21
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Avand in vedere ca nu esti titularul putea sa spuna ce vrea :D

#22
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Deci pana la urma vorbim despre doua abonamente?
Daca e asa, atunci poate s-a facut o confuzie: tu ai cerut date unul, iar aia ti-au dau informatii despre celalalt, nefiind neaparat o minciuna. Poate fi si asta un scenario... Posted Image

#23
Alex522

Alex522

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 18.06.2015

View Postcolombo2003, on 26 septembrie 2016 - 21:51, said:

Deci pana la urma vorbim despre doua abonamente?
Daca e asa, atunci poate s-a facut o confuzie: tu ai cerut date unul, iar aia ti-au dau informatii despre celalalt, nefiind neaparat o minciuna. Poate fi si asta un scenario... Posted Image
Nu e confunzie , eu deja l am reziliat pe al meu , am trimis cererea si mai am cateva saptamani

#24
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 14.08.2006
n-ai ce face, mai suna odata si inregistreaza sa ai la mana, ce-i la ei in gradina nu-i in interesul tau niciodata.

#25
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,780
  • Înscris: 06.09.2004

View PostAlex522, on 26 septembrie 2016 - 21:25, said:

Daca ii prostesc sa imi furnizeze inregistrarea fac , dar cuvantul meu impotriva cuvantului lor mai bine fac ceva mai productiv
serios, tu numai sa-i prostesti pe altii te gandesti, sa suni cu datele altcuiva si sa te prefaci ca esti persoana respectiva... faci si tu ceva corect in viata asta? sau corectitudinea e doar pt prosti?

n-o sa-ti dea nimeni inregistrarea, ca nu te priveste pe tine. dar cineva o s-o asculte, si daca e cazul o sa-l traga pe urechi pe cel care a gresit si o sa-ti ceara scuze tie. dar cu atitudinea ta, ma gandesc ca nu angajatul din call center a gresit.

Edited by born2lose, 26 September 2016 - 22:52.


#26
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015
Vorbiti prostii, cu targete si ce va mai sare-n gand.

Cei de la call center sunt partener Telekom, si trebuie sa urmeze regulile telekomului.
Fa plangere catre telekom direct, in magazin, si atunci ii iau ei la baza, si se lasa cu-concedieri. Daca faci plangere tot la call center, plangerea va fi in departament, si nu se intampla nimic.
Fa direct la firma ( care a angajat call center-ul, adica telekom ) si se rezolva.

#27
Damascus77

Damascus77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,911
  • Înscris: 11.07.2015

View Posttruet, on 26 septembrie 2016 - 21:47, said:

Avand in vedere ca nu esti titularul putea sa spuna ce vrea Posted Image

Exact.

daca dorea, putea sa spuna "Te bag in 'da ma-tii  de fraier coclit care ocupi liniile call-center-ului sa ceri date confidentiale din contractele abonatilor"

Dar nu a spus acest lucru, deci trebuie apreciat. Si chiar promovat!

Edited by Damascus77, 27 September 2016 - 07:29.


#28
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016

View PostAlex522, on 26 septembrie 2016 - 21:25, said:

Daca ii prostesc sa imi furnizeze inregistrarea fac , dar cuvantul meu impotriva cuvantului lor mai bine fac ceva mai productiv

O sa vezi inregistrarea aia cand o zbura porcul. Tu nu o sa ai acces la ea nici daca ii dai in judecata.

#29
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Nu are acces nici cel de la RC la ea... de obicei alea pot fi accesate doar de catre supraveghetori si nu sunt furnizate nicidecum clientului, cu atat mai mult unuia care doar fura identitatea unui abonat pentru a accesa alte date confidentiale.

#30
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007

View PostAlex522, on 26 septembrie 2016 - 20:54, said:

Am vorbit acum 2 zile cu call center ul de la telekom , un angajat de acolo ( dupa cum vorbea parea ceva mai experimentat si mai capabil sa ma prosteasca decat majoritatea lucratorilor ) , am intrebat pentru o cunostinta cand expira abonamentul ei , i am dat toate datele pe care mi le a cerut si mi s a spus ca mai are un an de contract. Cunostinta a sunat in seara asta si i s a spus ca a expriat din octombrie contractul si ca se poate rezilia....

Dar totusi, care e prejudiciul pe care l-a cauzat angajatul ala, ca nu ma prind?
Vrei sa ii faci reclamatie pentru ce? S-o fi uitat omul la altceva si o fi crezut ca aia e data la care expira perioada contractuala.

#31
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016
Practica des intalnita in bransa asta. Abonamentele sunt reinoite automat ca si cand beneficiarul a dorit acest lucru si telefoanele care sunt la promotia aferenta de reinoire ajung in buzunarul lucratorilor din magazine. Prejudiciul este ca ofera informatii eronate cei din call center. Unul iti zice ca mai ai un an de abonament iar altul ca nu.

#32
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Repet, care e prejudiciul care a fost cauzat de faptul ca persoanei respective i s-a transmis ca e inca sub perioada contractuala?
Asta reclama initiatorul ca e problema. Nu ca a facut altcineva prelungire sau ca i s-ar fi propus vreo dubiosenie.

Edited by AlexEn, 27 September 2016 - 09:18.


#33
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016
Cred ca se incadreaza la prejudiciu moral. Informatii eronate.  Eu vreau sa-mi inchid abonamentul dar sunt suficient de bordura la cap incat sa nu mai stiu cand expira. Sun la "steluta" pentru ca "steluta" este un reprezentant legal al firmei de telefonie mobila si este abilitata sa imi lamureasca prostia. Aud ca mai am 1 an de contract. Astept 1 an sa-mi inchid abonamentul, timp in care il platesc. Altfel il inchideam in secunda 2 si nu mai plateam timp de un an.

Edited by SheHateMe, 27 September 2016 - 09:44.


#34
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Daca vrei sa inchizi abonamentul, te duci si depui cerere de reziliere. Ti se raspunde la cererea de reziliere si vezi acolo clar daca mai ai perioada contractuala sau nu.

#35
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016
Atunci pentru ce mai ai call center daca nu pentru informatii? E vorba de o informatie. Atat.

#36
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,921
  • Înscris: 18.12.2007
Si i-a dat o informatie.
Daca vroia ceva cu valoare juridica, o apuca pe calea oficiala astfel incat sa aiba si un raspuns in scris, opozabil telekomului.

Ce crezi ca i s-ar putea intampla unui om care nu a citit corect o data sau a citit informatia dintr-un camp gresit? Nu s-au produs efecte juridice.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate