Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Telecomanda cu touch triplu PNI S...

La ce medic sa merg in funcț...

Problema placa video Rx580
 Parchet laminat dublu click - dem...

Telefon usb3.1

Adaugare watermark, gen Mediafax

Sri Lanka in faliment
 La multi ani @VladVladd!

RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?
 Cate placute RAM sa adaug?

Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie
 

Toyota C-HR

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#91
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,821
  • Înscris: 13.07.2005

View Postmarius0707, on 18 august 2020 - 22:14, said:

....

7.8% mers pe A2 cu 140 ACC si varfuri de 170, pare acceptabil

Pare ... dar pentru un motor de 1.0 si tractiune fata, nu-i chiar asa bine. Nu te ”rupe”, dar nici de laudat nu-i !
Eu, la o masina mai grea, cu tractiune integrala permanenta, garda la sol mare ( 22 cm) si motor 2.0 benzina aspirat, am consum in jur de 7 - 7,4 l/100 km pe autostrada cu ACC-ul setat la 140 km/h.
La 130 km/h scade si e maxim 7 l/100 km.
Pe DN-uri, da, e bun consumul tau ( eu scot intre 5,4 si 6 l/100 km).

PS: Nu-s foarte lamurit cu hibridele (desi am si una de-asta in curte, nu prea circul cu ea), dar ceva imi spune ca la viteze de autostrada, pe distante lungi, consumul e ceva mai mare decat la o masina similara dotata doar cu motor termic (asta din cauza greutatii mai mari datorata bateriilor si motorului electric si a faptului ca la viteze mari nu prea beneficiezi de avantajele motorului electric).
In oras insa e clar in avantaj (mare) hibridul. Probabil ca si extraurban, pe DN-uri sau chiar pe autostrada - dar pe distante nu foarte lungi (cam cat ”il tine” bateria).

#92
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,710
  • Înscris: 25.04.2016
Pe DN-uri hibrida scoate in general lejer sub 5% . Depinde si de drum, ca poate ajunge sub 2% ! O Toyota hybrid poate merge mult pe electric si cu ceva viteza (80-90 km/h full electric). DN-u e drumu perfect pentru asa ceva.

Cat masina e in mers, ea incarca bateria ! Deci la drum lung nu-i problema. Iti permiti lejer si un AC. Consumurile de autostrada s-au postat mai sus de conectorxp.

Si de retinut ca la o hibrida, toate manevrele de parcare se fac doar pe electric. Caci si asta papa benzina la una cu motor clasic.

Totusi o remarca despre TCross cu 1.0 tsi. Sunt masini cu aceasta motorizare putin mai economice. Nu stiu de ce TCross nu prea e. Probabil de la forma si ca la viteze mai mari sufla si aeru pe sub el, garda la sol destul de mare.

Edited by MMike, 19 August 2020 - 15:54.


#93
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,821
  • Înscris: 13.07.2005

View PostMMike, on 19 august 2020 - 15:52, said:

....
Totusi o remarca despre TCross cu 1.0 tsi. Sunt masini cu aceasta motorizare putin mai economice. Nu stiu de ce TCross nu prea e. Probabil de la forma si ca la viteze mai mari sufla si aeru pe sub el, garda la sol destul de mare.

Pai, la un crossover, aerodinamica e cea care ”papa” benzina - la aerodinamica intra atat forma (si implicit aria frontala mai mare decat la o compacta) cat si garda la sol (mai mare decat la masinile ”normale”.

PS: Deci, la hibride e cum am intuit - sunt eficiente in special in oras, iar in extraurban doar la viteze de croaziera relativ reduse - adica acolo unde se poate folosi de motorul electric.
La viteze de autostrada (peste 120-130 km/h) ii pierde avantajul motorului electric, merge aproape exclusiv cu motorul termic care are de ”tras” si kg suplimentare ale bateriilor si motorului electric ( la mine, diferenta dintre ele este de 220 kg).
Asta facand abstractie de faptul ca, la majoritatea hibridelor, motorul termic este mai subnutrit ( la mine nu-i cazul, motoarele sunt similare - cei 6 CP in plus ai benzinarei sunt vax albina) ...

Din acest motiv, desi am doua masini din clase relativ similare, la drumuri lungi prefer sa merg cu benzinara. Fara sa mai spun ca, din cauza bateriilor, la hibrida mi-au taiat 17 l din capacitatea rezervorului ( 48 l hibrida vs. 65 l benzinara) iar asta-mi ofera la benzinara o autonomie suplimentara de minim 250 km.

#94
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,467
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 19 august 2020 - 15:28, said:



CHR hybrid e parfum pe langa asta.

Ca sa fim impartiali, e diferenta si intre CHR hybrid si varianta nonhibrida cu motor cu benzina 1.2 turbo. Si ala consuma mult.
Am pus eu acum ceva timp un filmuleț, polonez, cu TD hibrid 1.8 vs 1.2T.
1.2T avea consum dublu fațć de hibrid, pe același traseu.

#95
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 22.11.2007

View PostMMike, on 19 august 2020 - 15:28, said:


Mie mi se pare enorm. Am mai zis, exact pe aceste date de consum. Cat e de mica masina si motoru si consuma de rupe. Dar nu e de vina masina. T Cross chiar imi place ca design si dotari, dar motoarele cu benzina oricat de mici ar fi, in  general, din pacate, sunt foarte gurmande.
Apreciez ca ai fost sincer la consumuri. Ca de obicei apar cate unii si zic niste cifre minuscule....

CHR hybrid e parfum pe langa asta.

Ca sa fim impartiali, e diferenta si intre CHR hybrid si varianta nonhibrida cu motor cu benzina 1.2 turbo. Si ala consuma mult.

N-am de ce sa nu fiu sincer. Sigur puteam scoate si mai bine, dar aia 170 au fost pe dealurile de dupa Cernavoda, deci cred ca mi-a stricat media destul pe acolo.

Pe un Bucuresi-Ploiesti cu ACC la 140 iese cam 6,6-6,7%, daca mentin viteza.

Cand am avut 7,8 aveam ACC la 140, dar am trecut destul de des peste ca era autostrada libera.

Pe DN2 de exemplu, Botosani-Bacau am scos 4,8% fara sa ma uit la consum, mers putin peste medie, ca nu prea am rabdare sa merg la consum, vede si 6000 RPM destul de des in accelerari.

Ma gandesc ca pe o Octavia sau Golf se poate putin mai bine.

Destul off-topic ca e topic de C-HR.

Edit: clar urmatoarea masina va fi hybrid, in sfarsit modelele Totota au inceput sa arate ok, ca cele mai vechi mi se pareau cam batranesti 😀

Edited by marius0707, 19 August 2020 - 17:42.


#96
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,643
  • Înscris: 14.11.2004
Da, lucreaza din greu sa alunge imaginea ponosita de masini batranicoase.

Eu ma uit la gama noua si chiar sunt atractive, desi pun cam mult accent pe crossovere.

#97
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,710
  • Înscris: 25.04.2016

View Postmarr, on 19 august 2020 - 16:39, said:



Pai, la un crossover, aerodinamica e cea care ā€papaā€ benzina - la aerodinamica intra atat forma (si implicit aria frontala mai mare decat la o compacta) cat si garda la sol (mai mare decat la masinile ā€normaleā€.

PS: Deci, la hibride e cum am intuit - sunt eficiente in special in oras, iar in extraurban doar la viteze de croaziera relativ reduse - adica acolo unde se poate folosi de motorul electric.
La viteze de autostrada (peste 120-130 km/h) ii pierde avantajul motorului electric, merge aproape exclusiv cu motorul termic care are de ā€trasā€ si kg suplimentare ale bateriilor si motorului electric ( la mine, diferenta dintre ele este de 220 kg).
Asta facand abstractie de faptul ca, la majoritatea hibridelor, motorul termic este mai subnutrit ( la mine nu-i cazul, motoarele sunt similare - cei 6 CP in plus ai benzinarei sunt vax albina) ...

Din acest motiv, desi am doua masini din clase relativ similare, la drumuri lungi prefer sa merg cu benzinara. Fara sa mai spun ca, din cauza bateriilor, la hibrida mi-au taiat 17 l din capacitatea rezervorului ( 48 l hibrida vs. 65 l benzinara) iar asta-mi ofera la benzinara o autonomie suplimentara de minim 250 km.
CHR e si el crossover si totusi sta destul de bine cu aerodinamica , iar la varianta hibrida aproape ca nici nu mai contaza aerodinamica ca tot scoate consum mic in general.
Eu n-as mai merge cu benzinara in locu tau. Cu hibrida iesi in mai toate cazurile mai bine. Apropo, ce hibrida ai ?

#98
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 22.11.2007
.

Edited by marius0707, 19 August 2020 - 18:28.


#99
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,710
  • Înscris: 25.04.2016

View Postmarius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:

Edit: clar urmatoarea masina va fi hybrid, in sfarsit modelele Totota au inceput sa arate ok, ca cele mai vechi mi se pareau cam batranesti 😀
Am toata stima pentru Prius dar nu ca e urat, ci oribil (pe dinafara). Acum insa daca te urci intr-un Prius ultimu model, pe dinauntru e altceva, calumea.
Se mai pot adauga la masini urate Toyota,Yaris, Aigo care pare o caricatura.
Crezi ca nu stiau japonezii ca europnenii au si gustul esteticului in afara de pretentia performantelor ? De asta au si scos CHR cu acest design futurist si a prins foarte bine la vanzari.

View Postmarius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:

Pe DN2 de exemplu, Botosani-Bacau am scos 4,8% fara sa ma uit la consum, mers putin peste medie, ca nu prea am rabdare sa merg la consum, vede si 6000 RPM destul de des in accelerari.
Pe un drum de genu asta, cu CHR hybrid scoti cu 1 litru mai putin si cu AC on.

La Toyota hibrid cutia de viteze eCVT mai are un "truc". In modurile Eco si Normal are o foarte slaba frana de motor si face coasting la greu. Adica poti merge din inertie foarte mult. Iar cand te afli intr-o panta, oricat de putin inclinata ar fi, masina merge ca singura. Iar in pante pronuntate, se duce pana jos in tromba ca vagonu la vale. Nici nu mai apesi acceleratia. O controlezi numai din frana. Rar, cand mai incetineste ii dai o usoara talpa la acceleratie sa ii imprimi un impuls, dar e doar electric.

#100
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,710
  • Înscris: 25.04.2016

View Postmarius0707, on 19 august 2020 - 17:34, said:

N-am de ce sa nu fiu sincer. Sigur puteam scoate si mai bine, dar aia 170 au fost pe dealurile de dupa Cernavoda, deci cred ca mi-a stricat media destul pe acolo.
La orice masina in urcare, se strica media, inclusiv la hibride. Insa, hibridu, dupa cum spuneam, compenseaza la vale, cu consum aproape inexistent.

O caracteristica la hibrid. Consumu mediu poate varia foarte repede si foarte mult, mai ales in jos. Cand intra doar motoru electric se taie gazu si atunci nu  se mai inregistreaza niciun consum dar masina totusi merge. Atunci consumu mediu poate scadea brusc.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate