Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Ciudatenie STB

Screen Mirroring pe TV Philips mo...

Scut metalic sub motor - recomand...
 Se poate vira la stanga in aceast...

Credit pe 5 ani achitat intr un an

Muzee inchise in lunile de concediu

Nu pot sterge foldere,fisiere ?&#...
 La craterul vulcanului Vezuviu

Centru recuperare alcoolism / dep...

Sistem desktop buget 5000 lei

Pensionare la 45 de ani clovn, da...
 Cum se varuieste un perete pe car...

The Feeling - Sewn

Cine e producatorul dispozitivulu...

Mostenire auto
 

Toyota C-HR

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 14.11.2004
Cutia P610 si dorinta de eficienta a Toyota au ucis "sportivitatea" care oricum este subiectiva. Singurul hibrid de talie mica care se misca rezonabil este CT-ul si asta se vede in timpii masurati prin diverse teste.

Este ideala s-o freci in trafic bara la bara si mers molcom pe afara, nu vad C-HR-ul sa fie in stare sa atace serpentinele cum o fac cu a mea, pacat, ei produc in continuare combinatia P410 si 2ZR-FXE la 100kW, pentru un litru in minus la eficienta aveau o masina care fugea o idee mai repede, macar o ajuta design-ul sa para rapida :D

#56
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,127
  • Înscris: 22.12.2005

 edi10000, on 18 februarie 2018 - 18:17, said:

Trolii diesel-ului nu se dezmint...Nu este un administrator pe aici sa le arunce la cosul de gunoi comentariile inspide?
sper ca nu supara numerele. daca e si cu hidrogen si scoate niste valori rezonabile cu mare drag ii zic de bine.  stiu ca e enervant sa vezi ca dupa ce platesti o caruta de bani ramai de caruta pe drum.
:)
Hai zambeste si lasa hater-eala.

#57
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,261
  • Înscris: 13.11.2017
Oare la ce spui tu se refereau noii șefi ai Toyota ?Posted Image

http://m.automarket....-de-82843.html#

#58
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 14.11.2004
Probabil la tranzitia catre electric.

#59
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,902
  • Înscris: 18.06.2007
Ma mira faptul ca spun ca industria auto Nu va mai fi atat de importanta in economia unei tari. Suna ciudat dar peste 50 de ani cine stie ce avant va lua conceptul de car sharing.

Sau alti sefi care cred ca ce au facut aia de dinainte nu e bine si vor sa revolutioneze totul?!

Scuze de offtopic

#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,261
  • Înscris: 13.11.2017
Ești sigur ca e vorba de 50 de ani ?
Poate că știi tu ceva ce nu știu cei care lucrează în auto și se agita ca proștii degeabaPosted Image

#61
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002
Noutati pentru C-HR, sursa

Va salut si va multumesc ptr toate informatiile gasite aici ,m- au ajutat mult si am decis sa- mi cumpar un C-HR C-lassy ,mai exact noul C-HR Minor Change 19
Pentru ce care nu stiu ,vine cu o serie de noutati considerabile si anume :
Sistem multimedia 19: Conectivitate Apple Carplay si Android Auto
Modul de comunicatii (E-call)
Scaun pasager reglabil pe inaltime (incepand cu echiparea C-ULT STYLE)
Scaun sofer reglabil electric (disponibil cu tapiteria piele)
Jante cu design nou: C-ENTER si C-ULT
Senzori de parcare inteligenti
Baterie noua cu Lithium pentru motorizarea 1.8 HYB
Insa, poate cea mai importanta noutate adusa de MC19 este noul motor de 2.0L HYB, ce dezvolta 180 CP si atinge 0-100 km/h in 8.2s

Edited by cata, 26 August 2019 - 14:38.


#62
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,115
  • Înscris: 25.06.2012
Acum mai ramane sa bage Android Auto in Romania...

#63
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu am înțeles nimic. O cumperi din Ro pentru ca nu exista în configurator nimic (încă) din ceea ce spui?

Edited by edi10000, 26 August 2019 - 18:18.


#64
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002
Toyota a publicat primele imagini și detalii referitoare la C-HR facelift. SUV-ul de segment C a primit mici modificări estetice, un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto și o motorizare nouă.
Din punct de vedere estetic, Toyota C-HR facelift nu sosește cu foarte multe modificări: faruri cu LED în versiunea standard, repoziționarea luminilor de ceață și un spoiler frontal în două nuanțe. În partea din spate, japonezii au unit cele două stopuri.
Una dintre cele mai importante îmbunătățiri a avut loc sub capotă. Toyota C-HR facelift primește versiunea hibrid benzină+electric echipată cu motorul cu ardere internă de 2.0 litri. Varianta dezvoltă 184 de cai putere și va fi cuplată la o cutie E-CVT. În continuare, clienții vor putea opta și pentru versiunea hibrid care integrează motorul pe benzină de 1.8 litri și 122 CP.

Edited by cata, 01 October 2019 - 10:52.


#65
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002

 cata, on 01 octombrie 2019 - 10:51, said:

Toyota a publicat primele imagini și detalii referitoare la C-HR facelift.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XMXBJybXBzY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#66
wolffy

wolffy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 25.12.2005
Mai e vreun motiv acuma pentru un client sa cumpere Lexus UX cand C-HR va veni fix cu acelasi sistem hibrid?

#67
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,261
  • Înscris: 13.11.2017
Pai exista si Tiguan dar si Q5 cu aceeasi motorizare parca.

#68
MMike

MMike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,923
  • Înscris: 25.04.2016
Facelift e un fel de relansare a modelului, se pare ca sunt multe comenzi (mai ales pentru hybrid).

#69
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,902
  • Înscris: 16.08.2016

 wolffy, on 01 octombrie 2019 - 14:45, said:

Mai e vreun motiv acuma pentru un client sa cumpere Lexus UX cand C-HR va veni fix cu acelasi sistem hibrid?
Mulți cumpăra mașinile nu doar pentru motor. Sunt sigur ca la Lexus sunt și diferențe de calitate interior, confort etc.

#70
wolffy

wolffy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 25.12.2005
Corect doar ca in cazul de fata mi se pare ca C-HR arata mai bine atat la exterior cat si la interior fata de Lexus UX, motorizarile identice cu facelift si pretul mult mai mic.

#71
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 25.11.2018
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nvgi-_nwi2I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#72
Sclaud

Sclaud

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 712
  • Înscris: 30.01.2012
Ceva noutati aici ? Atestat cineva 1.8 122 CP ?
Mi se pare o diferenta foarte mare de CP intre 1.8 si 2.0 ... si imi e teama ca 1.8 ar fi cam subdimensionat pentru masina asta ...
In rest e de bine ca remediat treaba cu sistemul multimedia si Android Auto si apple car play - care era unu din minusurile cele mai mari (dpmdv)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate