Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema instalare UPC
Last Updated: Dec 30 2016 12:40, Started by
e_miron
, Sep 23 2016 16:53
·
0
#19
Posted 26 October 2016 - 12:28
queron, on 26 octombrie 2016 - 12:15, said: Nu stiu ce aveti in capatana cand acceptati de la gunoaie de genul care umbla din casa in casa. |
#20
Posted 26 October 2016 - 12:30
Nu stii nimic, te amana aia, trec cele 14 zile si ramai cu beleaua pe cap.
UPC nu e de vina cu nimic, singurul de vina este agentul de vanzari, care si-a batut joc cum are el chef. PS: A patit-o si o ruda de a mea, de data asta la RCS, dai si alearga dupa el... Edited by queron, 26 October 2016 - 12:31. |
#21
Posted 26 October 2016 - 12:48
queron, on 26 octombrie 2016 - 12:30, said: Nu stii nimic, te amana aia, trec cele 14 zile si ramai cu beleaua pe cap |
#22
Posted 26 October 2016 - 12:51
Sper sa ai dreptate si sa reusesti sa ii pui la punct.
Nu ai Telekom fibra in jur? Ce oferta ai luat de la UPC? |
#23
Posted 26 October 2016 - 15:43
#24
Posted 26 October 2016 - 16:58
La mine s-a rezolvat prin revenirea la Telekom. Cei de la UPC ma amanau dimineata pentru dupamasa iar dupamasa pentru a doua zi dimineata. Pe urma au inceput sa nu mai raspunda la telefon iar cand am fost la sediu sa vad despre ce este vorba m-au trimis in olanda sa vorbesc cu cineva de acolo sa imi traga cablul. Asa incat am renuntat la ei, revenit la Telekom, numai bine ca am auzit ca RDS-ul se apropie asa incat dupa aia voi trece direct la RDS, upc-ul vad e aiurit rau.
|
#25
Posted 26 October 2016 - 17:20
#26
Posted 27 October 2016 - 21:06
queron, on 26 octombrie 2016 - 12:51, said: Sper sa ai dreptate si sa reusesti sa ii pui la punct. Nu ai Telekom fibra in jur? Ce oferta ai luat de la UPC? Azi au venit baietii cu instalarea si, evident, i-am trimis la plimbare. Am convenit cu operatorul din Call Centerul UPC ca maine sa fac cererea de retragere din contract (e termenul din OUG 34/2014), urmand ca luni-marti sa vina alt agent de teren si sa inchei un contract nou. Ei vroiau sa "corectez" contractul existent, dar stiu ca asa ceva produce batai de cap si numai bine iesi din termenul de 14 zile. Cat priveste alternativele, sunt de cinci-sase ani abonatul telekom, dar ei nu au decat ADSL in zona, care teoretic are 20/0,6, iar practic 14/0,6. Iar fibra nu dau semne ca vor sa traga prea curand. E si RDS-ul la vreo 300 de metri, dar ei nu extind decat pentru abonamente business. Pentru ca pot deconta, am cerut o estimare de pret: 52 de EUR/ luna, doar netul. In conditiile in care am incheiat de curand un alt contract business cu ei, la 7-8 km distanta, e drept cu fibra in dreptul cladirii, la 35 EUR lunar. In abonamentul acesta intrand si trei abonamente de telefonie mobila (varianta cu nelimitat) plus patru abonamente de fix (cu nelimitat in retelele fixe si parca ceva de ordinul sutelor in mobil si international). Deci, in acest moment, pentru net UPC-ul pare varianta cea mai buna. Desi mie (strict mie) imi ajunge si Telekomul, trebuie sa recunosc. Edited by dacis2, 27 October 2016 - 21:08. |
#27
Posted 03 November 2016 - 17:20
Am cerut retragerea pe 28 octombrie si mi s-a promis ca voi primi prin mail lamuririle solicitate, urmand sa inchei un nou contract pe 29 ori pe 31. Singurul efect a fost ca am gasit o parte din anexele la contractul denuntat in cutia postala, sambata dupa-amiaza. E clar, nu le-am picat cu tronc astora de la UPC...
|
#28
Posted 18 November 2016 - 09:57
Aventura continua...
Am convenit termenii unui nou contract si am stabilit ce si cum. Ulterior, am stabilit sa vina echipa de instalare a serviciilor marti seara. Imi schimb cumva programul sa ajung la timp acasa. Cu vreo 40 de minute inainte de ora programata sunt sunat si aflu ca baietii au ajuns deja. Insa, ghinion, constata ca distanta este cam mare (aproape 70 de metri de cablu pana la locul amplasarii routerului) si nu au nici destul cablu, nici de care trebuie (ca sa nu fie pierderile prea mari). Mi se spune ca voi fi sunat pentru o reprogramare, intr-o ora-doua. Nici a doua zi nu fusesem sunat. Am sunat eu si am reprogramat pe dimineata asta, la 8,40. Pe la 9,20 sunt sunat sa mi se spuna ca au primit un tambur de cablu S ori R 11, dar din pacate tamburul a venit gol. Mi se spune ca voi fi reprogramat... Astept sa vad ce si cum Facand o comparatie intre diverse interactiuni, directe si telefonice, cu personalul UPC (din care unii, mai ales doamnele de la un CRC din Iasi, mi s-au parut foarte OK si chiar binevoitori si axati pe gasirea de solutii, iar altii... Dumnezeu cu mila), firma asta imi pare ca un fel de trib african care se vrea a fi organizat pe principii corporatiste emanate de pe Wall Street. Parerea mea |
|
#29
Posted 22 November 2016 - 01:23
Oferte locale au fost si vor fi, zilele astea cableaza UPC la noi in localitate, iar in conditiile in care Akta a redus internet+tv la 44 lei, nu vad de unde si-ar atrage noi clienti si de a se justifica cablarea localitatii.
|
#31
Posted 21 December 2016 - 23:25
Va cer cateva sfaturi, am amanat echipa de instalare pentru ca:
1.Desi agentul mi-a zis ca se pot instala pana la 5 TV, tehnicianul mi-a spus ca maxim 3 pentru restul imi trebuie amplificator pe cheltuiala mea, altfel nu se vor vedea bine programele si netul va merge rau ?! 2.Am testat netul la un vecin cu 300 mbps si cu trei telefone mi-au dat valori jalnice pe wifi: S3 neo 48 mbps J5 2015 26 mbps HTC M8 41 mbps si surpriza... S6 edge 280-300 mbps In plus mufe si cabluri de interior se vor regasi de plata pe factura. Oare merita sa instalez in aceste conditii UPC? |
#32
Posted 21 December 2016 - 23:34
1. Crezi ca pe forum sunt tehnicieni care sa ghiceasca valorile de semnal de la adresa? Testeaza cu un in plus sa vezi daca afecteaza sau nu. La chirii poti renunta daca nu esti multumit si nu vrei amplificator.
2.Pai nu vrei 500 pe wifi pe un telefon ca s3 neo? Ai pretentii prea mari de la telefoanele alea |
#33
Posted 21 December 2016 - 23:48
k0r3k7, on 21 decembrie 2016 - 23:34, said:
1. Crezi ca pe forum sunt tehnicieni care sa ghiceasca valorile de semnal de la adresa? Testeaza cu un in plus sa vezi daca afecteaza sau nu. La chirii poti renunta daca nu esti multumit si nu vrei amplificator. 2.Pai nu vrei 500 pe wifi pe un telefon ca s3 neo? Ai pretentii prea mari de la telefoanele alea Edited by csachiri, 21 December 2016 - 23:50. |
|
#34
Posted 21 December 2016 - 23:53
Da cat vrei sa ai pe telefon? Pentru ce ai nevoie de viteza asta? Tragi de pe torrente pe telefon?
|
#35
Posted 22 December 2016 - 00:22
k0r3k7, on 21 decembrie 2016 - 23:53, said:
Da cat vrei sa ai pe telefon? Pentru ce ai nevoie de viteza asta? Tragi de pe torrente pe telefon? Totusi se pare ca problema e din router: The channel frequency width of each connection. 40M is required for 802.11n speeds. Pe mac-ul de la laptop sta pe 40M iar pe cel al telefonului 20M Asta e in router Network Mode (e pus pe 802.11 b/g/n mixed mode) SSID Broadcast Enable Disable Channel Channel Bandwidth 20 20/40 ( e bifat 20/40) Extension Channel WMM Capable Enable Disable APSD Capable Enable Disable Edited by csachiri, 22 December 2016 - 00:26. |
#36
Posted 22 December 2016 - 02:12
csachiri, on 21 decembrie 2016 - 23:48, said:
Nu , nu vreau 500 dar de exemplu j5 are placa de retea 802.11 b/g/n ti se pare normal langa router sa nu am peste 100mbps În rest depinde de locație. Eu am 4 televizoare pe digital și încă 2 pe analogic și nu am probleme de semnal, nu a fost nevoie de nici un amplificator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users