Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema instalare UPC
Last Updated: Dec 30 2016 12:40, Started by
e_miron
, Sep 23 2016 16:53
·
0
#1
Posted 23 September 2016 - 16:53
Salut. Din pacate, experienta mea cu UPC se pare ca se incheie inainte sa inceapa. Pe 26 august am semnat contract de furnizare servicii, fix, net si tv cu UPC de la mine din oras. Programarea pt instalare a fost pe 5 septembrie. Au venit pe 6 si au constatat ca ultimul fir ajunge pana la 2 stalpi ( zona de case) de casa mea. Initial au spus ca in cateva zile vor pune acel segment de cablu si ma vor conecta. Dupa multe telefoane si amanari aiurea, am fost sunat azi si au spus ca daca vreau instalare trebuie sa platesc eu acel segment de cablu sau daca nu trebuie sa astept 2 saptamani si atunci nu voi plati nimic. Mie mi se pare dubioasa treaba, cum adica azi costa si peste 2 saptamani nu costa?. Am sunat la Bucuresti si de acolo mi s-a confirmat ca nu trebuie sa platesc nimic, dar cei locali insista pe treaba cu platitul cablului. Inclusiv au voalat ca daca nu platesc s-ar putea nici peste 2 saptamani sa nu imi faca instalarea.
|
#2
Posted 23 September 2016 - 17:06
Poti sa accepti plata, cu conditia sa iti dea hartie semnata cum ca nici ei, nici alt vecin NU se mai leaga de segmentul ala de cablu. Daca il platesti, inseamna ca este proprietatea ta!
|
#3
Posted 23 September 2016 - 17:13
Sau poți aștepta 2 săptămâni. Nu e chiar atât de mult. Cine știe, poate ai noroc...
|
#4
Posted 23 September 2016 - 17:38
Eu zic sa nu platesti. Doi stalpi inseamna cam 100m, nu numai ca costa, dar daca, ulterior se rupe, se fura, poate vor spune ca nu e treaba lor, e cablul tau, ti-l schimba contra cost. Nu zic ca aza vor proceda, dar e posibil.
|
#5
Posted 23 September 2016 - 17:39
NU EXISTA SA DAI TU BANI! De unde frate balivernele astea? Doamne ce am ajuns ! De ex in COnstanta unde domina RDS si putin Telekom,UPC este in stare sa iti dea si cate o agenta d'aia de vanzari acasa sa iti spele si la omu' asta ii cere bani sa il cableze.Mai asteapta 2 saptamani ca si sfat!
Edited by XeNonX89, 23 September 2016 - 17:40. |
#6
Posted 23 September 2016 - 17:52
Agentele alea de vanzari mai fac si altceva ca de spalat nu-mi trebuie, ma descurc.
|
#7
Posted 23 September 2016 - 19:32
Multumesc pentru raspunsuri. Problema cu alea 2 saptamani nu e de mine ci mai mult de parinti, care nu stiu daca rezista fara TV atata. Duminica 25 se incheie cu Telekom si nu vom mai avea semnal. Am masurat asa cu pasul si sunt cam 60 metri pana la mine. La 2 lei pe metru ar veni cam 120 lei, plus minus ceva. Acu nu ar fi un capat de tara, dar si eu m-am gandit la faza cu hartia ca e al meu cablul si nu mai are nimeni voie sa-l foloseasca. Oricum mai sunt vecini si poate pe viitor daca se leaga cineva cer contravaloarea cablului de la ei.
Motivatia lor ulterioara este ca echipa de instalatori care pune sarma pe strada nu e a lor, este alta firma care le asigura aceste servicii si aia nu pot veni inainte de 2 saptamani. Daca platesc, vin ei , adica personal UPC si fac instalatia si trateaza cazul ca si cand ar fi casa mea la 60 metri de la strada. Personal aproape ca i-as baga undeva cu cablul lor cu tot si as ramane la Telekom, dar Netul de sub 5 Mb ma omoara. |
#8
Posted 23 September 2016 - 19:40
Daca nu vrei in continuare net de 5 mbps gaseste o solutie cu UPC.
|
#9
Posted 23 September 2016 - 23:58
e_miron, on 23 septembrie 2016 - 19:32, said:
Problema cu alea 2 saptamani nu e de mine ci mai mult de parinti, care nu stiu daca rezista fara TV atata. Pentru tv, ar fi si calea terestra (pana cand vin cablistii): - 11.11.2015 - a început transmisia DVB-T2, din amplasamentul Comănești, în canalul 40; - 10.06.2016 - a început transmisia DVB-T2, din amplasamentul Bacău, în canalul 39. http://www.radiocom....oadcasting-TV/# |
#10
Posted 24 September 2016 - 06:18
e_miron, on 23 septembrie 2016 - 19:32, said:
Acu nu ar fi un capat de tara, dar si eu m-am gandit la faza cu hartia ca e al meu cablul si nu mai are nimeni voie sa-l foloseasca. Oricum mai sunt vecini si poate pe viitor daca se leaga cineva cer contravaloarea cablului de la ei. Chiar daca prin absurd or sa accepte, este prea mare bataia de cap sa stai de paza si sa urmaresti viitoarele instalari. Cu siguranta la un moment dat - mai devreme sau mai tarziu, se vor lega de "investitia" ta si o sa ajungi la scandal (cu ei sau cu vecinii). Pana la urma, traseul pe strada este investitia lor pentru clienti suplimentari... Nu ar trebui sa cada in sarcina ta! Vezi daca mai ai vecini dispusi sa se aboneze la ei, in cazul in care sunteti mai multi (2-3-5 case/apartamente) s-ar putea sa vina mai repede cu instalarea. Alt provider nu mai este in zona? Bafta! |
|
#11
Posted 24 September 2016 - 10:49
@e_miron de ce ati reziliat Telekomul inainte sa se instaleze UPC-ul?
|
#12
Posted 24 September 2016 - 15:34
#13
Posted 24 September 2016 - 18:58
A expirat perioada de contract, plus ca data de instalare trebuia sa fie 5 sept. iar ultima zi telekom 25 sept, deci era timp suficient sa merg in paralel.
|
#14
Posted 24 September 2016 - 21:47
Exact aceiasi problema a fost si in zona la noi, numai ca aici era 6 stalpi distanta. Au strans 9 semnaturi si au venit in vre-o 3 saptamani si le-au tras cablu. Dar cum spui si tu, nu era echipa care are lucrarile in zona. Ai rabdare ca poate se rezolva si la tine.
|
#15
Posted 26 October 2016 - 10:05
e_miron, on 23 septembrie 2016 - 16:53, said: Salut. Din pacate, experienta mea cu UPC se pare ca se incheie inainte sa inceapa. Tot pe-acolo sunt si eu. Baietii de la UPC si-au extins reteaua in zona si cand au terminat au inceput sa vina agentii. Am discutat cu unul, i-am cerut mai multe detalii, mi-a trimis un contract fotografiat cu telefonul. I-am cerut sa imi trimita si anexele. Le-a pozat si pe astea, dar de data asta perfect neclare, ca sa nu se vada nimic. In fine, m-am mai informat pe net, am mai vorbit cu el la telefon si a venit alaltaieri sa inchei contractul. Stiind ca am la dispozitie o perioada sa ma razgandesc, am completat relaxat contractul, ramanand ca el (agentul 007, adica) sa imi trimita din nou, in aceeasi seara, prin e-mail anexele si celelalte documente, iar eu sa ii trimit o copie scanata de pe CI si o factura Telekom. pentru ca am solicitat si portarea unui numar de fix din reteaua Telekom. El a plecat cu contractul (si atat) si eu am asteptat sa primesc anexele, sa vad termenii detaliati, urmand ca ulterior sa ii trimit cele doua acte scanate (copia de pe CI si factura Telekom). L-am sunat, n-a raspuns. Am insistat, el tot n-a raspuns. I-am scris un e-mail. Iarasi fara raspuns. Am sunat la UPC, unde am asteptat 15 minute pana sa vorbesc cu cineva uman. Operatorul asta avea macar doua calitati certe: era om si stia romaneste. Alta nu cred: nu pricepea neam ce vreau eu, desi i-am spus ca in contract este scris ca se poate solicita expedierea prin e-mail a anexelor, desi i-am zis ca vreau si o portare si ca in cazul portarilor procedura este ceva mai complicata. Mi-a dat codul de client, ca sa imi fac cont pe myUPC. Am incercat, dar banuiesc ca acest cont de client nu era activat in sistemul UPC. Nu cred ca se pune problema nepriceperii mele, cata vreme am conturi de client si fac operatiuni online cam peste tot: Telekom, Voda, Eon, RDS, apa, salubritate, ANAF, doua banci etc.etc.. N-a mers, asa ca am sunat iar la UPC, am dat detaliile necesare si am solicitat sa fiu sunat. Mi s-a promis ca voi fi contactat. N-am fost. In schimb, am primit prin mail un chestionar de satisfactie. Care satisfactie??? Fac publice pe aceasta cale solicitarile si nedumeririle mele: 1. Care sunt parametrii serviciului de internet? Agentul mi-a zis de 300Mb download si 25Mb upload! Operatorul mi-a zis ca poate o fi o oferta valabila local / regional, ca cea standard este ori 300/6, ori 500/25. De unde deduc eu ca s-ar putea ca agentii de pe teren sa fie niste panglicari mincinosi. 2. Solicitat IAR anexele 1-6, de data aceasta in format inteligibil / lizibil! Vezi sfarsitul punctului anterior. 3. Cer demararea procedurilor de portare a numarului de fix Telekom! Reiterez... 4. Intreb ce telefoane fixe se ofera clientilor, contracost ori in custodie? 5. Solicit sa fiu sunat! O zi buna. Edited by dacis2, 26 October 2016 - 10:16. |
|
#16
Posted 26 October 2016 - 10:12
Nu exista decat 150/6, 300/6 si 500/25 viteze disponibile.
Exista si telefoane de cumparat sau in custodie. |
#18
Posted 26 October 2016 - 12:15
Nu stiu ce aveti in capatana cand acceptati de la gunoaie de genul care umbla din casa in casa. Sunt cele mai mari javre care incearca sa te pacaleasca prin orice mod ca ei sa-si obtina comisionul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users