Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

As fi interesata despre meseria de sofer profesionist

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
MihaelaSimion

MihaelaSimion

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.09.2016

 M@nuel, on 22 septembrie 2016 - 21:33, said:

1000 euro ar ajunge. N-am inteles daca sotul lucreaza tot ca sofer. Daca da, e OK, puteti merge impreuna. Altfel pentru o femeie e destul de dificil, nu o sa poti incepe singura, cateva luni o sa trebuiasca sa lucrezi in echipaj, pana o sa deprinzi chestiile de baza. Gandeste-te cum e sa fii in echipaj cu un barbat strain, sa impartiti un spatiu de cativa metri patrati in care e absolut imposibil sa ai intimitate.
De lucru ae gaseste, e nevoie mare de soferi in toata Europa. Stiu o firma care plateste scoala de soferi si toate celelalte acte, cu conditia sa semnezi un contract cu ei pe cativa ani.
Nu, sotul nu lucreaza ca sofer. ma refeream ca are de lucru astfel incat sa putem lua creditul si sa ne permitem sa - l si platim in cazul in care nu gasesc de lucru imediat, dar si pe el l - ar bate gandul. nu e foarte convins insa daca sa - si schimbe si el job - ul sau nu. Care ar fi firma respectiva? M - ar interesa. Am mai auzit de la soferi de TIR din America care au vlog pe youtube faptul ca se practica si la ei asta, 1 an lucri mai pe degeaba ( nu chiar pe degeaba, dar pe salarii mult mai mici ca sa - si recupereze firma investitia ) dar e o solutie pentru cei carora le - ar veni mult sa plateasca scoala si atestatele si chiar ma intrebam daca merge si in Romania asa. Mersi de informatie! Poti sa - mi zici de firma respectiva? Cum o contactez?

Edited by MihaelaSimion, 22 September 2016 - 22:04.


#20
andutza15

andutza15

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.09.2014
sincer mie nu mi se pare o meserie grea nu stiu de ce zic unii ca e grea
nu conduci in oras conduci in afara si o mare pare din drum poti merge cu pilot automat
pauze am auzit ca ai multe ca asa is legile
de incarcat si descarcat nu te ocupi,,
e chiar ok pt 1000 de euro pe luna.. e mult mai greu sa fi sofer pe masina mica prin oras.nervi multi etc.

#21
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,511
  • Înscris: 20.10.2015

 MihaelaSimion, on 22 septembrie 2016 - 22:02, said:

Nu, sotul nu lucreaza ca sofer. ma refeream ca are de lucru astfel incat sa putem lua creditul si sa ne permitem sa - l si platim in cazul in care nu gasesc de lucru imediat, dar si pe el l - ar bate gandul. nu e foarte convins insa daca sa - si schimbe si el job - ul sau nu. Care ar fi firma respectiva? M - ar interesa. Am mai auzit de la soferi de TIR din America care au vlog pe youtube faptul ca se practica si la ei asta, 1 an lucri mai pe degeaba ( nu chiar pe degeaba, dar pe salarii mult mai mici ca sa - si recupereze firma investitia ) dar e o solutie pentru cei carora le - ar veni mult sa plateasca scoala si atestatele si chiar ma intrebam daca merge si in Romania asa. Mersi de informatie! Poti sa - mi zici de firma respectiva? Cum o contactez?

Copii aveti?
Aveti de gand?

Soferia de cursa lunga nu e o meserie, e un stil de viata
.. sau poate puteti face amandoi pe acelasi tractor

#22
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
asa, la prima vedere nu pare deloc grea... stai in cur si invarti covrigul...
doar ca na, din cand in cand mai trebuie sa si conduci... si stim cu totii cat de bine se pricep femeile la asta... apoi trebuie sa faci manevre, sa mergi cu spatele, etc...
si stim cu totii cat de bine poate o femeia sa execute o parcare laterala...
apoi e nevoie sa mai schimbi o roata din cand in cand, sa mai pui lanturi, sa mai tragi de niste fiare... nu-i doar stat in cur si invartit covrigul... apoi ai nevoie de aptitudini tehnice... sa intelegi cum merge tirul ala... ca sa-l poti exploata eficient!
plus viata de tirist!... care e una plina de privatiuni... te piși prin benzinarii, dormi in cabina, faci duș tot pe la benzinarii, tre sa pazesti marfa, hârțogăraie, etc
femeile sunt sociabile bârfitoare prin definitie... nu pot sta fara telenovela si nevorbite... luni si luni de zile... sau pot?
ca sa poti face aceasta meserie ca femeie, trebuie sa fii foarte pasionata si foarte priceputa ca sofer...
chiar si in aceste conditii e destul de greu sa gasesti de lucru... in cativa ani, soferii umani vor fi inlocuiti
ca sa faci un imprumut pentru acest vis mi se pare nerealist!

#23
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
@Tsunnami a punctat bine,aveti copii ?Importante sunt si varsta si caracterul,daca esti emotiva te apuci de plans cand trebuie sa dai cu spatele 100m prin intersectii semaforizate...

Orientare in teren ai?Stii care e nordul pe harta?Stii sa citesti si sa urmaresti indicatoarele?

Din pacate e greu sa te angajezi ca femeie incepator in Ro,mai ales daca nu ai pe cineva care sa te ia cu el sa inveti.Iar respectul pe care il primesti din partea celorlalti colegi e minim.
Pe camioane mai mici e prea multa munca fizica,singura varianta ramane internationalul dar asta presupune sa fii plecata cu lunile de acasa.Pe afara nu prea am vazut femei sa doarma in cabine cu,cele singure lucreaza chiar si pe bascule iar seara sunt acasa.Sunt si cateva exceptii,cateva romance,cateva poloneze etc.

Chiar acum e langa mine o colega ce se machiaza in oglinda camionului :) ,romanca...

Edited by bolo, 23 September 2016 - 08:04.


#24
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004

Quote

Chiar acum e langa mine o colega ce se machiaza in oglinda camionului Posted Image ,romanca...
cu sexul cum se descurca tiristele? gasesc prin parcari sau e pe baza de dildău?

nu merge nici sa faci echipaj cu sotul... statul prea mult impreuna dauneaza grav relatiei!


pe local, slabe sanse sa depasesti 2-2500 lei/luna
poate doar la transport persoane!

Edited by Nero-d, 23 September 2016 - 08:37.


#25
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005

Acum cativa ani am vazut echipaj format din 2 unguroaice :)
Pt persoanele geloase,echpajul in cabina e recomandat :) altfel sansele de divort cresc exponential cu numarul de zile in care stau departe unul cu altul...

#26
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Orice inceput e greu, dar momentul e bun! E lipsa generala de soferi profesionisti, forta de munca e instabila tocmai pt ca e la cautare (azi e aici, maine la alta firma) .

Daca iti place (trebuie sa-ti placa) ai ambitie si ceva judecata, go for it ! Nu gandi ca nu te angajeaza nimeni, daca pleci cu asemenea prejudecati nu faci mare lucru.

#27
MihaelaSimion

MihaelaSimion

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.09.2016

 bolo, on 23 septembrie 2016 - 07:53, said:

@Tsunnami a punctat bine,aveti copii ?Importante sunt si varsta si caracterul,daca esti emotiva te apuci de plans cand trebuie sa dai cu spatele 100m prin intersectii semaforizate...

Orientare in teren ai?Stii care e nordul pe harta?Stii sa citesti si sa urmaresti indicatoarele?

Din pacate e greu sa te angajezi ca femeie incepator in Ro,mai ales daca nu ai pe cineva care sa te ia cu el sa inveti.Iar respectul pe care il primesti din partea celorlalti colegi e minim.
Pe camioane mai mici e prea multa munca fizica,singura varianta ramane internationalul dar asta presupune sa fii plecata cu lunile de acasa.Pe afara nu prea am vazut femei sa doarma in cabine cu,cele singure lucreaza chiar si pe bascule iar seara sunt acasa.Sunt si cateva exceptii,cateva romance,cateva poloneze etc.

Chiar acum e langa mine o colega ce se machiaza in oglinda camionului Posted Image ,romanca...
N - avem copii nici macar in plan, am doar 26 de ani si el are 32. Daca ma duc pe afara dupa ce fac scoala e mai usor de gasit pe acolo ( pentru ca a ma reloca in alta tara chiar mi - ar surade mult)? Sau tu zici sa primesc masina din Romania si sa transport marfa in afara? Nu m - ar deranja chestia asta, chiar ma asteptam sa fiu trimisa mai degraba pe curse in afara, plus ca e diferenta si la drumuri acolo. A fi plecata de acasa cu lunile nu e chiar asa nasol pentru mine pentru ca nu sunt genul care sa stea toata ziua la cafele sau barfe, telenovele etc ( mi s - au parut foarte misogine si superficiale comentariile userului respectiv ). Sunt obisnuita cu singuratatea, plus ca daca la inceput ma baga cu echipaj nu sunt tocmai singura, am cu cine vorbi, cine schimba roata ca am vazut ca unii colegi de pe aici o tot dadeau cu penele la roti, plus ca sunt dispusa sa invat tot ce tine de asta. Stiu ca nu e usor, dar nimic nu e usor pana la urma. Important e sa iti placa.Satisfactia locului de munca vine imediat inaintea banilor, si apoi banii, bineinteles.

#28
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Ok,putem trece mai departe.
Direct in alta tara e mai greu mai ales fara experienta si imigrant...
Cand ma refeream la afara ma gandeam sa te angajezi la o firma din Ro si sa faci curse intracomunitare,aici se angajeaza cel mai usor incepatori in echipaj.Lucrezi cateva luni in 2 apoi poti ramane singura 1-2 ani pana capeti destula experienta pentru a merge la firme care platesc mai bine.

Problema e ca tu fiind femeie iti va fi greu sa-ti gasesti coleg de echipaj,nu ma refer ca te-ar refuza vreun barbat ci mai degraba ca i-ai refuza tu sau sotul tau :) . Si sa nu uitam de riscurile pe care le presupune o astfel de meserie si cati nebuni vei intalni !
E o meserie dura care iti distruge relatiile de familie si cu prietenii!
Te vezi stand de vineri dupamasa si pana luni dimineata parcata intr-o zona industriala cand sunt 40 grada afara ?

Pana de roata sa fie ultima ta grija!Sunt zeci de firme care nici macar nu ai roti de rezerva iar daca nu ai cheie cu reductor plangi langa roata oricat de puternic ai fi,am fost la vulcanizari inde s-au chinuit cate 30 min sa scoata o roata cu tot cu scule profi...

Edited by bolo, 23 September 2016 - 13:54.


#29
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008

 Octavian___, on 23 septembrie 2016 - 12:02, said:

E lipsa generala de soferi profesionisti, forta de munca e instabila tocmai pt ca e la cautare (azi e aici, maine la alta firma) .
Oare de ce e asta? Pana la urma, orice Gigel caruia nu i-a placut prea mult scoala poate sa traga de covrig. Daca e asa de usor si se plateste bine, de ce nu e bataie pe un astfel de job?

#30
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005

Pt ca se ofera conditii mizere,de ex sa dormi 3 luni in camion fara sa ai macar frigider,nu ti se platesc parcarile prin Anglia,esti fortat sa mergi peste program,sa incarci so sa descarci pe pauza etc...

#31
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Pe vremea cand puteai lua permisul la 18 ani, ieseau soferi pe banda rulanta din liceele cu profil auto, scoli profesionale. De cand s-a marit varsta pt profesionisti, acei absolventi pot iesi maxim cu B, isi gasesc altceva de lucru, apoi nu se mai chinuie sa faca scoala pt C, E, de asta a ramas Europa fara soferi, majoritatea sunt trecuti de 50 de ani, sau chiar pensionari.

#32
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Bolo explica-i ca e de zece ori mai complicat sa dai cu spatele la semi-remorca decat la masina normala totul e pe invers cum ar veni. Daca nu bagi cu spatele cum trebuie la rampa risti sa avariezi semi-remorca sau sa nu te incarce pana nu e intr-o pozitie cat de cat acceptabila. Cand nu incarci la rampa trebuie sa decopertezi prelata-munca fizica sa dai jos stalpii sa scoti paletii de schimb sa asiguri marfa sa nu se miste la prima frana. Sa stii sa incarci marfa amenda pt depasirea greutatii pe axa se da pe sofer nu pe firma ca vine italianu si-l doare-n p--a de greutatea pe axa lui sa-i intre toata marfa sa te certi cu el pana aranjeaza marfa cum ii zici tu sa nu depaseasca greutatea aia pe axa dar si totala. Sa stii cand sa zambesti sa stii cand sa injuri sa stii cand sa dai 10 euro la stivuitorist. Sa te certi cu dispecerii ca nu stiu sa calculeze timpul cand ajungi cu camionul ca ei se iau dupa timpul de pe google maps pt turism cu 130/ora pe autostrada. Ba nu e gata marfa azi si trebuie sa astepti pana maine ba e mare coada la descarcare si iar pierzi o zi si acolo. Sa-i injuri pe cei care se baga in fata in coada la vama. Sa fii atenta cand escrocul de sef te trimite pe nationale prin italia sau prin franta la semnele cu inaltimile podurilor. Sa mergi cu magnetul sau cu telecomanda pe riscul tau ca altfel pierzi incarcarea si iar stai fara comanda 3-4 zile. Sa stii cum sa intri in sensurile giratorii de pe nationale in franta fara sa faci pana sa stii cand sa te muti pe banda a 2-a ca imbecilul de italian iese cu turismul din benzinarie pe autostrada fara se uite. Sa ai grija la sensurile giratorii din olanda sa nu agati cu spatele de la remorca biciclistii etc. Sa stii ce sa faci cand ti se defecteaza tahograful ca in mod sigur patronul nu o sa plateasca 200 de euro constatarea in italia si inca o mie shimbatul impulsorului. Sa ai cateva principii de mecanica cand nu mai trage camionul sa stii unde sa te uiti sa vezi daca nu tie blocat vreun etrier. Sa pornesti camionul cand stii ca ai stat cam mult pe laptop sa nu ramai fara baterie si multe multe altele care se invata doar dand cu capul

#33
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,288
  • Înscris: 06.02.2008
Nu am nici permis de tir dar am vreo doi prieteni tiristi. Bine platiti dar de cate ori ne vedem vorbesc de ziua cand se vor retrage. Si au pana-n 40 de ani, transport internațional.

#34
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
ca in orice meserie -trebuie sa fii facut pt asa ceva
in orice domeniu vei gasi oameni care abia asteapta sa se retraga si oameni care nu se pot lasa niciodata ,asa cum tu ai prieteni care asteapta sa se lase de tir eu am cunoscuti care la +60 de ani nu vor sa se lase.
daca stau acasa mai mult de o saptamana intra in sevraj , ei sunt primii care suna dispecerul dupa sarbatori sa le caute cursa.

este loc si pt femei pe camioane , totul e sa ti se potriveasca meseria asta , decat sa culegi rosii in solar pt 700 de euro in spania ma gandesc ca e mai bine pe camion cu toate argumeentele grele ce ti-au fost prezentate -pana la urma totul depinde de fiecare individ fie femeie fie barbat.
  multi soferi de camion fac echipaj cu nevestele si lucreaza pe comunitate pt ca trebuie sa recunoastem e destul de interesant ca familie sa faci 4 mii de euro pe luna

#35
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Mai mult de 1800 de euro nu faci fara magnet/telecomanda dar si daca ai face peste 2 000 nu stiu cate luni ai rezista

#36
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
probabil ca asta e maxim la firma ta , nu contest
insa te sigur ca sunt si firme cu salarii mai bune Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate