Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Tiguan TDI inlocuire scut: de plastic sau de otel?

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
AndyGL

AndyGL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.09.2016

 overseas, on 22 septembrie 2016 - 14:02, said:

Scut metalic original la mine era 2000 lei ! Am pus AM cu 300, oricum sub masina rugineste.
Ar fi un pic peste mana 2000 de lei, dar pentru un scut original as lua in considerare. Da nu gasesc!

 florin71_skoda, on 22 septembrie 2016 - 14:13, said:

Am gasit pe OLX o poza cu scutul pe care-l am eu. Pentru rabla mea vad ca sut o gramada SH de cumparat Posted Image

scut skoda.jpg

Am editat putin imaginea si am pus si niste sageti. Dupa cum se vede din poza, scutul se vinde si cu o parte din "sistemul de prindere"...

Am cautat si de Tiguan imagini cu SH-uri, dar vad ca nu prea vor sa apara.
Sistemul de prindere pare mai adecvat. La cele romanesti sistemul de prindere este format in total din vreo 4-5 suruburi (de fapt sunt 7 dar 2 sunt folosite pentru a prinde o platbanda de masina si inca 3 ca sa prinda scutul de platbanda deci in final tot cele 2 vor fi punctul mai slab si inca 2 in spate deci realist vorbind se prinde in 4 suruburi de masina).

Multumesc frumos pentru efort!

#20
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
E o bucata de fier. Aici conteaza sa fie gros, nu original.  Nu te ajuta cu nimic daca dai 2000 de lei in loc de 500. Tot acelas lucru face. Invatati sa dati cat face.

Edited by Serafim606, 22 September 2016 - 14:20.


#21
AndyGL

AndyGL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.09.2016

 Serafim606, on 22 septembrie 2016 - 14:19, said:

E o bucata de fier. Aici conteaza sa fie gros, nu original.  Nu te ajuta cu nimic daca dai 2000 de lei in loc de 500. Tot acelas lucru face. Invatati sa dati cat face.
E mai curand o bucata de tabla decat o bucata de fier. Si nu e nici groasa. Farasele mai subtiri de pe vremea lu Ceasca parca se faceau din tabla de 0.5 ori astea au 2mm. In plus cred ca nu conteaza doar bucata de fier/tabla ci si cum este ambutisata, cum vine (cum se muleaza) pe masina si cum se prinde de masina (unde, cum, cu ce?). Aici mi-as fi dorit mai curand expertiza constructorului (aproximativ asa cum e la Skoda si la alte marci pachetul de drumuri grele despre care se vorbea mai sus). Cum spuneam mai sus am mai avut la Opel scut de metal AM si acolo mi-a facut mai mult rau decat bine.

Edited by AndyGL, 22 September 2016 - 14:37.


#22
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,102
  • Înscris: 09.01.2007

 AndyGL, on 22 septembrie 2016 - 14:08, said:

Nu gasesc scut original conceput de VW. Acela este un scut romanesc de 2mm.

Daca au, au doar la reprezentanta, dar scorul va fi mare.

#23
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 Groot, on 22 septembrie 2016 - 12:15, said:

Eu am o placa de plastic la toate masinile de 15 ani incoace. Si nu le-am zdrelit.

Pe scurt: daca esti sofer, de plastic. Daca nu, de otel.
Mda, daca nu ai avut un bolovan pe drum nu esti sofer...
Tipic

#24
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Acelasi lucru l-am patit si eu la Touareg cand l-am bagat un pic la greu. Ala de plastic s-a facut arsice de la crengi groase taiate si ramase pe drum si de la sleauri inghetate. M-am chinuit sa evit tot insa cum sunt un sofer mai prost, comparativ cu altii mai buni de pe aici Posted Image n-am reusit. Inlocuit cu metal 2 mm luat de pe linkul pe care l-a pus overseas. Super, recomand 100% !
Singura problema este ca la schimb ulei trebuie sa se dea jos scutul de fiecare data, mecanicii injura, eu platesc 100 lei in plus si asta este.

BTW, la vechiul Touareg am avut unul tot AM dar facut de o firma de tuning din duraluminiu tot de 2 mm. Nu rugineste, este mai usor, aparent la fel de rezistent, dar a costat 1500 lei vs. 500 lei de tabla.

#25
AndyGL

AndyGL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.09.2016
Va multumesc tuturor pentru feedback-uri! Cum nu sunt un sofer bun (ca daca eram opream la fix inainte de bolovan), voi face tot posibilul sa merg pe scut metalic (fie el si AM de 2mm).

#26
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

 AndyGL, on 22 septembrie 2016 - 14:25, said:

E mai curand o bucata de tabla decat o bucata de fier. Si nu e nici groasa. Farasele mai subtiri de pe vremea lu Ceasca parca se faceau din tabla de 0.5 ori astea au 2mm. In plus cred ca nu conteaza doar bucata de fier/tabla ci si cum este ambutisata, cum vine (cum se muleaza) pe masina si cum se prinde de masina (unde, cum, cu ce?). Aici mi-as fi dorit mai curand expertiza constructorului (aproximativ asa cum e la Skoda si la alte marci pachetul de drumuri grele despre care se vorbea mai sus). Cum spuneam mai sus am mai avut la Opel scut de metal AM si acolo mi-a facut mai mult rau decat bine.
Pune de plastic. Scutul si-a facut datoria, tu ai deja o experienta neplacuta cu scutul de metal.
Se intampla rar sa ai experiente din astea si atunci ce te astepti sa auzi aici de la forumisti? Toti cei care nu au avut experientele tale urla "metal".
Tu stii deja raspunsul. Pune de plastic si gata.

#27
tonyvn

tonyvn

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 229
  • Înscris: 19.09.2016
ai luat pana la urma ?
100 e scut original otel Tiguan ,dar e departe de RO [in DE] ,daca are cine sa ti l aduca de acolo iti zic unde l am gasit
scut de nota 10 otel am luat de la noi si am pus pe tiguan ul meu

#28
AndyGL

AndyGL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 22.09.2016
Mi-am luat un scut de otel de 2.5mm din Romania (cam 550 de lei am dat pe el). Chiar daca la bolovan adevarat luat cu un pic mai multa viteza nu cred sa ajute vreun pic, macar la cioate ar putea fi de ajutor, functie si de circumstante. Macar la cioate sa nu mai schimb scutul.

Din Germania nu prea stiu cine mi l-ar putea aduce...

Multumesc!

#29
tonyvn

tonyvn

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 229
  • Înscris: 19.09.2016
ok.atunci sa recomand pentru cineva care are nevoie
scut original metalic  pe ebaykleinanzeigen  la 100 e, second hand .pentru cine poate lua direct de acolo...si tot acolo unul de plastic mare original tot 100e
ai dat mult pe scut 550 dar nu mai conteaza .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate