Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
UPC retrage aplicatia UPC Phone
Last Updated: Oct 14 2016 14:39, Started by
Getodacul
, Sep 21 2016 11:59
·
0
#1
Posted 21 September 2016 - 11:59
Aveau si ei un singur lucru mai original pe care nu-l aveau ceilalti provideri romani, si-l scot si pe ala. Eu credeam ca ei sunt singurii care si-au dat seama ca pentru a prelungi viata telefoniei fixe, calea e o sa iei numarul de fix cu tine pe mobil.
Quote
Informare despre aplicația UPC Phone Trăim în era tehnologiei care se îmbunătățește permanent și știm cât de importantă este comunicarea pentru tine. Datorită evoluției pieței de dispozitive mobile și apariției de noi aplicații, am luat decizia de a retrage din portofoliul nostru aplicația UPC Phone, începand cu 30 septembrie. Această schimbare nu afectează abonamentul tău de telefonie și vei putea folosi în continuare serviciile noastre de voce. Pentru a te bucura și mai mult de apelurile cu cei dragi, îți oferim cadou un telefon DECT Gigaset A120. Te așteptăm în orice magazin UPC până la 31 octombrie să îl ridici pe al tău. |
#2
Posted 21 September 2016 - 12:05
Adevarat. Au scos minutele de la telefonia fixa acu scot si aplicatia. In curand trec la internet dial up.
|
#3
Posted 21 September 2016 - 12:15
Toata lumea migreaza spre telefoane, upc face pasul inapoi. Nice.
|
#4
Posted 21 September 2016 - 12:24
Getodacul, on 21 septembrie 2016 - 11:59, said:
Aveau si ei un singur lucru mai original pe care nu-l aveau ceilalti provideri romani, si-l scot si pe ala. Eu credeam ca ei sunt singurii care si-au dat seama ca pentru a prelungi viata telefoniei fixe, calea e o sa iei numarul de fix cu tine pe mobil. "Informare despre aplicația UPC Phone Trăim în era tehnologiei care se îmbunătățește permanent și știm cât de importantă este comunicarea pentru tine. Datorită evoluției pieței de dispozitive mobile și apariției de noi aplicații, am luat decizia de a retrage din portofoliul nostru aplicația UPC Phone, începand cu 30 septembrie. Această schimbare nu afectează abonamentul tău de telefonie și vei putea folosi în continuare serviciile noastre de voce. Pentru a te bucura și mai mult de apelurile cu cei dragi, îți oferim cadou un telefon DECT Gigaset A120. Te așteptăm în orice magazin UPC până la 31 octombrie să îl ridici pe al tău." Am cautat pe www.upc.ro si nu am gasit aceasta informatie. Ma poti ajuta cu un link catre site-ul de unde a-i preluat aceasta stire? Edited by putica, 21 September 2016 - 12:29. |
#5
Posted 21 September 2016 - 12:43
Aceasta informație au primit-o unii abonați pe mailul personal. Deci nu e știre, e informare care se primește pe mail de la UPC
Mai sunt câțiva pe acest forum care au primit acesta informare. Eu n-am primit-o http://forum.softped...8#entry19881547 Edited by tdan08, 21 September 2016 - 12:45. |
#7
Posted 21 September 2016 - 13:00
#9
Posted 21 September 2016 - 14:02
Nu e mare pierdere totuși. Nu s-a scos și în alte țări dar probabil urmează. Cu atâtea minute care se oferă de fiecare operator nu mai e nevoie de aplicația asta + mai există și Skype sau FB, doar net să ai pentru astea + o grămadă de minute internaționale + taxele de roaming se vor elimina complet.
Wi Free însă o să țină mai mult, e destul de util. @n-amname: Nu e nici un pas înapoi, a fost doar o aplicație. |
#10
Posted 21 September 2016 - 14:28
pe mine m-a ajutat destul de tare si a reprezentat unul din motivele principale pentru care am pastrat la ei contractul (in special cel de fix).
Ieseam din tara si mai sunam si persoane fara skype, viber etc, ii sunam direct pe fix/ mobil si mergea frumos treaba. Plus ca "interceptam" apelul de pe fix direct pe mobil, oriunde eram. Nu inteleg de unde a venit problema, nu cred ca le genera un cost atat de mare totusi. |
|
#11
Posted 21 September 2016 - 15:51
boringboy, on 21 septembrie 2016 - 14:28, said:
pe mine m-a ajutat destul de tare si a reprezentat unul din motivele principale pentru care am pastrat la ei contractul (in special cel de fix). Ieseam din tara si mai sunam si persoane fara skype, viber etc, ii sunam direct pe fix/ mobil si mergea frumos treaba. Plus ca "interceptam" apelul de pe fix direct pe mobil, oriunde eram. Nu inteleg de unde a venit problema, nu cred ca le genera un cost atat de mare totusi. Doar cine nu are fix spune ca e inutila. |
#12
Posted 21 September 2016 - 16:58
Eu am fix dar nu l-am folosit. A fost util dar nu pentru mulți, altfel nu-mi explic retragerea aplicației.
|
#13
Posted 21 September 2016 - 17:02
Pai asta a fost și motivul retragerii.
Nu era folosita de multi abonați... |
#14
Posted 21 September 2016 - 18:21
Totusi e un provider de internet. Serverele deja exista, banda internet nu e o problema, care erau costurile suplimentare cu aplicatia aia? Un server intr-un data-center propriu nu genereaza costuri sesizabile pentru o companie ca UPC...
|
#15
Posted 23 September 2016 - 22:12
Iar tu pentru atac la persoana, primesti din partea mea 3 puncte ! Asa de paza pentru linistea pe softpedia
|
|
#16
Posted 10 October 2016 - 14:01
Nu cred ca e decizia lor. Au niste servicii externalizate la Huawei. Deci de aici s-ar putea sa li se traga
|
#17
Posted 14 October 2016 - 13:06
Nu au instiintat pe nimeni, ca de obicei in ROMANIA, scot servcii dupa bunul plac! Acest lucru este facut deoarece aceatsa aplicatie facea concurenta traficului de telefonie de la Vodafone, Orange etc si cum avem comportament de "CARTEL" cam astea sunt rezultatele. Am inteles ca aplicatia de la RDS inca functioneaza, sunt curios cat o sa-i mai tina si pe ei.
Daca faceti o cerere catre ei legat de aceasta problema iata raspunsul pe care il veti primi, sec si demn de dispret. ---------------------- cut here -------------------- Va multumim pentru mesajul transmis. Solicitarea dumneavoastra a fost inregistrata cu numarul xxxxxxxxxxxx. Ca raspuns la aceasta solicitare dorim sa va informam ca datorita pietei de dispozitive mobile si aparitia de noi aplicatii, UPC a luat decizia de a retrage aplicatia UPC Phone. UPC Phone este o aplicatie disponibila gratuit in portalul de aplicatii ale sistemelor de operare pentru telefoane mobile iOS si Android, lansata la data de 10.12.2013 si care permite clientilor UPC – abonati ai serviciului de telefonie fixa, utilizarea acestui serviciu (initierea si primirea de apeluri) direct de pe terminalele mobile compatibile cu aceasta aplicatie. Clientii pot utiliza prin intermediul UPC Phone beneficiile incluse in abonamentul de telefonie. Mentionam ca UPC Phone reprezinta o facilitate suplimentara, dezvoltata independent de serviciul de telefonie fixa si care a fost oferita cu titlu gratuit clientilor UPC, fara ca aceasta sa faca parte integranta din serviciul de telefonie fixa sau sa fie inclusa in contractul de furnizare de servicii de comunicatii electronice. Aplicatia UPC Phone a fost activa pana la data de 30.09.2016, pin urmare in prezent aceasta nu se mai regaseste in magazinele virtuale Dorim sa precizam ca serviciul de telefonie fixa contractat nu este afectat de aplicatia UPC Phone, acesta fiind functional. Intrucat conectarea dumneavoastra cu cei dragi este foarte importanta pentru noi, iti oferim cadou un telefon DECT Gigaset A120. Acesta poate fi ridicat din orice magazin UPC pana pe data de 31.10.2016. Pentru informatii suplimentare, va stam in continuare la dispozitie prin Magazinele UPC, prin intermediul site-ului www.upc.ro si prin Serviciului de Relatii Clienti (zilnic intre orele 07:00-23:00), la numarul 031.1000.872(= 031 1000 UPC), numar cu tarif normal, apelabil gratuit din UPC. Cu stima, ZZZZZ ZZZZZZ Consilier Suport Comercial Relatii Clienti Back Office UPC Romania 62 D, Nordului St., District 1, 014104 Bucharest ---------------------- cut here -------------------- |
#18
Posted 14 October 2016 - 14:39
Raspuns standard primit si de mine. Observ ca in Ungaria UPC inca mentine aceasta "facilitate suplimentara, oferita cu titlu gratuit clientilor UPC".
Multumim UPC Romania! Long live Digi. Oriunde! Edited by spree999, 14 October 2016 - 14:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users