Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Toyota avensis T25 1.8 vvti
Last Updated: Jun 26 2018 09:25, Started by
Doru1980
, Sep 19 2016 19:11
·
0
#19
Posted 20 September 2016 - 13:34
Da e doar folie nici mie nu imi place a fost pusa doar de protectie mai urci una alta in portbagaj.masina e din 10.2006 o sa merg saptamana viitoare sa schimb uleiul din cutie si o verificare cap coada a tot ce inseamna bucse si suspensii.ms pt sfaturi si sugestii.
|
#20
Posted 12 October 2016 - 17:49
salut.facut calatorie cu avensisul galati kolding danemarca 2600 de km.medie de viteza 116 km.h consum 7 la suta in cap.
|
#21
Posted 06 August 2017 - 18:51
Salut.ma poate ajuta cineva cu o problema?am vrut sa schimb un bec pe spate de pozitie am scos afara suportul pt ele si .......am ramas fara pozitii fatza spate si lumini de ceata fatza spate.am verificat sigurantele si......nimic.syie cineva unde este pozitionata sigurantza anune pt cele mentionate?
|
#22
Posted 24 June 2018 - 19:46
Va salut ! Offf topic , problema mea este următoarea , am
Un Avensis t25 2,2 177 cai din 2006 . La cald nu mai trage mai mult de 2200 turații . Nu coate fum de la egr , nu troncane , nu creste temperatura la apa , motorul merge rotund la relanti . Dacă opresc și pornesc din nou , o turez și se turează la cât vreau , plec cu ea de pe loc trage f bine , după care cade in bot și se aprind cei trei martori ca la egr . Am mai avut de câteva ori problema aceasta dar a trecut de la sine . După ce am alimentat . Acum nu mai . Am fost in PECO am băgat motorina doar omv și mall bag , am plecat iar după o depășire am simțit ca nu mai trage , s-au aprins martorii și gata . Mai tare de 80 maxim 90 nu puteam merge . Ce am observat este ca un fel de pasait , șuierat , aer fals sau ceva de genul . Sa fie ceva furtun sărit ? Sa fie debimetrul de aer ? Am scos debimentrul de aer și făcea exact la fel . Sa fie picata turbina ? |
#23
Posted 26 June 2018 - 09:25
S-ar putea sa ai vreo pierdere pe undeva pana la turbina. Am avut o problema similara la 2.0 D-4D, era un furtunas crapat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users